dpol έγραψε:Το πηρα λιγο απο την αρχη για να καταλαβω τι θες να κανεις.
Καταλαβες καλα, θα κοψει δραματικα εκτος και αν βαλεις μικροτερη διαμετρο τροχους και το κανεις Sleaper, σε αυτη την περιπτωση θα αποκτησης νευρο, καλυτερα γεμισματα και ρεπριζ αλλα θα μικρυνει η τελικη και θα ανεβει η καταναλωση.
Το αντιστροφο το κανουμε οσοι θελουμε να βαλουμε μεγαλυτερους τροχους για να ισοσκελισουεμ την τελικη σχεση μετοδοσης και να μην κοψει πολυ το αυτοκινητο αν βαλουμε μονο τους μεγαλους τροχους.
Μάλλον μπέρδεψα κάτι εδώ... Εγώ θέλω να "μακρύνω" το βήμα του αυτοκινήτου, όχι να το "κοντύνω"... Άρα αν το μακρύνω θα χάσω σε δύναμη, όχι όμως σε ταχύτητα. Στην ίδια ταχύτητα (χλμ/ώρα) λιγότερες στροφές (στροφές/λεπτό) ή στις ίδιες στροφές μεγαλύτερη ταχύτητα... Η απορία έγκειται στο αν η ροπή και η ιπποδύναμή μου θα φτάνει για κινούμαι σωστά... Δεν έχω σκοπό να πειράξω την διάμετρο στο βήμα και τους τροχούς γενικά... Επίσης με μπέρδεψε ο ορισμός Sleeper που ανέφερες. Ως Sleeper ήξερα , που είναι και το άλλο μου αυτοκίνητο. Άρα πιθανότατα ΔΕΝ θα αποκτήσω "νεύρο" και ρεπρίζ, αλλά θα μεγαλώσει η τελική. Η κατανάλωση είναι επίσης σχετική με το αν θα μπορεί να κινεί ο κινητήρας μου εύκολα το αμάξωμα... Στην προηγούμενή μου μετατροπή, με μεγαλύτερο κυβισμό και άλογα έχω πετύχει κατανάλωση μικρότερη (περίπου 2λίτρα στα 100χλμ λιγότερο) με ίδια πάντα τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά (κράτησα το κιβώτιο που ήταν ήδη "κοντό" λόγω του αδύναμου μοτέρ, ίδιο διαφορικό, ίδιους τροχούς).
Hellas4x4 έγραψε:Έχει βάλει κανείς το 1,6 από το 2,0;;; Το αντίστροφο απ' ότι βλέπω έχει επιτυχία!!!
Άρα μάλλον δεν έχει δοκιμάσει κανείς αυτή την τροποποίηση...
dpol έγραψε:Το πηρα λιγο απο την αρχη για να καταλαβω τι θες να κανεις.
Καταλαβες καλα, θα κοψει δραματικα εκτος και αν βαλεις μικροτερη διαμετρο τροχους και το κανεις Sleaper, σε αυτη την περιπτωση θα αποκτησης νευρο, καλυτερα γεμισματα και ρεπριζ αλλα θα μικρυνει η τελικη και θα ανεβει η καταναλωση.
Το αντιστροφο το κανουμε οσοι θελουμε να βαλουμε μεγαλυτερους τροχους για να ισοσκελισουεμ την τελικη σχεση μετοδοσης και να μην κοψει πολυ το αυτοκινητο αν βαλουμε μονο τους μεγαλους τροχους.
Μάλλον μπέρδεψα κάτι εδώ... Εγώ θέλω να "μακρύνω" το βήμα του αυτοκινήτου, όχι να το "κοντύνω"... Άρα αν το μακρύνω θα χάσω σε δύναμη, όχι όμως σε ταχύτητα. Στην ίδια ταχύτητα (χλμ/ώρα) λιγότερες στροφές (στροφές/λεπτό) ή στις ίδιες στροφές μεγαλύτερη ταχύτητα... Η απορία έγκειται στο αν η ροπή και η ιπποδύναμή μου θα φτάνει για κινούμαι σωστά... Δεν έχω σκοπό να πειράξω την διάμετρο στο βήμα και τους τροχούς γενικά... Επίσης με μπέρδεψε ο ορισμός Sleeper που ανέφερες. Ως Sleeper ήξερα , που είναι και το άλλο μου αυτοκίνητο. Άρα πιθανότατα ΔΕΝ θα αποκτήσω "νεύρο" και ρεπρίζ, αλλά θα μεγαλώσει η τελική. Η κατανάλωση είναι επίσης σχετική με το αν θα μπορεί να κινεί ο κινητήρας μου εύκολα το αμάξωμα... Στην προηγούμενή μου μετατροπή, με μεγαλύτερο κυβισμό και άλογα έχω πετύχει κατανάλωση μικρότερη (περίπου 2λίτρα στα 100χλμ λιγότερο) με ίδια πάντα τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά (κράτησα το κιβώτιο που ήταν ήδη "κοντό" λόγω του αδύναμου μοτέρ, ίδιο διαφορικό, ίδιους τροχούς).
Hellas4x4 έγραψε:Έχει βάλει κανείς το 1,6 από το 2,0;;; Το αντίστροφο απ' ότι βλέπω έχει επιτυχία!!!
Άρα μάλλον δεν έχει δοκιμάσει κανείς αυτή την τροποποίηση...
Το καταλαβα οτι θες να το μακρυνεις γιαυτο σου ειπα οτι θα κοψει πολυ το αμαξι, θα χασεις νευρο και ρεπριζ, ναι θα κερδισεις μεγαλυτερη τελικη, με καλο ουριο ανεμο, αλλα μεχρι να την πιασεις θα το μετανιωνεις.
Αυτό που με κάνει να το σκέφτομαι ακόμα, είναι η διαφορά που βγάζω στους πίνακες για σύγκριση... Η διαφορά με συγκεκριμένες ταχύτητες είναι περί τις 500 στροφές/λεπτό... Καμία εμπειρία ή άποψη κάποιος;;;
Τελικώς βρήκα άνθρωπο που πειραματίστηκε στην μετατροπή αυτή... Όλα βαίνουν καλά και το αμάξι παίζει με λιγότερες στροφές στις ίδιες ταχύτητες αλλά του αυξήθηκε η κατανάλωση 1-2 λίτρα/100χλμ!!! Δυστυχώς το μοτέρ είναι "αδύναμο" για το βάρος του αυτοκινήτου... Οπότε ο πειραματισμός μου θα πάρει παράταση...
δεν ειναι σωστο αυτο που σου ειπε...... Ο ανθρωπος αυτος μακρυνε αλλα ηθελε να εχει τις ιδιες επιδοσεις με το κοντιτερο βημα.... Κανονικα αμα μακρυνεις (αρα θα χασεις λιγο σε επιταχυνση) και πηγαινεις με τις ιδιες ταχυτητες, χωρις ομως να βιαζεσαι να τις πιασεις γρηγορα, τοτε και μονο τοτε θα εχεις μειωση στην καταναλωση. ΚΑΙ οχι περιπου τοσο, ακριβως 1 λιτρο. Εμενα τοσο μου αυξηθηκε η καταναλωση που εκανα το αναποδο.
Παντως να μακρυνεις, αλλα να εχεις την ιδια επιταχυνση και να πηγαινεις και με παραπανω χιλιομετρα καιγοντας την ιδια ποσοτητα βενζινης, δεν παιζει. Αυτο ειναι το μονο σιγουρο να ξερεις.
κατι χανεις και κατι κερδιζεις!
Πάρτε ζβάρα τα βουνά τις κορφές, νησιά και πόλεις, τα χωριά, γιοφύρια άιντε πάρτε τα βρε και αλωνίστε τα βρε
Εγώ πάλι το βρίσκω λογικό αυτό που μου είπε... Σκέψου ότι σε προηγούμενες μετατροπές μου (κινητήρες, κιβώτια, διαφορικά κλπ) μου έβγαιναν παρόμοια αποτελέσματα... πχ σε αλλαγή κυβισμού, προς τα πάνω, είδα μείωση στην κατανάλωση λόγω βάρους του αυτοκινήτου (ήταν βαρύ για το πιο μικρό μοτέρ). σε αλλαγή κιβωτίου σε πιο κοντό είδα βελτίωση σε επιτάχυνση αλλά και αύξηση της κατανάλωσης ειδικά σε ταξίδι (περισσότερες στροφές για ίδια ταχύτητα, το αντίστροφο από αυτό που ήθελα να κάνω εγώ...) σε αλλαγή διαφορικού σε πιο κοντό είδα ίδια κατανάλωση αλλά και βελτίωση σε επιτάχυνση...
εσύ μην ξεχνάς ότι έχεις κινητήρα με μεγαλύτερη ροπή και περισσότερα άλογα, ενώ το 1,6 ζορίζεται για τα 1500 κιλά αμάξι... Αν είχα το δικό σου λογικά θα πετύχαινα αυτό που ήθελα... Θα το ψάξω πάντως περαιτέρω...
Για να τα χουμε ολα πρεπει να βαλουμε αλλο ενα υποπολλαπλασιασμο στο τρανσφερ.Οποτε 3x5=15 ταχυτητες! Ενα σετ για το βουνο,ενα για τη πολη κι ενα για εθνικη. T.I.R. κι ετσι!
Hellas4x4 έγραψε:Εγώ πάλι το βρίσκω λογικό αυτό που μου είπε... Σκέψου ότι σε προηγούμενες μετατροπές μου (κινητήρες, κιβώτια, διαφορικά κλπ) μου έβγαιναν παρόμοια αποτελέσματα... πχ σε αλλαγή κυβισμού, προς τα πάνω, είδα μείωση στην κατανάλωση λόγω βάρους του αυτοκινήτου (ήταν βαρύ για το πιο μικρό μοτέρ). σε αλλαγή κιβωτίου σε πιο κοντό είδα βελτίωση σε επιτάχυνση αλλά και αύξηση της κατανάλωσης ειδικά σε ταξίδι (περισσότερες στροφές για ίδια ταχύτητα, το αντίστροφο από αυτό που ήθελα να κάνω εγώ...) σε αλλαγή διαφορικού σε πιο κοντό είδα ίδια κατανάλωση αλλά και βελτίωση σε επιτάχυνση...
εσύ μην ξεχνάς ότι έχεις κινητήρα με μεγαλύτερη ροπή και περισσότερα άλογα, ενώ το 1,6 ζορίζεται για τα 1500 κιλά αμάξι... Αν είχα το δικό σου λογικά θα πετύχαινα αυτό που ήθελα... Θα το ψάξω πάντως περαιτέρω...
αυτα που γραφεις δεν ειναι περιεργα. Ειναι ολα συμφωνα με οσα σου γραφω παραπανω. Το μονο που ισχυει υπο προυποθεσεις ειναι το τελευταιο. Δηλαδη σε αλλαγη διαφορικου σε πιο κοντο μπορεις να δεις ιδια καταναλωση και βελτιωση στην επιταχυνση, αλλα οχι ομως και την μεγιστη επιταχυνση. Αν παταγες ακομα περισσοτερο το γκαζι θα πηγαινε ακομα πιο γρηγορα αλλα θα εκαιγε και πρερισσοτερο. Ειναι ολα φυσικη!
Πάρτε ζβάρα τα βουνά τις κορφές, νησιά και πόλεις, τα χωριά, γιοφύρια άιντε πάρτε τα βρε και αλωνίστε τα βρε
georgeke έγραψε:Για να τα χουμε ολα πρεπει να βαλουμε αλλο ενα υποπολλαπλασιασμο στο τρανσφερ.Οποτε 3x5=15 ταχυτητες! Ενα σετ για το βουνο,ενα για τη πολη κι ενα για εθνικη. T.I.R. κι ετσι!
εισαι σωστος και ιδιαιτερως εφευρετικος!!!! Λες να ανοιξουμε νεο προτζεκτ? Vitara με 15 ταχυτητες?
Πάρτε ζβάρα τα βουνά τις κορφές, νησιά και πόλεις, τα χωριά, γιοφύρια άιντε πάρτε τα βρε και αλωνίστε τα βρε
Hellas4x4 έγραψε:Εγώ πάλι το βρίσκω λογικό αυτό που μου είπε... Σκέψου ότι σε προηγούμενες μετατροπές μου (κινητήρες, κιβώτια, διαφορικά κλπ) μου έβγαιναν παρόμοια αποτελέσματα... πχ σε αλλαγή κυβισμού, προς τα πάνω, είδα μείωση στην κατανάλωση λόγω βάρους του αυτοκινήτου (ήταν βαρύ για το πιο μικρό μοτέρ). σε αλλαγή κιβωτίου σε πιο κοντό είδα βελτίωση σε επιτάχυνση αλλά και αύξηση της κατανάλωσης ειδικά σε ταξίδι (περισσότερες στροφές για ίδια ταχύτητα, το αντίστροφο από αυτό που ήθελα να κάνω εγώ...) σε αλλαγή διαφορικού σε πιο κοντό είδα ίδια κατανάλωση αλλά και βελτίωση σε επιτάχυνση...
εσύ μην ξεχνάς ότι έχεις κινητήρα με μεγαλύτερη ροπή και περισσότερα άλογα, ενώ το 1,6 ζορίζεται για τα 1500 κιλά αμάξι... Αν είχα το δικό σου λογικά θα πετύχαινα αυτό που ήθελα... Θα το ψάξω πάντως περαιτέρω...
αυτα που γραφεις δεν ειναι περιεργα. Ειναι ολα συμφωνα με οσα σου γραφω παραπανω. Το μονο που ισχυει υπο προυποθεσεις ειναι το τελευταιο. Δηλαδη σε αλλαγη διαφορικου σε πιο κοντο μπορεις να δεις ιδια καταναλωση και βελτιωση στην επιταχυνση, αλλα οχι ομως και την μεγιστη επιταχυνση. Αν παταγες ακομα περισσοτερο το γκαζι θα πηγαινε ακομα πιο γρηγορα αλλα θα εκαιγε και πρερισσοτερο. Ειναι ολα φυσικη!
'Αρα σωστά μου τα είπε ο άνθρωπος... Επομένως καταλήγουμε ότι αν δεν το δούμε στην πράξη δεν θα καταλάβουμε...