Διαφορικο μπρος πισω..2000cc σε 1600cc

Re: Διαφορικο μπρος πισω..2000cc σε 1600cc

Δημοσίευσηαπό Antonioz » Παρ Οκτ 12, 2018 10:12 am

Συνεχίζω το οφ
Antonioz έγραψε:ΟΦ ΤΟΠΙΚ *ερε εποχές με τα θρυλικά vitara.. που βρίσκονται τώρα άραγε; δεν ασχολείται κανείς πλέον μ'αυτα... :cry: :cry: "ΤΕΛΟΣ ΟΦ ΤΟΠΙΚ

..και πάνω που το είπα, σκάει με 5 vitara και βελτίωση σε vitara :clap: :clap:
SY2CJI
Πάρτε τα "γαϊδούρια" σας και άιντε στα βουνά!!
Άβαταρ μέλους
Antonioz
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 5347
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 22, 2009 10:10 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: General Grabber AT3
Διάσταση ελαστικών: 225/75-16
Suspension: MP
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Αντώνιος

Re: Διαφορικο μπρος πισω..2000cc σε 1600cc

Δημοσίευσηαπό Hellas4x4 » Τρί Οκτ 16, 2018 1:34 pm

dpol έγραψε:Το πηρα λιγο απο την αρχη για να καταλαβω τι θες να κανεις.

Καταλαβες καλα, θα κοψει δραματικα εκτος και αν βαλεις μικροτερη διαμετρο τροχους και το κανεις Sleaper, :D σε αυτη την περιπτωση θα αποκτησης νευρο, καλυτερα γεμισματα και ρεπριζ αλλα θα μικρυνει η τελικη και θα ανεβει η καταναλωση.

Το αντιστροφο το κανουμε οσοι θελουμε να βαλουμε μεγαλυτερους τροχους για να ισοσκελισουεμ την τελικη σχεση μετοδοσης και να μην κοψει πολυ το αυτοκινητο αν βαλουμε μονο τους μεγαλους τροχους.


Μάλλον μπέρδεψα κάτι εδώ... :???:
Εγώ θέλω να "μακρύνω" το βήμα του αυτοκινήτου, όχι να το "κοντύνω"... Άρα αν το μακρύνω θα χάσω σε δύναμη, όχι όμως σε ταχύτητα. Στην ίδια ταχύτητα (χλμ/ώρα) λιγότερες στροφές (στροφές/λεπτό) ή στις ίδιες στροφές μεγαλύτερη ταχύτητα...
Η απορία έγκειται στο αν η ροπή και η ιπποδύναμή μου θα φτάνει για κινούμαι σωστά... :think:
Δεν έχω σκοπό να πειράξω την διάμετρο στο βήμα και τους τροχούς γενικά...
Επίσης με μπέρδεψε ο ορισμός Sleeper που ανέφερες. Ως Sleeper ήξερα , που είναι και το άλλο μου αυτοκίνητο.
Άρα πιθανότατα ΔΕΝ θα αποκτήσω "νεύρο" και ρεπρίζ, αλλά θα μεγαλώσει η τελική. Η κατανάλωση είναι επίσης σχετική με το αν θα μπορεί να κινεί ο κινητήρας μου εύκολα το αμάξωμα... Στην προηγούμενή μου μετατροπή, με μεγαλύτερο κυβισμό και άλογα έχω πετύχει κατανάλωση μικρότερη (περίπου 2λίτρα στα 100χλμ λιγότερο) με ίδια πάντα τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά (κράτησα το κιβώτιο που ήταν ήδη "κοντό" λόγω του αδύναμου μοτέρ, ίδιο διαφορικό, ίδιους τροχούς).

Hellas4x4 έγραψε:Έχει βάλει κανείς το 1,6 από το 2,0;;; Το αντίστροφο απ' ότι βλέπω έχει επιτυχία!!!


Άρα μάλλον δεν έχει δοκιμάσει κανείς αυτή την τροποποίηση... :-|
Live To Fly - Ride To Live!

Άβαταρ μέλους
Hellas4x4
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1065
Εγγραφή: Τετ Ιαν 25, 2017 12:28 am
Τοποθεσία: Παλλήνη, Αττικής
Λάστιχα: -
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: -
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Hellas4x4
Name: Antonis

Re: Διαφορικο μπρος πισω..2000cc σε 1600cc

Δημοσίευσηαπό ChristosJP » Τρί Οκτ 16, 2018 3:59 pm

φανταζομαι οτι αυτο που ηθελες να ρωτησεις ειναι αν
Έχει βάλει κανείς στο 1,6 από το 2,0;;;

ετσι δεν ειναι?
Πάρτε ζβάρα τα βουνά τις κορφές, νησιά και πόλεις, τα χωριά, γιοφύρια
άιντε πάρτε τα βρε και αλωνίστε τα βρε
Άβαταρ μέλους
ChristosJP
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2761
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 19, 2014 10:23 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Λάστιχα: MAXXIS BIGHORN 764MT
Διάσταση ελαστικών: 225x75x16
Suspension: trailmaster
cb: Ναι
Name: Χρηστος

Re: Διαφορικο μπρος πισω..2000cc σε 1600cc

Δημοσίευσηαπό Hellas4x4 » Παρ Οκτ 19, 2018 2:34 pm

Σωστό!!! :D
Μου ξέφυγε ένα "σ"... ;-)
Live To Fly - Ride To Live!

Άβαταρ μέλους
Hellas4x4
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1065
Εγγραφή: Τετ Ιαν 25, 2017 12:28 am
Τοποθεσία: Παλλήνη, Αττικής
Λάστιχα: -
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: -
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Hellas4x4
Name: Antonis

Re: Διαφορικο μπρος πισω..2000cc σε 1600cc

Δημοσίευσηαπό dpol » Παρ Οκτ 19, 2018 3:53 pm

Hellas4x4 έγραψε:
dpol έγραψε:Το πηρα λιγο απο την αρχη για να καταλαβω τι θες να κανεις.

Καταλαβες καλα, θα κοψει δραματικα εκτος και αν βαλεις μικροτερη διαμετρο τροχους και το κανεις Sleaper, :D σε αυτη την περιπτωση θα αποκτησης νευρο, καλυτερα γεμισματα και ρεπριζ αλλα θα μικρυνει η τελικη και θα ανεβει η καταναλωση.

Το αντιστροφο το κανουμε οσοι θελουμε να βαλουμε μεγαλυτερους τροχους για να ισοσκελισουεμ την τελικη σχεση μετοδοσης και να μην κοψει πολυ το αυτοκινητο αν βαλουμε μονο τους μεγαλους τροχους.


Μάλλον μπέρδεψα κάτι εδώ... :???:
Εγώ θέλω να "μακρύνω" το βήμα του αυτοκινήτου, όχι να το "κοντύνω"... Άρα αν το μακρύνω θα χάσω σε δύναμη, όχι όμως σε ταχύτητα. Στην ίδια ταχύτητα (χλμ/ώρα) λιγότερες στροφές (στροφές/λεπτό) ή στις ίδιες στροφές μεγαλύτερη ταχύτητα...
Η απορία έγκειται στο αν η ροπή και η ιπποδύναμή μου θα φτάνει για κινούμαι σωστά... :think:
Δεν έχω σκοπό να πειράξω την διάμετρο στο βήμα και τους τροχούς γενικά...
Επίσης με μπέρδεψε ο ορισμός Sleeper που ανέφερες. Ως Sleeper ήξερα , που είναι και το άλλο μου αυτοκίνητο.
Άρα πιθανότατα ΔΕΝ θα αποκτήσω "νεύρο" και ρεπρίζ, αλλά θα μεγαλώσει η τελική. Η κατανάλωση είναι επίσης σχετική με το αν θα μπορεί να κινεί ο κινητήρας μου εύκολα το αμάξωμα... Στην προηγούμενή μου μετατροπή, με μεγαλύτερο κυβισμό και άλογα έχω πετύχει κατανάλωση μικρότερη (περίπου 2λίτρα στα 100χλμ λιγότερο) με ίδια πάντα τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά (κράτησα το κιβώτιο που ήταν ήδη "κοντό" λόγω του αδύναμου μοτέρ, ίδιο διαφορικό, ίδιους τροχούς).

Hellas4x4 έγραψε:Έχει βάλει κανείς το 1,6 από το 2,0;;; Το αντίστροφο απ' ότι βλέπω έχει επιτυχία!!!


Άρα μάλλον δεν έχει δοκιμάσει κανείς αυτή την τροποποίηση... :-|



Το καταλαβα οτι θες να το μακρυνεις γιαυτο σου ειπα οτι θα κοψει πολυ το αμαξι, θα χασεις νευρο και ρεπριζ, ναι θα κερδισεις μεγαλυτερη τελικη, με καλο ουριο ανεμο, αλλα μεχρι να την πιασεις θα το μετανιωνεις.

Οταν εχεις πολλα αλογα αλλαζουν τα πραγματα
Μην ξυνεστε στην γκλιτσα του τσοπανη!!!
Άβαταρ μέλους
dpol
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 11401
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 18, 2008 11:36 pm
Τοποθεσία: Άγραφα
Λάστιχα: Kobra NT
Διάσταση ελαστικών: 215-80-16
Suspension: Custom 4"
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: Ο Γκλίτσας ή Αγραφιώτης
Name: Δημήτρης

Re: Διαφορικο μπρος πισω..2000cc σε 1600cc

Δημοσίευσηαπό Hellas4x4 » Σάβ Οκτ 20, 2018 1:49 pm

Αυτό που με κάνει να το σκέφτομαι ακόμα, είναι η διαφορά που βγάζω στους πίνακες για σύγκριση...
Η διαφορά με συγκεκριμένες ταχύτητες είναι περί τις 500 στροφές/λεπτό... :think:
Καμία εμπειρία ή άποψη κάποιος;;;
Live To Fly - Ride To Live!

Άβαταρ μέλους
Hellas4x4
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1065
Εγγραφή: Τετ Ιαν 25, 2017 12:28 am
Τοποθεσία: Παλλήνη, Αττικής
Λάστιχα: -
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: -
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Hellas4x4
Name: Antonis

Re: Διαφορικο μπρος πισω..2000cc σε 1600cc

Δημοσίευσηαπό ChristosJP » Κυρ Οκτ 21, 2018 12:13 am

Αφού τα παμε. Δεν τα παμε;500 ακριβώς...
Πάρτε ζβάρα τα βουνά τις κορφές, νησιά και πόλεις, τα χωριά, γιοφύρια
άιντε πάρτε τα βρε και αλωνίστε τα βρε
Άβαταρ μέλους
ChristosJP
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2761
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 19, 2014 10:23 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Λάστιχα: MAXXIS BIGHORN 764MT
Διάσταση ελαστικών: 225x75x16
Suspension: trailmaster
cb: Ναι
Name: Χρηστος

Re: Διαφορικο μπρος πισω..2000cc σε 1600cc

Δημοσίευσηαπό Hellas4x4 » Κυρ Δεκ 02, 2018 2:52 pm

Τελικώς βρήκα άνθρωπο που πειραματίστηκε στην μετατροπή αυτή...
Όλα βαίνουν καλά και το αμάξι παίζει με λιγότερες στροφές στις ίδιες ταχύτητες αλλά του αυξήθηκε η κατανάλωση 1-2 λίτρα/100χλμ!!!
Δυστυχώς το μοτέρ είναι "αδύναμο" για το βάρος του αυτοκινήτου...
Οπότε ο πειραματισμός μου θα πάρει παράταση... :whistle:
Live To Fly - Ride To Live!

Άβαταρ μέλους
Hellas4x4
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1065
Εγγραφή: Τετ Ιαν 25, 2017 12:28 am
Τοποθεσία: Παλλήνη, Αττικής
Λάστιχα: -
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: -
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Hellas4x4
Name: Antonis

Re: Διαφορικο μπρος πισω..2000cc σε 1600cc

Δημοσίευσηαπό ChristosJP » Δευτ Δεκ 03, 2018 11:41 am

δεν ειναι σωστο αυτο που σου ειπε...... Ο ανθρωπος αυτος μακρυνε αλλα ηθελε να εχει τις ιδιες επιδοσεις με το κοντιτερο βημα.... Κανονικα αμα μακρυνεις (αρα θα χασεις λιγο σε επιταχυνση) και πηγαινεις με τις ιδιες ταχυτητες, χωρις ομως να βιαζεσαι να τις πιασεις γρηγορα, τοτε και μονο τοτε θα εχεις μειωση στην καταναλωση. ΚΑΙ οχι περιπου τοσο, ακριβως 1 λιτρο. Εμενα τοσο μου αυξηθηκε η καταναλωση που εκανα το αναποδο.


Παντως να μακρυνεις, αλλα να εχεις την ιδια επιταχυνση και να πηγαινεις και με παραπανω χιλιομετρα καιγοντας την ιδια ποσοτητα βενζινης, δεν παιζει. Αυτο ειναι το μονο σιγουρο να ξερεις.

κατι χανεις και κατι κερδιζεις!
Πάρτε ζβάρα τα βουνά τις κορφές, νησιά και πόλεις, τα χωριά, γιοφύρια
άιντε πάρτε τα βρε και αλωνίστε τα βρε
Άβαταρ μέλους
ChristosJP
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2761
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 19, 2014 10:23 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Λάστιχα: MAXXIS BIGHORN 764MT
Διάσταση ελαστικών: 225x75x16
Suspension: trailmaster
cb: Ναι
Name: Χρηστος

Re: Διαφορικο μπρος πισω..2000cc σε 1600cc

Δημοσίευσηαπό Hellas4x4 » Δευτ Δεκ 03, 2018 3:01 pm

Εγώ πάλι το βρίσκω λογικό αυτό που μου είπε...
Σκέψου ότι σε προηγούμενες μετατροπές μου (κινητήρες, κιβώτια, διαφορικά κλπ) μου έβγαιναν παρόμοια αποτελέσματα...
πχ σε αλλαγή κυβισμού, προς τα πάνω, είδα μείωση στην κατανάλωση λόγω βάρους του αυτοκινήτου (ήταν βαρύ για το πιο μικρό μοτέρ).
σε αλλαγή κιβωτίου σε πιο κοντό είδα βελτίωση σε επιτάχυνση αλλά και αύξηση της κατανάλωσης ειδικά σε ταξίδι (περισσότερες στροφές για ίδια ταχύτητα, το αντίστροφο από αυτό που ήθελα να κάνω εγώ...)
σε αλλαγή διαφορικού σε πιο κοντό είδα ίδια κατανάλωση αλλά και βελτίωση σε επιτάχυνση...

εσύ μην ξεχνάς ότι έχεις κινητήρα με μεγαλύτερη ροπή και περισσότερα άλογα, ενώ το 1,6 ζορίζεται για τα 1500 κιλά αμάξι...
Αν είχα το δικό σου λογικά θα πετύχαινα αυτό που ήθελα...
Θα το ψάξω πάντως περαιτέρω...
Live To Fly - Ride To Live!

Άβαταρ μέλους
Hellas4x4
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1065
Εγγραφή: Τετ Ιαν 25, 2017 12:28 am
Τοποθεσία: Παλλήνη, Αττικής
Λάστιχα: -
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: -
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Hellas4x4
Name: Antonis

Re: Διαφορικο μπρος πισω..2000cc σε 1600cc

Δημοσίευσηαπό georgeke » Δευτ Δεκ 03, 2018 3:27 pm

Για να τα χουμε ολα πρεπει να βαλουμε αλλο ενα υποπολλαπλασιασμο στο τρανσφερ.Οποτε 3x5=15 ταχυτητες!
Ενα σετ για το βουνο,ενα για τη πολη κι ενα για εθνικη.
T.I.R. κι ετσι! :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
georgeke
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: Δευτ Σεπ 07, 2015 12:19 am
Λάστιχα: COOPER ATT
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: MAD,KYB,ESP,4WD Low
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: dynagrego
Name: giorgos

Re: Διαφορικο μπρος πισω..2000cc σε 1600cc

Δημοσίευσηαπό ChristosJP » Δευτ Δεκ 03, 2018 5:44 pm

Hellas4x4 έγραψε:Εγώ πάλι το βρίσκω λογικό αυτό που μου είπε...
Σκέψου ότι σε προηγούμενες μετατροπές μου (κινητήρες, κιβώτια, διαφορικά κλπ) μου έβγαιναν παρόμοια αποτελέσματα...
πχ σε αλλαγή κυβισμού, προς τα πάνω, είδα μείωση στην κατανάλωση λόγω βάρους του αυτοκινήτου (ήταν βαρύ για το πιο μικρό μοτέρ).
σε αλλαγή κιβωτίου σε πιο κοντό είδα βελτίωση σε επιτάχυνση αλλά και αύξηση της κατανάλωσης ειδικά σε ταξίδι (περισσότερες στροφές για ίδια ταχύτητα, το αντίστροφο από αυτό που ήθελα να κάνω εγώ...)
σε αλλαγή διαφορικού σε πιο κοντό είδα ίδια κατανάλωση αλλά και βελτίωση σε επιτάχυνση...

εσύ μην ξεχνάς ότι έχεις κινητήρα με μεγαλύτερη ροπή και περισσότερα άλογα, ενώ το 1,6 ζορίζεται για τα 1500 κιλά αμάξι...
Αν είχα το δικό σου λογικά θα πετύχαινα αυτό που ήθελα...
Θα το ψάξω πάντως περαιτέρω...



αυτα που γραφεις δεν ειναι περιεργα. Ειναι ολα συμφωνα με οσα σου γραφω παραπανω. Το μονο που ισχυει υπο προυποθεσεις ειναι το τελευταιο. Δηλαδη σε αλλαγη διαφορικου σε πιο κοντο μπορεις να δεις ιδια καταναλωση και βελτιωση στην επιταχυνση, αλλα οχι ομως και την μεγιστη επιταχυνση. Αν παταγες ακομα περισσοτερο το γκαζι θα πηγαινε ακομα πιο γρηγορα αλλα θα εκαιγε και πρερισσοτερο. Ειναι ολα φυσικη! ;-)
Πάρτε ζβάρα τα βουνά τις κορφές, νησιά και πόλεις, τα χωριά, γιοφύρια
άιντε πάρτε τα βρε και αλωνίστε τα βρε
Άβαταρ μέλους
ChristosJP
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2761
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 19, 2014 10:23 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Λάστιχα: MAXXIS BIGHORN 764MT
Διάσταση ελαστικών: 225x75x16
Suspension: trailmaster
cb: Ναι
Name: Χρηστος

Re: Διαφορικο μπρος πισω..2000cc σε 1600cc

Δημοσίευσηαπό ChristosJP » Δευτ Δεκ 03, 2018 5:46 pm

georgeke έγραψε:Για να τα χουμε ολα πρεπει να βαλουμε αλλο ενα υποπολλαπλασιασμο στο τρανσφερ.Οποτε 3x5=15 ταχυτητες!
Ενα σετ για το βουνο,ενα για τη πολη κι ενα για εθνικη.
T.I.R. κι ετσι! :mrgreen:




εισαι σωστος και ιδιαιτερως εφευρετικος!!!! Λες να ανοιξουμε νεο προτζεκτ? Vitara με 15 ταχυτητες? :lol: :mrgreen:
Πάρτε ζβάρα τα βουνά τις κορφές, νησιά και πόλεις, τα χωριά, γιοφύρια
άιντε πάρτε τα βρε και αλωνίστε τα βρε
Άβαταρ μέλους
ChristosJP
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2761
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 19, 2014 10:23 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Λάστιχα: MAXXIS BIGHORN 764MT
Διάσταση ελαστικών: 225x75x16
Suspension: trailmaster
cb: Ναι
Name: Χρηστος

Re: Διαφορικο μπρος πισω..2000cc σε 1600cc

Δημοσίευσηαπό Hellas4x4 » Τρί Δεκ 04, 2018 6:09 pm

ChristosJP έγραψε:
Hellas4x4 έγραψε:Εγώ πάλι το βρίσκω λογικό αυτό που μου είπε...
Σκέψου ότι σε προηγούμενες μετατροπές μου (κινητήρες, κιβώτια, διαφορικά κλπ) μου έβγαιναν παρόμοια αποτελέσματα...
πχ σε αλλαγή κυβισμού, προς τα πάνω, είδα μείωση στην κατανάλωση λόγω βάρους του αυτοκινήτου (ήταν βαρύ για το πιο μικρό μοτέρ).
σε αλλαγή κιβωτίου σε πιο κοντό είδα βελτίωση σε επιτάχυνση αλλά και αύξηση της κατανάλωσης ειδικά σε ταξίδι (περισσότερες στροφές για ίδια ταχύτητα, το αντίστροφο από αυτό που ήθελα να κάνω εγώ...)
σε αλλαγή διαφορικού σε πιο κοντό είδα ίδια κατανάλωση αλλά και βελτίωση σε επιτάχυνση...

εσύ μην ξεχνάς ότι έχεις κινητήρα με μεγαλύτερη ροπή και περισσότερα άλογα, ενώ το 1,6 ζορίζεται για τα 1500 κιλά αμάξι...
Αν είχα το δικό σου λογικά θα πετύχαινα αυτό που ήθελα...
Θα το ψάξω πάντως περαιτέρω...



αυτα που γραφεις δεν ειναι περιεργα. Ειναι ολα συμφωνα με οσα σου γραφω παραπανω. Το μονο που ισχυει υπο προυποθεσεις ειναι το τελευταιο. Δηλαδη σε αλλαγη διαφορικου σε πιο κοντο μπορεις να δεις ιδια καταναλωση και βελτιωση στην επιταχυνση, αλλα οχι ομως και την μεγιστη επιταχυνση. Αν παταγες ακομα περισσοτερο το γκαζι θα πηγαινε ακομα πιο γρηγορα αλλα θα εκαιγε και πρερισσοτερο. Ειναι ολα φυσικη! ;-)


'Αρα σωστά μου τα είπε ο άνθρωπος...
Επομένως καταλήγουμε ότι αν δεν το δούμε στην πράξη δεν θα καταλάβουμε... :think:
Live To Fly - Ride To Live!

Άβαταρ μέλους
Hellas4x4
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1065
Εγγραφή: Τετ Ιαν 25, 2017 12:28 am
Τοποθεσία: Παλλήνη, Αττικής
Λάστιχα: -
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: -
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Hellas4x4
Name: Antonis

Re: Διαφορικο μπρος πισω..2000cc σε 1600cc

Δημοσίευσηαπό ChristosJP » Τετ Δεκ 05, 2018 12:36 am

'δωσε βάση στις 2 τελευταίες προτάσεις μου Αντωνη, εκεί βρίσκεται το ζουμί και η διαφορά. Κατά τα λοιπά συμφωνούμε..
Πάρτε ζβάρα τα βουνά τις κορφές, νησιά και πόλεις, τα χωριά, γιοφύρια
άιντε πάρτε τα βρε και αλωνίστε τα βρε
Άβαταρ μέλους
ChristosJP
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2761
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 19, 2014 10:23 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Λάστιχα: MAXXIS BIGHORN 764MT
Διάσταση ελαστικών: 225x75x16
Suspension: trailmaster
cb: Ναι
Name: Χρηστος

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Μηχανολογικά/Ηλεκτρολογικά

arahova Πέμ Μαρ 28, 2024 10:04 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Μαρ 28, 2024 7:09 am Καλημέρα σας.
Σταύρος 4x4 Πέμ Μαρ 28, 2024 7:08 am Καλημέρα
Tzivitzonis Τετ Μαρ 27, 2024 1:10 pm θα ρωτησω τον υιο :P
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:10 pm δεν έχει διήμερη άδεια ρε μάστορα?
Tzivitzonis Τετ Μαρ 27, 2024 1:07 pm Εγώ που θα ερθω Κυριακή πόσες έχω;
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:05 pm 9 και σήμερα!!!
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:01 pm Μερσύ μποκού!
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:01 pm αχαχαχαχα
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:00 pm Νουχρίτσααααααααααα
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:00 pm Καλημέρες! Λίγο θέαμα για όλους! viewtopic.php?f=66&t=37146&p=940582#p940582
arahova Τετ Μαρ 27, 2024 12:14 pm Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Μαρ 27, 2024 6:58 am Καλημέρα σας.
arahova Τρί Μαρ 26, 2024 9:36 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Μαρ 26, 2024 7:03 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Δευτ Μαρ 25, 2024 10:24 pm Φίλε Θανάση ΘανασηςΖ καλησπέρα.Για να μπορείς να συμμετέχεις στις συζητήσεις μας πρέπει να περάσεις από την ενότητα αυτή και αφού ανοίξεις ένα νέο θέμα να μας πεις δύο λόγια για σένα και το αυτοκίνητο σου από που μας γράφεις και να σε καλωσορίσουμε. Επίσης μπορείς να διαβάσεις θα σε βοηθήσει να καταλάβεις τη λειτουργία του φόρουμ.
arahova Δευτ Μαρ 25, 2024 11:58 am Καλημέρα σε όλους, καλή εβδομάδα και Χρόνια Πολλά.
ΣΤΑΥΡΟΣ Δευτ Μαρ 25, 2024 11:52 am Καλημερα σας Χρονια πολλα,καλη εβδομαδα.
antonis1627 Δευτ Μαρ 25, 2024 7:24 am Καλημέρα σας καλή εβδομάδα και Χρόνια Πολλά
arahova Κυρ Μαρ 24, 2024 11:39 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Κυρ Μαρ 24, 2024 7:32 am Καλημέρα σας.
arahova Σάβ Μαρ 23, 2024 10:19 am Καλημέρα σε όλους και καλό 3ήμερο.
antonis1627 Σάβ Μαρ 23, 2024 7:29 am Καλημέρα σας.Καλό Σαββατοκύριακο και χρόνια πολλά.
Nikola Tenv Παρ Μαρ 22, 2024 9:19 pm καλησπέρα , καλό τριήμερο και καλές εξορμήσεις στους ...τυχερούς!
arahova Παρ Μαρ 22, 2024 11:38 am Καλημέρα σε όλους και καλό 4ήμερο.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες