Διαφορικο μπρος πισω..2000cc σε 1600cc

Re: Διαφορικο μπρος πισω..2000cc σε 1600cc

Δημοσίευσηαπό Hellas4x4 » Δευτ Δεκ 10, 2018 5:05 pm

Επειδή ακριβώς συμφωνούμε μπερδεύτηκα όταν ανέφερες ότι "δεν ειναι σωστο αυτο που σου ειπε..."
Είναι συζήτηση η οποία γράφοντας μπερδεύεται το νόημα ενώ προφορικά θα το είχαμε λύσει σε 10-15 λεπτά!!! ;-)
Live To Fly - Ride To Live!

Άβαταρ μέλους
Hellas4x4
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1065
Εγγραφή: Τετ Ιαν 25, 2017 12:28 am
Τοποθεσία: Παλλήνη, Αττικής
Λάστιχα: -
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: -
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Hellas4x4
Name: Antonis

Re: Διαφορικο μπρος πισω..2000cc σε 1600cc

Δημοσίευσηαπό ChristosJP » Δευτ Δεκ 10, 2018 5:33 pm

συμφωνουμε αλλα με μια προυποθεση. Δωσε βαση σε αυτο που σου ξαναγραψα παραπανω:



<< Το μονο που ισχυει υπο προυποθεσεις ειναι το τελευταιο. Δηλαδη σε αλλαγη διαφορικου σε πιο κοντο μπορεις να δεις ιδια καταναλωση και βελτιωση στην επιταχυνση, αλλα οχι ομως και την μεγιστη επιταχυνση. Αν παταγες ακομα περισσοτερο το γκαζι θα πηγαινε ακομα πιο γρηγορα αλλα θα εκαιγε και πρερισσοτερο. Ειναι ολα φυσικη! ;-)>>


Οντως γραπτα ειναι πιο δυσκολο να συνεννοηθεις, αλλα τι να κανουμε...... Καλη θεληση να υπαρχει και με λιγη προσπαθεια παραπανω θα συνεννοηθουμε! ;-)
Πάρτε ζβάρα τα βουνά τις κορφές, νησιά και πόλεις, τα χωριά, γιοφύρια
άιντε πάρτε τα βρε και αλωνίστε τα βρε
Άβαταρ μέλους
ChristosJP
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2761
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 19, 2014 10:23 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Λάστιχα: MAXXIS BIGHORN 764MT
Διάσταση ελαστικών: 225x75x16
Suspension: trailmaster
cb: Ναι
Name: Χρηστος

Re: Διαφορικο μπρος πισω..2000cc σε 1600cc

Δημοσίευσηαπό costas66 » Δευτ Δεκ 10, 2018 7:48 pm

ChristosJP έγραψε:. . . . και βελτιωση στην επιταχυνση, αλλα οχι ομως και την μεγιστη επιταχυνση. Αν παταγες ακομα περισσοτερο το γκαζι θα πηγαινε ακομα πιο γρηγορα αλλα θα εκαιγε και πρερισσοτερο.

Μήπως εννοείς μέγιστη ταχύτητα; :think: :think: :think:
Everything is okay in the end, if it's not ok, then it's not the end.
Άβαταρ μέλους
costas66
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 7355
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 10, 2013 1:14 am
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ - ΑΓ.ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
Λάστιχα: Michelin Latitude Cross
Διάσταση ελαστικών: 215/65/16
Suspension: KYB + MAD + 7cm
cb: Ναι
Aka: Ο "έχω έναν γνωστό..."
Name: Κώστας

Re: Διαφορικο μπρος πισω..2000cc σε 1600cc

Δημοσίευσηαπό ChristosJP » Τρί Δεκ 11, 2018 12:39 am

Όχι Κώστα! Εννοώ αυτό που γράφω "επιτάχυνση". Μπορείς να έχεις την ίδια αλλά και μεγαλύτερη ακόμα, με θυσια βέβαια στο καύσιμο.

Για αυτό και είπα ότι δε μπορούμε να τα έχουμε όλα..!
Πάρτε ζβάρα τα βουνά τις κορφές, νησιά και πόλεις, τα χωριά, γιοφύρια
άιντε πάρτε τα βρε και αλωνίστε τα βρε
Άβαταρ μέλους
ChristosJP
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2761
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 19, 2014 10:23 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Λάστιχα: MAXXIS BIGHORN 764MT
Διάσταση ελαστικών: 225x75x16
Suspension: trailmaster
cb: Ναι
Name: Χρηστος

Re: Διαφορικο μπρος πισω..2000cc σε 1600cc

Δημοσίευσηαπό Hellas4x4 » Τρί Δεκ 11, 2018 7:25 pm

ChristosJP έγραψε:συμφωνουμε αλλα με μια προυποθεση. Δωσε βαση σε αυτο που σου ξαναγραψα παραπανω:

<< Το μονο που ισχυει υπο προυποθεσεις ειναι το τελευταιο. Δηλαδη σε αλλαγη διαφορικου σε πιο κοντο μπορεις να δεις ιδια καταναλωση και βελτιωση στην επιταχυνση, αλλα οχι ομως και την μεγιστη επιταχυνση. Αν παταγες ακομα περισσοτερο το γκαζι θα πηγαινε ακομα πιο γρηγορα αλλα θα εκαιγε και πρερισσοτερο. Ειναι ολα φυσικη! ;-)>>


Οντως γραπτα ειναι πιο δυσκολο να συνεννοηθεις, αλλα τι να κανουμε...... Καλη θεληση να υπαρχει και με λιγη προσπαθεια παραπανω θα συνεννοηθουμε! ;-)


Αυτή η προϋπόθεση όμως δεν αφορά την αλλαγή που θέλω να κάνω... Εγώ θέλω το αντίθετο, διότι ήθελα να επιτύχω λίγο πιο γρήγορο ταξίδι με τις ίδιες στροφές...

ChristosJP έγραψε:Όχι Κώστα! Εννοώ αυτό που γράφω "επιτάχυνση". Μπορείς να έχεις την ίδια αλλά και μεγαλύτερη ακόμα, με θυσια βέβαια στο καύσιμο.

Για αυτό και είπα ότι δε μπορούμε να τα έχουμε όλα..!


Παρόλα αυτά θα προσθέσω ότι έχει να κάνει και σε ποιο φάσμα στροφών δίνει ο κινητήρας την μέγιστη ροπή του...

Επομένως εάν κατάλαβα καλά, συμφωνείς κι εσύ ότι στο "αδύναμο" μοτέρ των 105 ίππων, ίσως δεν καταφέρω να πετύχω αυτό που σκεφτόμουν για τις πιο μακριές σχέσεις...(δηλαδή σε σύγκριση με ίδιες στροφές στον κινητήρα, μικρότερη επιτάχυνση αλλά περισσότερα χλμ/ώρα)

Πιθανότατα από το νέο έτος να πειραματιστώ... Χρόνο να βρω και χρήμα για την εργασία (σκεπτόμενος και την επαναφορά των δικών μου διαφορικών στην περίπτωση που δεν επιτύχει το εγχείρημα...)
Live To Fly - Ride To Live!

Άβαταρ μέλους
Hellas4x4
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1065
Εγγραφή: Τετ Ιαν 25, 2017 12:28 am
Τοποθεσία: Παλλήνη, Αττικής
Λάστιχα: -
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: -
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Hellas4x4
Name: Antonis

Re: Διαφορικο μπρος πισω..2000cc σε 1600cc

Δημοσίευσηαπό Antonioz » Τρί Δεκ 11, 2018 9:48 pm

αμα η τιμή των διαφορικών ειναι καλή, εδώ είμαι εγω,ειδικά εαν μιλάμε για πιο κοντό βήμα.
SY2CJI
Πάρτε τα "γαϊδούρια" σας και άιντε στα βουνά!!
Άβαταρ μέλους
Antonioz
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 5347
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 22, 2009 10:10 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: General Grabber AT3
Διάσταση ελαστικών: 225/75-16
Suspension: MP
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Αντώνιος

Re: Διαφορικο μπρος πισω..2000cc σε 1600cc

Δημοσίευσηαπό johndrama » Τρί Δεκ 11, 2018 11:43 pm

Hellas4x4 έγραψε:
ChristosJP έγραψε:συμφωνουμε αλλα με μια προυποθεση. Δωσε βαση σε αυτο που σου ξαναγραψα παραπανω:

<< Το μονο που ισχυει υπο προυποθεσεις ειναι το τελευταιο. Δηλαδη σε αλλαγη διαφορικου σε πιο κοντο μπορεις να δεις ιδια καταναλωση και βελτιωση στην επιταχυνση, αλλα οχι ομως και την μεγιστη επιταχυνση. Αν παταγες ακομα περισσοτερο το γκαζι θα πηγαινε ακομα πιο γρηγορα αλλα θα εκαιγε και πρερισσοτερο. Ειναι ολα φυσικη! ;-)>>


Οντως γραπτα ειναι πιο δυσκολο να συνεννοηθεις, αλλα τι να κανουμε...... Καλη θεληση να υπαρχει και με λιγη προσπαθεια παραπανω θα συνεννοηθουμε! ;-)


Αυτή η προϋπόθεση όμως δεν αφορά την αλλαγή που θέλω να κάνω... Εγώ θέλω το αντίθετο, διότι ήθελα να επιτύχω λίγο πιο γρήγορο ταξίδι με τις ίδιες στροφές...

ChristosJP έγραψε:Όχι Κώστα! Εννοώ αυτό που γράφω "επιτάχυνση". Μπορείς να έχεις την ίδια αλλά και μεγαλύτερη ακόμα, με θυσια βέβαια στο καύσιμο.

Για αυτό και είπα ότι δε μπορούμε να τα έχουμε όλα..!


Παρόλα αυτά θα προσθέσω ότι έχει να κάνει και σε ποιο φάσμα στροφών δίνει ο κινητήρας την μέγιστη ροπή του...

Επομένως εάν κατάλαβα καλά, συμφωνείς κι εσύ ότι στο "αδύναμο" μοτέρ των 105 ίππων, ίσως δεν καταφέρω να πετύχω αυτό που σκεφτόμουν για τις πιο μακριές σχέσεις...(δηλαδή σε σύγκριση με ίδιες στροφές στον κινητήρα, μικρότερη επιτάχυνση αλλά περισσότερα χλμ/ώρα)

Πιθανότατα από το νέο έτος να πειραματιστώ... Χρόνο να βρω και χρήμα για την εργασία (σκεπτόμενος και την επαναφορά των δικών μου διαφορικών στην περίπτωση που δεν επιτύχει το εγχείρημα...)

Εσένα θα σου πρότεινα το μοτέρ του 2.0 ή του 2.4 που μπαίνει κουτί και ησύχασες.
KYNΗΓΙ-ΨΑΡΟΤΟΥΦΕΚΟ-ΚΑΛΗ ΖΩΗ
Άβαταρ μέλους
johndrama
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2909
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 23, 2008 10:24 pm
Τοποθεσία: ΔΡΑΜΑ-ΚΑΒΑΛΑ
Λάστιχα: NGV 1.6 MP-Kayaba
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: MP & KYB
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: sj410 LWB
Name: Γιαννης.

Re: Διαφορικο μπρος πισω..2000cc σε 1600cc

Δημοσίευσηαπό ChristosJP » Τετ Δεκ 12, 2018 11:32 am

Hellas4x4 έγραψε:
ChristosJP έγραψε:συμφωνουμε αλλα με μια προυποθεση. Δωσε βαση σε αυτο που σου ξαναγραψα παραπανω:

<< Το μονο που ισχυει υπο προυποθεσεις ειναι το τελευταιο. Δηλαδη σε αλλαγη διαφορικου σε πιο κοντο μπορεις να δεις ιδια καταναλωση και βελτιωση στην επιταχυνση, αλλα οχι ομως και την μεγιστη επιταχυνση. Αν παταγες ακομα περισσοτερο το γκαζι θα πηγαινε ακομα πιο γρηγορα αλλα θα εκαιγε και πρερισσοτερο. Ειναι ολα φυσικη! ;-)>>


Οντως γραπτα ειναι πιο δυσκολο να συνεννοηθεις, αλλα τι να κανουμε...... Καλη θεληση να υπαρχει και με λιγη προσπαθεια παραπανω θα συνεννοηθουμε! ;-)


Αυτή η προϋπόθεση όμως δεν αφορά την αλλαγή που θέλω να κάνω... Εγώ θέλω το αντίθετο, διότι ήθελα να επιτύχω λίγο πιο γρήγορο ταξίδι με τις ίδιες στροφές...

ChristosJP έγραψε:Όχι Κώστα! Εννοώ αυτό που γράφω "επιτάχυνση". Μπορείς να έχεις την ίδια αλλά και μεγαλύτερη ακόμα, με θυσια βέβαια στο καύσιμο.

Για αυτό και είπα ότι δε μπορούμε να τα έχουμε όλα..!


Παρόλα αυτά θα προσθέσω ότι έχει να κάνει και σε ποιο φάσμα στροφών δίνει ο κινητήρας την μέγιστη ροπή του...

Επομένως εάν κατάλαβα καλά, συμφωνείς κι εσύ ότι στο "αδύναμο" μοτέρ των 105 ίππων, ίσως δεν καταφέρω να πετύχω αυτό που σκεφτόμουν για τις πιο μακριές σχέσεις...(δηλαδή σε σύγκριση με ίδιες στροφές στον κινητήρα, μικρότερη επιτάχυνση αλλά περισσότερα χλμ/ώρα)

Πιθανότατα από το νέο έτος να πειραματιστώ... Χρόνο να βρω και χρήμα για την εργασία (σκεπτόμενος και την επαναφορά των δικών μου διαφορικών στην περίπτωση που δεν επιτύχει το εγχείρημα...)



Αντωνη αυτο που λεω εγω ειναι οτι θα το πετυχεις αυτο που θελεις. Αυτο που εγινε στο φιλο σου ειναι οτι πολυ απλα, επειδη οταν εκανε τη μετατροπη εγινε πιο μακρυς και μετα παταγε το γκαζι περισσοτερο για να φτασει στις στροφες που ειχε πριν την αλλαγη, αλλα τωρα πια με μεγαλυτερη τελικη. Για αυτο τον λογο καιει παραπανω. Βιαζεται και αρα καει. Δεν ξερω πως αλλιως να στο εξηγησω. Αυτο δεν εχει σχεση με το δικο σου προτζεκτ, εκτος και αν εσυ μετα αρχισεις να βιαζεσαι σαν τον φιλο σου. Πιο μακρυ διαφορικο με πιο μεγαλη βιασυνη δεν πανε μαζι.


Παρε στν τελικη μια βολτα το αμαξι του να δεις αν σου αρεσει οπως παει. Ετσι θα εχεις και εσυ εικονα... :whistle:
Πάρτε ζβάρα τα βουνά τις κορφές, νησιά και πόλεις, τα χωριά, γιοφύρια
άιντε πάρτε τα βρε και αλωνίστε τα βρε
Άβαταρ μέλους
ChristosJP
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2761
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 19, 2014 10:23 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Λάστιχα: MAXXIS BIGHORN 764MT
Διάσταση ελαστικών: 225x75x16
Suspension: trailmaster
cb: Ναι
Name: Χρηστος

Re: Διαφορικο μπρος πισω..2000cc σε 1600cc

Δημοσίευσηαπό Hellas4x4 » Πέμ Δεκ 20, 2018 10:53 pm

Antonioz έγραψε:αμα η τιμή των διαφορικών ειναι καλή, εδώ είμαι εγω,ειδικά εαν μιλάμε για πιο κοντό βήμα.


Αν τελικά το κάνω, είπαμε... δικά σου τα διαφορικά... όσο αγοράσω, τόσο στα πουλάω... Εννοείται ότι δεν θα κοιτάξω να βγάλω... :twocents-mytwocents:

johndrama έγραψε: Εσένα θα σου πρότεινα το μοτέρ του 2.0 ή του 2.4 που μπαίνει κουτί και ησύχασες.


Αυτό θα ήταν ιδανικό... Αλλά νομίζω ότι δεν είναι τόσο απλό... :snooty:
Έχει κανείς εικόνα γι αυτό;;; Το έχει κάνει κανείς;;; Εϊχα ρωτήσει και αλλά δεν ήταν θετικές οι απαντήσεις....

ChristosJP έγραψε:Αντωνη αυτο που λεω εγω ειναι οτι θα το πετυχεις αυτο που θελεις. Αυτο που εγινε στο φιλο σου ειναι οτι πολυ απλα, επειδη οταν εκανε τη μετατροπη εγινε πιο μακρυς και μετα παταγε το γκαζι περισσοτερο για να φτασει στις στροφες που ειχε πριν την αλλαγη, αλλα τωρα πια με μεγαλυτερη τελικη. Για αυτο τον λογο καιει παραπανω. Βιαζεται και αρα καει. Δεν ξερω πως αλλιως να στο εξηγησω. Αυτο δεν εχει σχεση με το δικο σου προτζεκτ, εκτος και αν εσυ μετα αρχισεις να βιαζεσαι σαν τον φιλο σου. Πιο μακρυ διαφορικο με πιο μεγαλη βιασυνη δεν πανε μαζι.

Παρε στν τελικη μια βολτα το αμαξι του να δεις αν σου αρεσει οπως παει. Ετσι θα εχεις και εσυ εικονα... :whistle:


Εγώ καταλαβαίνω τι λες, αλλά μάλλον δεν εκφράζομαι εγώ σώστα, για να σου πω αυτό που εννοώ...
Εννοώ ότι αν το μοτέρ είναι αδύναμο, αναγκαστικά θα δίνεις παραπάνω για κουνηθεί το αμάξωμα... Έχοντας κάνει κάτι παρόμοιο με αλλαγή μοτέρ σε πιο δυνατό, μειώθηκε η κατανάλωση γιατί με λιγότερο πάτημα κουνιέται πιο εύκολα το αμάξωμα... χωρίς να βάζω μέσα τον παράγοντα χρόνο...

Δυστυχώς το ξαναγύρισε και αυτός στα διαφορικά του 1,6, οπότε δεν μπορώ να δοκιμάσω... :neutral:

Θα το κοιτάξω ξανά μέσα στο Γενάρη το όλο θέμα... (Να δούμε και τι θα μας μείνει από το δώρο... ;-) )
Live To Fly - Ride To Live!

Άβαταρ μέλους
Hellas4x4
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1065
Εγγραφή: Τετ Ιαν 25, 2017 12:28 am
Τοποθεσία: Παλλήνη, Αττικής
Λάστιχα: -
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: -
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Hellas4x4
Name: Antonis

Re: Διαφορικο μπρος πισω..2000cc σε 1600cc

Δημοσίευσηαπό Hellas4x4 » Τρί Ιαν 15, 2019 3:18 pm

Ερώτηση, εάν γνωρίζει κάποιος...
Δεν θυμάμαι αν το έχει ρωτήσει και κανείς άλλος... Υπάρχει δυνατότητα να "δανειστούμε" κιβώτιο από άλλο μοντέλο που φοράει το ίδιο κινητήρα;;; (SX4, Swift, NV);;; :think:
Live To Fly - Ride To Live!

Άβαταρ μέλους
Hellas4x4
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1065
Εγγραφή: Τετ Ιαν 25, 2017 12:28 am
Τοποθεσία: Παλλήνη, Αττικής
Λάστιχα: -
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: -
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Hellas4x4
Name: Antonis

Re: Διαφορικο μπρος πισω..2000cc σε 1600cc

Δημοσίευσηαπό georgeke » Τρί Ιαν 15, 2019 5:59 pm

αυτα τον εχουν εγκαρσιο
Άβαταρ μέλους
georgeke
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: Δευτ Σεπ 07, 2015 12:19 am
Λάστιχα: COOPER ATT
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: MAD,KYB,ESP,4WD Low
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: dynagrego
Name: giorgos

Re: Διαφορικο μπρος πισω..2000cc σε 1600cc

Δημοσίευσηαπό gi@nn@kis » Τρί Ιαν 15, 2019 7:50 pm

από Hellas4x4
Ερώτηση, εάν γνωρίζει κάποιος...
Δεν θυμάμαι αν το έχει ρωτήσει και κανείς άλλος... Υπάρχει δυνατότητα να "δανειστούμε" κιβώτιο από άλλο μοντέλο που φοράει το ίδιο κινητήρα;;; (SX4, Swift, NV);;;


δε μπαινει αλλιως θα βαζαμε απ το sx4 το 2,0 το 6αρι σασμαν ;-)
:ngv:
Άβαταρ μέλους
gi@nn@kis
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4545
Εγγραφή: Παρ Μάιος 01, 2009 7:06 pm
Λάστιχα: yoko A/T-s
Διάσταση ελαστικών: 225/65-17
Suspension: μαμά
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Γιάννης

Re: Διαφορικο μπρος πισω..2000cc σε 1600cc

Δημοσίευσηαπό Hellas4x4 » Τετ Ιαν 16, 2019 12:59 pm

Και το NV τον έχει εγκάρσιο :eek:
Live To Fly - Ride To Live!

Άβαταρ μέλους
Hellas4x4
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1065
Εγγραφή: Τετ Ιαν 25, 2017 12:28 am
Τοποθεσία: Παλλήνη, Αττικής
Λάστιχα: -
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: -
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Hellas4x4
Name: Antonis

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Μηχανολογικά/Ηλεκτρολογικά

arahova Πέμ Μαρ 28, 2024 10:04 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Μαρ 28, 2024 7:09 am Καλημέρα σας.
Σταύρος 4x4 Πέμ Μαρ 28, 2024 7:08 am Καλημέρα
Tzivitzonis Τετ Μαρ 27, 2024 1:10 pm θα ρωτησω τον υιο :P
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:10 pm δεν έχει διήμερη άδεια ρε μάστορα?
Tzivitzonis Τετ Μαρ 27, 2024 1:07 pm Εγώ που θα ερθω Κυριακή πόσες έχω;
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:05 pm 9 και σήμερα!!!
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:01 pm Μερσύ μποκού!
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:01 pm αχαχαχαχα
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:00 pm Νουχρίτσααααααααααα
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:00 pm Καλημέρες! Λίγο θέαμα για όλους! viewtopic.php?f=66&t=37146&p=940582#p940582
arahova Τετ Μαρ 27, 2024 12:14 pm Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Μαρ 27, 2024 6:58 am Καλημέρα σας.
arahova Τρί Μαρ 26, 2024 9:36 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Μαρ 26, 2024 7:03 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Δευτ Μαρ 25, 2024 10:24 pm Φίλε Θανάση ΘανασηςΖ καλησπέρα.Για να μπορείς να συμμετέχεις στις συζητήσεις μας πρέπει να περάσεις από την ενότητα αυτή και αφού ανοίξεις ένα νέο θέμα να μας πεις δύο λόγια για σένα και το αυτοκίνητο σου από που μας γράφεις και να σε καλωσορίσουμε. Επίσης μπορείς να διαβάσεις θα σε βοηθήσει να καταλάβεις τη λειτουργία του φόρουμ.
arahova Δευτ Μαρ 25, 2024 11:58 am Καλημέρα σε όλους, καλή εβδομάδα και Χρόνια Πολλά.
ΣΤΑΥΡΟΣ Δευτ Μαρ 25, 2024 11:52 am Καλημερα σας Χρονια πολλα,καλη εβδομαδα.
antonis1627 Δευτ Μαρ 25, 2024 7:24 am Καλημέρα σας καλή εβδομάδα και Χρόνια Πολλά
arahova Κυρ Μαρ 24, 2024 11:39 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Κυρ Μαρ 24, 2024 7:32 am Καλημέρα σας.
arahova Σάβ Μαρ 23, 2024 10:19 am Καλημέρα σε όλους και καλό 3ήμερο.
antonis1627 Σάβ Μαρ 23, 2024 7:29 am Καλημέρα σας.Καλό Σαββατοκύριακο και χρόνια πολλά.
Nikola Tenv Παρ Μαρ 22, 2024 9:19 pm καλησπέρα , καλό τριήμερο και καλές εξορμήσεις στους ...τυχερούς!
arahova Παρ Μαρ 22, 2024 11:38 am Καλημέρα σε όλους και καλό 4ήμερο.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες