Σελίδα 2 από 2

Re: Ίσως μπλοκέ για NGV

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Μάιος 29, 2017 9:39 am
από dpol
Antonioz έγραψε:καλο το tcs αλλα το μπλοκέ ειναι μπλοκε.. το θεμα ειναι ποιος θα κανει την αρχή και το πειραματόζωο(για εμας τους άνευ)


Το Torsen δεν ειναι 100% μπλοκε παιδια εκτος και αν εχει μηχανικο κλειδωμα οπως τα προηγουμενα Rav που το ειχαν στο κεντρικο.
Εχει ενα ποσοστο προφορτισης οπως ολα τα περιορισμενης ολισθησης και κατα κυριο λογο εφαρμοζεται σε σπορ και αγωνστικα οχηματα στον αξονα η σε SUV στον κεντρικο.

Οπως προαναφερθηκε το μεγαλο μειονεκτημα στα NGV ειναι το αλουμινενιο διαφορικο, στο δικο μου με μπλοκε και ζορισμα εκοψε ημιαξονιο πισω, και τι παχος εχει
:!: :!:

Re: Ίσως μπλοκέ για NGV

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Μάιος 29, 2017 9:49 am
από Antonioz
Σωστά.. όλη αυτή η δύναμη του κλειδώματος καταπονεί το σύστημα σε διάφορα σημεία,λ
Εσένα άντεξε το καβούκι άρπαξε το ημιαξόνιο.. στα δικά μας προβλέπω να μην φτάσουμε στο ημιαξόνιο,θα την φάει το αλουμίνιο..
(Μιλάω για 100% μηχανικό κλείδωμα)

Re: Ίσως μπλοκέ για NGV

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Μάιος 29, 2017 6:42 pm
από xenofontas
DENNISLA έγραψε:
gi@nn@kis έγραψε:Βρε λες ??? :think: :think: :think: :think:


δεν εχεις esp?

Έχω

Re: Ίσως μπλοκέ για NGV

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 10, 2019 5:36 pm
από Terminator
Της AVT το έχει δοκιμάσει κάποιος? 80% εμπλοκή στο ''πάτα'' μόνο κ πολύ δελεαστική τιμή.
Ενα παρόμοιο της Cusco που φορούσα σε προηγούμενο αμάξι ήταν το καλύτερο value for money ever!
Ο ρυθμός που έμπαινε το TCS είχε μειωθεί πάρα πολύ με αποτέλεσμα σε απώλεια πρόσφρυσης λόγο βροχής, χώματος ή ελαστικών
ο κώλος να σπρώχνει αντί να χαζοσπινιάρει ο ένας τροχός η να μπαίνει το TCS και να σε κόβει.
https://www.ebay.co.uk/itm/SUZUKI-GRAND-VITARA-2007-2012-REAR-Diff-Lock-ATB-LSD-AVT/123617537462?_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIM.MBE%26ao%3D2%26asc%3D20140122125356%26meid%3D25d7a45c18fd4fc79c4ad143cbc956a8%26pid%3D100005%26rk%3D4%26rkt%3D5%26sd%3D303065478456%26itm%3D123617537462&_trksid=p2047675.c100005.m1851

Re: Ίσως μπλοκέ για NGV

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Μαρ 11, 2019 12:43 pm
από thomas91
Καλήμερα και καλή σαρακοστή
Αυτό δλδ λειτουργεί σαν το esp δηλαδή οταν στο πίσω άξονα καταλάβει οτι σπινιαρη δίνει στον άλλον?

Re: Ίσως μπλοκέ για NGV

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Μαρ 11, 2019 8:47 pm
από Terminator
Γεια σου ρε Θωμά με το θηρίο!
Το esp-tcs ''κόβει'' την κινητική ενέργεια που προσφέρει το μοτέρ κ χρησιμοποιεί τα φρένα...
δλδ αν σπινάρει η μία πίσω ρόδα θα την φρενάρει για να μην σπινάρει και εκ των πραγμάτων θα γυρίσει και η άλλη ρόδα...ωραία μέχρι εδώ.
Αν όμως σπινάρει και η άλλη ρόδα θα τις φρενάρει και τις δύο μέχρι να σταματήσουν να σπινάρουν κ τα ηλεκτρόνικα να παλέυουν σε τρελούς ρυθμούς.
Όποια ρόδα σπινάρει θα την φρενάρει μέχρι τέλους ενώ το μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης π.χ στην περιπτωση αυτού που αναφέρω με ποσοστό σύμπλεξης 80%
σκέψου ότι για κάθε 10 στροφές που κάνει ο ένας τροχός ο άλλος κάνει 8 κ η ροπή μοιράζεται κατα 80% ισόποσα οπότε σε περίπτωση που είσαι σε λάσπες, χιόνια, ανηφορικά κομάτια
δηλαδή σε οδώστρωμα που χρειάζεσαι να περάσεις με φόρα ή τουλάχιστον να μην κόψεις είναι MUST...
Τεχνικά κ εμπειρικά τουλάχιστον θα ήθελα να πω ότι είναι ένα τεράστιο + και γι αυτούς που έχουν τα ηλεκτρονικά κ για εμάς που πάμε με ανοιχτά...

Re: Ίσως μπλοκέ για NGV

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 12, 2019 1:26 pm
από dpol
Αγαπητοί οταν σπιναρουν και οι δυο ροδες ειτε δεν εχεις καθολου προσφυση οποτε ολα τα βοηθηματα ειναι αχρηστα ειτε εισαι κρεμασμενος.

Τα LSD κανουν αλλη δουλεια απο αυτη που τα θελουμε εμεις, εχουν εξαιρετικη συμπεριφορα σε τερεν με χαμηλη προσφυση ειδικα οταν πρεπει το οχημα να ειναι διαρκως σε κινηση και να μεταφερεται η ροπη στον τροχο που εχει προσφυση, σε χιαστι ομως, εκει που χρειαζομαστε εμεις το μπλοκαρισμα μετα απο λιγο ξεκλειδωνουν και σπιναρεις χωρις αυριο :!: :!:

Re: Ίσως μπλοκέ για NGV

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 12, 2019 5:14 pm
από Terminator
Τα LSD κάνουν φοβερή δουλειά όχι μόνο στο σύστημα μετάδοσης του αυτοκινήτου αλλά κ του οδηγού... :lol: :D :dance: :lol: 8)
Δημήτρη σοβάρα όμως δεν καταλαβαίνω πως θα ξεκλειδώσει κ θα σπινιάρεις?... Θα ξεκλειδώσει μόνο όταν δεν πατάς το γκάζι.

Re: Ίσως μπλοκέ για NGV

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 13, 2019 11:56 am
από dpol
Αυτο που ειπες, ειναι φτιαγμενα να δεχονται διαρκως ροπη, οταν σταματησει το οχημα χωρις προσφυση ξεκλειδωνουν.
Παντα μιλαμε οτι κανεις off road με χιαστι, κρεμας τροχους κλπ κλπ.

Τωρα αν μπορεις να το πας χωρις να το κοψεις θα δουλεψει κανονικα.

Re: Ίσως μπλοκέ για NGV

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Μαρ 14, 2019 11:32 am
από Terminator
Ωραίος τώρα σε κατάλαβα... καλά τα λες σε τέτοιες συνθήκες μόνο ένα 2way σε σώνει που έχει κ στο πάτα κ στο άσε,
με το locker τύπου ARB μπλέκεις με κομπρεσερ κ δεν το λες οικονομική λύση κ μετά είναι στα σίγουρα το κολλημένο...
απλά στο παρκάρισμα θα νομίζουν ότι κάτι πάει να σπάσει χαχχαχαα :lol:

Re: Ίσως μπλοκέ για NGV

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιουν 24, 2019 9:03 pm
από Komatsu
Καλησπέρα στην ομάδα. Θέλω να ρωτήσω αν το NGV που εχω 2000 CC μοντέλο 10/2006 χωρίς ESP έχει διαφορικά τύπου LSD.

Re: Ίσως μπλοκέ για NGV

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιουν 24, 2019 9:27 pm
από Antonioz
μόνο το κεντρικό είναι LSD, τα μπρος-πίσω ειναι ελεύθερα

Re: Ίσως μπλοκέ για NGV

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 26, 2019 5:54 pm
από Komatsu
Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση φίλε Αντώνη!!!