Καλορίζικος Τάκη μου και καλοφάγωτος. Εύχομαι ο καινούργιος να σε βγάλει τα διπλάσια. Kaliakouda βγάλε νυχτερινή....ανάποδα! ο συμπλέκτης του θέλει στρώσιμο!
64000 κμ λίγα μου φαίνονται....ΤΙ μάρκα ήταν ο προηγούμενος?
Αν μπορείς θα εξηγησεις και σε μας τους αδαείς τι είναι το υδραυλικό ρουλεμάν και τι προσφέρει σε σχέση με το απλό
Για το υδραυλικο ρουλεμαν (σφαιροτριβεας Ελληνιστι ) CSC δες εδω http://www.exedy.co.uk/media/54800/ref_0007_-_concentric_slave_cylinders_explained.pdf Το CSC επιτρεπει ομαλοτερη εμπλοκη και καλυτερη επαναφορα του πενταλ του συμπλεκτη με ομοιομορφη φορτιση ,αποφορτιση στα μερη του μηχανισμου συμπλεξης.Αποτελειται απο ομοκεντρους μεταλλικους κυκλους,θαλαμο πιεσης-αποπιεσης και ελαστικο δακτυλιο (o-ring)για στεγανοποιηση.Λειτουργει φυσικα με το λαδι του συμπλεκτη(γιαυτο και υδραυλικος σφαιροτριβεας) και σε καθε αντικατασταση του συμπλεκτη πρεπει να αλλαζεται και αυτο(συνηθως λογω φθορας του o-ring).Πιστευω να σε καλυψα με αυτα τα ολιγα...
64000 κμ λίγα μου φαίνονται....ΤΙ μάρκα ήταν ο προηγούμενος?
Αν μπορείς θα εξηγησεις και σε μας τους αδαείς τι είναι το υδραυλικό ρουλεμάν και τι προσφέρει σε σχέση με το απλό
Ήταν τόσο μαυροκαμένα που δεν φαινόταν
Κοίτα για την περιγραφή,και την ανάλυση από το BOSS!!!
Leone έγραψε:Μεγειές, ποσο στοίχισαν τα ανταλακτικά Τάκη;;
και
Antonioz έγραψε:
ximikos00 έγραψε:64000 κμ λίγα μου φαίνονται....ΤΙ μάρκα ήταν ο προηγούμενος?
Νομίζω για αυτοκίνητο χωρίς αργά που το έχουμε δει(σε φωτογραφίες εμείς οι μακρινοί) πολλές φορές χωμένο σε δύσκολα κομμάτια είναι λογικά τα χλμ.. Καλοτάξιδος λοιπόν!!! Το δικό σου είχε το κλασικό θέμα με την πρώτη και όπισθεν; αν ναι τώρα μπαίνουν κανονικά;
Έτσι νομίζω κι εγώ,για την ταλαιπωρία του,τα χλμ. ήταν καλά! Δεν είχα ποτέ πρόβλημα με τις ταχύτητες!
Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας!!!!!! Έχουν γνώση οι φύλακες!!!