Μοτερ βεντιλατέρ και προβληματισμός

Μοτερ βεντιλατέρ και προβληματισμός

Δημοσίευσηαπό g@rret » Τρί Μάιος 26, 2015 4:17 pm

Πολλές καλησπέρες , πριν λίγο καιρό με ενημέρωσε το συνεργείο οτι δεν δουλεύει το μοτερ το αριστερό (βλέποντας απο μπροστά ) και πως χρειάζεται αλλαγή .Οπως με είπα θα έπρεπε οταν ανοίγει το AC να ξεκινά μετά απο λίγο και αυτό .Απο οσο βλέπω και εγώ γενικά η φτερωτή δεν γυρνάει .

Το θέμα είναι οτι ζητάνε για το μοτερ 265Ε και και μου έρχονται τα ερωτήματα

1.Είναι πολλα η λίγα για το μοτέρ ? (χωρίς εργατικά )
2.Εχει αλλα πράγματα (πχ αισθητήρες , εγκέφαλους ,σωληνάκια ) που μπορεί να βρεθούν "χαλασμένα" και τελικά να μην φταίει το μοτερ ?
3.Μηπως καλύτερα να δω για μεταχειρισμένο (μαζι ψυγείο κλπ) και αν ναι πώς το ψάχνω ?
με την λογική οτι απο οσο κατάλαβα κανονικά πωλείτε σετ

γενικά θα ήθελα γνώμες γιατί μαζί με εναν αεραγωγό ψυγείου και κάτι αλλα φτάνει μια 500Ε και είδη το αυτοκίνητο εχει φάει αρκετά απο αλλα θέματα .

το αυτοκίνητο είναι NGV 2.0 του 09

φιλικά Πάνος
Τελευταία επεξεργασία από panoshm και Παρ Ιαν 18, 2019 10:01 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Αιτία: Διόρθωση τίτλου
Άβαταρ μέλους
g@rret
4x4 Regular member
4x4 Regular member
 
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 21, 2008 9:10 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Λάστιχα: Michelin Latitude Cr
cb: Όχι
Name: Παναγιώτης

Re: Μοτερ βεντιλαστέρ και προβληματισμός

Δημοσίευσηαπό eibpartner » Τετ Μάιος 27, 2015 3:31 am

Φιλε Πανο καλησπερα. Μηπως σου ειπαν τον λογο που σταματησε να λειτουργει το μοτερ ;
Συνηθως αυτα τα μοτερακια δεν χαλανε. Εκτος και το ειχες μονιμα βουτηγμενο σε λασπονερα 8)
Παντως εαν εμπιστευεσαι το συνεργειο μην σκεφτεσαι για περαιτερω προβληματα καθως το ηλεκτρικο μοτερ ειναι απλο να ελεγχθει εαν λειτουργει οταν εφαρμοσεις απευθειας τροφοδοσια ρευματος στην παροχη του.
Τα χρηματα και εμενα μου φαινονται πολλα αλλα καλυτερα να κανεις μια μικρη ερευνα για το κοστος ρωτωντας και σε αλλο συνεργειο και σε μεταχειρισμενα ανταλλακτικα μονο για μοτερ ομως. Εγω για να ψαξω ανοιγω τηλ οδηγο ειτε στο internet εντοπιζω μαγαζι με ανταλλακτικα suzuki , κανεις μερικα τηλεφωνα και αποκτας εικονα διαθεσιμοτητας και κοστους. Βεβαια μην ξεχνας οτι οι επαγγελματιες εχουν εκπτωσεις στην αγορα ανταλλακτικων οποτε εαν δεν εχεις χρονο να ασχοληθεις καλυτερα να το αναθεσεις σε μηχανικο η συνεργειο που εμπιστευεσαι.

Υ.γ ο αεραγωγος του ψυγειου τι επαθε;; και εγω τον Μαιο του 2009 το εχω παρει και μεχρι τωρα δεν εχω αλλαξει ουτε λαμπα που λεει ο λογος :handgestures-fingerscrossed:
eibpartner
NEW GR VITARA 2.0 JLXA
MOD 09'
Άβαταρ μέλους
eibpartner
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 379
Εγγραφή: Πέμ Απρ 30, 2009 1:34 am
Τοποθεσία: Κρυονέρι
Λάστιχα: DUELER A/T 001
Διάσταση ελαστικών: 235/65/17
Suspension: mad-αποστάτες-kyb
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Παναγιώτης

Re: Μοτερ βεντιλαστέρ και προβληματισμός

Δημοσίευσηαπό g@rret » Τετ Μάιος 27, 2015 11:00 am

Το αυτοκίνητο είχε κάνει ενα πέσιμο σε ενα κανάλι , το πως εξαφανίστηκε ο αεραγωγός και γιατι τα έπαιξε το μοτερ κανείς δεν ξέρει (είναι μπλέξιμο γιατι πέρασε απο 2 συνεργεία 1 θεσσ και ενα Αθήνα ) απλά μετά απο αυτά που τράβηξε δεν είναι παράξενο που λείπει :lol: .


Η τιμή είναι του αντιπροσώπου ,θα κάνω μια απόπειρα να πάρω και απο αλλου
Άβαταρ μέλους
g@rret
4x4 Regular member
4x4 Regular member
 
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 21, 2008 9:10 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Λάστιχα: Michelin Latitude Cr
cb: Όχι
Name: Παναγιώτης

Re: Μοτερ βεντιλαστέρ και προβληματισμός

Δημοσίευσηαπό g@rret » Τρί Ιουν 02, 2015 12:19 pm

Προσπάθησα να βρώ τιμές αλλα δύσκολα τα πράγματα , ο ενας έλεγε οτι δεν εχει μονο μοτερ ο αλλος οτι δεν δίνει μονο το μοτέρ αλλα ολο το σύστημα μαζί με το ψυγείο. Για καινούργιο δεν μου δόθηκε μια σαφή απάντηση

κάτι μου λέει οτι δεν το γλυτώνω το 500ρι στην αντιπροσωπία.


Κατι που είδα και δεν ξέρω αν ειναι φυσιολογικό , εβγαλα την φίσα απο το προβληματικό μοτερ που δεν λειτουργεί και μέτρησα με πολύμετρο να δω εαν δίνει ταση αλλα δεν δίνει καθόλου (εβαλα και κλιματιστικό στο full το άφησα και αρκετή ώρα ) το δεξί ξεκίνα κανονικά να λειτουργεί .Ειδα και τις ασφάλειες (βαση manual ) και ηταν οκ .

Υπάρχει πιθανότητα το σύστημα να περιμένει πχ φορτίο (ας πούμε αντίσταση στο μοτερ που κάηκε ) για να δώσει 12V στο μοτερ ή θα έπρεπε να δίνει 12 V αφού είναι σε λειτουργία ?
Άβαταρ μέλους
g@rret
4x4 Regular member
4x4 Regular member
 
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 21, 2008 9:10 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Λάστιχα: Michelin Latitude Cr
cb: Όχι
Name: Παναγιώτης

Re: Μοτερ βεντιλαστέρ και προβληματισμός

Δημοσίευσηαπό gi@nn@kis » Τρί Ιουν 02, 2015 12:28 pm

Θα πω μια βλακεια... :p
Μπορεις να δωσεις κατευθειαν ρευμα στο μοτερακι ??? Να δεις αν δουλευει !!! :think:
:ngv:
Άβαταρ μέλους
gi@nn@kis
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4545
Εγγραφή: Παρ Μάιος 01, 2009 7:06 pm
Λάστιχα: yoko A/T-s
Διάσταση ελαστικών: 225/65-17
Suspension: μαμά
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Γιάννης

Re: Μοτερ βεντιλαστέρ και προβληματισμός

Δημοσίευσηαπό kostasRS » Τρί Ιουν 02, 2015 12:43 pm

Ισως και μονος να μπορει ,,,
αλλα γιατι να μην παει σε εναν ηλεκτρολογο να το κανει αυτος ,,που και ξερει ,,αλλα και δεν θα υπαρχει κινδυνος να γινει καμμια πατατα. :-)
Sex Trainer!!!
Άβαταρ μέλους
kostasRS
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 11405
Εγγραφή: Παρ Ιαν 18, 2013 8:27 pm
Τοποθεσία: Αθηνα
Λάστιχα: Michelin latitude cross
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: 3,5
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Παντου & πουθενα
Name: kostas

Re: Μοτερ βεντιλαστέρ και προβληματισμός

Δημοσίευσηαπό g@rret » Τρί Ιουν 02, 2015 3:18 pm

το ειχα στο πρόγραμμα για ηλεκτρολογο και μόλις γύρισα απο εκει

Σε πρώτη φάση ο άνθρωπος εκανε πάνω κάτω οτι έκανα (ειδε τις ασφάλειες και την φύσα ) κατόπιν ξεθαψε κατι αλλες που δεν ήξερα οτι υπάρχουν . Τελικά δοκίμασε και το μοτέρ (ναι συνέδεσε κατευθείαν στην μπαταρία ) οπου λειτουργησε αλλα με θόρυβο και ζέσταινε τα καλώδια (βραχυκύκλωμα )

αποφανθήκαμε λοιπόν πως το συνεργείο όντος είχε δίκιο για το μοτερ , το θεμα ερχετε οταν βλέπουμε οτι εχει μια μεγάλη ασφάλεια αριστερα στο καπό που εχει καεί σε ενα σημείο .Ροτόντας λοιπόν στη suzuki το μοτερ κοστίζει 260Ε+ αλλα η ασφάλεια πάει παρέα με την πλεξούδα κια δεν υπάρχει μεμονωμένη.Δηλαδή εαν δεν κάτσει ο ηλεκτρολόγος να περάσει ασφαλειοθήκη πρέπει να δώσει ο ενδιαφερόμενος 600Ε για πλεξούδα απλα για την ασφάλεια .


Αυτό το κόστος-πρόβλημα δεν μου το είπαν στο Σφακιανάκη και δεν ξέρω αν το είχαν υπολογίσει η οχι (δεν με ενημέρωσαν οτι εχει θεμα και η ασφάλεια δηλαδή )

τωρα εριξα το μπαλάκι στον ηλεκτρολόγο να βρεί μοτερ μεταχ. για αρχή γιατί εχει κάτι σπασίματα και η πλαστική βάση (μηπως και αλλαχτεί και αυτή ) και βλέπουμε
Άβαταρ μέλους
g@rret
4x4 Regular member
4x4 Regular member
 
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 21, 2008 9:10 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Λάστιχα: Michelin Latitude Cr
cb: Όχι
Name: Παναγιώτης

Re: Μοτερ βεντιλαστέρ και προβληματισμός

Δημοσίευσηαπό g@rret » Δευτ Ιούλ 06, 2015 7:50 pm

Αν και είναι παράξενες ώρες (λογο τον εξελίξεων που βλέπουμε ) επιστρέφω για να ενημερώσω το θέμα για το τι έγινε τελικά .



Για αρχή να ξανααναφερω το θέμα ήταν το ενα μοτέρ του βεντιλατέρ που απεβίωσε , η βάση που ήταν σπασμένη σε κάποια σημεία και η ασφαλειοθήκη αριστερά στην πλεξούδα . Αρχικά ο ηλεκτρολόγος είχε πει οτι η ασφαλειοθήκη πάει μαζί με την πλεξούδα (δεν δίνει ανταλλακτικό η suzuki ) με μεγάλο κόστος προφανώς (600Ε ) και μου έλεγε οτι θα το λύσει με εξωτερική ασφάλεια τσονταρισμενη και γενικά δεν έβρισκε μεταχ βεντιλατερ .


Η suzuki Πάλι που είχε κάνει την αρχική αυτοψία ήθελε κάπου 265Ε μονο για το ενα μοτερ (δεν υπήρχε Ελλάδα ) και 140Ε για την βάση-πλαίσιο (που δένουν πάνω τα μοτερ ,οι φτερωτές και το ψυγείο ) + εργατικα , για την ασφαλειοθήκη δε, δεν ενημερώθηκα ποτέ καθώς την βρήκε με μια ασφάλεια καμμένη ο ηλεκτρολόγος αυτοκινήτων που το πήγα μετά (έγινε παρουσία μου ο έλεγχος θεωρώ πως ηταν καμμένη και οταν το έλεγξε η suzuki ) και δεν με είπα κάτι απο την suzuki στην Αλίμου


κατόπιν αναζήτησης μια λύσης που θα κρατήσει το κόστος σε λογικά επίπεδα (για μια βάση και 1 μοτερ +400Ε δεν τα λες λίγα) και μετά απο μερικούς συνεργιατζίδες που βαριούνται να δουλέψουν απο οτι κατάλαβα (ακουσα διάφορα κουφά μπορώ να πω και μάλιστα απο κάποιους suzukαδες ) βρέθηκε ενα συνεργείο που ήθελε να ασχοληθεί (του Βασίλη Καρακουλάκη στου Ζωγράφου ), κατόπιν ψαξίματος απο μέρους τους αποκαλύφθηκε πως η ασφαλειοθήκη υπήρχε σαν ανταλλακτικό (κάπου στα 60Ε καινούργια απο τον αντιπρόσωπο ) , μετά απο ψάξιμο βρέθηκε και μεταχ. ψυγείο κομπλέ (2 βεντιλλατέρ βάση φτερωτές -ψυγείο ) απο τον Ρούσσο στα 230Ε .


ετσι το αυτοκίνητο επισκευάστικε αρκετά οικονομικά ( 290 + εργατικά )και μου έμεινε καβάτζα 1 ψυγείο , το 1 μοτερ ω και 2 φτερωτές (η βάση είναι με σπασιματάκια δεν την μετράω :D )


Σχετικά με την αντιπροσωπία και τηνν απογοήτευση μου απ οαυτήν (που την ξαναδοκίμασα μετά απο χρονια ):

Παράλληλα με την βλάβη στο grand vitara το δεύτερο αυτοκίνητο στην οικογένεια (suzuki baleno του 97 ) μετά απο πέρασμα στον αντιπρόσωπο και γενικό έλεγχο (οπως έιχε περάσει και το NGV ) άλλαξαν μεταξύ άλλων προληπτικά τον ιμάντα του υδραυλικού αλλα τον πέταξε μετά απο 3 βδομάδες (το αυτοκίνητο δεν εκανε χιλιόμετρα παρα ελάχιστα αυτο το διάστημα ) .Μετα αφου ξαναπήγα ενημερώθηκα οτι η τροχαλία στροφάλου χρήζει αλλαγής γιατί οπως λενε πέταξε τη λαστιχένια τσιμούχα (το γιατί δεν την είδαν την πρώτη φορά ποτε δεν έμαθα ) με κόστος κάπου στα 140Ε (μινι εγκεφαλικό επαθα) .Αν και δε το αμάξι ηταν σβηστό είδα να εξέχει ενα ελαστικό δαχτυλίδι .

Αφου το πάγωσα και αυτό (δεν είχα 140Ε ) και οταν το πήγα και αυτό στον Βασίλη είδαμε οτι με αναμμένη την μηχανή έκανε οκτάρια (αν και δεν μου είπε κάτι για την αντιπροσωπία ο άνθρωπος εγώ νομίζω οτι θα έπρεπε να το δουν αφού άλλαξαν ιμάντα έβγαζε ματι )

Ο βασίλης βρήκε μέσω τις auto green recycle (δύσκολα το βρίσκεις αλλα εχει πολλά καλούδια ) την τροχαλία με 10Ε και παρέα με ενα ιμάντα 12Ε + εργατικά το έφτιαξε και αυτό ( τυχερός που βρήκε μεταχ τροχαλία αλλα και μεγάλη διαφορά απο τα 140Ε τις αντιπροσωπίας για παλιό αυτοκίνητο )

Εδω επιτρέψτε μου να αναφέρω μιας και έμεινα ευχαριστημένος οτι ο Βασίλης που τα έφτιαξε φάνηκε οτι δεν βαριέται και ασχολείται , έριξε και μια γενική ματιά μου έσφιξε και το ενα ακρομπαράκι (αν δεν μπερδεύομαι ετσι λεγετε πέρασε μια εβδομάδα δεν θυμάμαι ) που είχε λασκάρει (ακουγόταν ενα τακ τακ στις λακούβες εδω και 2 βδομάδες , πως ξέσφιξε δεν ξέρω ) απο το NGV έκανε και ενα γενικό έλεγχο μήπως είναι τίποτα λάσκα και στα 2 αυτοκίνητα .



Το πλαστικό αεραγωγό που λείπει (απο μπροστά αριστερά και κάτω στ φανάρι απο μέσα )δεν κατάφερα να τον βρω εαν κάποιος έχει κάποια ιδέα ή φωτογραφία για το πως είναι ας ενημερώσει



Συγνώμη για το μεγάλο ποστ και ευχαριστώ για την βοήθειά σας , να είμαστε όλοι/ες ακλά

φιλικά Πάνος
Άβαταρ μέλους
g@rret
4x4 Regular member
4x4 Regular member
 
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 21, 2008 9:10 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Λάστιχα: Michelin Latitude Cr
cb: Όχι
Name: Παναγιώτης

Re: Μοτερ βεντιλαστέρ και προβληματισμός

Δημοσίευσηαπό kaliakouda » Τρί Ιούλ 07, 2015 12:33 am

Καλά χλμ. πλέον και απροβλημάτιστα, από περιέργεια πόσα χλμ. έχεις κάνει?
Φωτιά και Καρκίνο στους Εμπρηστές!!!

http://www.youtube.com/user/kaliakoud

http://www.youtube.com/user/kaliakouda1400
Άβαταρ μέλους
kaliakouda
Founding Member
Founding Member
 
Δημοσιεύσεις: 32406
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 4:17 pm
Τοποθεσία: Ο Θεός αγαπάει όσους ταξιδεύουν!!
Λάστιχα: Malatesta Κobra
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: Rocky Road+1
cb: Ναι
Aka: Αμετανόητος Μοτοσυκλετιστής!
Name: Γιώργος

Re: Μοτερ βεντιλαστέρ και προβληματισμός

Δημοσίευσηαπό g@rret » Σάβ Ιούλ 11, 2015 11:30 pm

68000χιλ. εχει κανει .


μακάρι να είναι απροβλημάτιστα γιατί αλλα λεφτά δνε υπάρχουν :)
Άβαταρ μέλους
g@rret
4x4 Regular member
4x4 Regular member
 
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 21, 2008 9:10 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Λάστιχα: Michelin Latitude Cr
cb: Όχι
Name: Παναγιώτης

Re: Μοτερ βεντιλαστέρ και προβληματισμός

Δημοσίευσηαπό Hellas4x4 » Τετ Ιαν 16, 2019 1:57 pm

Μια που υπάρχει αυτό το θέμα, θα θέσω κι εγώ ένα προβληματισμό μου για την λειτουργία του βεντιλατέρ...
Είναι λογικό να δουλεύει όταν σταματάς, πχ σε φανάρι, στο φουλ;;; Χειμώνα, καλοκαίρι έχει την ίδια συμπεριφορά στο δικό μου...
Κάνεις μια διαδρομή 10χλμ ανοικτού δρόμου, χωρίς να το ζορίσεις, και μόλις σταματήσεις, ανάβει...
Οι θερμοκρασίες μου είναι καλές αν και η βελόνα δεν κινείται να σου δείξει (όπως κάνει σε άλλα αμάξια που έχω), έχω βάλει διαγνωστικό και την παρακολούθησα...
Τα νερά καθαρά, χωρίς σκουριές ή/και μούργα...
Έτσι είναι η λειτουργία του;;; :think:
Live To Fly - Ride To Live!

Άβαταρ μέλους
Hellas4x4
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1065
Εγγραφή: Τετ Ιαν 25, 2017 12:28 am
Τοποθεσία: Παλλήνη, Αττικής
Λάστιχα: -
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: -
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Hellas4x4
Name: Antonis

Re: Μοτερ βεντιλαστέρ και προβληματισμός

Δημοσίευσηαπό kostasRS » Τετ Ιαν 16, 2019 3:53 pm

Σημερα που θα το παρω θα το κοιταξω να σου πω :D
Η βελονα γιατι δεν κινηται;;
Εμενα η βελονα δουλευει,,,μηπως δεν το διατυπωσες σωστα η δεν καταλαβα εγω; :think:
Sex Trainer!!!
Άβαταρ μέλους
kostasRS
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 11405
Εγγραφή: Παρ Ιαν 18, 2013 8:27 pm
Τοποθεσία: Αθηνα
Λάστιχα: Michelin latitude cross
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: 3,5
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Παντου & πουθενα
Name: kostas

Re: Μοτερ βεντιλαστέρ και προβληματισμός

Δημοσίευσηαπό ArisR » Τετ Ιαν 16, 2019 10:47 pm

Μήπως εννοείς δεν ανεβοκατεβαινει η βελόνα; Σε όσα γιαπωνέζικα εχω οδηγήσει η βελόνα είναι σταθερή, ενώ σε άλλα γαλλικά, ιταλικά ανεβοκατεβαινει με το βεντιλατερ..
Με το Bluetooth διαγνωστικό που παρακολουθουσα θερμοκρασία ανέβαινε 2,3 βαθμούς και μόλις άνοιγε το βεντιλατερ ξαναέπεφτε στην κανονική..
Είναι λογικό μόλις σταματάς να ανάβει το βεντιλατερ αφού ούτε η τρόμπα έχει πολλές στροφές, ούτε και αέρας ψύχει το ψυγείο..
Άβαταρ μέλους
ArisR
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: Δευτ Φεβ 12, 2018 3:59 am
Λάστιχα: Yokohama Geolandar G015
Διάσταση ελαστικών: 225/70/16
Suspension: kayaba - mad
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Αρης

Re: Μοτερ βεντιλαστέρ και προβληματισμός

Δημοσίευσηαπό stelios8ess » Τετ Ιαν 16, 2019 11:55 pm

Το χειμώνα το βεντιλατέρ δουλεύει πολύ λιγότερο. Όταν τρέχουμε δεν δουλεύει καθόλου,
μπορεί να πιάσουμε το ψυγείο και να είναι χλιαρό. Ο κινητήρας έχει κανονική θερμοκρασία
κανονίζει γιαυτό ο θερμοστάτης.
Για να την περίπτωση (του Αντώνη) που μιλάμε, θα μετρούσα την θερμοκρασία του ψυγείου.
Αν είναι γύρω στους 70-80 βαθμούς δικαιολογημένα δουλεύει το βεντιλατέρ.
Αν είναι πολύ πιο χαμηλά η θερμοκρασία τότε παίρνει λάθος εντολή το βεντιλατέρ.
Ευτυχώς!! κάθε μέρα είναι διαφορετική.
Άβαταρ μέλους
stelios8ess
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6652
Εγγραφή: Δευτ Ιούλ 10, 2017 9:44 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: GoodyearVector4Season SUV
Διάσταση ελαστικών: 215-60 R17
Suspension: Της μαμά του
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Stelios8es
Name: Στέλιος

Re: Μοτερ βεντιλαστέρ και προβληματισμός

Δημοσίευσηαπό Hellas4x4 » Πέμ Ιαν 17, 2019 12:58 pm

kostasRS έγραψε:Σημερα που θα το παρω θα το κοιταξω να σου πω :D
Η βελονα γιατι δεν κινηται;;
Εμενα η βελονα δουλευει,,,μηπως δεν το διατυπωσες σωστα η δεν καταλαβα εγω; :think:


Δεν το διατύπωσα σωστά... :roll: Κινείται... Ανεβαίνει και μένει στην μέση σαν τα VAG...

ArisR έγραψε:Μήπως εννοείς δεν ανεβοκατεβαινει η βελόνα; Σε όσα γιαπωνέζικα εχω οδηγήσει η βελόνα είναι σταθερή, ενώ σε άλλα γαλλικά, ιταλικά ανεβοκατεβαινει με το βεντιλατερ..
Με το Bluetooth διαγνωστικό που παρακολουθουσα θερμοκρασία ανέβαινε 2,3 βαθμούς και μόλις άνοιγε το βεντιλατερ ξαναέπεφτε στην κανονική..
Είναι λογικό μόλις σταματάς να ανάβει το βεντιλατερ αφού ούτε η τρόμπα έχει πολλές στροφές, ούτε και αέρας ψύχει το ψυγείο..


Αυτό ακριβώς... άπαξ φτάσει την μέση, θα μείνει εκεί (ελπίζω ότι αν ποτέ ανεβάσει παραπάνω θα ανέβει!!!)...
Κι εγώ με το διαγνωστικό (με wifi το δικό μου), έβλεπα να είναι 3-4 βαθμούς (κελσίου) η διαφοροποίηση... Την μέτρηση από που την λαμβάνει στο NGV;
Δεν το βρίσκω τόσο λογικό μέσα στο χειμώνα... Σε σταμάτα-ξεκίνα μέσα στην πόλη και την κίνηση να το καταλάβω... Έχει τόσο μικρή ανοχή στις θερμοκρασίες και δίνει αμέσως εντολή να ξεκινήσει;;; :think:

stelios8ess έγραψε:Το χειμώνα το βεντιλατέρ δουλεύει πολύ λιγότερο. Όταν τρέχουμε δεν δουλεύει καθόλου, μπορεί να πιάσουμε το ψυγείο και να είναι χλιαρό. Ο κινητήρας έχει κανονική θερμοκρασία κανονίζει γιαυτό ο θερμοστάτης.
Για να την περίπτωση (του Αντώνη) που μιλάμε, θα μετρούσα την θερμοκρασία του ψυγείου.
Αν είναι γύρω στους 70-80 βαθμούς δικαιολογημένα δουλεύει το βεντιλατέρ.
Αν είναι πολύ πιο χαμηλά η θερμοκρασία τότε παίρνει λάθος εντολή το βεντιλατέρ.


Κι εγώ αυτό ήξερα... Την θερμοκρασία του ψυγείου πως μπορώ να την μετρήσω;;;

Έχω παρόλα αυτά έναν ενδοιασμό για το πόσο καλά κυκλοφορεί τα νερά η αντλία νερού... Πότε προβλέπεται συνήθως η αντικατάστασή της;;; Σε αμάξια με ιμάντες συνήθως την αλλάζεις μαζί με το σετ εκκεντροφόρου!!! :?:
Live To Fly - Ride To Live!

Άβαταρ μέλους
Hellas4x4
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1065
Εγγραφή: Τετ Ιαν 25, 2017 12:28 am
Τοποθεσία: Παλλήνη, Αττικής
Λάστιχα: -
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: -
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Hellas4x4
Name: Antonis

Επόμενο

Επιστροφή στο Μηχανολογικά/Ηλεκτρολογικά

arahova Πέμ Μαρ 28, 2024 10:04 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Μαρ 28, 2024 7:09 am Καλημέρα σας.
Σταύρος 4x4 Πέμ Μαρ 28, 2024 7:08 am Καλημέρα
Tzivitzonis Τετ Μαρ 27, 2024 1:10 pm θα ρωτησω τον υιο :P
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:10 pm δεν έχει διήμερη άδεια ρε μάστορα?
Tzivitzonis Τετ Μαρ 27, 2024 1:07 pm Εγώ που θα ερθω Κυριακή πόσες έχω;
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:05 pm 9 και σήμερα!!!
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:01 pm Μερσύ μποκού!
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:01 pm αχαχαχαχα
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:00 pm Νουχρίτσααααααααααα
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:00 pm Καλημέρες! Λίγο θέαμα για όλους! viewtopic.php?f=66&t=37146&p=940582#p940582
arahova Τετ Μαρ 27, 2024 12:14 pm Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Μαρ 27, 2024 6:58 am Καλημέρα σας.
arahova Τρί Μαρ 26, 2024 9:36 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Μαρ 26, 2024 7:03 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Δευτ Μαρ 25, 2024 10:24 pm Φίλε Θανάση ΘανασηςΖ καλησπέρα.Για να μπορείς να συμμετέχεις στις συζητήσεις μας πρέπει να περάσεις από την ενότητα αυτή και αφού ανοίξεις ένα νέο θέμα να μας πεις δύο λόγια για σένα και το αυτοκίνητο σου από που μας γράφεις και να σε καλωσορίσουμε. Επίσης μπορείς να διαβάσεις θα σε βοηθήσει να καταλάβεις τη λειτουργία του φόρουμ.
arahova Δευτ Μαρ 25, 2024 11:58 am Καλημέρα σε όλους, καλή εβδομάδα και Χρόνια Πολλά.
ΣΤΑΥΡΟΣ Δευτ Μαρ 25, 2024 11:52 am Καλημερα σας Χρονια πολλα,καλη εβδομαδα.
antonis1627 Δευτ Μαρ 25, 2024 7:24 am Καλημέρα σας καλή εβδομάδα και Χρόνια Πολλά
arahova Κυρ Μαρ 24, 2024 11:39 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Κυρ Μαρ 24, 2024 7:32 am Καλημέρα σας.
arahova Σάβ Μαρ 23, 2024 10:19 am Καλημέρα σε όλους και καλό 3ήμερο.
antonis1627 Σάβ Μαρ 23, 2024 7:29 am Καλημέρα σας.Καλό Σαββατοκύριακο και χρόνια πολλά.
Nikola Tenv Παρ Μαρ 22, 2024 9:19 pm καλησπέρα , καλό τριήμερο και καλές εξορμήσεις στους ...τυχερούς!
arahova Παρ Μαρ 22, 2024 11:38 am Καλημέρα σε όλους και καλό 4ήμερο.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες