Μετατροπή απο 2λιτρο σε 1600ρι

Re: Μετατροπή απο 2λιτρο σε 1600ρι

Δημοσίευσηαπό hronis7 » Τετ Ιαν 16, 2013 4:49 pm

Κάνοντας υποκυβισμό αλλάζουμε τον κυνητήρα μεγαλύτερου κυβισμού και τοποθετούμε έναν μικρότερου κυβισμου. Αυτό γίνεται νόμιμα με τη διαφορά ότι μπορείς να υποκυβίσεις 25%. :!: :!: :!: Δηλαδή μπορείς να υποκυβίσεις ένα δίλητρο σε 1,6cc. Δεν γίνεται όμως να κάνεις το 2,4 αναλόγως 1,6. Βέβαια επειδή ζούμε στην Ελλάδα του όλα γίνονται, αν υποκυβίσεις δύο φορές ;-) ;-) το 2,4 τότε........'ολα γίνονται. Άααααιντε και και καλά ξεμπερδέματα. :lol: :lol: :lol:
Κυνήγι,θάλασσα και......τα χάπια μου!!!
Άβαταρ μέλους
hronis7
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 14, 2012 12:09 pm
Τοποθεσία: ΣΕΛΗΝΙΑ-ΣΑΛΑΜΙΝΑ,ΜΕΤΑΞΑΔΕΣ ΕΒΡΟΥ
Λάστιχα: dunlop A/T
Suspension: suzuki, ελ/α MAD
cb: Όχι
Aka: hronis7
Name: ΠΟΛΥΧΡΟΝΗΣ

Re: Μετατροπή απο 2λιτρο σε 1600ρι

Δημοσίευσηαπό Tzivitzonis » Τετ Ιαν 16, 2013 4:50 pm

Άιντε ρε Χρόνη πες τα και μπλέξαμε... :lol: :lol:
Grand Vitara 1.6 3D (2002) ---- GFi LPG system
Ποτέ μην υπερεκτιμάς τις ικανότητες τις δικές σου ή του GV σου!!

Homo homini lupus est
Άβαταρ μέλους
Tzivitzonis
Administrator
Administrator
 
Δημοσιεύσεις: 37893
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 20, 2008 8:05 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Λάστιχα: Michelin Lat.Cross
Διάσταση ελαστικών: 215/70/16
Suspension: Αποστάτες +3/KYB
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Καλτσόγιαννος-Τζιτζιλόνης-Πατροτζούλης
Name: Τζιβιτζόνης

Re: Μετατροπή απο 2λιτρο σε 1600ρι

Δημοσίευσηαπό Kalavritara » Τετ Ιαν 16, 2013 5:02 pm

hronis7 έγραψε:Κάνοντας υποκυβισμό αλλάζουμε τον κυνητήρα μεγαλύτερου κυβισμού και τοποθετούμε έναν μικρότερου κυβισμου. Αυτό γίνεται νόμιμα με τη διαφορά ότι μπορείς να υποκυβίσεις 25%. :!: :!: :!: Δηλαδή μπορείς να υποκυβίσεις ένα δίλητρο σε 1,6cc. Δεν γίνεται όμως να κάνεις το 2,4 αναλόγως 1,6. Βέβαια επειδή ζούμε στην Ελλάδα του όλα γίνονται, αν υποκυβίσεις δύο φορές ;-) ;-) το 2,4 τότε........'ολα γίνονται. Άααααιντε και και καλά ξεμπερδέματα. :lol: :lol: :lol:


Έχω διαφορετική ενημέρωση από το υπ. μεταφορών :
Δηλαδή, αν ένα αμάξωμα π.χ. κοντό NGV, κυκλοφόρησε με κινητήρες από 1,6-1,9, τότε μπορεί να γίνει αντικατάσταση με 1,6Χ0.8=1280 cc min, και max 1,9X1.2=2280 cc :!:

Τα κατά τόπους βέβαια παραρτήματα μπορεί να τα λένε λίγο διαφορετικά (καθόλου σπάνιο στις δημ. υπηρεσίες του Γιουνανιστάν :!: )

Καλό είναι να ρωτήσουν οι ενδιαφερόμενοι στην αρμόδια υπηρεσία της περιοχής τους :think:
"Vitara 1.6 1997 16v και New Vitara 1600 Diesel Allgrip Auto , παππούς και εγγονός στο ίδιο garage "
Άβαταρ μέλους
Kalavritara
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6919
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 02, 2012 1:15 am
Τοποθεσία: Στο βουνό περιμένοντας τα χιόνια
Λάστιχα: Viking
Διάσταση ελαστικών: 215/55/17
Suspension: normal
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Takis

Re: Μετατροπή απο 2λιτρο σε 1600ρι

Δημοσίευσηαπό hronis7 » Τετ Ιαν 16, 2013 5:07 pm

Tzivitzonis έγραψε:Άιντε ρε Χρόνη πες τα και μπλέξαμε... :lol: :lol:

Μας γυρίσανε πολλά χρόνια πίσω φίλε μου. Ο κόσμος είναι απεγνοσμένος, δεν ξέρει τι να κάνει και ψάχνεται. Και καλά κάνει.....Που κρίβονται όλοι αυτοί οι κερατάδες που μας έλεγαν πριν από δύο τρία χρόνια πάρτε δίλητρα, πάρτε τρίλητρα πάρτε κόσμε τα κέρατά σας. Που είναι οέο? :whistle: :whistle: :whistle:
Κυνήγι,θάλασσα και......τα χάπια μου!!!
Άβαταρ μέλους
hronis7
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 14, 2012 12:09 pm
Τοποθεσία: ΣΕΛΗΝΙΑ-ΣΑΛΑΜΙΝΑ,ΜΕΤΑΞΑΔΕΣ ΕΒΡΟΥ
Λάστιχα: dunlop A/T
Suspension: suzuki, ελ/α MAD
cb: Όχι
Aka: hronis7
Name: ΠΟΛΥΧΡΟΝΗΣ

Re: Μετατροπή απο 2λιτρο σε 1600ρι

Δημοσίευσηαπό hronis7 » Τετ Ιαν 16, 2013 5:54 pm

kfanis έγραψε:
hronis7 έγραψε:Που κρίβονται όλοι αυτοί οι κερατάδες που μας έλεγαν πριν από δύο τρία χρόνια πάρτε δίλητρα, πάρτε τρίλητρα πάρτε κόσμε τα κέρατά σας. Που είναι οέο? :whistle: :whistle: :whistle:


Ξέρω έναν που θα τον πλακώσω το απόγευμα που θα τον δώ..... :whistle: :mrgreen: :lol: :lol:

Φάνη ν'άρθω και γω? γιατί έχω δύο τρίλητρα στο γκαράζ :!: :shock: :shock: :violin: :violin:
Κυνήγι,θάλασσα και......τα χάπια μου!!!
Άβαταρ μέλους
hronis7
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 14, 2012 12:09 pm
Τοποθεσία: ΣΕΛΗΝΙΑ-ΣΑΛΑΜΙΝΑ,ΜΕΤΑΞΑΔΕΣ ΕΒΡΟΥ
Λάστιχα: dunlop A/T
Suspension: suzuki, ελ/α MAD
cb: Όχι
Aka: hronis7
Name: ΠΟΛΥΧΡΟΝΗΣ

Re: Μετατροπή απο 2λιτρο σε 1600ρι

Δημοσίευσηαπό panosd » Τετ Ιαν 16, 2013 6:20 pm

Kalavritara έγραψε:
hronis7 έγραψε:Κάνοντας υποκυβισμό αλλάζουμε τον κυνητήρα μεγαλύτερου κυβισμού και τοποθετούμε έναν μικρότερου κυβισμου. Αυτό γίνεται νόμιμα με τη διαφορά ότι μπορείς να υποκυβίσεις 25%. :!: :!: :!: Δηλαδή μπορείς να υποκυβίσεις ένα δίλητρο σε 1,6cc. Δεν γίνεται όμως να κάνεις το 2,4 αναλόγως 1,6. Βέβαια επειδή ζούμε στην Ελλάδα του όλα γίνονται, αν υποκυβίσεις δύο φορές ;-) ;-) το 2,4 τότε........'ολα γίνονται. Άααααιντε και και καλά ξεμπερδέματα. :lol: :lol: :lol:


Έχω διαφορετική ενημέρωση από το υπ. μεταφορών :
Δηλαδή, αν ένα αμάξωμα π.χ. κοντό NGV, κυκλοφόρησε με κινητήρες από 1,6-1,9, τότε μπορεί να γίνει αντικατάσταση με 1,6Χ0.8=1280 cc min, και max 1,9X1.2=2280 cc :!:

Τα κατά τόπους βέβαια παραρτήματα μπορεί να τα λένε λίγο διαφορετικά (καθόλου σπάνιο στις δημ. υπηρεσίες του Γιουνανιστάν :!: )

Καλό είναι να ρωτήσουν οι ενδιαφερόμενοι στην αρμόδια υπηρεσία της περιοχής τους :think:


Αυτο με το 1300cc που αναφερεις παραπανω, αν δεν το ειπες για παραδειγμα ειναι λαθος. Θα πρεπει ο νεος κινητηρας που θα τοποθετηθει να

υπαρχει ηδη σε κανονικο μοντελο παραγωγης, αντιστοιχο με το δικο σου. πχ απο 2000cc σε 1600cc υπαρχει, αλλα θα πρεπει να ειναι ο τυπος του

ιδιος με αυτον που βγαινει απο το εργοστασιο. Οποτε προσοχη στα μοντελα κ τους κωδικους των μοτερ ανα χρονολογια παραγωγης.
Άβαταρ μέλους
panosd
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 372
Εγγραφή: Δευτ Μάιος 03, 2010 12:07 am
Τοποθεσία: Θεσ/νικη - Σερρες
Λάστιχα: 225/65/17
Suspension: kyb +3cm
cb: Ναι
Name: panosd

Re: Μετατροπή απο 2λιτρο σε 1600ρι

Δημοσίευσηαπό mikemicha » Τετ Ιαν 16, 2013 7:46 pm

panosd έγραψε:Θα πρεπει ο νεος κινητηρας που θα τοποθετηθει να υπαρχει ηδη σε κανονικο μοντελο παραγωγης, αντιστοιχο με το δικο σου. πχ απο 2000cc σε 1600cc υπαρχει, αλλα θα πρεπει να ειναι ο τυπος του ιδιος με αυτον που βγαινει απο το εργοστασιο. Οποτε προσοχη στα μοντελα κ τους κωδικους των μοτερ ανα χρονολογια παραγωγης.


Παλαιότερα που το είχα ψάξει και εγώ την ίδια απάντηση πήρα και μάλιστα μου είπαν ότι από τη στιγμή που το συγκεκριμένο μοντέλο δεν βγαίνει από το εργοστάσιο παραγωγής με αυτό το μοτέρ δεν γίνεται τίποτα άσε που έπρεπε να πάρεις και έγκριση από ΚΤΕΟ και τρέχα γύρευε...
«…τοις κείνων ρήμασι πειθόμενοι…»
Άβαταρ μέλους
mikemicha
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 3084
Εγγραφή: Τετ Αύγ 12, 2009 2:00 pm
Τοποθεσία: Γιαννιτσά - Καβησός Έβρου
Λάστιχα: Yokohama G015
Διάσταση ελαστικών: 225/70/16
Suspension: MAD+.....
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Μιχάλης

Re: Μετατροπή απο 2λιτρο σε 1600ρι

Δημοσίευσηαπό gi@nn@kis » Τετ Ιαν 16, 2013 7:49 pm

Δηλ μπορεις, να αλλαξεις μοτερ, και απ το 2.0 να το πας 1.6 ??
Το J20A να αντικατασταθει με M16A ? :think:
:ngv:
Άβαταρ μέλους
gi@nn@kis
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4556
Εγγραφή: Παρ Μάιος 01, 2009 7:06 pm
Λάστιχα: yoko A/T-s
Διάσταση ελαστικών: 225/65-17
Suspension: μαμά
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Γιάννης

Re: Μετατροπή απο 2λιτρο σε 1600ρι

Δημοσίευσηαπό Kalavritara » Τετ Ιαν 16, 2013 8:59 pm

panosd έγραψε:
Kalavritara έγραψε:
hronis7 έγραψε:Κάνοντας υποκυβισμό αλλάζουμε τον κυνητήρα μεγαλύτερου κυβισμού και τοποθετούμε έναν μικρότερου κυβισμου. Αυτό γίνεται νόμιμα με τη διαφορά ότι μπορείς να υποκυβίσεις 25%. :!: :!: :!: Δηλαδή μπορείς να υποκυβίσεις ένα δίλητρο σε 1,6cc. Δεν γίνεται όμως να κάνεις το 2,4 αναλόγως 1,6. Βέβαια επειδή ζούμε στην Ελλάδα του όλα γίνονται, αν υποκυβίσεις δύο φορές ;-) ;-) το 2,4 τότε........'ολα γίνονται. Άααααιντε και και καλά ξεμπερδέματα. :lol: :lol: :lol:


Έχω διαφορετική ενημέρωση από το υπ. μεταφορών :
Δηλαδή, αν ένα αμάξωμα π.χ. κοντό NGV, κυκλοφόρησε με κινητήρες από 1,6-1,9, τότε μπορεί να γίνει αντικατάσταση με 1,6Χ0.8=1280 cc min, και max 1,9X1.2=2280 cc :!:

Τα κατά τόπους βέβαια παραρτήματα μπορεί να τα λένε λίγο διαφορετικά (καθόλου σπάνιο στις δημ. υπηρεσίες του Γιουνανιστάν :!: )

Καλό είναι να ρωτήσουν οι ενδιαφερόμενοι στην αρμόδια υπηρεσία της περιοχής τους :think:


Αυτο με το 1300cc που αναφερεις παραπανω, αν δεν το ειπες για παραδειγμα ειναι λαθος. Θα πρεπει ο νεος κινητηρας που θα τοποθετηθει να

υπαρχει ηδη σε κανονικο μοντελο παραγωγης, αντιστοιχο με το δικο σου. πχ απο 2000cc σε 1600cc υπαρχει, αλλα θα πρεπει να ειναι ο τυπος του

ιδιος με αυτον που βγαινει απο το εργοστασιο. Οποτε προσοχη στα μοντελα κ τους κωδικους των μοτερ ανα χρονολογια παραγωγης.


Έχω παράδειγμα συγγενή με υποκυβισμό -20% κάτω από το μικρότερο μοντέλο παραγωγής, χωρίς μεσάζοντα, παρά μόνο βεβαίωση μηχανολόγου ότι ο νέος - μικρός- κινητήρας ταιριάζει σωστά στο αμάξωμα :!:
"Vitara 1.6 1997 16v και New Vitara 1600 Diesel Allgrip Auto , παππούς και εγγονός στο ίδιο garage "
Άβαταρ μέλους
Kalavritara
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6919
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 02, 2012 1:15 am
Τοποθεσία: Στο βουνό περιμένοντας τα χιόνια
Λάστιχα: Viking
Διάσταση ελαστικών: 215/55/17
Suspension: normal
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Takis

Re: Μετατροπή απο 2λιτρο σε 1600ρι

Δημοσίευσηαπό Νικόλας » Πέμ Ιαν 17, 2013 1:30 pm

gi@nn@kis έγραψε:Δηλ μπορεις, να αλλαξεις μοτερ, και απ το 2.0 να το πας 1.6 ??
Το J20A να αντικατασταθει με M16A ? :think:

Δεν νομίζω.Αν θυμάμαι καλά μου είχαν πεί και εμένα,ότι το πεντάθυρο βγαίνει 2λιτρο.Δεν μπορείς να το κάνεις 1.6 γιατί δεν το βγάζει το εργοστάσιο.Αντίθετα το τρίθυρο
μπορεί να το κάνει.
ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΗ ΓΗ ΝΑ ΚΑΤΕΒΩ !!!
Άβαταρ μέλους
Νικόλας
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4771
Εγγραφή: Σάβ Ιουν 04, 2011 10:27 am
Λάστιχα: Geolandar A/T-S
Suspension: Πολυ σκληρή
cb: Όχι
Aka: Παλαμίδας
Name: Νικός

Re: Μετατροπή απο 2λιτρο σε 1600ρι

Δημοσίευσηαπό stratosGV » Πέμ Ιαν 17, 2013 2:25 pm

Παιδια το παρακατω Link ειναι απο το υπουργειου και ξεκαθαριζει αρκετα την κατασταση... παντως ουσιαστικα ο υποκιβυσμος απο οτι καταλαβα αφορα είτε στην αλλαγη ολόκληρου κινητηρα ή στην αλλαγη μερων αυτου πιθανοτατα εννοει τα πιστονια και τους κυλινδρους με μικροτερους..

http://www.yme.gr/?getwhat=1&oid=340&id=&tid=340
stratosGV
4x4 Regular member
4x4 Regular member
 
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2011 11:52 am
Τοποθεσία: Σέρρες
Λάστιχα: Keener citilander
Διάσταση ελαστικών: 225 65 17
Suspension: Εργοστασιακη
cb: Όχι
Name: stratos

Re: Μετατροπή απο 2λιτρο σε 1600ρι

Δημοσίευσηαπό gi@nn@kis » Κυρ Ιαν 20, 2013 4:23 pm

Οι βασεις μηχανης απ το 1,6 και το 2,0 ειναι ιδιες ? :think:
:ngv:
Άβαταρ μέλους
gi@nn@kis
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4556
Εγγραφή: Παρ Μάιος 01, 2009 7:06 pm
Λάστιχα: yoko A/T-s
Διάσταση ελαστικών: 225/65-17
Suspension: μαμά
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Γιάννης

Re: Μετατροπή απο 2λιτρο σε 1600ρι

Δημοσίευσηαπό geos2ki » Δευτ Ιαν 21, 2013 11:20 am

Παιδιά υποκιβυσμό μπορείς να κάνεις άνετα , αρκεί να βγάνει και στα κυβικά που θες να το υποκυβίσεις απο την αντιπροσωπεία.
Έχω κάνει δυο φορες υποκυβισμό, στα χαρτιά, λόγω τελών κυκλοφορίας. Στο honda s2000 που είχα το καλοκαίρι δεν μπορεσα να κάνω γιατί δεν βγαίνει κάτω απο 2000cc.
Αν το κάνεις στα χαρτιά μόνο, που οι περισσότεροι μόνο έτσι το κάνουν, είναι απειροελάχιστες οι πιθανότητες να σε τσιμπήσουν, γιατί ο μόνος τρόπος είναι να ανοιχτει το μοτερ και να μετρηθούν πιστόνια.
Γνώμη μου είναι ότι όποιος μπορεί να το κάνει ας το κάνει, πληρώνουμε τσάμπα λεφτά κάθε χρόνο στους νταβαντζήδες με τις τρλές τιμές που έχουν βάλει στα τέλη.
Θεέ μ δώσε μ υπομονή, γιατί αν μ δώσεις δύναμη θα τα γ@μήσω όλα!!!
geos2ki
4x4 Regular member
4x4 Regular member
 
Δημοσιεύσεις: 51
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 14, 2012 12:03 pm
Λάστιχα: 50/50
Suspension: mom
cb: Όχι
Aka: arouganos
Name: george

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Μηχανολογικά/Ηλεκτρολογικά

Tzivitzonis Σάβ Μάιος 04, 2024 10:21 pm ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!! ΕΙΡΗΝΗ& ΑΓΑΠΗ!!
arahova Σάβ Μάιος 04, 2024 9:15 am Καλημέρα και καλή Ανάσταση σε όλους.
Διοματάρης Σάβ Μάιος 04, 2024 8:49 am Καλημέρα σας κύριοι και καλή Ανάσταση να έχουμε
antonis1627 Σάβ Μάιος 04, 2024 7:32 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.Χρόνια πολλά καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα.
west.side7 Παρ Μάιος 03, 2024 11:59 am Καλημέρα σε όλους! Χρόνια πολλά με υγεία!
P GV O9 Παρ Μάιος 03, 2024 9:47 am Καλημέρα και ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ !!
antonis1627 Παρ Μάιος 03, 2024 7:06 am Καλημέρα σας Χρόνια πολλά.
antonis1627 Πέμ Μάιος 02, 2024 4:59 pm Κυριακή 12-5-2024 τα 16α γενέθλια του VITARAclub στην
arahova Πέμ Μάιος 02, 2024 3:12 pm Καλησπέρα σε όλους.
gi@nn@kis Πέμ Μάιος 02, 2024 9:01 am καλημερα !!!
Διοματάρης Πέμ Μάιος 02, 2024 8:03 am Καλημέρα σας
antonis1627 Πέμ Μάιος 02, 2024 6:22 am Καλημέρα σας.
Emmanouil xanthos Τετ Μάιος 01, 2024 11:08 pm Καλησπέρα καλό μήνα και καλή ανάσταση σε όλους
arahova Τετ Μάιος 01, 2024 9:36 pm Καλησπέρα σε όλους και καλό μήνα.
KonKalamata Τετ Μάιος 01, 2024 6:52 pm Καλησπέρα, καλό Μήνα με υγεία!
antonis1627 Τετ Μάιος 01, 2024 11:56 am Επίσης Νίκο.Χάθηκες βρε συ.
Nikola Tenv Τετ Μάιος 01, 2024 11:50 am Καλό μήνα και καλή Ανάσταση σε όλους
costas66 Τετ Μάιος 01, 2024 8:05 am Καλό μήνα.
Διοματάρης Τετ Μάιος 01, 2024 7:59 am Καλημέρα σας
Διοματάρης Τετ Μάιος 01, 2024 7:59 am 7 με 7 στη δουλειά και μετά για τσίπουρα
antonis1627 Τετ Μάιος 01, 2024 6:31 am Καλημέρα σας και καλό μήνα.
antonis1627 Τρί Απρ 30, 2024 6:16 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Δευτ Απρ 29, 2024 8:26 am Μ.Τετάρτη 1-5-2024 πάμε για τσιπουράκι στο
antonis1627 Δευτ Απρ 29, 2024 5:56 am Καλημέρα σας και καλή Μ.εβδομαδα.
antonis1627 Κυρ Απρ 28, 2024 7:21 am Καλημέρα σας.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες