AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide
? Updates every 5 Seconds
Σχετικά με την , είπα να ανοίξω εγώ το θέμα για να γράψουμε όσοι νομίζουμε τις εντυπώσεις μας, και να βοηθήσουμε αν μπορούμε.
Προσωπικά έχω το αυτόματο με τον κινητήρα 2.4 και έχω χρησιμοποιήσει το αυτοκίνητο σε όλες σχεδόν τις συνθήκες για περίπου 30000 χιλιόμετρα.
Συνολικά, οι μέχρι τώρα εντυπώσεις μου είναι άριστες, και σε σύγκριση με διάφορα άλλα αυτόματα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει, θεωρώ ότι τουλάχιστον από κάποια υπερτερεί. Νομίζω ότι ταιριάζει πολύ καλά σαν σύνολο με το αυτοκίνητο και τον χαρακτήρα του.
Ας τα πάρουμε από την αρχή όμως.
Εχει 4 ταχύτητες και όχι 5, κάτι που μου κακοφάνηκε στην αρχή αλλά τελικά όμως δεν παίζει κάποιο ιδιαίτερο λόγο, πέρα από το ότι θα το ήθελα με 5 όπως το manual, για να "ακολουθεί καλύτερα τον κινητήρα" (χαρτογράφηση)
Οπως όλα τα σύγχρονα κιβώτια σου επιτρέπει να το οδηγήσεις χρησιμοποιώντας λιγότερες ταχύτητες, πχ 3 ή 2. κάτι που θα φανεί πολύ χρήσιμο ειδικά σε δρόμους με στροφές, γιατί αν σε τέτοιες περιπτώσεις πηγαίνεις αργά το αυτοκίνητο θα είναι λίγο σαν βάρκα με έντονες κλίσεις.
Επίσης έχει έναν διακόπτη power, που ουσιαστικά αλλάζει ελαφρά την χαρτογράφηση του κινητήρα, διατηρεί τις στροφές υψηλότερες πριν αλλάξει σε νέα μεγαλύτερη ταχύτητα (και αντίστροφα για τις χαμηλότερες).
Σε συνδιασμό με μια χαμηλότερη ταχύτητα, ο διακόπτης power, σου επιτρέπει να κινηθείς άνετα σε καταστάσεις όπως ανέφερα παραπάνω για να αποφύγεις φαινόμενα υποστροφής.
Σε σχέση με τα αργά και την κίνηση σε περίεργα εδάφη, δεν θα αντιμετωπίσεις κάποιο πρόβλημα, μάλλον θα είναι όλα πιο εύκολα από το αν είχες manual κιβώτιο. Επίσης, λόγω της τάσης του αυτόματου να κινεί το αυτοκίνητο, ακόμη και χωρίς γκαζι, μερικοί χειρισμοί στις λάσπες και τα σχετικά -αλλά και γενικότερα- είναι πιο εύκολοι αφού δεν χρειάζεται να κάνεις χρήση του χειρόφρενου, μην σε πάρει για παραδειγμα προς τα πίσω. (Σε λογικές κλίσεις έτσι, γιατί σε υψηλότερες θα σε πάρει, εκτός αν κάνεις αυτό που κάνω και εγώ φρένο με το αριστερό και γκάζι με το δεξί πόδι)
Η μόνη μανούβρα που ίσως δεν μπορείς να εκτελέσεις εξίσου καλά με τα manual, είναι αν κολλησεις κάπου και απαιτούνται γρήγορες εναλλαγές από 1η σε R, μια και η διάταξη του κιβωτίου δεν βολεύει ιδιαίτερα για κάτι τέτοιο.
Η ανταποκρισή του στο γκάζι είναι αρκετά καλή, και από την πίεση στο πενταλ του γκαζιού (δηλ. πόσο έντονα/βίαια το πατάς) προσαρμόζει τις αλλαγές στην ταχύτητα, ανεβάζοντας ή κατεβάζοντας ταχύτητα. Σε περιπτώσεις επιθετικής οδήγησης οι αλλαγές γίνονται βέβαια αρκετά αισθητές, αλλά γενικότερα σε συνθήκες φυσιολογικής οδήγησης (drive) οι αλλαγές δεν είναι τόσο αντιληπτές.
Γενικά, είναι πολύ καλό. Το μόνο αρνητικό, λόγω του χαρακτήρα του αυτοκινήτου και των δυνατοτήτων του, είναι ότι χρειάζεσαι περισσότερο χρόνο για να το μάθεις και αν εξοικοιωθείς πλήρως μαζί του σε όλες τις συνθήκες.
(Δεν είναι ένα απλό αυτοκίνητο πόλης με αυτόματο κιβώτιο, όπως αυτά που έχω οδηγήσει)
Αρνητικό επίσης, βρίσκω το "φρενάρισμα" που δεν μπορείς εύκολα να κατεβάσεις ταχύτητα για καλύτερα αποτελέσματα. Αν υπολογίσεις τον όγκο/βάρος του αυτοκινήτου, μάλλον πρέπει να κάνεις λίγο καλύτερη "πρόβλεψη" των φρεναρισμάτων για να είσαι σίγουρος.
Πάντως, όπως με όλα τα αυτόματα, αν κάποιος ξεπεράσει τους αρχικούς ενδοιασμούς του θα το ευχαριστηθεί πλήρως. Η άνεση που προσφέρει στην καθημέρινη οδήγηση είναι απαράμιλλη.