Φρένα, τακάκια, δίσκοι, σιαγόνες, βελτιώσεις κτλ.

Φρένα, τακάκια, δίσκοι, σιαγόνες, βελτιώσεις κτλ.

Δημοσίευσηαπό Geo. » Δευτ Σεπ 12, 2011 7:35 pm

Χτες μετά από μεγάλη σε διάρκεια κατηφορική διαδρομή με πολλές στροφές σε επαρχιακό δρόμο, κάποια στιγμή ένιωθα το πετάλι του φρένου να βουλιάζει περισσότερο, το αυτοκίνητο να μην σταματάει εύκολα, και μια έντονη μυρωδιά καμένου! Σταμάτησα και παρατήρησα ότι τα τακάκια κάπνιζαν!! :? Είναι φυσιολογικό? Είναι καινούργια... άντε να'χω κάνει καμιά 500αριά km! Αυτά είναι... viewtopic.php?f=21&t=7&start=285#p299755 Με τα παλιά δε θυμάμαι να μου το είχε κάνει ποτέ. Και είχα και τον κινητήρα να φρενάρει :?
Γενικά τι προτείνετε για βελτίωση φρένων? Αλλαγή των μπροστινών δίσκων με διάτρητους? Στα μοντέλα του 2006, αξίζει να βάλουμε πίσω δισκόφρενα,
από μοντέλα του 2008 και μετά? Λογικά μηχανικά δεν υπάρχει πρόβλημα... πρέπει να μπαίνουν! Με τα ηλεκτρονικά τι γίνεται? Επηρεάζονται καθόλου τα ABS/ESP?
Geo.
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 744
Εγγραφή: Τετ Απρ 29, 2009 12:52 am
Λάστιχα: Yokohama G012 A/T-S
Διάσταση ελαστικών: 17
Suspension: Εργοστασιακή
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι

Re: Φρένα, τακάκια, δίσκοι, σιαγόνες, βελτιώσεις κτλ.

Δημοσίευσηαπό manos12-74 » Δευτ Σεπ 12, 2011 9:03 pm

υγρα φρενων ποτε εχεις αλαξει τελευταια φορα? να υπενθυμισω οτι καλο ειναι να αλαζουμε καθε 2 χρονια,βαλε σωληνακια υψηλης θα δεις αισθητη διαφορα στο φρενο,τα τακακια που εβαλες ειναι οικολογικα?αν ναι πετα τα,την πατησα και ειχα βαλει τετοια και δεν φρεναρε με τιποτα,ειναι πολυ σκληρα
Αξίζει φίλε μου να ζεις για ένα όνειρο, κι ας είναι η φωτιά του να σε κάψει.
Άβαταρ μέλους
manos12-74
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1188
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 26, 2009 2:27 am
Τοποθεσία: αθηνα κηφισια
Λάστιχα: dunlop grandtrek at
Suspension: mad+ kyb+αποστατες
cb: Όχι
Name: Μανος

Re: Φρένα, τακάκια, δίσκοι, σιαγόνες, βελτιώσεις κτλ.

Δημοσίευσηαπό gi@nn@kis » Δευτ Σεπ 12, 2011 9:05 pm

Απ οτι ξερω , μολις τοποθετεις καινουρια τακακια σε ενα αυτοκινητο, πρεπει να τα κανεις καποιο ''στρωσημο'' για 500κμ περιπου για να ''πατησουν''.

Μηπως εφτεξε και αυτο ??? :wink:
:ngv:
Άβαταρ μέλους
gi@nn@kis
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4553
Εγγραφή: Παρ Μάιος 01, 2009 7:06 pm
Λάστιχα: yoko A/T-s
Διάσταση ελαστικών: 225/65-17
Suspension: μαμά
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Γιάννης

Re: Φρένα, τακάκια, δίσκοι, σιαγόνες, βελτιώσεις κτλ.

Δημοσίευσηαπό ximikos00 » Δευτ Σεπ 12, 2011 9:19 pm

gi@nn@kis έγραψε:Απ οτι ξερω , μολις τοποθετεις καινουρια τακακια σε ενα αυτοκινητο, πρεπει να τα κανεις καποιο ''στρωσημο'' για 500κμ περιπου για να ''πατησουν''.

Μηπως εφτεξε και αυτο ??? :wink:



Οντως θελει καποια χλμ και στην αρχη ψιλοσφυρίζουν κιολας....Αλλα όχι να βγαζουν και καπνους.....
Άβαταρ μέλους
ximikos00
4x4 Gold Member
4x4 Gold Member
 
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 25, 2009 3:44 pm
Τοποθεσία: Βουνό-Θεσσαλονίκη-Βουνό
Λάστιχα: BF Goodrich A/T
Suspension: ΟΜΕ/ΚΥΒ
cb: Ναι
Name: Ανδρέας

Re: Φρένα, τακάκια, δίσκοι, σιαγόνες, βελτιώσεις κτλ.

Δημοσίευσηαπό Mastergunner » Δευτ Σεπ 12, 2011 9:45 pm

Τα εργοστασιακά φρένα δεν είναι και τα καλυτερης ποιότητας (για λόγους μείωσης κόστους παραγωγής αλλά και επίσκεψη στα service).

H βελτίωση μπορεί να ξεκινήσει με αλλαγή στα τακάκια με κάποια aftermarket τα οποία είναι πολύ καλύτερα απο τα εργοστασιακά μιας και κατασκευάζονται απο μεγάλες εταιρίες που ειδηκεύονται στα φρένα.Προτήμησε μέτριας σκληρώτητας μιας και φοράς εργοστασιακούς δίσκους.
Το ¨μαλακό φρένο¨παρουσιάζεται μετά απο παρατεταμένο πάτημα του πεντάλ.Αυτό συμβαίνει λόγο της θερμοκρασίας στα υλικά τριβής μιας και τα τακάκια που δείχνεις χαρακτηρίζονται ως ¨σκληρά¨ αυτό συμαίνει υπερθέρμανση του δίσκου στη περιπτωσή σου.Αν ήταν βράδυ ίσως τον έβλεπες κοκκινησμένο.

Απο εκεί και πέρα....Όντως η αλλαγή των δίσκων είναι το πρώτο στάδιο βελτίωσης....

- Διάτρυτοι δίσκοι: Οι διάτρυτοι δίσκοι έχουν τρύπες ωστε να κυκλοφορεί ο αέρας ψυχοντάς τους καλύτερα ενω οι τρύπες αποροφούν τις όποιες διαστολές τους προκαλούνται απο τη θερμοκρασία,τα καταλοιπα των υλικών τριβής αποβάλλονται μέσο των οπών.

- Χαρακτοί δίσκοι: Οι χαρακτοί δίσκοι έχουν στην επιφάνειά τους διατεταμένες ακτινικά εγκοπές ωστε τα κατάλοιπα των υλικών τριβής να μπαίνουν εκεί και να μην επιρεάζουν την επαφή τακακιού/δίσκου παρέχοντας καλύτερο φρενάρισμα.

Στη περίπτωσή σου τα σκληρά τακάκια υπερθέρμαναν το δίσκο,αν βαζοντας το δάχτυλο στη περίμετρό του (ΠΑΝΤΑ ΚΡΥΟ ΤΟ ΑΜΑΞΙ) δεις νύχι μεγαλύτερο του ενως mm οι δίσκοι έφτασαν στην δύση τους.Τα σκληρά τακάκια δεν φθείρονται αλλά τρώνε τον δίσκο.
Για το θέμα πισω δισκοφρένων μπλέκεις.....Μεγάλα τα έξοδα για μια μετατροπή σε ένα αυτοκίνητο που χρησιμοποιήται νορμάλ.Τα ABS/ESP σαφώς και επιρεάζονται,οπως επίσης και η διάταξη του χειροφρένου.
Κλείσε μέσα σου την Ελλάδα και θα νιώσεις κάθε είδους μεγαλείο

Ένας για Ολους και Όλοι για Έναν (Vitara Club)
Άβαταρ μέλους
Mastergunner
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6870
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 21, 2010 11:36 am
Τοποθεσία: Βροντάδος ΧΙΟΣ
Λάστιχα: FULDA TRAMP 4x4
Suspension: Calmini 3''/OΜΕ
cb: Όχι
Name: Γιώργος

Re: Φρένα, τακάκια, δίσκοι, σιαγόνες, βελτιώσεις κτλ.

Δημοσίευσηαπό dpol » Δευτ Σεπ 12, 2011 9:51 pm

O καπνος σημαινει υπερθερμανση, εαν τα μαμα δεν παρουσιαζαν τετοιο φαινομενο τοτε ειναι το υλικο :!: :!:

Κατα την γνωμη μου Γιωργο τρια πραγματα μπορει να συμβαινουν και με την σειρα που τα παραθετω οσον αφορα τις πιθανοτητες:

-Το υλικο δεν εχει τις σωστες προδιαγραφες.
-Δεν εγινε σωστο στρωσιμο στα τακακια αν και πιστευω οτι αυτο χρειαζεται μονο στα πρωτα 50-100 χλμ και μονο για να προσαρμοστει η επιφανεια.
-Εχουν φθαρει πολυ οι δισκοι λογω επιθετικης οδηγησης και ανεβαζουν ευκολα θερμοκρασια.


Κατι αλλο δεν μπορω να σκεφτω :think:
Μην ξυνεστε στην γκλιτσα του τσοπανη!!!
Άβαταρ μέλους
dpol
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 11405
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 18, 2008 11:36 pm
Τοποθεσία: Άγραφα
Λάστιχα: Kobra NT
Διάσταση ελαστικών: 215-80-16
Suspension: Custom 4"
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: Ο Γκλίτσας ή Αγραφιώτης
Name: Δημήτρης

Re: Φρένα, τακάκια, δίσκοι, σιαγόνες, βελτιώσεις κτλ.

Δημοσίευσηαπό chris7gtir » Τρί Σεπ 13, 2011 11:37 am

Συμφωνω και εγω με τους επανω.
Το πιθανοτερο ειναι τα τακακια να ειναι παρα πολυ σκληρα.
Για στρωσιμο δεν νομιζω να σου εφταιξε αυτο γιατι παντα πρωτου τα βαλει επανω ο μαστορας τα περναει με την λιμα στις γωνιες για αποφυγη τριξιματος αλλα και να πατησει καλυτερα.
Τα πρωτα λιγα χιλιομετρα θελει λιγο προσοχη και οχι εντονο φρεναρισμα μεχρι να εφαρμοσει στην δισκοπλακα.
Το μαλακο πεταλι προερχεται μονο απο τα συμβατικα σωληνακια των φρενων που δεν μπορουν να αποβαλουν τον αερα τελειως οταν κανουμε εξαερωση και ετσι μολις ζεσταθουν απο παρατεταμενη χρηση μπαλονιαζουν που λεμε.
Αυτο λυνεται βαζοντας σωληνακια υψηλης.
Για δισκοφρενα πισω ουτε για αστειο αν το χρησιμοποιεις εστω και λιγο βουνο :wink:
ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΣΑΝ ΗΡΩΕΣ ΑΛΛΑ ΟΙ ΗΡΩΕΣ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΣΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ
Άβαταρ μέλους
chris7gtir
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4432
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 25, 2010 9:18 am
Τοποθεσία: Ισθμος Κορινθου
Λάστιχα: 215-85-16
Suspension: 5"+2" lift
cb: Όχι
Aka: καναλαρχης ή ψηλος
Name: χρηστος

Re: Φρένα, τακάκια, δίσκοι, σιαγόνες, βελτιώσεις κτλ.

Δημοσίευσηαπό Geo. » Τετ Σεπ 14, 2011 2:55 am

Αποκλείουμε τον ενδεχόμενο να μπουν δισκόφρενα πίσω!
Οπότε για βελτίωση πάμε αναγκαστικά
πρώτον σε καλύτερης ποιότητας τακάκια
δεύτερον σε διάτρητες ή χαρακτές δισκόπλακες
τρίτον σε σωληνάκια υψηλής (τι κόστος έχουν? έχουμε κάποιο link για το μοντέλο μας?)

Προς το παρόν τους δίσκους δεν τους αλλάζω ακόμα.
Τα υγρά φρένων έχουν κλείσει σχεδόν δυο χρόνια, από όταν έκανα την αγορά δεν τα ξαναλλάξαμε.
Δε νομίζω κι εγώ να είναι από θέμα στρωσίματος... το περιστατικό συνέβη μια φορά, από κει κι έπειτα φρενάρω κανονικά!
Με τα προηγούμενα τακάκια... παρόλο που ήταν στο όριο τους, έκανα περισσότερη ώρα κατηφορικής διαδρομής, μια ώρα περίπου,
με πιο μικρή ταχύτητα βέβαια λόγω χωματόδρομου αλλά δεν είχα τέτοιο θέμα! Οπότε ίσως κάτι να παίζει και με το υλικό.
Δεν έχω μιλήσει ακόμα με τον μηχανικό μου. Πάντως από τότε παρατήρησα ότι σταμάτησε το έντονο τρίξιμο...
Geo.
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 744
Εγγραφή: Τετ Απρ 29, 2009 12:52 am
Λάστιχα: Yokohama G012 A/T-S
Διάσταση ελαστικών: 17
Suspension: Εργοστασιακή
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι

Re: Φρένα, τακάκια, δίσκοι, σιαγόνες, βελτιώσεις κτλ.

Δημοσίευσηαπό riverman » Τετ Σεπ 14, 2011 1:14 pm

chris7gtir έγραψε:Για δισκοφρενα πισω ουτε για αστειο αν το χρησιμοποιεις εστω και λιγο βουνο :wink:

Τι πρόβλημα έχουν τα δισκόφρενα στο βουνό;
Άβαταρ μέλους
riverman
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 484
Εγγραφή: Τετ Φεβ 17, 2010 9:27 pm
Τοποθεσία: Πάτρα
Λάστιχα: Michelin Lat. Cross
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: mama mia
cb: Ναι
Name: Αντώνης

Re: Φρένα, τακάκια, δίσκοι, σιαγόνες, βελτιώσεις κτλ.

Δημοσίευσηαπό Geo. » Τετ Σεπ 14, 2011 2:57 pm

Λοιπόν τελικά έχει να κάνει με τους δίσκους! Απλά αν ζοριστούν οι δίσκοι πολύ, και ζεσταθούν συμβαίνει αυτό!
Τα σωληνάκια υψηλής απλά κάνουν πιο απότομο το φρενάρισμα και δε χρειάζεται μεγάλη πίεση στο πετάλι.
Αν ζεσταθούν οι δίσκοι, και σωληνάκια υψηλής να έχουμε το ίδιο πράγμα ακριβώς θα συμβεί!
Οπότε μόνη λύση είναι η αλλαγή δίσκων...
Geo.
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 744
Εγγραφή: Τετ Απρ 29, 2009 12:52 am
Λάστιχα: Yokohama G012 A/T-S
Διάσταση ελαστικών: 17
Suspension: Εργοστασιακή
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι

Re: Φρένα, τακάκια, δίσκοι, σιαγόνες, βελτιώσεις κτλ.

Δημοσίευσηαπό panoshm » Τετ Σεπ 14, 2011 3:25 pm

Geo. έγραψε:Οπότε μόνη λύση είναι η αλλαγή δίσκων...

Διαφωνώ! Να αλλάξεις τακάκια με πιο μαλακά, όχι δίσκους!
GV2.0 5D Freestyle 07/'05,AVM,Ποδιές,5xFF50HELLA,Lovato smart ExR Premium,Nuvi1490Τ,Montana650,Midland220
Άβαταρ μέλους
panoshm
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 30476
Εγγραφή: Τρί Δεκ 23, 2008 2:33 pm
Λάστιχα: Geolandar M/T G003
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: MAD/KYB +12cm
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: O γεωαναφερόμενος ή αλουμινοποδιάς!
Name: Πάνος

Re: Φρένα, τακάκια, δίσκοι, σιαγόνες, βελτιώσεις κτλ.

Δημοσίευσηαπό Mastergunner » Τετ Σεπ 14, 2011 9:28 pm

Εγω συμφωνώ...
Όπως σου είπα και πιο πάνω οι εργοστασιακοι είναι της πλάκας....Αν πας να τους βάλεις καινούριους θα τους πληρώσεις πανάκριβα (σχεδόν σε τιμή των καλυτερων aftermarket).Kαι ¨μαλακά¨ τακάκια να βάλεις θα τα τρώει συνέχεια μιας και θα τα φθείρει η θερμοκρασία.Σκεψου οτι οι δίσκοι φρενάρουν ένα αμαξι πάνω απο 1200 κιλά.Αν ¨αναψαν¨ σε παρατεταμένο φρενάρισμα υπάρχει περίπτωση να στραβώσουν και αν περάσεις απο νερό να σπάσουν.
Κλείσε μέσα σου την Ελλάδα και θα νιώσεις κάθε είδους μεγαλείο

Ένας για Ολους και Όλοι για Έναν (Vitara Club)
Άβαταρ μέλους
Mastergunner
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6870
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 21, 2010 11:36 am
Τοποθεσία: Βροντάδος ΧΙΟΣ
Λάστιχα: FULDA TRAMP 4x4
Suspension: Calmini 3''/OΜΕ
cb: Όχι
Name: Γιώργος

Re: Φρένα, τακάκια, δίσκοι, σιαγόνες, βελτιώσεις κτλ.

Δημοσίευσηαπό chris7gtir » Πέμ Σεπ 15, 2011 12:55 am

riverman έγραψε:
chris7gtir έγραψε:Για δισκοφρενα πισω ουτε για αστειο αν το χρησιμοποιεις εστω και λιγο βουνο :wink:

Τι πρόβλημα έχουν τα δισκόφρενα στο βουνό;

Μολις μπεις σε καμια λασπολακουβα και βγεις αν εχεις και πισω δισκοφρενα πολυ απλα δεν εχεις φρενο μεχρι να καθαρισει ο δισκος με οτι αυτο συνεπαγεται :wink: :wink:
ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΣΑΝ ΗΡΩΕΣ ΑΛΛΑ ΟΙ ΗΡΩΕΣ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΣΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ
Άβαταρ μέλους
chris7gtir
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4432
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 25, 2010 9:18 am
Τοποθεσία: Ισθμος Κορινθου
Λάστιχα: 215-85-16
Suspension: 5"+2" lift
cb: Όχι
Aka: καναλαρχης ή ψηλος
Name: χρηστος

Re: Φρένα, τακάκια, δίσκοι, σιαγόνες, βελτιώσεις κτλ.

Δημοσίευσηαπό edelweisalexis » Τρί Σεπ 20, 2011 1:16 am

Geo. έγραψε:Χτες μετά από μεγάλη σε διάρκεια κατηφορική διαδρομή με πολλές στροφές σε επαρχιακό δρόμο, κάποια στιγμή ένιωθα το πετάλι του φρένου να βουλιάζει περισσότερο, το αυτοκίνητο να μην σταματάει εύκολα, και μια έντονη μυρωδιά καμένου! Σταμάτησα και παρατήρησα ότι τα τακάκια κάπνιζαν!! :? Είναι φυσιολογικό? Είναι καινούργια... άντε να'χω κάνει καμιά 500αριά km! Αυτά είναι... viewtopic.php?f=21&t=7&start=285#p299755 Με τα παλιά δε θυμάμαι να μου το είχε κάνει ποτέ. Και είχα και τον κινητήρα να φρενάρει :?


Το 'ιδιο ακριβώς πρόβλημα με τα ίδια ακριβώς τακάκια.
Αρα.... μάλλον τα τακάκια μας την έκαναν τη δουλειά. :evil: :evil:
Άβαταρ μέλους
edelweisalexis
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 457
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 01, 2008 9:33 pm
Τοποθεσία: ΛΑΡΙΣΑ
Λάστιχα: YOKOHAMA GO 12 A/T
Suspension: ΕΧΕΙ
cb: Ναι
Name: ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ

Re: Φρένα, τακάκια, δίσκοι, σιαγόνες, βελτιώσεις κτλ.

Δημοσίευσηαπό elpa02 » Πέμ Σεπ 22, 2011 10:57 pm

Η απώλεια πίεσης και η αισθηση σφουγγαρι στο πενταλ ειναι αποτελεσμα της υψηλής θερμοκρασιας στους δισκους και στα τακακια η οποια μεταφερεται στην τρομπα και απο κει στα υγρα. Τα υγρα βραζουν και
1.δημιουργειται φυσαλιδα και απορροφα την πιεση απο το πεταλ
2. ζεσταινονται τα απλα λαστιχενια σωληνακια μαλακωνουν και διογκωνονται απορροφοντας και αυτα την πιεση

Το πρωτο πραμα ειναι ειναι φρεσκα και καλυτερα υγρα φρενων. Φρεσκα ωστε να μην εχουν συμπυκνωματα υγρασιας που βραζει πολυ γρηγορα και καλυτερα ωστε να εχουν υψηλοτερο σημειο βρασμου. Επειτα τα σωληνακα. Τα υψηλης εχουν το πλεγμα απ εξω που δε τα αφηνει να φουσκωσουν. Εννοειται οτι καλα σωληνακια με μαπα υγρα no brakes!!. Απο κει και περα οτι παραπανω κανεις καλο θα ναι αλλα η βελτιωση δε συμβαδιζει με το κοστος.

Στην προκειμενη περιπτωση εκτιμω ότι τα τακακια δεν ειχαν πατησει ακομα στις δισκοπλακες ειδικα αν ηταν πιο σκληρα θελουν περισσοτερο στρωσιμο με αποτελεσμα να πατας φρενο να μη φρεναρει να συνεχιζεις να ζεσταθουν τελικα με οτι συνεβη, Αυτη η ταλαιπωρια προανως τα ζορισε και πατησανε κακην κακως και τωρα εχει βελτιωθει η κατασταση
elpa02
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 238
Εγγραφή: Τετ Δεκ 10, 2008 8:22 pm
Τοποθεσία: Γερακας
Λάστιχα: Latitude Cross
Suspension: Mama
cb: Ναι
Name: Ηλίας

Επόμενο

Επιστροφή στο Μηχανολογικά/Ηλεκτρολογικά

Διοματάρης Σάβ Απρ 27, 2024 8:29 am Καλημέρα σας κύριοι
antonis1627 Σάβ Απρ 27, 2024 6:56 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Παρ Απρ 26, 2024 6:16 am Καλημέρα σας.
arahova Πέμ Απρ 25, 2024 10:07 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Απρ 25, 2024 6:02 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Απρ 24, 2024 10:03 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 24, 2024 9:55 am Κυριακή 12-5-2024 τα 16α γενέθλια του VITARAclub στην
antonis1627 Τετ Απρ 24, 2024 6:20 am Καλημέρα σας.
SIAL Τρί Απρ 23, 2024 5:28 pm Καλησπέρες! Όμορφες εικόνες για όλο τον λαό ..... viewtopic.php?f=181&t=37434&p=941302#p941302
arahova Τρί Απρ 23, 2024 10:58 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Απρ 23, 2024 6:21 am Καλημέρα σας.
arahova Δευτ Απρ 22, 2024 10:12 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Απρ 22, 2024 5:55 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα
antonis1627 Κυρ Απρ 21, 2024 11:43 am Μ.Τετάρτη 1-5-2024 πάμε για τσιπουράκι στο
arahova Κυρ Απρ 21, 2024 11:26 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Απρ 21, 2024 7:22 am Καλημέρα σας.
arahova Σάβ Απρ 20, 2024 10:22 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
Σταύρος 4x4 Σάβ Απρ 20, 2024 10:08 am Καλημέρα και καλό ΣΚ :!:
antonis1627 Σάβ Απρ 20, 2024 6:29 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
arahova Παρ Απρ 19, 2024 9:50 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Απρ 19, 2024 5:46 am Καλημέρα σας
john maxx Πέμ Απρ 18, 2024 10:24 pm Καλησπέρα από Μάλτα
arahova Πέμ Απρ 18, 2024 10:04 am Καλημέρα σε όλους.
ΣΤΑΥΡΟΣ Πέμ Απρ 18, 2024 8:16 am Κυριακή 12-5-2024 τα 16α γενέθλια του VITARAclub στην
antonis1627 Πέμ Απρ 18, 2024 5:57 am Καλημέρα σας.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 23 επισκέπτες