ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΦΟΡΑΜΕ???? ΠΡΟΣΟΧΗ

ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΦΟΡΑΜΕ???? ΠΡΟΣΟΧΗ

Δημοσίευσηαπό 4troxos » Πέμ Ιαν 20, 2011 10:34 pm

Κυριοι εχει προκυψει ενα "θεματακι" με το κεντρικο διαφορικο που εχουν τα NGV αναλογως τον εξοπλισμο τους και το μοντελο.
Συναδελφοι Ιταλοι εχουν κανει διαφορες δοκιμες.
Σε πρωτη φαση σηκωνοντας την πισω ροδα ειτε με γρυλο με ροδες ειτε σηκωνοντας και βαζοντας το πανω σε καποιο μεγαλο κομματι ξυλου ειχαμε τα εξης αποτελεσματα.

1)GRAND VITARA Δεκεμβριος 2006 με ESP ( μαλλον σαν optional γιατι δεν εβγαινε τοτε στα standard.)

4H με το esp off( πατωντας το σχετικο κουμπι): ΑΚΙΝΗΤΟ
4H με το esp on: ΘΕΛΕΙ ΛΙΓΟ ΓΚΑΖΑΚΙ ΑΛΛΑ ΚΑΤΕΒΗΚΕ
4Hlock : ΚΑΤΕΒΗΚΕ ΑΜΕΣΩΣ
4Llock :ΚΑΤΕΒΗΚΕ ΑΜΕΣΩΣ


2)GRAND VITARA Οκτωβριος 2005 ΧΩΡΙΣ ESP
4H:ΑΚΙΝΗΤΟ
(ΣΤΟ 4H ΕΑΝ ΣΗΚΩΣΕΙ ΛΙΓΟ ΤΟ ΧΕΙΡΟΦΡΕΝΟ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ ΑΜΕΣΩΣ)
4H Lock: ΚΟΥΝΗΘΗΚΕ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 2000 στρ/ λεπ.και ΚΑΤΕΒΗΚΕ
4L Lock: ΚΟΥΝΗΘΗΚΕ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 3000 στρ/ λεπ.και ΚΑΤΕΒΗΚΕ



Εδω βλεπουμε οτι στην πρωτη περιπτωση το αμαξι δεν εχει κεντρικο διαφορικο LSD περιορισμενης ολισθησης αλλα εντελως ελευθερο το οποιο κλειδωνει σε 50% -50% εαν το βαλουμε στη θεση lock
και στη δευτερη περιπτωση βλεπουμε οτι εαν το κλειδωσει ΤΟΤΕ ΕΧΕΙ διαφορικο περιορισμενης ολισθησης ΚΑΙ ΟΧΙ lock 50% -50% οπως θα επρεπε.YΠΑΡΧΕΙ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΛΕΙΔΩΣΕ ΤΟ ΚΕΝΤΡ. ΔΙΑΦ. ΚΑΙ ΑΣ ΑΝΑΨΕ Η ΕΝΔΕΙΞΗ ΟΤΙ ΚΛΕΙΔΩΣΕ.ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ.

ΠΡΟΦΑΝΩΣ εχει αφαιρεθει απο καιρο το κεντρικο διαφορικο lsd οπως μας ελεγαν οτι ειχαν τα αμαξια μας.!!!!!!!!!!!!!!!!


ΚΑΛΟ ειναι να αναφερουμε και τα δικα μας συμπεράσματα-αποτελέσματα που θα κανουμε ειτε σηκώνοντας τον πισω τροχο ειτε καποιον απο τους εμπρός τροχους.
Τελευταία επεξεργασία από 4troxos και Κυρ Φεβ 06, 2011 12:31 pm, έχει επεξεργασθεί 5 φορά/ες συνολικά
03/08,5D,full extra,esp/tcs,Ποδιές XMC,lift +2",cruise control,
Φιλτρο αερος K&N , kenwood 7200,Nuvicam ,κοτσαδορος απ/νος,
λασπ/ρες,parktronic, rear view camera, σποτάκια ,προστ/κα πλαινα,
alarm,ανεμοθ/στες, μπαγαζιέρα ορφ,7-8 lit/100km.
Άβαταρ μέλους
4troxos
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4640
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 9:50 pm
Τοποθεσία: Zante
Λάστιχα: COOPER AT3-sport2
Διάσταση ελαστικών: 225/75/16
Suspension: MAD
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Χρήστος

Re: ΤΙ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΦΟΡΑΜΕ???? ΠΡΟΣΟΧΗ

Δημοσίευσηαπό vitaroulas » Παρ Ιαν 21, 2011 10:20 am

:shock: :shock:
vitaroulas
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4102
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 17, 2009 4:37 pm
Τοποθεσία: Μαρούσι
Λάστιχα: Univergoma Hamada
Suspension: Mad,Kyb,αποστάτες
cb: Ναι
Aka: damino
Name: Δαμιανός

Re: ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΦΟΡΑΜΕ???? ΠΡΟΣΟΧΗ

Δημοσίευσηαπό 4troxos » Παρ Ιαν 21, 2011 6:44 pm

Συνοπτικα εχουμε την παρακατω συμπεριφορα:

1)NGV με esp ( Δεκεμβριος 2006)
4H -> open
4HLock -> μπλοκε
4LLock -> μπλοκε

Στο 4H δεν θα επρεπε να ηταν open αλλα lsd.

2) NGV χωρις esp ( Οκτωβριος 2005, απ` τα πρωτα αμαξια)
4H -> open
4HLock -> LSD
4LLock -> LSD

Στο 4H δεν θα επρεπε να ηταν open αλλα lsd.
Στο 4HLock θα επρεπε να ηταν μπλοκε.
Στο 4LLock θα επρεπε να ηταν μπλοκε.

Eαν προκειται για κατασκευστικο λαθος ή καποια κακη λειτουργια του κεντρικου διαφορικου ,αυτο σημαινει οτι μπορει να βαλει τα αργα χωρις να εχει κλειδωμενο το κεντρικο διαφορικο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!YΠΑΡΧΕΙ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΛΕΙΔΩΣΕ ΤΟ ΚΕΝΤΡ. ΔΙΑΦ. ΚΑΙ ΑΣ ΑΝΑΨΕ Η ΕΝΔΕΙΞΗ ΟΤΙ ΚΛΕΙΔΩΣΕ.ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ.

Περιμενω και τα αποτελεσματα απο τα δικα μας test.
Τελευταία επεξεργασία από 4troxos και Τετ Φεβ 02, 2011 7:54 pm, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
03/08,5D,full extra,esp/tcs,Ποδιές XMC,lift +2",cruise control,
Φιλτρο αερος K&N , kenwood 7200,Nuvicam ,κοτσαδορος απ/νος,
λασπ/ρες,parktronic, rear view camera, σποτάκια ,προστ/κα πλαινα,
alarm,ανεμοθ/στες, μπαγαζιέρα ορφ,7-8 lit/100km.
Άβαταρ μέλους
4troxos
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4640
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 9:50 pm
Τοποθεσία: Zante
Λάστιχα: COOPER AT3-sport2
Διάσταση ελαστικών: 225/75/16
Suspension: MAD
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Χρήστος

Re: ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΦΟΡΑΜΕ???? ΠΡΟΣΟΧΗ

Δημοσίευσηαπό haritak » Παρ Ιαν 21, 2011 11:00 pm

4troxos έγραψε: σημαινει οτι μπορει να βαλει τα αργα χωρις να εχει κλειδωμενο το κεντρικο διαφορικο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Ενδιαφέρον!

Το τεστ μου φαίνεται λίγο δύσκολο...
nGV 1.9 DDiS ESP TCS -- June 2009
King Spring + Kayaba / XMC front shield / LLumar
8.5lt/100km, 180.000 km
http://ych.gr
Άβαταρ μέλους
haritak
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 962
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 24, 2009 11:28 am
Τοποθεσία: Κρήτη
Λάστιχα: Michellen Latitude c
Suspension: King Springs
cb: Όχι
Name: Γιάννης

Re: ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΦΟΡΑΜΕ???? ΠΡΟΣΟΧΗ

Δημοσίευσηαπό kaliakouda » Παρ Ιαν 21, 2011 11:03 pm

Χρήστο εσύ το έκανες το τεστ?? :D
Φωτιά και Καρκίνο στους Εμπρηστές!!!

http://www.youtube.com/user/kaliakoud

http://www.youtube.com/user/kaliakouda1400
Άβαταρ μέλους
kaliakouda
Founding Member
Founding Member
 
Δημοσιεύσεις: 32406
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 4:17 pm
Τοποθεσία: Ο Θεός αγαπάει όσους ταξιδεύουν!!
Λάστιχα: Malatesta Κobra
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: Rocky Road+1
cb: Ναι
Aka: Αμετανόητος Μοτοσυκλετιστής!
Name: Γιώργος

Re: ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΦΟΡΑΜΕ???? ΠΡΟΣΟΧΗ

Δημοσίευσηαπό VITACCUS » Παρ Ιαν 21, 2011 11:22 pm

εγω αυτο που γνωριζω ειναι οτι οσα ειναι εφοδιασμενα με esp ή vsc ή οπως το ονομαζει η καθε εταιρεια, δεν εχουν lsd γιατι δεν μπορουν να συνυπαρχουν αυτα τα δυο συστηματα.
προσωπικα με τα λιγα που γνωριζω δεν ξερω καν αν και σε θεωρητικο επιπεδο θα μπορουσαν να συνυπαρξουν υπο την προυποθεση της επιλεγομενης εμπλοκης του ενος εκ των δυο...
Δεν ημπορώ βρέ κοπέλλια γιατί πκιόν εγέρασα
Άβαταρ μέλους
VITACCUS
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 407
Εγγραφή: Τρί Οκτ 12, 2010 9:52 am
Τοποθεσία: Γλυφαδα
cb: Ναι
Name: Βασίλειος

Re: ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΦΟΡΑΜΕ???? ΠΡΟΣΟΧΗ

Δημοσίευσηαπό Mastergunner » Παρ Ιαν 21, 2011 11:44 pm

VITACCUS έγραψε:εγω αυτο που γνωριζω ειναι οτι οσα ειναι εφοδιασμενα με esp ή vsc ή οπως το ονομαζει η καθε εταιρεια, δεν εχουν lsd γιατι δεν μπορουν να συνυπαρχουν αυτα τα δυο συστηματα.
προσωπικα με τα λιγα που γνωριζω δεν ξερω καν αν και σε θεωρητικο επιπεδο θα μπορουσαν να συνυπαρξουν υπο την προυποθεση της επιλεγομενης εμπλοκης του ενος εκ των δυο...



Πολύ σωστά.

Το esp είναι ένα ηλεκτρονικό σύστημα το οποίο επεμβαίνει στα φρένα,μόλις αντιληφθεί απώλεια πρόσφυσης,και φρενάρει τον τροχό που έχει απώλεια ωστε η ροπή να μεταφερθεί στο τροχό τον οποίο έχει πρόσφυση μέχρι και 100% (πάντα στον ίδιο άξονα).Φέρει δική του ηλεκτρονική μονάδα με αισθητηρες και οι πληροφορίες συλλέγονται απο τους αισθητήρες του ABS.Σε αντίθετη περίπτωση το lsd είναι καθαρά μηχανικό σύστημα με δίσκους οι οποίοι περιστρέφονται σε υγρό υψηλού ιξώδους και μπορεί να τοποθετηθεί σε οχήματα που δεν έχουν ABS.Κατα την απώλεια πρόσφυσης η τρελή περιστροφή θερμαίνει το υγρό και οι δισκοι μπλοκάρουν τη λειτουργία του διαφορικού και έτσι οι τροχοί περιστρέφονται ενιαία πέρνοντας ο καθένας μέχρι το 50% της διαθέσιμης ροπής.Το πλεονέκτιμα του lsd σε σχέση με το esp είναι οτι στα 4χ4 μπορεί να τοποθετηθεί στα κεντρικά διαφορικά κατανέμοντας τη ροπή ανάμεσα στους δύο άξονες.
Σύμπέρασμα απο τα παραπάνω είναι οτι τα δύο συστήματα δεν μπορούν να συνυπάρξουν και αυτό γιατί αν ένα αμάξι που είχε lsd και esp κόλαγε τότε το lsd θα κατανέμημε το 50% της ροπής στον άλλο τροχό μπλοκάροντας τη λειτουργία του διαφορικού,παρόλα αυτά το esp θα ¨έβλεπε¨ απώλεια πρόσφυσης λογω οτι και ο τροχός που ήταν στον ¨αέρα¨ θα συνέχιζε να περιστρέφεται με 50%.Στην προσπάθεια να τον φρενάρει και καθώς το διαφορικό θα ήταν μπλοκαρισμένο θα σημειωνώταν ζημιά στο γκρουπ του διαφορικού,στο συστημα του lsd ή και στα φρένα.
(δεν ξέρω αν έγινα κατανοητός :( )

Γνωμη μου! Στα 4χ4 θεωρώ το lsd καλύτερο συστημα μιας και δεν χρησιμοποιεί ηλεκτρονικά βοηθήματα για την κατανομή της ροπής.Λάσπες,νερά ή ακόμα και κομμένα καλώδια (πχ απο κάποιο κλαδίή πέτρα) αισθητήρων επιρεάζουν τη λειτουργία του esp
Κλείσε μέσα σου την Ελλάδα και θα νιώσεις κάθε είδους μεγαλείο

Ένας για Ολους και Όλοι για Έναν (Vitara Club)
Άβαταρ μέλους
Mastergunner
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6870
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 21, 2010 11:36 am
Τοποθεσία: Βροντάδος ΧΙΟΣ
Λάστιχα: FULDA TRAMP 4x4
Suspension: Calmini 3''/OΜΕ
cb: Όχι
Name: Γιώργος

Re: ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΦΟΡΑΜΕ???? ΠΡΟΣΟΧΗ

Δημοσίευσηαπό 4troxos » Σάβ Ιαν 22, 2011 12:00 am

kaliakouda έγραψε:Χρήστο εσύ το έκανες το τεστ?? :D


Θα βαλω την πισω ροδα σε ενα μεγαλο νεροφαγωμα , ωστε να κρεμασει εντελως και θα το κανω........μολις βρω ευκαιρια.Δεν υπαρχει περιπτωση να το αφησω ετσι, πρεπει να ξερουμε τι μας γινεται. :think:
03/08,5D,full extra,esp/tcs,Ποδιές XMC,lift +2",cruise control,
Φιλτρο αερος K&N , kenwood 7200,Nuvicam ,κοτσαδορος απ/νος,
λασπ/ρες,parktronic, rear view camera, σποτάκια ,προστ/κα πλαινα,
alarm,ανεμοθ/στες, μπαγαζιέρα ορφ,7-8 lit/100km.
Άβαταρ μέλους
4troxos
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4640
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 9:50 pm
Τοποθεσία: Zante
Λάστιχα: COOPER AT3-sport2
Διάσταση ελαστικών: 225/75/16
Suspension: MAD
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Χρήστος

Re: ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΦΟΡΑΜΕ???? ΠΡΟΣΟΧΗ

Δημοσίευσηαπό 4troxos » Σάβ Ιαν 22, 2011 12:17 am

Mastergunner έγραψε:......Σύμπέρασμα απο τα παραπάνω είναι οτι τα δύο συστήματα δεν μπορούν να συνυπάρξουν και αυτό γιατί αν ένα αμάξι που είχε lsd και esp κόλαγε τότε το lsd θα κατανέμημε το 50% της ροπής στον άλλο τροχό μπλοκάροντας τη λειτουργία του διαφορικού,παρόλα αυτά το esp θα ¨έβλεπε¨ απώλεια πρόσφυσης λογω οτι και ο τροχός που ήταν στον ¨αέρα¨ θα συνέχιζε να περιστρέφεται με 50%.Στην προσπάθεια να τον φρενάρει και καθώς το διαφορικό θα ήταν μπλοκαρισμένο θα σημειωνώταν ζημιά στο γκρουπ του διαφορικού,στο συστημα του lsd ή και στα φρένα.
(δεν ξέρω αν έγινα κατανοητός :( )

Γνωμη μου! Στα 4χ4 θεωρώ το lsd καλύτερο συστημα μιας και δεν χρησιμοποιεί ηλεκτρονικά βοηθήματα για την κατανομή της ροπής.Λάσπες,νερά ή ακόμα και κομμένα καλώδια (πχ απο κάποιο κλαδίή πέτρα) αισθητήρων επιρεάζουν τη λειτουργία του esp


Δεν ειναι ετσι οπως μας τα λες............διαβασε το θεμα με τα διαφορικα περ.ολισθησης torsen (παρομιο με αυτο του ngv) και θα δεις οτι τα πραγματα δεν ειναι οπως μας τα λες.

viewtopic.php?f=8&t=68
viewtopic.php?f=8&t=68&start=15
03/08,5D,full extra,esp/tcs,Ποδιές XMC,lift +2",cruise control,
Φιλτρο αερος K&N , kenwood 7200,Nuvicam ,κοτσαδορος απ/νος,
λασπ/ρες,parktronic, rear view camera, σποτάκια ,προστ/κα πλαινα,
alarm,ανεμοθ/στες, μπαγαζιέρα ορφ,7-8 lit/100km.
Άβαταρ μέλους
4troxos
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4640
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 9:50 pm
Τοποθεσία: Zante
Λάστιχα: COOPER AT3-sport2
Διάσταση ελαστικών: 225/75/16
Suspension: MAD
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Χρήστος

Re: ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΦΟΡΑΜΕ???? ΠΡΟΣΟΧΗ

Δημοσίευσηαπό VITACCUS » Σάβ Ιαν 22, 2011 12:20 am

στο τεριος ειχα πισω lsd και η δουλεια του ηταν να μεταφερει ροπη απο τον σηκωμενο στον αερα τροχο ή εν πασει περιπτωσει απο αυτον που αρχιζε να χανει προσφυση, στον απεναντι του. για να γινει ομως αυτο επρεπε το αυτοκινητο να κινειται ωστε να "οπλισει". εαν εμενες με τον τροχο στον αερα στα δυσκολα και σταματαγες, τοτε δεν "δουλευε". οταν το μαθεις γινεται εργαλειο...
για την ιστορια στο ngv 3θ που ουτως ή αλλως δεν εχει H, L κλπ η εκδοση με esp ειναι ανευ lsd.
Δεν ημπορώ βρέ κοπέλλια γιατί πκιόν εγέρασα
Άβαταρ μέλους
VITACCUS
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 407
Εγγραφή: Τρί Οκτ 12, 2010 9:52 am
Τοποθεσία: Γλυφαδα
cb: Ναι
Name: Βασίλειος

Re: ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΦΟΡΑΜΕ???? ΠΡΟΣΟΧΗ

Δημοσίευσηαπό Mastergunner » Σάβ Ιαν 22, 2011 12:35 am

4troxos έγραψε:Δεν ειναι ετσι οπως μας τα λες............διαβασε το θεμα με τα διαφορικα περ.ολισθησης torsen (παρομιο με αυτο του ngv) και θα δεις οτι τα πραγματα δεν ειναι οπως μας τα λες.
http://www.vitaraclub.gr/viewtopic.php?f=8&t=68
http://www.vitaraclub.gr/viewtopic.php? ... 8&start=15



Άλλο το torsen και άλλο το lsd
Εγω έκφερα γνώμη για το lsd των Vitara που αναφέρεις.Επιπλέον στα site που παρέθεσες το torsen διαφορικό είναι τροποποιημένο ωστε να μην επιρεάζεται και να συνεργάζεται με το esp.Στα vitara με lsd δεν ισχύει αυτό εκτός κι΄αν κάποιος το αλλάξει με το τροποποιημένο torsen που αναφέρεις στα post
Οι διαφορές των δύο συστημάτων διαφορικού είναι γραμμένες εδώ:
viewtopic.php?f=72&t=11192&start=0 και εδώ viewtopic.php?f=72&t=8748&start=0
Κλείσε μέσα σου την Ελλάδα και θα νιώσεις κάθε είδους μεγαλείο

Ένας για Ολους και Όλοι για Έναν (Vitara Club)
Άβαταρ μέλους
Mastergunner
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6870
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 21, 2010 11:36 am
Τοποθεσία: Βροντάδος ΧΙΟΣ
Λάστιχα: FULDA TRAMP 4x4
Suspension: Calmini 3''/OΜΕ
cb: Όχι
Name: Γιώργος

Re: ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΦΟΡΑΜΕ???? ΠΡΟΣΟΧΗ

Δημοσίευσηαπό 4troxos » Σάβ Ιαν 22, 2011 12:38 am

Το δικο μας κεντρικο διαφορικο ειναι τυπου torsen δεν εχει σχεση με υγρα και τα ρεστα.........ειναι πατεντα της suzuki.
03/08,5D,full extra,esp/tcs,Ποδιές XMC,lift +2",cruise control,
Φιλτρο αερος K&N , kenwood 7200,Nuvicam ,κοτσαδορος απ/νος,
λασπ/ρες,parktronic, rear view camera, σποτάκια ,προστ/κα πλαινα,
alarm,ανεμοθ/στες, μπαγαζιέρα ορφ,7-8 lit/100km.
Άβαταρ μέλους
4troxos
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4640
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 9:50 pm
Τοποθεσία: Zante
Λάστιχα: COOPER AT3-sport2
Διάσταση ελαστικών: 225/75/16
Suspension: MAD
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Χρήστος

Re: ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΦΟΡΑΜΕ???? ΠΡΟΣΟΧΗ

Δημοσίευσηαπό Mastergunner » Σάβ Ιαν 22, 2011 1:10 am

4troxos έγραψε:
kaliakouda έγραψε:Χρήστο εσύ το έκανες το τεστ?? :D


Θα βαλω την πισω ροδα σε ενα μεγαλο νεροφαγωμα , ωστε να κρεμασει εντελως και θα το κανω........μολις βρω ευκαιρια.Δεν υπαρχει περιπτωση να το αφησω ετσι, πρεπει να ξερουμε τι μας γινεται. :think:



Δεν χρειάζεται....Πάρε μια ιδέα απο εδώ: viewtopic.php?f=72&t=10089&p=193120&hilit=%CE%91%CF%80%CF%8E%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CE%B1+%CF%80%CF%81%CF%8C%CF%83%CF%86%CF%85%CF%83%CE%B7%CF%82#p193120 :wink:

Το δικό σας διαφορικό είναι με πλανητικό αντι για δίσκους
Κλείσε μέσα σου την Ελλάδα και θα νιώσεις κάθε είδους μεγαλείο

Ένας για Ολους και Όλοι για Έναν (Vitara Club)
Άβαταρ μέλους
Mastergunner
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6870
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 21, 2010 11:36 am
Τοποθεσία: Βροντάδος ΧΙΟΣ
Λάστιχα: FULDA TRAMP 4x4
Suspension: Calmini 3''/OΜΕ
cb: Όχι
Name: Γιώργος

Re: ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΦΟΡΑΜΕ???? ΠΡΟΣΟΧΗ

Δημοσίευσηαπό dimitriskm » Σάβ Ιαν 22, 2011 4:08 am

Παιδια αυτο που ξερω εγω ειναι πως τα NGV που διαθετουν esp δεν εχουν lsd κεντρικο. Γνωμη μου... esp και ξερο ψωμι :!: :wink:
Άβαταρ μέλους
dimitriskm
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 432
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 01, 2010 12:20 am
Λάστιχα: COOPER STT
Suspension: MAD+KYB+SP
cb: Ναι
Name: ΔΗΜΗΤΡΗΣ

Re: ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΦΟΡΑΜΕ???? ΠΡΟΣΟΧΗ

Δημοσίευσηαπό kaliakouda » Σάβ Ιαν 22, 2011 12:28 pm

Καλύτερα θα ήταν να μας διαφωτίσει ο Αργύρης σαν πιο ειδικός αφού έχει πουλήσει πολλά από αυτά!
Αυτό όμως που σίγουρα ξέρω είναι ότι από το '08 και μετά διάλεγες ή ESP-TCS ή LSD
Tα '06-07 full-extra είχαν και τα δύο, μάλιστα στο διαφημιστικό προσπέκτους συνυπάρχουν απ' ότι θυμάμαι και αν το βρω θα το ανεβάσω
Φωτιά και Καρκίνο στους Εμπρηστές!!!

http://www.youtube.com/user/kaliakoud

http://www.youtube.com/user/kaliakouda1400
Άβαταρ μέλους
kaliakouda
Founding Member
Founding Member
 
Δημοσιεύσεις: 32406
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 4:17 pm
Τοποθεσία: Ο Θεός αγαπάει όσους ταξιδεύουν!!
Λάστιχα: Malatesta Κobra
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: Rocky Road+1
cb: Ναι
Aka: Αμετανόητος Μοτοσυκλετιστής!
Name: Γιώργος

Επόμενο

Επιστροφή στο Μηχανολογικά/Ηλεκτρολογικά

antonis1627 Παρ Μαρ 29, 2024 1:57 pm Τετάρτη 4 Απριλίου 2024 πάμε για καφεδάκι στη Θέα.
Nikola Tenv Παρ Μαρ 29, 2024 10:24 am Καλημέρα σας
arahova Παρ Μαρ 29, 2024 10:17 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ.
KOUTOUROUSHIS Παρ Μαρ 29, 2024 7:25 am kalimera
antonis1627 Παρ Μαρ 29, 2024 7:14 am Καλημέρα σας.
arahova Πέμ Μαρ 28, 2024 10:04 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Μαρ 28, 2024 7:09 am Καλημέρα σας.
Σταύρος 4x4 Πέμ Μαρ 28, 2024 7:08 am Καλημέρα
Tzivitzonis Τετ Μαρ 27, 2024 1:10 pm θα ρωτησω τον υιο :P
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:10 pm δεν έχει διήμερη άδεια ρε μάστορα?
Tzivitzonis Τετ Μαρ 27, 2024 1:07 pm Εγώ που θα ερθω Κυριακή πόσες έχω;
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:05 pm 9 και σήμερα!!!
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:01 pm Μερσύ μποκού!
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:01 pm αχαχαχαχα
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:00 pm Νουχρίτσααααααααααα
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:00 pm Καλημέρες! Λίγο θέαμα για όλους! viewtopic.php?f=66&t=37146&p=940582#p940582
arahova Τετ Μαρ 27, 2024 12:14 pm Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Μαρ 27, 2024 6:58 am Καλημέρα σας.
arahova Τρί Μαρ 26, 2024 9:36 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Μαρ 26, 2024 7:03 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Δευτ Μαρ 25, 2024 10:24 pm Φίλε Θανάση ΘανασηςΖ καλησπέρα.Για να μπορείς να συμμετέχεις στις συζητήσεις μας πρέπει να περάσεις από την ενότητα αυτή και αφού ανοίξεις ένα νέο θέμα να μας πεις δύο λόγια για σένα και το αυτοκίνητο σου από που μας γράφεις και να σε καλωσορίσουμε. Επίσης μπορείς να διαβάσεις θα σε βοηθήσει να καταλάβεις τη λειτουργία του φόρουμ.
arahova Δευτ Μαρ 25, 2024 11:58 am Καλημέρα σε όλους, καλή εβδομάδα και Χρόνια Πολλά.
ΣΤΑΥΡΟΣ Δευτ Μαρ 25, 2024 11:52 am Καλημερα σας Χρονια πολλα,καλη εβδομαδα.
antonis1627 Δευτ Μαρ 25, 2024 7:24 am Καλημέρα σας καλή εβδομάδα και Χρόνια Πολλά
arahova Κυρ Μαρ 24, 2024 11:39 am Καλημέρα σε όλους.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες