AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide
? Updates every 5 Seconds
Κυριοι εχει προκυψει ενα "θεματακι" με το κεντρικο διαφορικο που εχουν τα NGV αναλογως τον εξοπλισμο τους και το μοντελο.
Συναδελφοι Ιταλοι εχουν κανει διαφορες δοκιμες.
Σε πρωτη φαση σηκωνοντας την πισω ροδα ειτε με γρυλο με ροδες ειτε σηκωνοντας και βαζοντας το πανω σε καποιο μεγαλο κομματι ξυλου ειχαμε τα εξης αποτελεσματα.
1)GRAND VITARA Δεκεμβριος 2006 με ESP ( μαλλον σαν optional γιατι δεν εβγαινε τοτε στα standard.)
4H με το esp off( πατωντας το σχετικο κουμπι): ΑΚΙΝΗΤΟ
4H με το esp on: ΘΕΛΕΙ ΛΙΓΟ ΓΚΑΖΑΚΙ ΑΛΛΑ ΚΑΤΕΒΗΚΕ
4Hlock : ΚΑΤΕΒΗΚΕ ΑΜΕΣΩΣ
4Llock :ΚΑΤΕΒΗΚΕ ΑΜΕΣΩΣ
2)GRAND VITARA Οκτωβριος 2005 ΧΩΡΙΣ ESP
4H:ΑΚΙΝΗΤΟ
(ΣΤΟ 4H ΕΑΝ ΣΗΚΩΣΕΙ ΛΙΓΟ ΤΟ ΧΕΙΡΟΦΡΕΝΟ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ ΑΜΕΣΩΣ)
4H Lock: ΚΟΥΝΗΘΗΚΕ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 2000 στρ/ λεπ.και ΚΑΤΕΒΗΚΕ
4L Lock: ΚΟΥΝΗΘΗΚΕ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 3000 στρ/ λεπ.και ΚΑΤΕΒΗΚΕ
Εδω βλεπουμε οτι στην πρωτη περιπτωση το αμαξι δεν εχει κεντρικο διαφορικο LSD περιορισμενης ολισθησης αλλα εντελως ελευθερο το οποιο κλειδωνει σε 50% -50% εαν το βαλουμε στη θεση lock
και στη δευτερη περιπτωση βλεπουμε οτι εαν το κλειδωσει ΤΟΤΕ ΕΧΕΙ διαφορικο περιορισμενης ολισθησης ΚΑΙ ΟΧΙ lock 50% -50% οπως θα επρεπε.YΠΑΡΧΕΙ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΛΕΙΔΩΣΕ ΤΟ ΚΕΝΤΡ. ΔΙΑΦ. ΚΑΙ ΑΣ ΑΝΑΨΕ Η ΕΝΔΕΙΞΗ ΟΤΙ ΚΛΕΙΔΩΣΕ.ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ.
ΠΡΟΦΑΝΩΣ εχει αφαιρεθει απο καιρο το κεντρικο διαφορικο lsd οπως μας ελεγαν οτι ειχαν τα αμαξια μας.!!!!!!!!!!!!!!!!
ΚΑΛΟ ειναι να αναφερουμε και τα δικα μας συμπεράσματα-αποτελέσματα που θα κανουμε ειτε σηκώνοντας τον πισω τροχο ειτε καποιον απο τους εμπρός τροχους.