NIKOSF έγραψε:Είναι λάθος η εντύπωση που έχουν κάποιποι εδώ ότι ο 2.4 μπόρει να σε αφήσει ξαφνικά,καθώς ότι τα vitara δεν βγάζουν προβλήματα.Μπορεί να σε αφήσει έαν ποτέ δεν έχεις ασχοληθεί με το αυτοκίνητό σου , όπως και ο 1,6 - 2,0. Το ότι υπάρχει κάποιο κατασκευαστικό πρόβλημα ο 2.4 δεν σημαίνει ότι ο κινητήρας αυτός είναι προβληματικός, αντίθετα μάλιστα είναι ένας κινητήρας διαμάντι που μπορεί να σου χαρίσει απίστευτες οδηγικές απολάυσεις. Το μόνο αρνητικό για μένα είναι η υψηλή φορολογία που έχει.
Δεν αντιλεγει νομιζω καποιος οτι ολα αν τα αφησεις θα σε αφησουν
Εδω ομως μιλαμε για το 2.4 που αν σε αφησει θα μαμιθεις ,,,μιας και ειναι οτι ποιο ακριβο μπορει να σου κατσει απο θεμα ζημιας,,,,τωρα αν στο φτιαξουν η οχι τσαμπα ,,,ακομα και αυτο ειναι μια ταλαιπωρια που καποιοι δεν θελουν να την περασουν οπως εγω!
Το οτι λοιπον εχει κατασκευαστικο προβλημα καθε αλλο παρα αμελητεο περναει.
Αλλωστε μην ξεχναμε οτι οτι το 2,4 ειναι φθηνοτερο πλεον απο το 2λιτρο λογο φορολογιας ,στο car απο 5χιλιαρικα βρισκεις 2.4
Το να ψαχτεις λοιπον να αγορασεις ενα μετα το 2010 για να μην σου βγαλει ζημια στο μπλοκ σημαινει οτι θα πληρωνεις και φορο πολυτελειας .,,,....και εδω γελανε

Μιας και πλεον το αμαξι ειναι παλιο,,,,,παλιας τεχνολογιας με οτι αυτο σημαινει,,,, ασε δλδ που το 2λιτρο εχεις και μια πιθανοτητα να στραβωθει και καποιος να το παρει
Το αλλο με το κουσουρι του μπλοκ βαλε τα κυβικα βαλε και τα φορολογικα ,,,αμα το δωσεις ,,κανεις και τρισαγιο
Αυτα που εγραψα αποτελουν ιδιαν αποψη μιας και οπως προειπα το παλεψα για να παρω το 2.4 αλλα πλεον για ΜΕΝΑ το τονιζω αυτο,το 2.4 εχει περισσοτερα μειονεκτηματα απο πλεονεκτιματα.
Και παλι ομως (για να ειμαι δικαιος)αν καποιος το παρει επειδη το γουσταρει με τα 1000,,,μαγκια του και μπραβο του ,,,αυτο ομως δεν αναιρει τα παραπανω
