κλειδωμα βοηθητικου για το 3d

Δημοσίευσηαπό jiannisk » Πέμ Ιουν 26, 2008 5:50 pm

Να τα κακα μαντατα.
SV9 PFY
Άβαταρ μέλους
jiannisk
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1257
Εγγραφή: Τετ Μάιος 07, 2008 6:19 pm
Τοποθεσία: Hράκλειο - Κρήτη
Λάστιχα: BF AT
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: MAD+KYB
cb: Ναι
Name: Yiannis

Δημοσίευσηαπό alex23 » Πέμ Ιουν 26, 2008 8:04 pm

jiannisk έγραψε:Αν το αφησουμε κλειδωμενο τι γινετε?

Καμια φωτο απο το 5θυρο υπαρχει να δουμε το σημειο?


μου εχουν πει οτι δεν κάνει γιατι καταπονείτε πολυ.

στην οδήγηση και οταν στρίβεις το τιμόνι καταλαβαίνεις κάτι σαν να σε πετάει
το manual λεει να το βάζουμε μόνο σε γλιστερό οδόστρωμα πχ χώμα κτλ

γενικά δεν ξερω και πολλά όποιος ξέρει ας μας πει.
Άβαταρ μέλους
alex23
Founding Member
Founding Member
 
Δημοσιεύσεις: 2669
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 2:51 pm
Τοποθεσία: Αθηνα,Μαρουσι
Λάστιχα: BFgoodrich 50/50
Suspension: R.R.
cb: Ναι
Name: Αλεξανδρος

Δημοσίευσηαπό ZXTAS » Πέμ Ιουν 26, 2008 9:49 pm

Πιστευω η καλυτερη λυση ειναι μια πατεντα με ντιζα και ελατηριο οπου θα κραταει τον μοχλο στην θεση unlock και οταν τραβαμε την ντιζα θα πηγαινει στην θεση lock για λιγο μεχρι να ξεκολλησουμε και μετα απελευθερωνοντας την ντιζα το ελατηριο θα πηγαινει τον μοχλο ξανα στην θεση lock...Ντιζα με μοχλο στο εσωτερικο του αυτοκινητου μπορει να μπει απο ποδηλατο με ταχυτητες...
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
ZXTAS
4x4 newbie member
4x4 newbie member
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 03, 2008 1:59 am

Δημοσίευσηαπό alex23 » Πέμ Ιουν 26, 2008 10:12 pm

φίλε ZXTAS ας δούμε πρώτα πόσο έχουν τα ανταλλακτικά.
αν δεν τα βρούμε ισως καταφύγουμε σε μια τέτοια λυση.
αλλά απο την στιγμή που υπάρχει έτοιμος ο μηχανισμός γιατι να μην τον βάλουμε και το πολυ πολυ να το κάνουμε προσπερνώντας τον εγκέφαλο γιατι στην ουσία μια επαφή ειναι και ενας διακόπτης on off!
Άβαταρ μέλους
alex23
Founding Member
Founding Member
 
Δημοσιεύσεις: 2669
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 2:51 pm
Τοποθεσία: Αθηνα,Μαρουσι
Λάστιχα: BFgoodrich 50/50
Suspension: R.R.
cb: Ναι
Name: Αλεξανδρος

Δημοσίευσηαπό georgeh » Παρ Ιουν 27, 2008 6:23 am

δεν είναι κάτι το ηλεκτρονικό αλλά ένα ηλεκτρικό έμβολο που μετακινεί τον μοχλό στην θέση lock ή unlock!!
τα αυτοκίνητα που έχουν ντίζα τον ίδιο μοχλό έχουν αλλά είναι με ντίζα!
debian 7 http://www.debian.org | Varnish Cache | SCST iscsi | Puppet Labs | Nginx | Gluster FS | DRBD
Άβαταρ μέλους
georgeh
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 860
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 8:09 pm
Τοποθεσία: Athens
Λάστιχα: BF A/T
Suspension: Rocky-Road 5cm
cb: Ναι
Name: Γιώργος

Δημοσίευσηαπό jiannisk » Παρ Ιουν 27, 2008 9:22 am

Noμιζω αξιζει να το ψαξουμε λιγο το θεμα παιδια. Και μαλλον θα πρωτοπορησουμε. Δεν νομιζω κανεις αλλος να το εχει ψαξει σε αλλη χωρα.
SV9 PFY
Άβαταρ μέλους
jiannisk
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1257
Εγγραφή: Τετ Μάιος 07, 2008 6:19 pm
Τοποθεσία: Hράκλειο - Κρήτη
Λάστιχα: BF AT
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: MAD+KYB
cb: Ναι
Name: Yiannis

Δημοσίευσηαπό alex23 » Παρ Ιουν 27, 2008 11:47 am

Εικόνα

αυτό το ανταλλακτικό δεν έχουμε.
Άβαταρ μέλους
alex23
Founding Member
Founding Member
 
Δημοσιεύσεις: 2669
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 2:51 pm
Τοποθεσία: Αθηνα,Μαρουσι
Λάστιχα: BFgoodrich 50/50
Suspension: R.R.
cb: Ναι
Name: Αλεξανδρος

Δημοσίευσηαπό apollo » Παρ Ιουν 27, 2008 12:09 pm

alex23 έγραψε:
όταν έβαλα τάκους στις 3 ρόδες δεν μπορούσα να γυρίσω την τέταρτη ρόδα.


Άκυρο!!!! αυτό δεν παίζει!!!! Δεν παίζει γιατί το μπροστά και το πίσω διαφορικό είναι ανοιχτά!!!

Θα γινόταν αυτό που λες αν είχες μπλοκέ στο άξονα της τέταρτης ρόδας.
Άβαταρ μέλους
apollo
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 307
Εγγραφή: Παρ Μάιος 16, 2008 7:38 pm
Λάστιχα: BF A/T 245/70/16
Suspension: mama
cb: Όχι
Name: Αποστόλης

Δημοσίευσηαπό georgeh » Παρ Ιουν 27, 2008 12:19 pm

σωστά τα λέει ο alex!!
αυτό το έκανε όταν κλείδωσε το κεντρικό!!
όποτε με το να είναι κλειδωμένο το κεντρικό η ροπή μεταφέρετε 50/50 μπροστά και πίσω!!
debian 7 http://www.debian.org | Varnish Cache | SCST iscsi | Puppet Labs | Nginx | Gluster FS | DRBD
Άβαταρ μέλους
georgeh
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 860
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 8:09 pm
Τοποθεσία: Athens
Λάστιχα: BF A/T
Suspension: Rocky-Road 5cm
cb: Ναι
Name: Γιώργος

Δημοσίευσηαπό georgeh » Παρ Ιουν 27, 2008 12:22 pm

βέβαια και οι δύο οι μπροστά να ήταν στο αέρα αν είναι κλειδωμένο το κεντρικό πάλι δεν θα μπορεί να γυρίσει ο τροχός
debian 7 http://www.debian.org | Varnish Cache | SCST iscsi | Puppet Labs | Nginx | Gluster FS | DRBD
Άβαταρ μέλους
georgeh
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 860
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 8:09 pm
Τοποθεσία: Athens
Λάστιχα: BF A/T
Suspension: Rocky-Road 5cm
cb: Ναι
Name: Γιώργος

Δημοσίευσηαπό heroicentaur » Παρ Ιουν 27, 2008 12:27 pm

Οταν το κεντρικο ειναι κλειδωμενο πας με μια ροδα σουζα παντου. Μωλις ομως κανει σουζα και δευτερη ροδα (χιαστη που λεμε) τοτε μενεις εκει που εισαι (εαν δεν εχεις κανενα μπλοκε η ηλεκτρονικη βοηθημα). Απλα ο Αλεξ το εκανε σε πολυ μικρη ταχυτητα εννο στην πραγματικοτητα σε νεροφαγωμα η ροδα θα κανει μια δυο περιστροφες οσο προχωρα το αμαξι.



jiannisk έγραψε:Noμιζω αξιζει να το ψαξουμε λιγο το θεμα παιδια. Και μαλλον θα πρωτοπορησουμε. Δεν νομιζω κανεις αλλος να το εχει ψαξει σε αλλη χωρα.


Γιατι στις αλλες χωρες οι περισσοτεροι πηρανε 5 πορτο γιαυτο που εχει κλειδωμα :lol: Παντως χωρις πλακα οσο και αν κοιταω στα ξενα forum κανεις δεν εχει κανει καποια μετατροπη και να την πει στο κοινο.
Τελευταία επεξεργασία από heroicentaur και Παρ Ιουν 27, 2008 12:30 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
heroicentaur
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 475
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 3:05 pm

Δημοσίευσηαπό georgeh » Παρ Ιουν 27, 2008 12:30 pm

ρε φίλε όταν δυο διαγώνιες μείνουν στο αέρα τότε μένεις!!!
:wink:
debian 7 http://www.debian.org | Varnish Cache | SCST iscsi | Puppet Labs | Nginx | Gluster FS | DRBD
Άβαταρ μέλους
georgeh
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 860
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 8:09 pm
Τοποθεσία: Athens
Λάστιχα: BF A/T
Suspension: Rocky-Road 5cm
cb: Ναι
Name: Γιώργος

Δημοσίευσηαπό jiannisk » Παρ Ιουν 27, 2008 12:39 pm

heroicentaur έγραψε:Γιατι στις αλλες χωρες οι περισσοτεροι πηρανε 5 πορτο γιαυτο που εχει κλειδωμα :lol: Παντως χωρις πλακα οσο και αν κοιταω στα ξενα forum κανεις δεν εχει κανει καποια μετατροπη και να την πει στο κοινο.


Διαφωνω. Στην αργεντινη ειναι πολυ δημοφιλες αφου κατασκευαζετε και εκει αν δεν κανω λαθος.Αλλα και σε αλλες χωρες.




[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=bGEWuOeuwpo&feature=related[/youtube]


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=fJn2I7-03qw[/youtube]
SV9 PFY
Άβαταρ μέλους
jiannisk
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1257
Εγγραφή: Τετ Μάιος 07, 2008 6:19 pm
Τοποθεσία: Hράκλειο - Κρήτη
Λάστιχα: BF AT
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: MAD+KYB
cb: Ναι
Name: Yiannis

Δημοσίευσηαπό heroicentaur » Παρ Ιουν 27, 2008 12:50 pm

Α οκ εκει δεν το ξερα :D αλλα σε πωλησεις η SUZUKI εχει πουλησει πιο πολλα 5door και αρκετα λιγοτερα σε 3door. Το καλητερο θα τανε (μωλις μαθετε την τιμη για το ηλεκτρονικο κλειδωμα) να κοιταξετε να κανετε κατι μονοι σας για πατεντα.
Άβαταρ μέλους
heroicentaur
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 475
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 3:05 pm

Δημοσίευσηαπό apollo » Παρ Ιουν 27, 2008 2:25 pm

Παιδιά συγκεντρωθείτε!!!!! Ανεξάρτητα αν το κεντρικό διαφορικό είναι LSD ή 4Η LOCK, το μπροστά και το πίσω διαφορικό είναι ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΝΟΙΧΤΟ το οποίο σημαίνει οτι αν ο ένας απο τους δυο τροχούς του άξονα έχει τέλεια πρόσφυση ο άλλος θα σπινιάρει σαν τρελός!!!

Το μόνο που εξασφαλίζει το LOCK είναι οτι ο μπροστά και ο πίσω άξονα γυρίζουν μαζί, από εκεί και πέρα είναι θέμα ΔΙΑΦΟΡΙΚΟΥ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΑΞΟΝΑ για το πιο τροχός θα γυρίσει και ποιός όχι.

Το πρόβλημα με το πείραμα του alex είναι οτι απλά ήθελε περισότερη δύναμη!!!
Άβαταρ μέλους
apollo
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 307
Εγγραφή: Παρ Μάιος 16, 2008 7:38 pm
Λάστιχα: BF A/T 245/70/16
Suspension: mama
cb: Όχι
Name: Αποστόλης

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Μηχανολογικά/Ηλεκτρολογικά

arahova Δευτ Αύγ 18, 2025 10:17 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Αύγ 18, 2025 7:55 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
KonKalamata Δευτ Αύγ 18, 2025 6:47 am Καλημέρα σας και Καλή εβδομάδα!
arahova Κυρ Αύγ 17, 2025 10:11 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Αύγ 17, 2025 6:58 am Καλημέρα σας.
arahova Σάβ Αύγ 16, 2025 11:10 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Σάβ Αύγ 16, 2025 7:51 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
arahova Παρ Αύγ 15, 2025 11:52 am Καλημέρα και Χρόνια Πολλά σε όλους.
makis_V Παρ Αύγ 15, 2025 11:47 am Καλημέρα Χρόνια πολλά !
antonis1627 Παρ Αύγ 15, 2025 7:02 am Καλημέρα σας και Χρόνια Πολλά σε όλους.
KonKalamata Πέμ Αύγ 14, 2025 11:55 am Καλημέρα!
arahova Πέμ Αύγ 14, 2025 10:28 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Αύγ 14, 2025 6:56 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Αύγ 13, 2025 10:40 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Αύγ 13, 2025 7:46 am Καλημέρα σας.
arahova Τρί Αύγ 12, 2025 10:37 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Αύγ 12, 2025 7:03 am Καλημέρα σας.
arahova Δευτ Αύγ 11, 2025 10:07 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
KonKalamata Δευτ Αύγ 11, 2025 7:06 am Καλημέρα και καλή εβδομάδα!
antonis1627 Δευτ Αύγ 11, 2025 6:46 am Καλημέρα σας καλή εβδομάδα.
arahova Κυρ Αύγ 10, 2025 6:34 pm Καλησπέρα σε όλους.
antonis1627 Κυρ Αύγ 10, 2025 6:46 am Καλημέρα σας.
arahova Σάβ Αύγ 09, 2025 10:13 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Σάβ Αύγ 09, 2025 7:15 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
arahova Παρ Αύγ 08, 2025 10:11 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 12 επισκέπτες