4troxos έγραψε:Ακριβως αυτο το τελευταιο συμβαινει απ` οτι φαινεται με τα 1.6 που εχουν esp/tcs.
Οταν βγαζεις off το esp μενεις με το tcs και δεν κολωνεις πουθενα.ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ , και το ειχα ηδει γραψει διορθωνοντας τον λογο που τα καταφερες να περασεις το αναχωμα στην προηγουμενη συζητηση που καναμε.(ριξε μια ματια).
viewtopic.php?f=8&t=12009&start=45Ενω στην περιπτωση μου για να ενεργοποιησω το tcs πρεπει να περασω στο αργο 4LL.
eaglenest έγραψε:.....με συγχωρεις φιλε μου,δεν το θυμομουν...
eaglenest έγραψε:4troxos έγραψε:Mastergunner έγραψε:........Αν δεν έχουν βάλει τίποτα απο τα παραπάνω και τα τρία διαφορικά είναι απλά τότε το αμάξι θα μείνει εκεί και νομίζω πλέον οτι τίθεται νομικό ζήτημα για παραπλάνηση κατα την αγορά (αφού εξαληφθεί ο παράγωντας βλάβη).Ειδικά στο 1.6 αν κάποιος σηκώσει τον πίσω άξονα με ένα γρύλο ωστε να μην πατάνε οι τροχοί και δοκιμάσει να κινηθεί το αμάξι πρέπει να κινηθεί
Εγω ξερω να πω , οτι απο το 2005 μεχρι το 2009 μας ελεγαν οτι ΟΛΑ τα NGV ,και με esp και χωρις, ηταν εξοπλισμενα με κεντρικο διαφορικο περιορισμενης ολισθησης (LSD) ,ιδιαιτερου μηχανικου τυπου, ΠΑΤΕΝΤΑ της Suzuki .
Τωρα ανακαλυπτπουμε οτι τα αμαξια μας (οσα εχουν esp) EXOYN 3 ΔΙΑΦΟΡΙΚΑ ΑΝΟΙΧΤΑ (OPEN) και οτι ολες οι εκτος δρομου δυνατοτητες τους βασιζονται σε ενα απλουστατο λογισμικο.
Θα μου πει καποιος , μα καλα τι το θες αφου μπορεις να το κλειδωσεις και να κανεις την δουλεια σου.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ.Αναμεσα στα test που εκανα αυτες τις μερες για να δω εαν τελικα φοραω ή οχι κεντρ.διαφ. περ. ολισθ. ηταν να ανεβω υπο γωνια , απο πλαγια σε αυτες τις ψηλες ραμπες που ριχνουν την μπουκαπορτα τα καραβια ωστε να κρεμασω το πισω τροχο.Στο 4Η και με το esp κανονικα σε λειτουργια ΟΝ, αρχισε ο πισω αριστερα τροχος να σπινιαρει ,γιατι παταγε και δεν παταγε κατω , το αμαξι να καμαρωνει την ραμπα , το λαμπακι του esp να αναβει και εγω να παρατηρω το φαινομενο!!!!!!!!φυσικα δεν το αφηνα αρκετα σε αυτη την κατασταση και εκοβα στροφες ,γιατι θα επερνα το λαστιχο στο χερι μιας και το υποστρωμα ηταν τσιμεντο.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΣΩΣΤΟ 4Χ4.
Αυτη ειναι η ιδια περιπτωση με αυτο εδω...eaglenest έγραψε:σε ανηφορικο χωματοδρομο καλοκαιρι,οι δυο μπρος τροχοι ακουμπισμενοι σε αναχωμα αποτομο 15 εκ περιπου.το αυτοκινητο ακινητο.προσπαθεια για ξεπερασμα του εμποδιου.ο πισω δεξιος τροχος σπιναρει ακαταπαυστα για 2 συνεχομενες προσπαθειες.τελικα ξεκολησα οταν απενεργοποιησα το esp.....
Ομολογουμενως εχω στραβωσει αρκετα με το συγκεκριμενο θεμα ,και δεν νομιζω οτι θα αγοραζα ποτε ενα εκτος δρομου αμαξι με 3 ελευθερα διαφορικα.
αν ομως προσεξες στο μυνημα μου...εγω εφυγα κανονικα οταν απενεργοποιησα το esp!!! εσυ δοκιμασες να το απενεργοποιησεις στο δικο σου τεστ?
επισης εχω να παραθεσω και αλλη εμπειρια απο το χθεσινο μου κυνηγι στην πελλοπονησο.σε ανηφορα "υγρη" και φρεσκοφαγωμενη απο τις τελευταιες βροχες με πολλες ξεθαμενες και σκορπιες πετρες αλλα και τεραστια νεροφαγωματα.ανεβαινω μεχρι που βλεπω μπροστα μου δυο παραλληλα νεροφαγωματα και λακιζω.σταματαω και αφου κατεβαινω να το μελετησω αποφασιζουμε με το φιλο μου να "γεμισουμε το ενα νεροφαγωμα" με πετρες ωστε να περασουμε.κανω πισω βαζω πρωτη και με περιπου 10 χμ/ωρα περναω ολο το προβληματικο κομματι (περιπου 20 μετρα). κατα τη διαρκεια του ΟΡΓΩΜΑΤΟΣ (γιατι πραγματικα περι τουτου επροκειτο) καταλαβα αρκετες φορες οτι πισω οταν ο ενας τροχος αρχιζε να σκαβει,εκοβε αμεσως και μετα αρχιζε να σκαβει ο αλλος και το αντιστροφο.καθε φορα που γινοταν αυτο ενιωθα το αμαξι να παιρνει εξτρα ωθηση.το αξιοσημειωτο ειναι οτι ΚΑΙ σε αυτη την περιπτωση ολα εγιναν με απενεργοποιημενο το esp αφου αυτο μου ειχε διδαξει η προηγουμενη εμπειρια μου και αφου δεν ηθελα σε καμια περιπτωση να ρισκαρω το συστημα να κοψει ισως την ισχυ του κινητηρα σε τοσο ανηφορικο και κακοτραχαλο εδαφος. το συμπερασμα μου ειναι οτι ισως εχει τελικα lsd το οποιο ομως ενεργοποιειται ΜΟΝΟ οταν το αμαξι κινειται.αλλιως αν δεν εχει lsd τοτε απενεργοποιωντας το esp ισως μενει ενεργο το tcs το οποιο στην περιπτωση μου ισως ειναι αυτο που σωζει την κατασταση!!!
VITACCUS έγραψε:When the transfer switch (if equipped) is
turned to the “4L LOCK” position, braketraction
control can be activated. Braketraction
control brakes the spinning wheel
to distribute drive power to the other
wheels for increased climbing ability or for
better performance on a rolling hill or a
slippery surface.
βγαλτε ακρη....
eaglenest έγραψε:μεχρι στιγμης και μετα απο επαρκεστατη τεκμηριωση εχουν βγει τα εξης συμπερασματα
α)δεν εχει lsd
b)εχει lsd
c) δεν εχει lsd αλλα αλλου τυπου συστημα patenta suzuki
Επιστροφή στο Μηχανολογικά/Ηλεκτρολογικά
arahova | Σάβ Ιουν 14, 2025 11:34 am | Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο. |
antonis1627 | Σάβ Ιουν 14, 2025 7:21 am | Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο. |
arahova | Παρ Ιουν 13, 2025 10:56 am | Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ. |
antonis1627 | Παρ Ιουν 13, 2025 6:41 am | Καλημέρα σας. |
antonis1627 | Πέμ Ιουν 12, 2025 6:38 am | Καλημέρα σας. |
arahova | Τετ Ιουν 11, 2025 4:10 pm | Καλησπέρα σε όλους. |
antonis1627 | Τετ Ιουν 11, 2025 6:48 am | Καλημέρα σας. |
arahova | Τρί Ιουν 10, 2025 12:01 pm | Καλημέρα σε όλους. |
antonis1627 | Τρί Ιουν 10, 2025 6:53 am | Καλημέρα σας. |
arahova | Δευτ Ιουν 09, 2025 11:04 am | Καλημέρα, καλή εβδομάδα και καλή φώτιση σε όλους. |
antonis1627 | Δευτ Ιουν 09, 2025 6:36 am | Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.Χρόνια πολλά |
antonis1627 | Κυρ Ιουν 08, 2025 8:23 am | Καλημέρα σας. |
arahova | Σάβ Ιουν 07, 2025 10:34 am | Καλημέρα σε όλους και καλό τριήμερο. |
antonis1627 | Σάβ Ιουν 07, 2025 7:02 am | Καλημέρα σας και καλό τριήμερο. |
antonis1627 | Παρ Ιουν 06, 2025 12:59 pm | Τετάρτη 11-6-2025 πάμε για καφεδάκι στην Πεντέλη στον . |
arahova | Παρ Ιουν 06, 2025 10:03 am | Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ. |
antonis1627 | Παρ Ιουν 06, 2025 6:38 am | Καλημέρα σας. |
LEMON | Πέμ Ιουν 05, 2025 7:51 am | Καλημέρα σας πουλάκια μου |
antonis1627 | Πέμ Ιουν 05, 2025 6:39 am | Καλημέρα σας. |
arahova | Τετ Ιουν 04, 2025 8:58 am | Καλημέρα σε όλους. |
antonis1627 | Τετ Ιουν 04, 2025 6:45 am | Καλημέρα σας. |
arahova | Τρί Ιουν 03, 2025 11:44 am | Καλημέρα σε όλους. |
antonis1627 | Τρί Ιουν 03, 2025 6:36 am | Καλημέρα σας. |
arahova | Δευτ Ιουν 02, 2025 9:03 am | Καλήμερα σε όλους και καλή εβδομάδα. |
antonis1627 | Δευτ Ιουν 02, 2025 6:36 am | Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα. |
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης