Ξε - μπλοκάρισμα κεντρικού.

Ξε - μπλοκάρισμα κεντρικού.

Δημοσίευσηαπό haritak » Σάβ Φεβ 27, 2010 6:41 pm

Γεια σε όλους!

Πόσο δύσκολο είναι άραγε να ξεμπλοκάρουμε το κεντρικό διαφορικό όταν έχει τα αργά;
Θεωρητικά, γίνεται;
Μπορούμε με καμία χακεριά να κάνουμε το μπλοκάρισμα του κεντρικού ανεξάρτητο απο το αν έχουμε αργά ή όχι;
nGV 1.9 DDiS ESP TCS -- June 2009
King Spring + Kayaba / XMC front shield / LLumar
8.5lt/100km, 180.000 km
http://ych.gr
Άβαταρ μέλους
haritak
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 962
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 24, 2009 11:28 am
Τοποθεσία: Κρήτη
Λάστιχα: Michellen Latitude c
Suspension: King Springs
cb: Όχι
Name: Γιάννης

Re: Ξε - μπλοκάρισμα κεντρικού.

Δημοσίευσηαπό mikeGV » Κυρ Φεβ 28, 2010 1:54 pm

haritak έγραψε:Γεια σε όλους!

Πόσο δύσκολο είναι άραγε να ξεμπλοκάρουμε το κεντρικό διαφορικό όταν έχει τα αργά;
Θεωρητικά, γίνεται;
Μπορούμε με καμία χακεριά να κάνουμε το μπλοκάρισμα του κεντρικού ανεξάρτητο απο το αν έχουμε αργά ή όχι;


Γιατί θες να κάνεις κάτι τέτοιο :think: :think: :think: :think:
mikeGV
 

Re: Ξε - μπλοκάρισμα κεντρικού.

Δημοσίευσηαπό GrandViturbo » Κυρ Φεβ 28, 2010 2:10 pm

Ανεξαρτητα για τον λογω που θες να το κανεις, νομιζω πως δε γινεται γιατι οι φουρκετες που διαχεριζονται τα συγχρονιζε εντος τρανσφερ, εχουνε συγκεκριμενη διαδρομη που την καθοριζει ενας κυκλικος δισκος. Λογω αυτου 99,9% δε γινεται να εχεις αργα ελευθερα. Αν και πιστεω πως δεν εχει νοημα αυτο που ζητας!
GrandViturbo
 

Re: Ξε - μπλοκάρισμα κεντρικού.

Δημοσίευσηαπό haritak » Κυρ Φεβ 28, 2010 4:11 pm

Οκ, ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας!

Η ιδέα είναι να μπορούμε να βάλουμε αργά σε περιπτώσεις με καλή πρόσφυση των τροχών.
Μου έτυχαν δυο - τρια τέτοια σημεία πάνω στο βουνό όπου είχα έντονη ανηφόρα με κακοτράχαλο βράχώδες οδόστρομα. `Η σε κάποιο άλλο σημείο που είχαν στρώσει κάτω τσιμέντο το οποίο είχε κοπεί κάνοντας σκαλοπατάκι σε ανηφόρα. Αν δεν έχεις να πάρεις φόρα χρειάζεσαι αργά οπωσδήποτε! Το θέμα είναι ότι "είχα τύψεις" ότι ταλαιπωρούσα το κεντρικό γιατί η πρόσφυση ήταν πολύ καλή για να το έχω κλειδωμένο.

Επίσης φαντάζομαι αν είναι κανείς φορτωμένος σε άσφαλτο, με άλλη άνεση θα ανεβαίνει το βουνό με τα αργά πάνω...
nGV 1.9 DDiS ESP TCS -- June 2009
King Spring + Kayaba / XMC front shield / LLumar
8.5lt/100km, 180.000 km
http://ych.gr
Άβαταρ μέλους
haritak
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 962
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 24, 2009 11:28 am
Τοποθεσία: Κρήτη
Λάστιχα: Michellen Latitude c
Suspension: King Springs
cb: Όχι
Name: Γιάννης

Re: Ξε - μπλοκάρισμα κεντρικού.

Δημοσίευσηαπό panoshm » Κυρ Φεβ 28, 2010 5:08 pm

haritak έγραψε:Οκ, ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας!

Η ιδέα είναι να μπορούμε να βάλουμε αργά σε περιπτώσεις με καλή πρόσφυση των τροχών.
Μου έτυχαν δυο - τρια τέτοια σημεία πάνω στο βουνό όπου είχα έντονη ανηφόρα με κακοτράχαλο βράχώδες οδόστρομα. `Η σε κάποιο άλλο σημείο που είχαν στρώσει κάτω τσιμέντο το οποίο είχε κοπεί κάνοντας σκαλοπατάκι σε ανηφόρα. Αν δεν έχεις να πάρεις φόρα χρειάζεσαι αργά οπωσδήποτε! Το θέμα είναι ότι "είχα τύψεις" ότι ταλαιπωρούσα το κεντρικό γιατί η πρόσφυση ήταν πολύ καλή για να το έχω κλειδωμένο.

Επίσης φαντάζομαι αν είναι κανείς φορτωμένος σε άσφαλτο, με άλλη άνεση θα ανεβαίνει το βουνό με τα αργά πάνω...

Γι'αυτό εμείς με τα παλιά GV έχουμε βλέψεις για πλύμνες ελεύθερου τροχασμού :wink: Στα NGV αλήθεια τι γίνεται?
GV2.0 5D Freestyle 07/'05,AVM,Ποδιές,5xFF50HELLA,Lovato smart ExR Premium,Nuvi1490Τ,Montana650,Midland220
Άβαταρ μέλους
panoshm
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 30507
Εγγραφή: Τρί Δεκ 23, 2008 2:33 pm
Λάστιχα: Geolandar M/T G003
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: MAD/KYB +12cm
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: O γεωαναφερόμενος ή αλουμινοποδιάς!
Name: Πάνος

Re: Ξε - μπλοκάρισμα κεντρικού.

Δημοσίευσηαπό haritak » Κυρ Φεβ 28, 2010 7:21 pm

Φίλε Πάνο, όπως κατάλαβες εμείς την πατήσαμε... :-)
Εχω εμπιστοσύνη στους μεγάλους χακεράδες τους φόρουμ... Ολο και κάτι θα σκεφτούν....
nGV 1.9 DDiS ESP TCS -- June 2009
King Spring + Kayaba / XMC front shield / LLumar
8.5lt/100km, 180.000 km
http://ych.gr
Άβαταρ μέλους
haritak
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 962
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 24, 2009 11:28 am
Τοποθεσία: Κρήτη
Λάστιχα: Michellen Latitude c
Suspension: King Springs
cb: Όχι
Name: Γιάννης

Re: Ξε - μπλοκάρισμα κεντρικού.

Δημοσίευσηαπό v@gelis » Κυρ Φεβ 28, 2010 7:36 pm

τα αργα...ειναι και για ελξη..και για αναρυχητικη ικανοτητα...οποτε μην σε προβληματιζει.....αρκει βεβαια να μην κοβεις τιμονια σε εδαφος που εχουμε προσφυση γιατι εκει χερατα τους μπιλιοφορους..και τα ημιαξονια γιατι πανε πακετο σε εμας...κοστουμακι 600 ευρω δηλαδη
Άβαταρ μέλους
v@gelis
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 884
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 25, 2008 12:52 pm
Τοποθεσία: Αθήνα, Κηφισιά
Λάστιχα: Pirelli cinturato sf2
Διάσταση ελαστικών: 215/55/17
Suspension: No
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι

Re: Ξε - μπλοκάρισμα κεντρικού.

Δημοσίευσηαπό k.l. » Κυρ Φεβ 28, 2010 11:05 pm

Η αλήθεια είναι ότι και εγώ έχω αποζητήσει πάρα πολλές φορές τα αργά χωρίς κλειδωμένο κεντρικό, ειδικά εμείς με το πετρέλαιο που θέλει κάποιες στροφές για λειτουργήσει, σε απότομες ανηφόρες, σε βάρκα σε βαρυφορτωμένο τρείλερ. Μπορώ να θυμηθώ πάρα πολλές περιπτώσεις που θα με βοηθούσαν τα αργά με ελεύθερο το κεντρικό, αντίθετα δεν μπορώ να θυμηθώ ούτε μια φορά που να χρειάστηκα γρήγορα και κλειδωμένο το κεντρικό, αν δεν έβγαινα όπως ήταν το αυτοκίνητο χρειαζόταν τα κοντά, το κεντρικό κλείδωμα είναι εντελώς άχρηστο σε αυτό το αυτοκίνητο.
k.l.
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 431
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 01, 2008 11:03 am
Τοποθεσία: ΧΑΛΚΙΔΑ
Suspension: Κyb, Koni - mad
cb: Όχι
Name: Κώστας

Re: Ξε - μπλοκάρισμα κεντρικού.

Δημοσίευσηαπό kaliakouda » Δευτ Μαρ 01, 2010 1:35 am

Για την συγκεκριμένη δουλειά πιθανότατα να έχεις δίκιο, σε γλυστερό όμως χωμάτινο ανοιχτό τερέν το 50-50 σε κρατά πάνω στο δρόμο χωρίς καθόλου γλυστρήματα,σώζει μάλιστα σε περιπτώσεις που έχεις ανεβάσει χιλιόμετρα :!:
Φωτιά και Καρκίνο στους Εμπρηστές!!!

http://www.youtube.com/user/kaliakoud

http://www.youtube.com/user/kaliakouda1400
Άβαταρ μέλους
kaliakouda
Founding Member
Founding Member
 
Δημοσιεύσεις: 32406
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 4:17 pm
Τοποθεσία: Ο Θεός αγαπάει όσους ταξιδεύουν!!
Λάστιχα: Malatesta Κobra
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: Rocky Road+1
cb: Ναι
Aka: Αμετανόητος Μοτοσυκλετιστής!
Name: Γιώργος

Re: Ξε - μπλοκάρισμα κεντρικού.

Δημοσίευσηαπό haritak » Δευτ Μαρ 01, 2010 8:31 am

Κύριοι, γιατί να μην είχαμε και τα δύο; Δηλαδή επιλεκτικό μπλοκάρισμα - ανεξάρτητο απο τα αργα-.Ζητάμε πολλά;;;;;
nGV 1.9 DDiS ESP TCS -- June 2009
King Spring + Kayaba / XMC front shield / LLumar
8.5lt/100km, 180.000 km
http://ych.gr
Άβαταρ μέλους
haritak
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 962
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 24, 2009 11:28 am
Τοποθεσία: Κρήτη
Λάστιχα: Michellen Latitude c
Suspension: King Springs
cb: Όχι
Name: Γιάννης

Re: Ξε - μπλοκάρισμα κεντρικού.

Δημοσίευσηαπό johndrama » Δευτ Μαρ 01, 2010 8:53 am

Tι να πουμε κι εμεις που εχουμε τριθυρα.........
Στο κατω κατω οταν εχεις μια ανηφορα δε πειραζει να βαλεις αργα αν δε στριψεις οπως πχ να βγαλεις ενα σκαφος, μια ανηφορα αποτομη κτλ.
KYNΗΓΙ-ΨΑΡΟΤΟΥΦΕΚΟ-ΚΑΛΗ ΖΩΗ
Άβαταρ μέλους
johndrama
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2983
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 23, 2008 10:24 pm
Τοποθεσία: ΔΡΑΜΑ-ΚΑΒΑΛΑ
Λάστιχα: Bridgestone
Διάσταση ελαστικών: 225/65/18
Suspension: MP & KYB
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: sj410 LWB
Name: Γιαννης.

Re: Ξε - μπλοκάρισμα κεντρικού.

Δημοσίευσηαπό k.l. » Δευτ Μαρ 01, 2010 10:03 am

kaliakouda έγραψε:Για την συγκεκριμένη δουλειά πιθανότατα να έχεις δίκιο, σε γλυστερό όμως χωμάτινο ανοιχτό τερέν το 50-50 σε κρατά πάνω στο δρόμο χωρίς καθόλου γλυστρήματα,σώζει μάλιστα σε περιπτώσεις που έχεις ανεβάσει χιλιόμετρα :!:


Φίλε μου ακόμα και σε σε αυτές τις περιπτώσεις το προτιμώ ανοικτό το κεντρικό για τί έχει γρηγορότερες αντιδράσεις στις κινήσεις που κανω στο τιμόνι.
k.l.
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 431
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 01, 2008 11:03 am
Τοποθεσία: ΧΑΛΚΙΔΑ
Suspension: Κyb, Koni - mad
cb: Όχι
Name: Κώστας

Re: Ξε - μπλοκάρισμα κεντρικού.

Δημοσίευσηαπό kaliakouda » Δευτ Μαρ 01, 2010 10:54 am

Ξαναδοκίμασε αυτό που προανέφερα στις συγκεκριμένες συνθήκες και ίσως αλλάξεις γνώμη,το αμάξι γίνεται τρένο :wink:
Φωτιά και Καρκίνο στους Εμπρηστές!!!

http://www.youtube.com/user/kaliakoud

http://www.youtube.com/user/kaliakouda1400
Άβαταρ μέλους
kaliakouda
Founding Member
Founding Member
 
Δημοσιεύσεις: 32406
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 4:17 pm
Τοποθεσία: Ο Θεός αγαπάει όσους ταξιδεύουν!!
Λάστιχα: Malatesta Κobra
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: Rocky Road+1
cb: Ναι
Aka: Αμετανόητος Μοτοσυκλετιστής!
Name: Γιώργος

Re: Ξε - μπλοκάρισμα κεντρικού.

Δημοσίευσηαπό haritak » Δευτ Μαρ 01, 2010 1:27 pm

Εγώ πάντως ιδανικά θα ήθελα τέσσερεις επιλογές:

Γρήγορο + ανοικτό
Γρήγορο + κλειδωμένο
Αργά + ανοικτο
Αργά + κλειδωμένο

Ισως να μπορεί να γίνει κάτι όχι στο κεντρικό διαφορίκό αλλά αλλού και να προσομειώνεται το αργα+ανοικτο.

Τέσπα, όλο και κάτι θα σκεφτεί το δαιμόνιο πνεύμα μας!
nGV 1.9 DDiS ESP TCS -- June 2009
King Spring + Kayaba / XMC front shield / LLumar
8.5lt/100km, 180.000 km
http://ych.gr
Άβαταρ μέλους
haritak
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 962
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 24, 2009 11:28 am
Τοποθεσία: Κρήτη
Λάστιχα: Michellen Latitude c
Suspension: King Springs
cb: Όχι
Name: Γιάννης

Re: Ξε - μπλοκάρισμα κεντρικού.

Δημοσίευσηαπό kaliakouda » Δευτ Μαρ 01, 2010 4:53 pm

Δεν νομίζω ότι κάποιος από εμάς στα επόμενα 3-4 χρόνια θα τολμήσει να πειράξει κάτι :P
Φωτιά και Καρκίνο στους Εμπρηστές!!!

http://www.youtube.com/user/kaliakoud

http://www.youtube.com/user/kaliakouda1400
Άβαταρ μέλους
kaliakouda
Founding Member
Founding Member
 
Δημοσιεύσεις: 32406
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 4:17 pm
Τοποθεσία: Ο Θεός αγαπάει όσους ταξιδεύουν!!
Λάστιχα: Malatesta Κobra
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: Rocky Road+1
cb: Ναι
Aka: Αμετανόητος Μοτοσυκλετιστής!
Name: Γιώργος

Επόμενο

Επιστροφή στο Μηχανολογικά/Ηλεκτρολογικά

antonis1627 Κυρ Ιουν 15, 2025 7:56 am Καλημέρα σας.
arahova Σάβ Ιουν 14, 2025 11:34 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Σάβ Ιουν 14, 2025 7:21 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
arahova Παρ Ιουν 13, 2025 10:56 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Ιουν 13, 2025 6:41 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Πέμ Ιουν 12, 2025 6:38 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Ιουν 11, 2025 4:10 pm Καλησπέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Ιουν 11, 2025 6:48 am Καλημέρα σας.
arahova Τρί Ιουν 10, 2025 12:01 pm Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Ιουν 10, 2025 6:53 am Καλημέρα σας.
arahova Δευτ Ιουν 09, 2025 11:04 am Καλημέρα, καλή εβδομάδα και καλή φώτιση σε όλους.
antonis1627 Δευτ Ιουν 09, 2025 6:36 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.Χρόνια πολλά
antonis1627 Κυρ Ιουν 08, 2025 8:23 am Καλημέρα σας.
arahova Σάβ Ιουν 07, 2025 10:34 am Καλημέρα σε όλους και καλό τριήμερο.
antonis1627 Σάβ Ιουν 07, 2025 7:02 am Καλημέρα σας και καλό τριήμερο.
antonis1627 Παρ Ιουν 06, 2025 12:59 pm Τετάρτη 11-6-2025 πάμε για καφεδάκι στην Πεντέλη στον .
arahova Παρ Ιουν 06, 2025 10:03 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Ιουν 06, 2025 6:38 am Καλημέρα σας.
LEMON Πέμ Ιουν 05, 2025 7:51 am Καλημέρα σας πουλάκια μου
antonis1627 Πέμ Ιουν 05, 2025 6:39 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Ιουν 04, 2025 8:58 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Ιουν 04, 2025 6:45 am Καλημέρα σας.
arahova Τρί Ιουν 03, 2025 11:44 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Ιουν 03, 2025 6:36 am Καλημέρα σας.
arahova Δευτ Ιουν 02, 2025 9:03 am Καλήμερα σε όλους και καλή εβδομάδα.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες