AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide
? Updates every 5 Seconds
Καλησπέρα σας, στο Ngv μου το 1.6 του 2008 με 43.500 χλμ. ( πρώτο χέρι ), άλλαξα αντιψυκτικό. Δεν έβρισκα με τίποτα το πράσινο της " μαμάς " όμοια και το μπλε, οπότε πήγα με παραφλού της Motul το Auto cool expert. Δεν πήγα στο optimal λόγω πιθανής ασυμβατότητας με το " μαμά ".
Άδειασα από το βανάκι του ψυγείου περί τα 5+ λίτρα. Παρέμεινε λίγο μέσα.......αλλά το συγκεκριμένο παραφλού το δίνει για μίξη με όλα τα ψυκτικά υγρά.....ένας λόγος που προτιμήθηκε.
Μπήκε λοιπό το καινούργιο, έγινε η σχετική εξαέρωση, τα υγρά γύρισαν, όλα καλά. Το έβγαλα βόλτα, όλα δείχνουν νορμάλ, θερμοκρασία στην μέση όπως πάντα. Σταματώ για λίγο μετά καμμιά 15 χιλ., κατεβαίνω και ακούω το βεντιλατέρ να έχει πάρει μπρος....σταμάτησε μετά από 4+ λεπτά....φυσιολογικό θα πείτε ;....χμ.....
Θερμοκρασία περιβάλλοντος 11 celcius, κρύο δηλαδή..... Στα χρόνια που έχω το αυτοκίνητο το βεντιλατέρ θυμάμαι να παίρνει μπρος σπάνια........Θερμοκρασία σταθερά στην μέση.......Συνεχίζω πορεία, άσφαλτος με 100 την ώρα, σταματώ πάλι μετά 5χλμ., το βεντιλατέρ παίρνει αμέσως και σταματά στον ίδιο χρόνο. Στην πορεία δεν δουλεύει γιατί το ακούω να παίρνει μπρος δευτερόλεπτα αφού σταματήσω. Το ίδιο όταν γύρισα σπίτι.....δούλεψε, σταμάτησε, έσβησα το μοτέρ ( θερμοκρασία πάντα στην μέση ).
Συμπέρασμα.......το βεντιλατέρ δουλεύει περισσότερο και αμέσως σε κάθε σταμάτημα, ασυνήθιστο για μένα και μάλιστα χειμώνα.......το καλοκαίρι τι θα κάνει ; Έβγαλα λίγο υγρό από ψυγείο να το δω οπτικά......μοιάζει άριστο και " λαδωμένο " στην υφή.
Δεν ξέρω πόσο περιγραφικός ήμουν, πάντως προσπάθησα......πείτε μου τις γνώμες σας.