Σε παω ερωτησεις .
Εχεις αεριο;;
Σου καιει λαδια;;
Νοιωθεις χαμηλη αποδοση;
Ποσα χιλιομετρα εχει το αμαξι;
Εχεις κανει καποια επισκευη προσφατα;;
Να ξερεις (δεν ειμαι μηχανικος εμπειρικα απο βελτιωσεις που εχω κανει μιλω) οτι δεν ειναι απαραιτητα προβλημα των ελατηριων μια χαμηλη συμπιεση κυλινδρου ,,μπορει να ειναι καποια βαλβιδα καμενη η φλατζα κεφαλης η καποιο ρηγμα σε μπλοκ η και ακομα στο ιδιο το μπιστονι!
Ενας γενικος κανονας ειναι οτι η διαφορα δεν πρεπει να ξεπερνα το 10% απο κυλινδρο σε κυλινδρο,γιαυτο πρεπει να ξερεις ποια ειναι η σωστη συμπιεση του μοτερ σου ,,αν πχ η παραδειγμα η συμπιεση ενος μοτερ ειναι 200 psi και ενας κυλιδρος ειχε 150 τοτε ναι αυτος ο κυλινδρος εχει θεμα απωλειας γιατι συμφωνα με το 10% θα επρεπε να ηταν 180,,οποτε ο πρωτος σου με τα 3 bar σιγουρα εχει θεμα
Επαναλαμβανω δεν ειμαι μηχανικος και θεωρω οτι την σωστη σχεση συμπιεση θα την μαθεις απο την αντιπροσωπεια
