Πιθανολογώ ότι κάτι γίνεται (βούλωμα;;

) με την παράκαμψη του κυκλώματος (κολάρα) του ψυκτικού υγρού στο σύστημα του υγραερίου. Τι θέλω να πω...: στο δικό μου σύστημα για παράδειγμα, το αέριο γυρνάει όταν ο κινητήρας πιάσει τους 35oC και άνω. Για να το καταλάβει αυτό το σύστημα του lpg, έχει γίνει μια παράκαμψη κολάρων του ψυκτ. υγρού (πίσω στον κινητήρα, στο σύστημα του καλοριφέρ), προκειμένου να περνά το "παραφλού" από σένσορα θερμοκρασίας του συστήματος υγραερίου (για να διαβάσει τους 35oC). Μάλλον εκεί κάτι παίζει.......

NIKZEV έγραψε:Παρατήτησα οτι συμβαίνει όταν γιά μεγάλο δ'ιάστημα κινούμε πάνω από 4000 RPM.

Με υγραέριο πάνω από 4000;;;;;;

Μαζέψου λίγο γιατί αυτά τα εύρη στροφών δεν είναι ό,τι καλύτερο για τον κινητήρα με υγραέριο και ιδίως για το δικό σου το μοτέρ, που τα έχει τα θεματάκια του με το lpg......
Τώρα που λες αυτό.......... 4000 στροφές για μεγάλο χρονικό διάστημα.......

μήπως τον βράζεις
κυριολεκτικά τον κινητήρα;;;;;;