Διαφορικό και η λειτουργία του

Γνωριμία με τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου

Re: Διαφορικό και η λειτουργία του

Δημοσίευσηαπό Mastergunner » Κυρ Ιούλ 04, 2010 10:12 am

orionas21 έγραψε:
kaliakouda έγραψε:Αν εννοείς τα NGV όχι δεν φοράει Torsen αλλά διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης(LSD) αλλά απ' ότι μάθαμε από το 2008 και μετά, στα facelift διαλέγεις ή LSD ή ESP-TCS,κάτι που στα -2008 μπορούσε να συνδυάζει και τα δύο!


Μήπως ξέρουμε και το Vitara τι φοράει (όχι NGV η GV);;;;
Υπάρχει μήπως και κάποια αντίστοιχη παρουσίαση για τα κοντά;;;



Φοράει συμβατικό,υπομονή θα έρθει παρουσίαση και για το βοηθητικο :wink:
Κλείσε μέσα σου την Ελλάδα και θα νιώσεις κάθε είδους μεγαλείο

Ένας για Ολους και Όλοι για Έναν (Vitara Club)
Άβαταρ μέλους
Mastergunner
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6870
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 21, 2010 11:36 am
Τοποθεσία: Βροντάδος ΧΙΟΣ
Λάστιχα: FULDA TRAMP 4x4
Suspension: Calmini 3''/OΜΕ
cb: Όχι
Name: Γιώργος

Re: Διαφορικό και η λειτουργία του

Δημοσίευσηαπό orionas21 » Κυρ Ιούλ 04, 2010 11:04 am

Mastergunner έγραψε:Φοράει συμβατικό


Δηλαδή όταν κουμπώνω 4χ4 (με αυτόματο κλείδωμα στις πλύμνες) απλά κουμπώνω το μπροστινό ημιαξόνιο (το οποίο ήδη γυρνάει) πάνω στους τροχούς;;;
Γιατί είχα την εντύπωση ότι κούμπωνα και το μπροστινό διαφορικό πάνω στον άξονα κίνησης...
Δηλαδή ότι στο κιβώτιο επιλογής 4χ2 - Ν - 4χ4Η - 4χ4L υπάρχουν 2 κορόνες μία με πχ 40 δόντια και μια με 36 τα οποία ανάλογα με την επιλογή μου, κουμπώνει και την ανάλογη κορόνα πάνω στον πηνίο (40 δόντια το H και 36 το L)...
Άβαταρ μέλους
orionas21
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 213
Εγγραφή: Τρί Απρ 28, 2009 11:16 am
Τοποθεσία: Καστέλα
Λάστιχα: Yokohama G-012 A/T
Suspension: MAD +4.5'/ KYB
cb: Όχι
Name: Σταύρος

Re: Διαφορικό και η λειτουργία του

Δημοσίευσηαπό Mastergunner » Κυρ Ιούλ 04, 2010 2:37 pm

orionas21 έγραψε:
Mastergunner έγραψε:Φοράει συμβατικό


Δηλαδή όταν κουμπώνω 4χ4 (με αυτόματο κλείδωμα στις πλύμνες) απλά κουμπώνω το μπροστινό ημιαξόνιο (το οποίο ήδη γυρνάει) πάνω στους τροχούς;;;
Γιατί είχα την εντύπωση ότι κούμπωνα και το μπροστινό διαφορικό πάνω στον άξονα κίνησης...
Δηλαδή ότι στο κιβώτιο επιλογής 4χ2 - Ν - 4χ4Η - 4χ4L υπάρχουν 2 κορόνες μία με πχ 40 δόντια και μια με 36 τα οποία ανάλογα με την επιλογή μου, κουμπώνει και την ανάλογη κορόνα πάνω στον πηνίο (40 δόντια το H και 36 το L)...




Τα διαφορικά είναι δύο το εμπρόσθιο και το οπίσθιο,αυτο με 4χ2,4χ4 και 4χ4L καθώς και Ν τα κάνει το βοηθητικό κίβωτιο .Η σειρά είναι κινητήρας :arrow: συμπλέκτης :arrow: κιβώτιο ταχυτήτων 1η,2α,3η,4,5, και R ταχύτητες(σασμάν) :arrow: βοηθητικό κιβώτιο 2Η,4Η,4L και Ν :arrow: άξονες μετάδοσης :arrow: διαφορικά (εμπρος/πίσω) :arrow: τροχοί
Κλείσε μέσα σου την Ελλάδα και θα νιώσεις κάθε είδους μεγαλείο

Ένας για Ολους και Όλοι για Έναν (Vitara Club)
Άβαταρ μέλους
Mastergunner
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6870
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 21, 2010 11:36 am
Τοποθεσία: Βροντάδος ΧΙΟΣ
Λάστιχα: FULDA TRAMP 4x4
Suspension: Calmini 3''/OΜΕ
cb: Όχι
Name: Γιώργος

Re: Διαφορικό και η λειτουργία του

Δημοσίευσηαπό orionas21 » Δευτ Ιούλ 05, 2010 10:36 pm

Mastergunner έγραψε:
orionas21 έγραψε:
Mastergunner έγραψε:Φοράει συμβατικό


Δηλαδή όταν κουμπώνω 4χ4 (με αυτόματο κλείδωμα στις πλύμνες) απλά κουμπώνω το μπροστινό ημιαξόνιο (το οποίο ήδη γυρνάει) πάνω στους τροχούς;;;
Γιατί είχα την εντύπωση ότι κούμπωνα και το μπροστινό διαφορικό πάνω στον άξονα κίνησης...
Δηλαδή ότι στο κιβώτιο επιλογής 4χ2 - Ν - 4χ4Η - 4χ4L υπάρχουν 2 κορόνες μία με πχ 40 δόντια και μια με 36 τα οποία ανάλογα με την επιλογή μου, κουμπώνει και την ανάλογη κορόνα πάνω στον πηνίο (40 δόντια το H και 36 το L)...




Τα διαφορικά είναι δύο το εμπρόσθιο και το οπίσθιο,αυτο με 4χ2,4χ4 και 4χ4L καθώς και Ν τα κάνει το βοηθητικό κίβωτιο .Η σειρά είναι κινητήρας :arrow: συμπλέκτης :arrow: κιβώτιο ταχυτήτων 1η,2α,3η,4,5, και R ταχύτητες(σασμάν) :arrow: βοηθητικό κιβώτιο 2Η,4Η,4L και Ν :arrow: άξονες μετάδοσης :arrow: διαφορικά (εμπρος/πίσω) :arrow: τροχοί


Ναι αλλά από όσο ξέρω το "βοηθητικό" είναι αυτό που έχει τις 2 κορόνες και τα 2 πηνία και τα 2 διαφορικά είναι απλά διαφορικά με ενισχυμένα ημιαξόνια και γρανάζια από ότι ένα κοινό διαφορικό.
Υπάρχει και βιντεάκι, θα ψάξω να το βρώ.
Άβαταρ μέλους
orionas21
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 213
Εγγραφή: Τρί Απρ 28, 2009 11:16 am
Τοποθεσία: Καστέλα
Λάστιχα: Yokohama G-012 A/T
Suspension: MAD +4.5'/ KYB
cb: Όχι
Name: Σταύρος

Re: Διαφορικό και η λειτουργία του

Δημοσίευσηαπό Mastergunner » Δευτ Ιούλ 05, 2010 11:40 pm

Το βοηθητικό κιβώτιο ταχυτήτων είναι ένα κιβώτιο σαν τα συμβατηκά αλλά είναι πιο ενισχυμένο δίαβασε το σχετικό post και θα καταλάβεις πώς λειτουργεί.Ό όρος πηνίο/κορώνα αναφέρεται κυρίος σε διαφορικά και αφορά συνήθως τη γωνιακή μετάδοση που γίνεται εκεί :wink:
Κλείσε μέσα σου την Ελλάδα και θα νιώσεις κάθε είδους μεγαλείο

Ένας για Ολους και Όλοι για Έναν (Vitara Club)
Άβαταρ μέλους
Mastergunner
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6870
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 21, 2010 11:36 am
Τοποθεσία: Βροντάδος ΧΙΟΣ
Λάστιχα: FULDA TRAMP 4x4
Suspension: Calmini 3''/OΜΕ
cb: Όχι
Name: Γιώργος

Ανάλυση Μπλοκέ Διαφορικό

Δημοσίευσηαπό sw1ive » Τρί Δεκ 31, 2019 3:31 am

.
- Επιδή βρίσκω ένα κενό του παρόντος forum για κάποιoν που πρωτομπαίνει στον χώρο του 4X4.
όσο και να έψαξα εντός forum για επεξήγηση το τί είναι το διαφορικό και τι το μπλοκέ διαφορικό.

Το μόνο που βρήκα ήταν εξιδικευμένες σηζητήσεις που δεν μπορεί να τις παρακολουθίσει κάποιος
που δεν γνωρίζει τα βασικά. Για αυτό παρουσιάζω τα δύο παρακάτω βίντεο που το πρώτο αναλύει
το τί είναι το διαφορικό και το δεύτερο βίντεο εξηγεί το μπλοκέ διαφορικό.

- Θα βοηθείσει πολύ κάποιους να κατανοήσουνε τα βασικά.

- Μετά από ένα κλικ πάνω στο βίντεο,
κάνετε άλο ένα κλικ πάνω στην φράση
(Παρακολουθίστε το βίντεο στο Youtube)




- Μπροστά Kayaba EXCEL-G μαύρα και πίσω Kayaba GAS-A-JUST Ασημί
- Μπροστά και πίσω ελατήρια CS Germany +6cm
- Προσθήκες Ελατηρίων +3cm και Body-Lift +4cm
- Λάστιχα Malatesta Kobra Mud 205/80/16 +2cm
- Πλύμνες (AVM) Ελευθέρου Τροχισμού
- Δύο ποδιες για προστασία κινητήρα και μετάδοσης
- CB Albrecht AE 6110 κεραία Midland ML145 13 gain Db
Άβαταρ μέλους
sw1ive
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 659
Εγγραφή: Τρί Ιουν 25, 2019 2:47 am
Τοποθεσία: Αθήνα
Λάστιχα: Malatesta Kobra 80/20
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: KYB+CSGermany +12cm
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: sw1ive (Σού-ίβ)
Name: Γιάννης

Re: Διαφορικό και η λειτουργία του

Δημοσίευσηαπό panoshm » Τρί Δεκ 31, 2019 11:00 am

sw1ive έγραψε:.
- Επιδή βρίσκω ένα κενό του παρόντος forum για κάποιoν που πρωτομπαίνει στον χώρο του 4X4.
όσο και να έψαξα εντός forum για επεξήγηση το τί είναι το διαφορικό και τι το μπλοκέ διαφορικό.

:whistle: :whistle: by dpol -- Οκτώβρης 2009 :mrgreen: (έχει ποοοολύ πράγμα το φόρουμ μας, τόσο πολύ που πρέπει να ψάξεις "βαθιά" για να το βρεις :p :lol: )

Έγινε συγχώνευση με το κατάλληλο τόπικ....

Όσον αφορά το μπλοκέ διαφορικό, διάβασε για το μπλοκέ διαφορικό που βάζουμε (air locker) στα GV και που είναι το πιο σωστό για εμάς ;-)
GV2.0 5D Freestyle 07/'05,AVM,Ποδιές,5xFF50HELLA,Lovato smart ExR Premium,Nuvi1490Τ,Montana650,Midland220
Άβαταρ μέλους
panoshm
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 30490
Εγγραφή: Τρί Δεκ 23, 2008 2:33 pm
Λάστιχα: Geolandar M/T G003
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: MAD/KYB +12cm
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: O γεωαναφερόμενος ή αλουμινοποδιάς!
Name: Πάνος

Re: Διαφορικό και η λειτουργία του

Δημοσίευσηαπό sw1ive » Τρί Δεκ 31, 2019 5:53 pm

.
Ευχαριστώ Πάνο...

για την συγχώνευση του θέματος αλλά και την καθοδήγιση.

Ώρα για μελέτη.
- Μπροστά Kayaba EXCEL-G μαύρα και πίσω Kayaba GAS-A-JUST Ασημί
- Μπροστά και πίσω ελατήρια CS Germany +6cm
- Προσθήκες Ελατηρίων +3cm και Body-Lift +4cm
- Λάστιχα Malatesta Kobra Mud 205/80/16 +2cm
- Πλύμνες (AVM) Ελευθέρου Τροχισμού
- Δύο ποδιες για προστασία κινητήρα και μετάδοσης
- CB Albrecht AE 6110 κεραία Midland ML145 13 gain Db
Άβαταρ μέλους
sw1ive
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 659
Εγγραφή: Τρί Ιουν 25, 2019 2:47 am
Τοποθεσία: Αθήνα
Λάστιχα: Malatesta Kobra 80/20
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: KYB+CSGermany +12cm
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: sw1ive (Σού-ίβ)
Name: Γιάννης

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Μηχανική ορολογία - Τεχνικές Παρουσιάσεις - Μanuals

john maxx Παρ Σεπ 20, 2024 8:37 am Καλημέρα από δυτική Πελοπόννησο
antonis1627 Παρ Σεπ 20, 2024 6:17 am Καλημέρα σας.
Σταύρος 4x4 Παρ Σεπ 20, 2024 6:07 am Καλημέρα.
antonis1627 Πέμ Σεπ 19, 2024 8:32 pm Τετάρτη 25-9-2024 πάμε για καφεδάκι στην
antonis1627 Πέμ Σεπ 19, 2024 6:38 am Καλημέρα σας.
gi@nn@kis Τετ Σεπ 18, 2024 9:47 am Καλημερα !!
Γιώργος Κατσαμάκας Τετ Σεπ 18, 2024 6:32 am Καλημέρα σας
antonis1627 Τετ Σεπ 18, 2024 6:10 am Καλημέρα σας.
GATOZ Τρί Σεπ 17, 2024 4:51 pm κοριτσια... ο γάτουλης.... viewtopic.php?f=60&t=37608 για πειτε
arahova Τρί Σεπ 17, 2024 3:59 pm Καλησπέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Σεπ 17, 2024 6:09 am Καλημέρα σας.
arahova Δευτ Σεπ 16, 2024 9:14 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Σεπ 16, 2024 6:11 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
arahova Κυρ Σεπ 15, 2024 8:36 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Σεπ 15, 2024 8:05 am Καλημέρα σας.
arahova Σάβ Σεπ 14, 2024 3:36 pm Καλησπέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Σάβ Σεπ 14, 2024 7:08 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
Διοματάρης Παρ Σεπ 13, 2024 5:12 pm Καλησπέρα σε όλους. Είμαι στην ευχάριστη θέση να σας πω ότι ήρθε η ώρα της ποδιάς
arahova Παρ Σεπ 13, 2024 9:22 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ.
LEMON Παρ Σεπ 13, 2024 8:17 am Καλημέρα σε όλους σας, πουλάκια μου.
antonis1627 Παρ Σεπ 13, 2024 6:31 am Καλημέρα σας.
petros93 Πέμ Σεπ 12, 2024 12:07 pm Καλημέρες!!
KonKalamata Πέμ Σεπ 12, 2024 7:40 am Καλημέρα!
antonis1627 Πέμ Σεπ 12, 2024 6:44 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Τετ Σεπ 11, 2024 5:45 am Καλημέρα σας.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες

cron