Η Τεχνική της Περισυλλογής

Γνωριμία με τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου

Η Τεχνική της Περισυλλογής

Δημοσίευσηαπό Mastergunner » Πέμ Ιούλ 01, 2010 9:20 pm

Για όσους ασχολούνται με τύμπανα,εργάτες,και συρματόσχοινα παραθέτω το παρακάτω post που ίσως φανεί χρήσιμο.
ΒΑΡΟΥΛΚΑ, ΑΝΥΨΩΣΗ, ΡΥΜΟΥΛΚΗΣΗ, ΜΕΣΑ.
Οι τέσσερις μέθοδοι περισυλλογή είναι:
- Χρήση βαρούλκου : Χρησιμοποιούνται βαρούλκα σε οχήματα ειδικού
σκοπού ή φορτίου.
- Ανύψωση : Χρησιμοποιούνται δυνατότητες ανύψωσης οχημάτων ειδικού
σκοπού.
- Ρυμούλκηση : Χρησιμοποιούνται δυνατότητες ρυμούλκησης οχημάτων
παρομοίου ή ειδικού σκοπού.
- Μέσα (μέθοδοι) : Γίνεται χρήση τους όταν άλλες μέθοδοι δεν μπορούν να
εφαρμοστούν λόγω καταστάσεως ή όταν δεν διατίθενται παρόμοια οχήματα ή τα
καθιερωμένα οχήματα περισυλλογής.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΕΡΙΣΥΛΛΟΓΗΣ
. Η περισυλλογή μπορεί να αποβεί επικίνδυνη εκτός εάν εφαρμόζονται συνεχώς οι αρχές ασφαλείας. Κάθε μία από τις λειτουργίες περισυλλογής (χρήση βαρούλκων, ανύψωση και ρυμούλκηση) πρέπει να εκτελείται με πρώτο μέλημα την ασφάλεια.

ΥΛΙΚΑ ΠΕΡΙΣΥΛΛΟΓΗΣ

Συρματόσχοινο

Το συρματόσχοινο γίνεται από πολλά σύρματα στριμμένα, ώστε να σχηματίζουν ένα κλώνο (πλεξούδα). Οι κλώνοι κατόπιν τυλίσσονται γύρω από ένα πυρήνα και σχηματίζουν το σχοινί. Το συρματόσχοινο χαρακτηρίζεται από τον αριθμό των κλώνων ανά σχοινί και τον αριθμό των συρμάτων ανά κλώνο. Παράδειγμα: 6X19 σχοινιά είναι 6 κλώνοι ανά σχοινί, 19 σύρματα ανά κλώνο.Πυρήνες: Οι πυρήνες του συρματόσχοινου είναι τριών ειδών: νήμα, κλώνος και ανεξάρτητο. Κάθε ένα από αυτά υποστηρίζει τους κλώνους που τα περιβάλλουν. Οι πυρήνες από νήμα προσθέτουν ευελιξία και ελαστικότητα σ' ένα συρματόσχοινο.Οι μεταλλικοί πυρήνες αντέχουν σε υψηλές πιέσεις κατά την χρησιμοποίησή τους,αντέχουν στην θερμότητα και παρέχουν την ελάχιστη ένταση και προσφέρουν πρόσθετη δύναμη. Ως εκ τούτου οι ανεξάρτητοι πυρήνες των συρματόσχοινων, χρησιμοποιούνται συχνά για βαρούλκα επειδή προσθέτουν τη μεγίστη δυνατή δύναμη.
Πλέξιμο του σχοινιού: Το πλέξιμο του συρματόσχοινου είναι η συνδυασμένη διεύθυνση της πλέξης του σύρματος του κλώνου και η διεύθυνση της πλέξης των κλώνων του σχοινιού. Το συρματόσχοινο σχηματίζεται είτε με το δεξιό ή το αριστερό πλέξιμο ανάλογα με την κατεύθυνση του έλικα των κλώνων του σχοινιού. Στο δεξιό πλέξιμο (lay) οι κλώνοι κείνται γύρω από τον πυρήνα από αριστερά προς τα δεξιά, όπως στο
δεξιόστροφο σπείρωμα κοχλία. Οι κλώνοι στο αριστερόστροφο πλέξιμο του σχοινιού κείνται γύρω από τον πυρήνα, από δεξιά προς τ' αριστερά, όπως στο αριστερόστροφο σπείρωμα κοχλία. Στις περισσότερες περιπτώσεις δεν υπάρχει διαφορά στη
χρησιμοποίηση δεξιόστροφου ή αριστερόστροφου σχοινιού. Εν τούτοις τα δεξιόστροφα σχοινιά χρησιμοποιούνται κυρίως στις περισσότερες περιπτώσεις περισυλλογής.Φροντίδα και χρήση : Το συρματόσχοινο θα πρέπει να τυγχάνει ορθής μεταχείρισης κάθε φορά για καλύτερα αποτελέσματα ή προκειμένου να αποφευχθεί τραυματισμός του προσωπικού. Όταν χρησιμοποιείτε συρματόσχοινο πρέπει να παίρνετε τις παρακάτω προφυλάξεις:
Καινούργιο σχοινί : Όταν τοποθετείτε ένα καινούριο σχοινί, δουλεύετε το σχοινί μερικές φορές, με βάρος, ούτως ώστε να προσαρμοσθεί στις συνθήκες εργασίας.
Στρίψιμο: Αποφύγετε κάθε στρίψιμο. Τα στριψίματα καθιστούν το σχοινί ακατάλληλο για χρήση. Το στρίψιμο δεν μπορεί τραβώντας το να τεντώσει επειδή απλώς διαταράσσεται το πλέξιμο του σχοινιού.
Διάφορα: Αποφύγετε να τραβάτε το σχοινί γύρω από μικρά δένδρα ή επίπεδες επιφάνειες επειδή προξενεί τη διεύρυνση των κλώνων. Αποφύγετε τη χρησιμοποίηση συρματόσχοινου σε τροχαλία που είναι πολύ μικρή επειδή έτσι σπάζει το σύρμα στους κλώνους και αποδυναμώνεται το σχοινί.
Λίπανση συρματοσχοίνου: Βεβαιωθείτε ότι λιπαίνονται τα χρησιμοποιούμενα συρματόσχοινα. Η λίπανση προστατεύει το σχοινί από τη διάβρωση, μειώνει την εσωτερική τριβή, απωθεί την υγρασία και το διατηρεί. Το συρματόσχοινο λιπαίνεται όταν
κατασκευάζεται, αλλά απαιτεί λίπανση περιοδικώς.
Πιάσιμο συρματόσχοινου: Πάντα δένετε τα άκρα του συρματόσχοινου ώστε να μην ξεστρίψουν οι κλώνοι ή το σύρμα. Πριν κόψετε το συρματόσχοινο δεν είναι απαραίτητο να το ακροδέσετε. Ο τρόπος δεσίματος προτείνεται όταν δεν υπάρχουν ειδικά εξαρτήματα.
Κρατάτε τα σπειρώματα σφικτά και το σχοινί τεντωμένο. Στρίβετε τα άκρα του σύρματος με φορά αντίθετη με τη φορά του ρολογιού και σφίγγετε το στρίψιμο αρκετά ώστε να μην υπάρχουν μπόσικα. Ο αριθμός τυλιγμάτων για κάθε άκρο του συρματόσχοινου θα πρέπει να είναι τρεις φορές η διάμετρος του σχοινιού σε ίντσες. Θα πρέπει να έχουν το ίδιο μήκος με τη διάμετρο του σχοινιού και σε απόσταση ίση με το διπλό της διαμέτρου του σχοινιού.
ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ
Κατά το δέσιμο του συρματόσχοινου, είναι σημαντικό να ακολουθούνται οι κανόνες ασφαλείας. Τα καλώδια ή τα συρματόσχοινα μπορεί να υποστούν ζημιά με τη χρήση. Το προσωπικό θα πρέπει πάντα να φέρει ειδικά γάντια με δέρμα στις
παλάμες κατά το χειρισμό του συρματόσχοινου ή του καλωδίου ώστε να μειώνεται η πιθανότητα τραυματισμού. Τα γάντια θα προστατεύσουν τα χέρια από τραυματισμό λόγω θραύσης συρμάτων.

Κοπή : Μετά το δέσιμο, το συρματόσχοινο μπορεί να κοπεί με τους παρακάτω τρόπους:
- Με ειδικό κοπίδι συρματόσχοινου και σφυρί σιδηρουργού.
- Με μακρύ κωνικό κοπίδι και σφυρί σιδηρουργού (Το κοπίδι να είναι
πλατύτερο από το σχοινί που κόβεται).
- Με κοχλιοκόπτη (Μόνο για μικρά σχοινιά).
- Με σιδηροπρίονο.
- Με οξυγόνο εφ' όσον το σχοινί δεν πρόκειται να ανοίξει. Πρόκειται για επικίνδυνη διαδικασία. Πρέπει να δίδεται εξαιρετική προσοχή.

Προσάρτημα Συρματόσχοινου

Εξαρτήματα ή προσαρτήματα στα άκρα του συρματόσχοινου ποικίλουν ανάλογα με τη χρήση. Τα σταθερά εξαρτήματα για χρήση στο πεδίο είναι αυλακωτοί δακτύλιοι και σφιγκτήρες (clips). Η αύξηση του μήκους του συρματόσχοινου (splicing) δεν είναι πρακτική.
Αυλακωτοί κρίκοι: Οι κρίκοι αυτοί χρησιμοποιούνται στη θηλειά που σχηματίζεται όταν το σχοινί προσαρμόζεται στο μάτι των αγκίστρων ή δακτυλίων. Οι αυλακωτοί κρίκοι συγκρατούν το σύρμα στον κλώνο και έτσι δεν φθείρεται ούτε σπάζει όταν εφαρμόζεται μεγάλη δύναμη.
Κλίπ : Όταν τοποθετείτε τα κλίπ βάζετε όλους τους κοχλίες τύπου U στο κοντό ή φιμωμένο άκρο του σχοινιού. Αυτό προστατεύει το ενεργό άκρο του σχοινιού από πιθανή σύνθλιψη ή φθορά. Οι σφιγκτήρες είναι έτσι σχεδιασμένοι ώστε να προστατεύουν το σχοινί και θα πρέπει πάντα να τοποθετούνται αντίθετα από το ενεργό άκρο. Εάν τα κλίπ δεν είναι τοποθετημένα σωστά μπορεί να προκληθεί φθορά, σχίσιμο και θραύση.
Σχοινί από φυτικές ίνες
Το σχοινί από φυτικές ίνες αναφέρεται γενικώς σαν σχοινί και αποτελείται από φυτικές ή συνθετικές ίνες στριμμένες μαζί. Τα φυτικής προέλευσης σχοινιά συνήθως γίνονται από αγαύη (σισάλ), ή κάνναβη. Σήμερα τα περισσότερα σχοινιά γίνονται από νάιλον ίνες. Προτιμώνται αυτά τα σχοινιά, επειδή έχουν τρεις φορές μεγαλύτερη δύναμη από εκείνα που γίνονται με φυσικές ίνες. Τα νάιλον σχοινιά είναι αδιάβροχα, επανέρχονται στο κανονικό τους μέγεθος αφού έχουν τεντωθεί, δεν υφίστανται διάβρωση και δεννευνοούν τη δημιουργία διαφόρων μυκήτων.Η δύναμη και η ωφέλιμη ζωή του σχοινιού μειώνονται σημαντικά εάν δεν συντηρούνται. Θα πρέπει να αποθηκεύεται σε δροσερό, ξηρό μέρος. Το σχοινί δεν πρέπει
να σύρεται επί αμμώδους ή κοφτερής επιφάνειας.
Η ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΕΝΟΣ ΣΧΟΙΝΙΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΘΕΙ ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΔΙΑΜΕΤΡΟ ΤΟΥ ΣΧΟΙΝΙΟΥ ΣΕ ΙΝΤΣΕΣ
Προκειμένου να εξετάσετε το σχοινί, ξεστρίψτε τους κλώνους ελαφρά και ανοίξτε το σχοινί. Τα σχοινιά που παρουσιάζουν υγρασία, έχουν μία οσμή μούχλας και οι εσωτερικές ίνες του κλώνου του σχοινιού έχουν ένα σκούρο χρώμα. Τα άχρηστα σχοινιά θα πρέπει να κόβονται σε μικρά κομμάτια ώστε να μην χρησιμοποιηθούν περαιτέρω.
Γενικώς η Ικανότητα Ασφαλούς Λειτουργίας (SWC) ενός σχοινιού μπορεί να αποκτηθεί τετραγωνίζοντας τη διάμετρο του σχοινιού σε ίντσες (SWC =d2). Ο τύπος αυτός δίνει την SWC σε τόνους με παράγοντα ασφαλείας περίπου (4) τέσσερα.
Παράδειγμα : Η SWC σχοινιού 1/2 ίντσας είναι 0.5 x 0.5 = 0.25 τόνοι.

ΤΡΟΧΑΛΙΕΣ

Οι τροχαλίες αποτελούνται από ένα περίβλημα ή πλαίσιο με ένα ή περισσότερους αυλακωτούς τροχούς που ονομάζονται καρούλια. Στο συνήθως χρησιμοποιούνται δύο βασικές κατασκευές (Ανοιγόμενη και Συμβατική).
Ανοιγόμενη τροχαλία : Τέτοιου είδους τροχαλία χρησιμοποιείται όταν θα πρόκειται να αποτελέσει μόνιμο τμήμα ενός συστήματος συσπάστου (σχοινιά, τροχαλίες ή μακαράδες που χρησιμοποιούνται να σηκώσουν ή να κατεβάσουν φορτία και να ασκούν δύναμη) και μπορούν να χρησιμοποιούνται όπως απαιτείται ανάλογα με την περίπτωση. Είναι κατασκευασμένη έτσι ώστε το περίβλημα μπορεί να ανοίξει για να δεχθεί καλώδιο χωρίς να χρειαστεί να περαστεί το καλώδιο από την άκρη του. Τα καλώδια του βαρούλκου έχουν κρίκους ή θηλιές στα ελεύθερα άκρα τους και μπορούν να περάσουν σε μία τροχαλία.
Συμβατική τροχαλία: Η συμβατική τροχαλία γενικά χρησιμοποιείται όπου παραμένει σαν τμήμα συστήματος χειρισμού.Χρησιμοποιείται με σχοινί από φυτικές ίνες. Για το σχηματισμό ενός πολύσπαστου με συμβατικές τροχαλίες, τεντώστε τις τροχαλίες και περάστε το σχοινί μέσα απ' αυτές.
Οι τροχαλίες έχουν τις παρακάτω εφαρμογές:
- Σταθερή τροχαλία είναι εκείνη που είναι προσαρμοσμένη σε μία σταθερή άγκυρα. Το καρούλι της σταθερής τροχαλίας επιτρέπει στο σχοινί ν' αλλάξει κατεύθυνση.
- Κινητή τροχαλία είναι εκείνη που είναι προσαρμοσμένη στο φορτίο και το κινεί.
- Ελεύθερη τροχαλία είναι εκείνη που χρησιμοποιείται με ένα καλώδιο ρυμουλκήσεως το οποίο όταν το τραβήξουμε ευθυγραμμίζεται με την πηγή ισχύος. Η τάση ρυμουλκήσεως κατανέμεται ισομερώς και στα δύο άγκιστρα του ακινητοποιημένου
οχήματος.
Η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΤΡΟΧΑΛΙΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΣΤΗΝ ΤΑΣΗ ΡΥΜΟΥΛΚΗΣΕΩΣ ΝΑ ΚΑΤΑΝΕΜΕΤΑΙ ΙΣΟΜΕΡΩΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΥΟ ΑΓΚΙΣΤΡΑ ΡΥΜΟΥΛΚΗΣΕΩΣ ΕΝΟΣ ΑΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ

ΑΛΥΣΙΔΑ

Η αλυσίδα αποτελείται από μία σειρά κρίκων όπου ο ένας περνάει μέσα από τον άλλο. Κάθε κρίκος είναι φτιαγμένος από κεκκαμένο μέταλλο σε σχήμα οβάλ και συγκολλημένο μαζί. Η αλυσίδα αποτελεί κύριο εξάρτημα πολλών συσκευών περισυλλογής όπως είναι τα καλώδια βαρούλκου και οι αλυσίδες ασφαλείας.Η δύναμη μίας αλυσίδας υπολογίζεται με τον τύπο SWC =8d2, όπου SWC= Ικανότητα Ασφαλείας Λειτουργίας σε τόνους. d= διάμετρος του στελέχους της αλυσίδας σε
ίντσες.Παράδειγμα: Η SWC μίας αλυσίδας με διάμετρο 1/2 ιντσών είναι 8 Χ. 5 Χ. 5= 2 τόνοι
Οι αλυσίδες πιέζονται και φθείρονται κάτω από υπερβολικόι φορτίο. Οι κεκαμμένοι κρίκοι και οι φθαρμένες συγκολλήσεις δείχνουν ότι η αλυσίδα έχει υπερφορτωθεί. Σε αντίθεση με το καλώδιο από το οποίο φθείρεται ένα σύρμα τη φορά η αλυσίδα χαλάει αμέσως χωρίς προειδοποίηση επικείμενης ζημιάς. Διατηρείτε τις αλυσίδες καθαρές και λαδωμένες, πριν από τη χρησιμοποίηση, ελέγχετε για τυχόν κεκαμμένους κρίκους,διάβρωση ή φθαρμένα σημεία. Αποσύρετε από τη χρήση αλυσίδες που έχουν υποστεί φθορά ή βλάβη. Μη βάφετε τις αλυσίδες, διότι αυτό εμποδίζει την κίνηση τους.Αποθηκεύετε σε ξηρό, καλά αεριζόμενο χώρο για αποφυγή δημιουργίας σκουριάς.

ΑΓΚΙΣΤΡΑ

Τα άγκιστρα χρησιμοποιούνται σαν προσαρτήσεις σε αλυσίδες, συρματόσχοινα,σχοινιά και τροχαλίες. Το άγκιστρο προσφέρει ένα μέσον για τη ρυμούλκηση ή ανύψωση φορτίων χωρίς να συνδέεται κατ' ευθείαν με ένα αντικείμενο με σχοινί ή αλυσίδα. Τα άγκιστρα μπορεί να τεντωθούν και να ρίξουν το φορτίο, εάν υπερφορτωθούν. Εάν παρουσιάσουν δείγματα ρωγμών ή υπερβολικής φθοράς, απαλλαχθείτε απ' αυτά. Το εσωτερικό ενός αγκίστρου συνήθως έχει τη μορφή τόξου ενός κύκλου. Εάν παρουσιάζει διαπλάτυνση ή επιμήκυνση πετάξτε το. Η διάμετρος υπολογίζεται στο σημείο όπου αρχίζει να παίρνει το σχήμα τόξου. Τα άγκιστρα δεν θα πρέπει να χρησιμοποιούνται προκειμένου να εφαρμοσθεί δύναμη ή να σηκωθούν βάρη, ακριβώς στο σημείο του αγκίστρου. Όταν χρησιμοποιούνται τα άγκιστρα, το άνοιγμα του αγκίστρου βλέπει προς τα επάνω, έτσι εάν αυτό ανοίξει, η δύναμη πηγαίνει προς τα κάτω.

ΕΙΔΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ

Υπάρχουν πέντε είδη αντίστασης που μπορούν να λάβουν χώρα σε οχήματα που έχουν ακινητοποιηθεί λόγω εδαφικών συνθηκών. Αυτά είναι:
1. Αντίσταση κλίσεως
Η αντίσταση κλίσεως προκαλείται όταν ένα όχημα μετακινείται σε ανωφέρεια. Η αντίσταση κλίσεως (περιλαμβανομένων οχημάτων με προτεταμένο το μπροστινό μέρος) υπολογίζεται σαν ίση με το βάρος του οχήματος συν το φορτίο.

2. Αντίσταση Ανατροπής

Η αντίσταση ανατροπής είναι αυτό το βάρος του οχήματος που αντιδρά στη δύναμη την εφαρμοζόμενη για την επαναφορά του επί των τροχών του. Η δύναμη αυτή είναι περίπου το ήμισυ του βάρους του οχήματος.

3. Αντίσταση σε Λασπώδες Έδαφος

Η αντίσταση αυτή προκαλείται όταν λάσπη, χιόνι ή άμμος καλύψουν τους τροχούς, άξονα, το περίβλημα των ταχυτήτων. Η αντίσταση αυτή περιγράφεται σαν αντίσταση βάθους τροχού, βάθους προφυλακτήρα ή βάθους καμπίνας.
Η αντίσταση σε λασπώδες έδαφος προκαλείται όταν τα τροχοφόρα οχήματα είναι χωμένα στη λάσπη μέχρι την πλήμνη αλλά όχι πάνω από το κέντρο. Η αντίσταση βάθους τροχού εκτιμάται ότι ισοδυναμεί με το βάρος του οχήματος συν το
φορτίο.Η αντίσταση βάθους προφυλακτήρα συμβαίνει όταν τα τροχοφόρα οχήματα είναι χωμένα στη λάσπη πάνω από το άνω μέρος της πλήμνης αλλά όχι πάνω από τον προφυλακτήρα και τα ερπυστριοφόρα πάνω από το άνω μέρος των τροχών αλλά όχι πάνω από τον προφυλακτήρα. Η αντίσταση βάθους προφυλακτήρα είναι διπλάσια του συνολικού βάρους του οχήματος συν το φορτίο.Η καμπίνας συμβαίνει όταν τα οχήματα είναι βυθισμένα στη λάσπη πάνω από το άνω μέρος του προφυλακτήρα . Η εν λόγω αντίσταση είναι τρεις φορές του συνολικού βάρους του οχήματος συν το φορτίο.


4. Αντίσταση Ύδατος

Αντίσταση ύδατος προκαλείται όταν βυθισμένα οχήματα σύρονται από το νερό στο έδαφος. Η αντίσταση αυτή υπολογίζεται με τον ίδιο τρόπο όπως στην περισυλλογή
εδάφους. Σε μερικές περιπτώσεις η αντίσταση που πρέπει να υπερβούμε είναι μικρότερη από την αντίσταση κυλίσεως του ίδιου οχήματος επί εδάφους.

5. Αντίσταση Πολυσπάστου:

Η αντίσταση πολυσπάστου είναι το μέρος εκείνο της συνολικής αντίστασης που προστίθεται στην περισυλλογή λόγω της τριβής στο πολύσπαστο. Η αντίσταση πολυσπάστου υπολογίζεται σαν ένα επιπλέον 10% της αντίστασης φορτίου για κάθε
τροχαλία που χρησιμοποιείται στο μηχανισμό χειρισμού.
ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΜΕΙΩΣΕΩΣ ΤΗΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ
Η θέση και η μηχανική αντίσταση επηρεάζουν την αντίσταση φορτίου των οχημάτων που είναι βυθισμένα στη λάσπη.
ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΚΙΝΗΣΕΩΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΥΛΛΟΓΗΣ
Όταν όχημα βυθισμένο στη λάσπη περισυλλέγεται κατά την αντίθετη κατεύθυνση από την πορεία του
ΠΗΓΕΣ ΙΣΧΥΟΣ
Τα παρόμοια οχήματα αποτελούν την πλέον σύντομη και διαθέσιμη πηγή ισχύος περισυλλογής. Σε ξηρό οριζόντιο έδαφος με εφαρμογή της 1ης ταχύτητας ή όπισθεν, ένα μέσο όχημα ασκεί δύναμη ίση με το βάρος του. οι εδαφικές συνθήκες επηρεάζουν την ικανότητα ρυμουλκήσεως ενός οχήματος. Σ' αυτή την περίπτωση μπορεί να απαιτηθούν δύο ή περισσότερα οχήματα προκειμένου να ασκήσουν την ίδια δύναμη που θα ασκούσε ένα όχημα κάτω από ιδανικές συνθήκες. Όταν οι
συνθήκες δεν επιτρέπουν περισυλλογή από παρόμοιο όχημα χρησιμοποιείται βίντσι. Η πιο συνηθισμένη περίπτωση είναι όταν η προσέγγιση σ' ένα ακινητοποιημένο δεν παρέχει καλή έλξη. Το βίντσι είναι η καλύτερη πηγή ισχύος
επειδή η δυνατότητα του δεν εξαρτάται από τις εδαφικές συνθήκες.Το βίντσι εξασκεί τη μεγίστη ισχύ του όταν τραβάει με το πρώτο στρώμα(first layer) ή το στρώμα δίπλα στο γυμνό τύμπανο του βαρούλκου. Καθώς κάθε
διαδοχικό στρώμα καλωδίου είναι τυλιγμένο στο τύμπανο του βαρούλκου, η διάμετρος αυξάνει και η ικανότητα του βαρούλκου μειώνεται.
Τελευταία επεξεργασία από Mastergunner και Τρί Σεπ 13, 2011 10:13 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Κλείσε μέσα σου την Ελλάδα και θα νιώσεις κάθε είδους μεγαλείο

Ένας για Ολους και Όλοι για Έναν (Vitara Club)
Άβαταρ μέλους
Mastergunner
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6870
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 21, 2010 11:36 am
Τοποθεσία: Βροντάδος ΧΙΟΣ
Λάστιχα: FULDA TRAMP 4x4
Suspension: Calmini 3''/OΜΕ
cb: Όχι
Name: Γιώργος

Re: Η Τεχνική της Περισυλλογής

Δημοσίευσηαπό MAVERICK » Παρ Ιούλ 02, 2010 6:50 am

Πολύ καλό και ενημερωτικό ποστ Γιώργο :clap: :clap:
Εγώ ήδη το εκτύπωσα για το αρχείο μου :wink:
MAVERICK
 

Re: Η Τεχνική της Περισυλλογής

Δημοσίευσηαπό _alexis_ » Παρ Ιούλ 02, 2010 9:10 am

Ευχαριστουμε Γιωργο,πολυ χρησιμο :clap: :clap: :clap: :clap:
_alexis_
 

Re: Η Τεχνική της Περισυλλογής

Δημοσίευσηαπό ΙΩΑΝΝΗΣ » Παρ Ιούλ 02, 2010 9:15 am

Καλό Γιωργο... :handgestures-thumbup:
Εμπρός στον έτσι, που χάραξε ο τέτοιος..
Άβαταρ μέλους
ΙΩΑΝΝΗΣ
4x4 Gold Member
4x4 Gold Member
 
Δημοσιεύσεις: 1830
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 09, 2008 10:50 am
Τοποθεσία: πόρτο-ράφτη (μαρκόπουλο αττικήs)
Λάστιχα: Latitude Cross ....
Suspension: Mια χαρά.... Εσύ;
cb: Ναι
Name: ιωάννηs...

Re: Η Τεχνική της Περισυλλογής

Δημοσίευσηαπό kaliakouda » Παρ Ιούλ 02, 2010 9:33 am

Καλό το τεχνικό θέμα σου και εδώ ταιριάζει καλύτερα :!:
Φωτιά και Καρκίνο στους Εμπρηστές!!!

http://www.youtube.com/user/kaliakoud

http://www.youtube.com/user/kaliakouda1400
Άβαταρ μέλους
kaliakouda
Founding Member
Founding Member
 
Δημοσιεύσεις: 32406
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 4:17 pm
Τοποθεσία: Ο Θεός αγαπάει όσους ταξιδεύουν!!
Λάστιχα: Malatesta Κobra
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: Rocky Road+1
cb: Ναι
Aka: Αμετανόητος Μοτοσυκλετιστής!
Name: Γιώργος

Re: Η Τεχνική της Περισυλλογής

Δημοσίευσηαπό ΜΩΡΑΙΤΗΣ » Παρ Ιούλ 02, 2010 10:45 am

Γιώργο πολύ καλό πόστ :D
Σαν έρθει η ώρα της πορείας πολλοί δεν ξέρουν πως επικεφαλής βαδίζει ο εχθρός τους.
Η φωνή που διαταγές τους δίνει είναι του εχθρού τους η φωνή.
Και εκείνος που για τον εχθρό μιλάει είναι ο ίδιος τους ο εχθρός.
Μπ. Μπρέχτ
Άβαταρ μέλους
ΜΩΡΑΙΤΗΣ
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 27150
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 08, 2008 1:08 pm
Τοποθεσία: ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ
Λάστιχα: MICHELIN
Suspension: BILSTEIN B6
cb: Όχι
Aka: Ο Κυανοπώγωνας..

Re: Η Τεχνική της Περισυλλογής

Δημοσίευσηαπό SsimosS » Παρ Ιούλ 02, 2010 11:21 am

:text-goodpost: :text-goodpost: :text-goodpost: Εύγε Γιώργο
SsimosS
 

Re: Η Τεχνική της Περισυλλογής

Δημοσίευσηαπό ZΗΡΕΙΑ » Παρ Ιούλ 02, 2010 11:50 am

Καλός Master ! :wink:
ZΗΡΕΙΑ
 

Re: Η Τεχνική της Περισυλλογής

Δημοσίευσηαπό mikemicha » Παρ Ιούλ 02, 2010 1:52 pm

Thank you Master... :handgestures-thumbupright:
«…τοις κείνων ρήμασι πειθόμενοι…»
Άβαταρ μέλους
mikemicha
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 3084
Εγγραφή: Τετ Αύγ 12, 2009 2:00 pm
Τοποθεσία: Γιαννιτσά - Καβησός Έβρου
Λάστιχα: Yokohama G015
Διάσταση ελαστικών: 225/70/16
Suspension: MAD+.....
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Μιχάλης


Επιστροφή στο Μηχανική ορολογία - Τεχνικές Παρουσιάσεις - Μanuals

antonis1627 Δευτ Απρ 29, 2024 8:26 am Μ.Τετάρτη 1-5-2024 πάμε για τσιπουράκι στο
antonis1627 Δευτ Απρ 29, 2024 5:56 am Καλημέρα σας και καλή Μ.εβδομαδα.
antonis1627 Κυρ Απρ 28, 2024 7:21 am Καλημέρα σας.
Διοματάρης Σάβ Απρ 27, 2024 8:29 am Καλημέρα σας κύριοι
antonis1627 Σάβ Απρ 27, 2024 6:56 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Παρ Απρ 26, 2024 6:16 am Καλημέρα σας.
arahova Πέμ Απρ 25, 2024 10:07 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Απρ 25, 2024 6:02 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Απρ 24, 2024 10:03 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 24, 2024 9:55 am Κυριακή 12-5-2024 τα 16α γενέθλια του VITARAclub στην
antonis1627 Τετ Απρ 24, 2024 6:20 am Καλημέρα σας.
SIAL Τρί Απρ 23, 2024 5:28 pm Καλησπέρες! Όμορφες εικόνες για όλο τον λαό ..... viewtopic.php?f=181&t=37434&p=941302#p941302
arahova Τρί Απρ 23, 2024 10:58 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Απρ 23, 2024 6:21 am Καλημέρα σας.
arahova Δευτ Απρ 22, 2024 10:12 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Απρ 22, 2024 5:55 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα
antonis1627 Κυρ Απρ 21, 2024 11:43 am Μ.Τετάρτη 1-5-2024 πάμε για τσιπουράκι στο
arahova Κυρ Απρ 21, 2024 11:26 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Απρ 21, 2024 7:22 am Καλημέρα σας.
arahova Σάβ Απρ 20, 2024 10:22 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
Σταύρος 4x4 Σάβ Απρ 20, 2024 10:08 am Καλημέρα και καλό ΣΚ :!:
antonis1627 Σάβ Απρ 20, 2024 6:29 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
arahova Παρ Απρ 19, 2024 9:50 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Απρ 19, 2024 5:46 am Καλημέρα σας
john maxx Πέμ Απρ 18, 2024 10:24 pm Καλησπέρα από Μάλτα
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες