Προσθήκη Κυττάρου Παραγωγής Υδρογονου

Γνωριμία με τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου

Re: Προσθήκη Κυττάρου Παραγωγής Υδρογονου

Δημοσίευσηαπό octap » Πέμ Ιουν 09, 2022 12:44 pm

Και μετά να βάλλουμε και τον ιονιστή καυσίμου ....και όλες τις αντιστοιχες π@π@ριές που έχουν βγάλει επιτήδειοι κατα καιρούς.... και τώρα, με την ακρίβεια στην βενζίνη πόσο βολικό και πρόσφορο εδαφος για τους φουκαράδες-θύματα-καταναλωτές...

Μια διαγραφή του θέματος δεν θα ηταν υπερβολή....
Άβαταρ μέλους
octap
4x4 Regular member
4x4 Regular member
 
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 01, 2021 11:20 am
Λάστιχα: Μαμά
Διάσταση ελαστικών: Μαμα
Suspension: Μαμα
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Πάνος

Re: Προσθήκη Κυττάρου Παραγωγής Υδρογονου

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Πέμ Ιουν 09, 2022 12:53 pm

Πάνο δεν συμφωνώ με τη διαγραφή....

Έστω και ένας να καταλάβει την απάτη, πριν την πατήσει, κέρδος είναι...
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)
Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ
Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9319
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: Προσθήκη Κυττάρου Παραγωγής Υδρογονου

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Πέμ Ιουν 09, 2022 1:02 pm

stelios8ess έγραψε:Το 1975 έμαθα (γυμνάσιο) ότι τηλέφωνο χωρίς καλώδιο δεν μπορεί να υπάρξει.

Δεν σου / μας έμαθαν όμως Στέλιο, ότι όχι τηλέφωνο αλλά ολόκληρο καράβι κίνησε ο Νίκολα Τέσλα στις αρχές του 1900, χωρίς καλώδια από τη στεριά και χωρίς το καράβι να έχει πάνω του ούτε ίχνος οποιουδήποτε καυσίμου ή μπαταρίας και ούτε βέβαια με πανιά ή κουπιά!
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)
Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ
Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9319
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: Προσθήκη Κυττάρου Παραγωγής Υδρογονου

Δημοσίευσηαπό Dim77 » Πέμ Ιουν 09, 2022 1:05 pm

Υδρογονοκίνητα αυτοκίνητα υπάρχουν εδώ και πολλά χρόνια.
Απόδειξη το πείραμα της BMW https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_Hydrogen_7

Επίσης το γνωστό στην Ευρώπη Toyota Mirai (πλέον στην 2η γενιά).
Mitusbishi, Honda, Nissan, Hyundai έχουν οχήματα επίσης μόνο στην Καλιφόρνια που υπάρχει κάποιο δίκτυο τροφοδοσίας.

ΔΕΝ είναι ένα μικρό κουτάκι που το συνδέεις σε ένα παλιό συμβατικό αμάξι στην μπαταρία του και στέλνει υδρογόνο να ΠΥΡΟΔΟΤΗΘΕΙ από μπουζί στον κινητήρα...

Η Toyota κάνει κάποιο πείραμα με το Yaris GR4.

Επίσης μαζί (η τογιότα με τη χιουντάι) επενδύουν στην εξέλιξη της τεχνολογίας.

Οι μεγάλες κυβερνήσεις ασχολούνται με την ηλεκτροκίνηση και πως θα την φορέσουν στον απλό πολίτη...

Θα υπάρξει εξέλιξη στο υδρογόνο καθώς είναι καταλληλότερο για βαριές μεταφορές που είναι δυσκολες με την ηλεκτροκίνηση όπως την μάθαμε και με την υπάρχουσα τεχνολογία μπαταριών...

Δηλαδή, όπως φαίνεται:
ΔΕΝ είναι ένα μικρό κουτάκι που το συνδέεις σε ένα παλιό συμβατικό αμάξι στην μπαταρία του και στέλνει υδρογόνο να ΠΥΡΟΔΟΤΗΘΕΙ από μπουζί στον κινητήρα...
Τελευταία επεξεργασία από Dim77 και Πέμ Ιουν 09, 2022 1:30 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Dim77
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 572
Εγγραφή: Τρί Δεκ 15, 2020 6:15 pm
Λάστιχα: Goodyear Vector Gen3
Διάσταση ελαστικών: 215-60-17
Suspension: Eibach pro lift
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Δημήτρης

Re: Προσθήκη Κυττάρου Παραγωγής Υδρογονου

Δημοσίευσηαπό stelios8ess » Πέμ Ιουν 09, 2022 1:24 pm

Tony Louk έγραψε:ολόκληρο καράβι κίνησε ο Νίκολα Τέσλα στις αρχές του 1900

Γιατί δεν το κουνάει ακόμα ή δεν το κουνάνε άλλοι :think:
Πειράματα πολλά... σημασία έχει τι μπορεί να βγει στην αγορά, να είναι αποδεκτό από το ευρύ κοινό.
Να μπορεί να το αγοράσει, να το συντηρήσει, να το "ταΐσει" και να μη του χαλάσει την άλλη ημέρα :D
Ευτυχώς!! κάθε μέρα είναι διαφορετική.
Άβαταρ μέλους
stelios8ess
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6652
Εγγραφή: Δευτ Ιούλ 10, 2017 9:44 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: GoodyearVector4Season SUV
Διάσταση ελαστικών: 215-60 R17
Suspension: Της μαμά του
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Stelios8es
Name: Στέλιος

Re: Προσθήκη Κυττάρου Παραγωγής Υδρογονου

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Πέμ Ιουν 09, 2022 1:41 pm

stelios8ess έγραψε:Γιατί δεν το κουνάει ακόμα ή δεν το κουνάνε άλλοι :think:

Φαντάζομαι ξέρεις το.... " αγάλι αγάλι γίνεται η αγγουρίδα μέλί"
Τα πρώτα βήματα έγιναν με τα τηλεχειριστήρια παντός είδους και το δεύτερο βήμα με τους ασύρματους φορτιστές κινητών κλπ!
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)
Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ
Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9319
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: Προσθήκη Κυττάρου Παραγωγής Υδρογονου

Δημοσίευσηαπό stelios8ess » Πέμ Ιουν 09, 2022 2:07 pm

Dim77 έγραψε:ΔΕΝ είναι ένα μικρό κουτάκι που το συνδέεις σε ένα παλιό συμβατικό αμάξι στην μπαταρία του και στέλνει υδρογόνο να ΠΥΡΟΔΟΤΗΘΕΙ από μπουζί στον κινητήρα...

Δεν αμφιβάλω για τα γραφόμενα σου και τα παραδείγματα που δίνεις...
Εδώ όμως μιλάμε για μια μικρή σχετικά συσκευή, (πολύ μεγαλύτερη από κουτόσπιρτο)
που βγάζει μια μικρή ποσότητα υδρογόνου που μπορεί να υποβοηθήσει το υπάρχον καύσιμο.
Μακάρι να μπορούσε να καλύψει 100% τις ανάγκες καυσίμου ενός 1.600 cc αυτοκινήτου.
Ευτυχώς!! κάθε μέρα είναι διαφορετική.
Άβαταρ μέλους
stelios8ess
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6652
Εγγραφή: Δευτ Ιούλ 10, 2017 9:44 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: GoodyearVector4Season SUV
Διάσταση ελαστικών: 215-60 R17
Suspension: Της μαμά του
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Stelios8es
Name: Στέλιος

Re: Προσθήκη Κυττάρου Παραγωγής Υδρογονου

Δημοσίευσηαπό Aris11 » Πέμ Ιουν 09, 2022 2:25 pm

stelios8ess έγραψε:Το 1975 έμαθα (γυμνάσιο) ότι τηλέφωνο χωρίς καλώδιο δεν μπορεί να υπάρξει.
Έπρεπε σε κάθε χωριό, σε κάθε γωνιά να πάει καλώδιο.
Σήμερα όλος περίεργος τα περισσότερα τηλέφωνα είναι ασύρματα :D
Εν ολίγης αυτά που μάθαμε πριν χρόνια έχουν καταρριφθεί, ξεπεραστεί.

Εδώ μιλάμε για μια μικρή συσκευή που βγάζει μια μικρή ποσότητα υδρογόνου,
που απλά βοηθάει το υπάρχον καύσιμο δεν το αντικαθιστά.
Παρόμοια δουλειά κάνει και το LPG. Καίμε αέριο ταυτόχρονα με βενζίνη.
Το κακό με το υδρογόνο είναι ότι είναι πολύ ασταθές, είναι πολύ επικίνδυνο
να αποθηκευτεί όπως το LPG επάνω στο αυτοκίνητο.

"Ψάχνονται" να βρούνε συσκευές που θα παράγουν και θα διοχετεύουν υδρογόνο
κατευθείαν στο κινητήρα.

Αν χρειαστεί κι άλλο ρεύμα μπορούμε να προσθέσουμε ακόμα μια γεννήτρια (δυναμό)
Στα υβριδικά αυτοκίνητα το κάναμε και γεμίζουμε κάποιες ακόμα μπαταρίες.

Το άλλο κακό είναι πως οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν υποστηρίζουν την υδρογονοκίνηση.


Στέλιο σε σέβομαι και κατανοώ αυτό που λες, πάντα η επιστήμη προχωρά και έχουμε νέα γνώση. Συνήθως η νέα γνώση στηρίζεται στην προηγούμενη, δεν καταρρίπτει την προηγούμενη.
Tη μέρα που θα σταματήσουν να ισχύουν οι νόμοι τις θερμοδυναμικής θα είναι πρώτο θέμα στις ειδήσεις. Βέβαια δε θα δουλεύει η τηλεόραση μάλλον αν καταρριφθεί τέτοιος νόμος.

Δες το με την γεωμετρία. Ναι κάποια στιγμή καταρρίφθηκε η ευκλείδειος γεωμετρία και έχουμε τώρα άλλα εργαλεία για να κάνουμε υπολογισμούς σε καμπύλο σύμπαν (δεν υπάρχει επίπεδο). Παρόλα αυτά το πυθαγόρειο θεώρημα μια χαρα δουλεύει ακόμα για να υπολογίσεις τρίγωνα. Εντάξει αρκεί οι ταχύτητες να μην είναι κοντά στην ταχύτητα του φωτός.
Το ίδιο και με τους νόμους του Νεύτωνα.

Δεν είναι κάτι που θα αλλάξει και απλά δε το μάθαμε στο σχολείο αλλά το ξέρει ο χ που φτιάχνει το μηχάνημα.
Το αμάξι σου είναι φτιαγμένο και δουλεύει επειδή κάποιος κατάλαβε τους 2 νόμους της θερμοδυναμικής και το σχεδίασε. Αν δεν ισχύουν δε θα δούλευε.
Βάζουν τις παράμερους υπολογίζουν τον κινητήρα με αυτούς τους 2 νόμους σίγουρα (και άλλους πολλούς) και προβλέπουν ιπποδύναμη και ροπή πριν το φτιάξουν. Αν δεν ήταν σωστός ο νόμος δε θα έπαιρνε μπρος.

Όλος ο σύγχρονος κόσμος υπάρχει επειδή δουλεύουν αυτά τα πράγματα και οι επιστήμονες καταφέρνουν απίστευτα πράγματα και τεχνολογίες επειδή κατανοούν πως δουλεύει το σύμπαν.
Και οι κανόνες αυτοί (της θερμοδυναμικής) είναι από τους βασικούς πάνω στους οποίους έχουν χτίσει χιλιάδες άλλους που μας επιτρέπουν να έχουμε τηλεόραση, GPS, κινητά, κινητήρες, ακτινογραφίες, δορυφόρους, ίντερνετ, μικροκύματα...
Αν δεν ήταν απόλυτα σωστοί δε θα είχαν καταφέρει να φτιάξουν όλα αυτά τα πράγματα.
**Βασική εννοώ τα μαθαίνουμε στην 3η λυκείου και τα ξανασυναντάμε παντού στην φυσική και στην μηχανική.
Άβαταρ μέλους
Aris11
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 793
Εγγραφή: Παρ Δεκ 28, 2018 12:34 pm
Τοποθεσία: Αττική
Λάστιχα: Yokohama Geolandar G015
Διάσταση ελαστικών: 225/65 R17
Suspension: Εργοστασιακή
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: που θα πάει.. θα ψηλώσει
Name: Aris

Re: Προσθήκη Κυττάρου Παραγωγής Υδρογονου

Δημοσίευσηαπό stelios8ess » Πέμ Ιουν 09, 2022 2:49 pm

Ξαφνικά βάλαμε και μια τουρμπίνα και αλλάξαν όλοι οι συσχετισμοί...
Επειδή δεν είμαι του πανεπιστημίου :D
Vitara προ 15ετιας με σημερνά Vitara, με μικρότερους κινητήρες και σε λιγότερα κυβικά
με λιγότερα καύσιμα. Πως βγάζουν μεγαλύτερη ιπποδύναμη :?:
Αλλάξαν οι νόμοι της θερμοδυναμικής :?:
Ας μη πλέξουμε τα υβριδικά :D

Έρχεται λοιπόν η μηχανική μαζί με τα πολλά ηλεκτρονικά και καταρρίπτουν "τους νόμους που ξέραμε"
Τελευταία επεξεργασία από stelios8ess και Πέμ Ιουν 09, 2022 2:55 pm, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Ευτυχώς!! κάθε μέρα είναι διαφορετική.
Άβαταρ μέλους
stelios8ess
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6652
Εγγραφή: Δευτ Ιούλ 10, 2017 9:44 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: GoodyearVector4Season SUV
Διάσταση ελαστικών: 215-60 R17
Suspension: Της μαμά του
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Stelios8es
Name: Στέλιος

Re: Προσθήκη Κυττάρου Παραγωγής Υδρογονου

Δημοσίευσηαπό Aris11 » Πέμ Ιουν 09, 2022 2:49 pm

Dim77 έγραψε:Υδρογονοκίνητα αυτοκίνητα υπάρχουν εδώ και πολλά χρόνια.
Απόδειξη το πείραμα της BMW https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_Hydrogen_7

Επίσης το γνωστό στην Ευρώπη Toyota Mirai (πλέον στην 2η γενιά).
Mitusbishi, Honda, Nissan, Hyundai έχουν οχήματα επίσης μόνο στην Καλιφόρνια που υπάρχει κάποιο δίκτυο τροφοδοσίας.

ΔΕΝ είναι ένα μικρό κουτάκι που το συνδέεις σε ένα παλιό συμβατικό αμάξι στην μπαταρία του και στέλνει υδρογόνο να ΠΥΡΟΔΟΤΗΘΕΙ από μπουζί στον κινητήρα...

Η Toyota κάνει κάποιο πείραμα με το Yaris GR4.

Επίσης μαζί (η τογιότα με τη χιουντάι) επενδύουν στην εξέλιξη της τεχνολογίας.

Οι μεγάλες κυβερνήσεις ασχολούνται με την ηλεκτροκίνηση και πως θα την φορέσουν στον απλό πολίτη...

Θα υπάρξει εξέλιξη στο υδρογόνο καθώς είναι καταλληλότερο για βαριές μεταφορές που είναι δυσκολες με την ηλεκτροκίνηση όπως την μάθαμε και με την υπάρχουσα τεχνολογία μπαταριών...

Δηλαδή, όπως φαίνεται:
ΔΕΝ είναι ένα μικρό κουτάκι που το συνδέεις σε ένα παλιό συμβατικό αμάξι στην μπαταρία του και στέλνει υδρογόνο να ΠΥΡΟΔΟΤΗΘΕΙ από μπουζί στον κινητήρα...


σωστά.
Αλλά κανείς δεν φτιάχνει υδρογόνο μέσα στο αμάξι από το δυναμό. Έχεις ένα δοχείο και το γεμίζεις στο "βενζινάδικο".
Το υδρογόνο είναι εξαιρετικό, αλλά δεν υπάρχει κάπου να το μαζέψουμε εύκολα (Έχει πολύ στον Ήλιο :P).
Παράγεται σε βιομηχανική κλίμακα από λιγνίτη ή από φυσικό αέριο, και άρα δεν λύνει το περιβαλλοντολογικό πρόβλημα (πάλι καίμε υδρογονάνθρακες απλά όχι στο αμάξι) και φυσικά είναι ακριβό προς το παρών.
Η ηλεκτρόλυση νερού δεν βλέπω να προχωράει. Αν έχεις το ρεύμα που χρειάζεται, μπορείς να φορτίσεις μια μπαταρία λιθίου, πιο απλό και με καλύτερη απόδοση.

Οι καλύτερες εφαρμογές του υδρογόνου πάντως δεν είναι σε κινητήρες εσωτερικής καύσης - αν και κάποιοι το προσπαθούν.
Οι καλύτερες εφαρμογές είναι σε fuel cell, δλδ από υδρογόνο φτιάχνεις μέσα στο αμάξι ρεύμα και κινείς ηλεκτροκινητήρα --> μεγαλύτερη απόδοση, πιο πολλά χιλιόμετρα αλλά κιλό υδρογόνου.

Υπάρχει βέβαια και το θέμα της ασφάλειας σε περίπτωση ατυχήματος με ένα κύλινδρο υδρογόνου σε υψηλή πίεση μέσα στο όχημα. Γι αυτό το λόγω κάποιοι μελετούν το εξής:
1. το αμάξι έχει ρεζερβουαρ με φυσικό αέριο (πιο ασφαλές από το υδρογόνο)
2. μετατρέπεις το φυσικό αέριο σε υδρογόνο on demand μέσα στο όχημα, λίγο λίγο.
Άβαταρ μέλους
Aris11
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 793
Εγγραφή: Παρ Δεκ 28, 2018 12:34 pm
Τοποθεσία: Αττική
Λάστιχα: Yokohama Geolandar G015
Διάσταση ελαστικών: 225/65 R17
Suspension: Εργοστασιακή
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: που θα πάει.. θα ψηλώσει
Name: Aris

Re: Προσθήκη Κυττάρου Παραγωγής Υδρογονου

Δημοσίευσηαπό Aris11 » Πέμ Ιουν 09, 2022 2:57 pm

stelios8ess έγραψε:Ξαφνικά βάλαμε και μια τουρμπίνα και αλλάξαν όλοι οι συσχετισμοί...
Επειδή δεν είμαι του πανεπιστημίου :D
Vitara προς 15ετιας με σημερνά Vitara, με μικρότερους κινητήρες και σε λιγότερα κυβικά
με λιγότερα καύσιμα. Πως βγάζουν μεγαλύτερη ιπποδύναμη :?:
Αλλάξαν οι νόμοι της θερμοδυναμικής :?:
Ας μη πλέξουμε τα υβριδικά :D


Πολύ σωστή ερώτηση.
Από την ενέργεια του καυσίμου που καίει ένα καλό σύγχρονο αμάξι μόνο το 25% γίνεται κινητική ενέργεια. Σε επίπεδο μοτέρ η απόδοση των καλύτερων μοτέρ είναι λίγο κάτω από 40%.
Ε παλιότερα ήταν μόνο το 23% πχ και με την τουρμπίνα τι κατάφεραν; Βάζουν πιο πολύ αέρα σε μικρότερο χώρο (1.4 μοτέρ αντί για 2.0 λίτρα μοτέρ για 140 άλογα)

πιο μικρό κινητήρα για την ίδια ισχύ, άρα λιγότερο βάρος, άρα μικρότερη κατανάλωση.

Μία ενδιαφέρουσα νέα τεχνολογία είναι ο νέος κινητήρας βενζίνης της Mazda. Κινητήρας μεταβλητής συμπίεσης.
Επιτυγχάνει αυτανάφλεξή στη βενζίνη (όπως δουλεύουν οι diesel).
Άβαταρ μέλους
Aris11
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 793
Εγγραφή: Παρ Δεκ 28, 2018 12:34 pm
Τοποθεσία: Αττική
Λάστιχα: Yokohama Geolandar G015
Διάσταση ελαστικών: 225/65 R17
Suspension: Εργοστασιακή
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: που θα πάει.. θα ψηλώσει
Name: Aris

Re: Προσθήκη Κυττάρου Παραγωγής Υδρογονου

Δημοσίευσηαπό nikosk64 » Κυρ Ιουν 12, 2022 6:19 pm

Δεν έχω ασχοληθεί με το θέμα εις βάθος. Αλλά από τα λίγα που έτυχε! Αν ήταν προχωρημένα τα πράγματα, θα μπορούσα και εγώ να παράγω (σε μικρή ποσότητα) υδρογόνο, από το φωτοβολταικό στο χωριό με pic 3kva/h X 10 μήνες τον χρόνο, που δεν έχω κατανάλωση και πάει στράφι! Και μιλάμε για πράσινο υδρογόνο. Αλλά είναι τόσο επικίνδυνο, που δεν θέλω να δω "πυροτέχνημα" το διώροφο! :lol: Ένας που παρήγαγε είναι ο Μιχάλης ένας κρητικός που είναι μαμούνι. Αν δεις πόσες ασφαλιστικές διατάξεις έχει θα "ζαλιστείς". Το μόνο "φώς" που βλέπω, είναι μετά την 5ετία κανά εξελιγμένο σύστημα lpg. Από τα λεγόμενα που έχω δει και έχω διαβάσει, για την κατανάλωση, είναι ότι το accentάκι με το lpg καίει 10l/100km X 0,98 ευρώ/L, 10 ευρώ/100 χλμ εντός! Το NV με 7l/100km X 2,4 ευρώ/L, ώχ, 16,8 ευρώ /100 χλμ εντός. Και μάλλον θα το βλέπω, για τα "εντός" παρκαρισμένο στην πυλωτή. Και για να μην το κλαίω (καινούργιο κοσκινάκι μου) σε περίπτωση, τζαρτζαρίσματος! Ναι, λοιπόν, στην νέα τεχνολογία, αλλά γνώμη μου, ακόμη νωρίς. Να δούμε πως θα πάνε τα αυτοκίνητα υδρογόνου πρώτα. Και με την ελπίδα διπλού καυσίμου, βενζίνης υδρογόνου!
Ηλθον, Είδον και Απήλθον.
Άβαταρ μέλους
nikosk64
4x4 rookie member
4x4 rookie member
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: Τετ Φεβ 23, 2022 9:39 pm
Λάστιχα: -
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: -
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Νικολαος

Re: Προσθήκη Κυττάρου Παραγωγής Υδρογονου

Δημοσίευσηαπό Tzivitzonis » Δευτ Ιουν 13, 2022 2:20 am

nikosk64 έγραψε:........ 10l/100km X 0,98 ευρώ/L, 10 ευρώ/100 χλμ εντός! ......

Πόσο;;; Παλιά αυτό...!! :roll:
Grand Vitara 1.6 3D (2002) ---- GFi LPG system
Ποτέ μην υπερεκτιμάς τις ικανότητες τις δικές σου ή του GV σου!!

Homo homini lupus est
Άβαταρ μέλους
Tzivitzonis
Administrator
Administrator
 
Δημοσιεύσεις: 37878
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 20, 2008 8:05 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Λάστιχα: Michelin Lat.Cross
Διάσταση ελαστικών: 215/70/16
Suspension: Αποστάτες +3/KYB
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Καλτσόγιαννος-Τζιτζιλόνης-Πατροτζούλης
Name: Τζιβιτζόνης

Re: Προσθήκη Κυττάρου Παραγωγής Υδρογονου

Δημοσίευσηαπό nikosk64 » Δευτ Ιουν 13, 2022 1:38 pm

Tzivitzonis έγραψε:
nikosk64 έγραψε:........ 10l/100km X 0,98 ευρώ/L, 10 ευρώ/100 χλμ εντός! ......

Πόσο;;; Παλιά αυτό...!! :roll:

Εχθές 16 ευρώ γέμισα (συμπλήρωμα 16l+) . Αγιους Αναργύρους 2 βενζινάδικα (ίδια τιμή)
Ηλθον, Είδον και Απήλθον.
Άβαταρ μέλους
nikosk64
4x4 rookie member
4x4 rookie member
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: Τετ Φεβ 23, 2022 9:39 pm
Λάστιχα: -
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: -
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Νικολαος

Re: Προσθήκη Κυττάρου Παραγωγής Υδρογονου

Δημοσίευσηαπό tsiros » Τρί Οκτ 11, 2022 8:26 pm

Στη βαριά βιομηχανία παράγουν υδρογόνο για διάφορες χρήσεις. Κανένας δεν το παράγει με ηλεκτρόλυση νερού όχι τώρα που έχει πάει στο θεό η κιλοβατώρα, αλλά ποτέ! Ίσως σε εφαρμογές μικρής κλίμακας.....Είναι η πιο ασύμφορη μέθοδος παραγωγής υδρογόνου.
Στο σπίτι μπορεί ο οποιοσδήποτε να κάνει ηλεκτρόλυση βάζοντας σε ένα δοχείο με νερό δύο καλώδια συνδεδεμένα με μια μπαταρία. Στην άνοδο οι φούσκες που θα δημιουργηθούν είναι καθαρό οξυγόνο και στην κάθοδο καθαρό υδρογόνο. Από αυτό λοιπόν το πείραμα της 2ας ή 3ης γυμνασίου καταλαβαίνουμε ότι τα αέρια χωριζονται από μόνα τους μόνο με την εφαρμογή τάσης.
Τέλος, και αυτό νομίζω είναι που πρέπει να κρατήσουμε όλοι μας, δεν υπάρχει αεικίνητη μηχανή. Κοινώς, ενώ μαθαίνουμε για την αρχή διατήρησης της ενέργειας που αυτό ισχύει πάντα, οι απώλειες είναι τρομακτικές. Η κατανάλωση ενέργειας από την μπαταρία του αυτοκινήτου θα είναι μεγαλύτερη από το όποιο κέρδος θα έχουμε από την καύση του παραγόμενου υδρογόνου. Γιατί ο κινητήρας θα πρέπει να γεμίζει παράλληλα και μια μπαταρία που θα αποφορτίζει όσο εμείς δουλεύουμε την ηλεκτρόλυση.... Κοινώς θα πρέπει η καύση του υδρογόνου να δίνει περισσότερη ενέργεια από αυτή που χρειάζεται για να παραχθεί μέσω ηλεκτρόλυσης (ή όποιας αλλης μεθόδου ) πράγμα που δεν είναι δυνατόν να συμβεί σε αυτόν τον πλανήτη που ζούμε και μας διέπουν αυτοί οι νόμοι της φυσικής.
Συγνώμη για το σεντόνι....
Άβαταρ μέλους
tsiros
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: Τρί Ιαν 12, 2016 10:19 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: Maxxis a/t 980
Διάσταση ελαστικών: 225-75/16
Suspension: Ironman
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Ηλίας

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Μηχανική ορολογία - Τεχνικές Παρουσιάσεις - Μanuals

antonis1627 Τρί Απρ 16, 2024 6:31 am Καλημέρα σας.
Nikola Tenv Δευτ Απρ 15, 2024 7:21 pm Καλησπέρα ,καλή εβδομάδα
arahova Δευτ Απρ 15, 2024 10:55 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Απρ 15, 2024 6:08 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
john maxx Κυρ Απρ 14, 2024 11:30 pm Καλησπέρα
arahova Κυρ Απρ 14, 2024 11:48 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Απρ 14, 2024 7:01 am Καλημέρα σας.
KonKalamata Σάβ Απρ 13, 2024 5:26 pm Καλησπέρα σε όλους και καλό μας Σαββατοκύριακο.
arahova Σάβ Απρ 13, 2024 9:49 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
Atlas Σάβ Απρ 13, 2024 8:51 am Καλημέρα παίδες!!!
antonis1627 Σάβ Απρ 13, 2024 8:08 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
arahova Παρ Απρ 12, 2024 9:51 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ//Κ.
antonis1627 Παρ Απρ 12, 2024 6:08 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Πέμ Απρ 11, 2024 10:57 am Τετάρτη 17-4-2024 πάμε για καφεδάκι στη
arahova Πέμ Απρ 11, 2024 9:53 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Απρ 11, 2024 6:03 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Απρ 10, 2024 7:46 pm Καλησπέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 10, 2024 6:02 am Καλημέρα σας.
arahova Τρί Απρ 09, 2024 3:16 pm Καλησπέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Απρ 09, 2024 6:04 am Καλημέρα σας.
Διοματάρης Δευτ Απρ 08, 2024 11:38 am Καλημέρα σας
arahova Δευτ Απρ 08, 2024 9:24 am Καλημέρα και καλή εβδομάδα σε όλους.
antonis1627 Δευτ Απρ 08, 2024 6:26 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
arahova Κυρ Απρ 07, 2024 11:06 am Καλημέρα και καλή Κυριακή σε όλους.
antonis1627 Κυρ Απρ 07, 2024 7:28 am Καλημέρα σας.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες