Συντήρηση κινητήρων με l.p.g.

Γνωριμία με τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου

Συντήρηση κινητήρων με l.p.g.

Δημοσίευσηαπό GEORGE.B » Πέμ Ιουν 16, 2011 8:49 pm

Ένας κινητήρας υγραερίου παρουσιάζει μειωμένες ανάγκες συντήρησης σε σχέση με έναν κινητήρα που χρησιμοποιεί βενζίνη ως πρoς:
α)τα λιπαντικά του,δεδομένου ότι δε διαλύεται σε αυτά (η βενζίνη) στη φάση της κρύας λειτουργίας του κινητήρα και
β)τα έμβολα και τους κυλίνδρους,δεδομένου ότι δε δημιουργεί επικαθίσεις άνθρακα.

Το υγραέριο βρίσκετε σε αέρια μορφή εσωτερικά του θαλάμου καύσεως οπότε δεν αναμιγνύεται με το λιπαντικό και ούτε το ξεπλένει από τα τοιχώματα του κυλίνδρου. Η μη αλλοίωση του λιπαντικού συνεπάγεται διατήρηση του ιξώδες του και των υπολοίπων ιδιοτήτων του στο πέρασμα του χρόνου καθώς και καλύτερη λίπανση και μείωση της φθοράς από τριβές και θερμοκρασίες σε έμβολα,τοιχώματα κυλίνδρου,έδρες,βαλβίδες,κτλ. Εφόσον ένα σύστημα υγραεριοκίνησης τοποθετηθεί σε όχημα συμβατικής τεχνολογίας το οποίο έχει χρησιμοποιεί ως καύσιμο μολυβδούχο βενζίνη,η κρούστα των επικαθίσεων άνθρακα η οποία έχει δημιουργηθεί στα τοιχώματα του κυλίνδρου σταδιακά θα απομακρυνθεί (η ομοιογενής καύση του υγραερίου δε δημιουργεί επικαθήσεις) Αυτό ενδέχεται να οδηγήσει σε κατανάλωση λιπαντικού,ανάλογο πάντα με την κατάσταση του κινητήρα. Η χρήση λιπαντικού ειδικών προδιαγραφών δεν κρίνεται απαραίτητη. Τα περισσότερα λιπαντικά μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη λίπανση του κινητήρα και μετά τη μετατροπή του σε LPG. Παρ΄όλα αυτά ορισμένοι κατασκευαστές διαθέτουν ειδικά λιπαντικά τα οποία διασφαλίζουν μεγαλύτερη απαγωγή θερμότητας και προστασία από φθορά. Ένα σύνηθες πρόβλημα εμφανίζεται με τις βαλβίδες και τις έδρες τους. Δεδομένου ότι το LPG εισέρχεται στο χώρο του θαλάμου καύσεως του κινητήρα αεριοποιημένο, δεν απαγάγει τα ίδια ποσοστά θερμότητας με τη βενζίνη η οποία βρίσκεται σε υγρή μορφή και αεριοποιείται εσωτερικά του θαλάμου καύσεως. Αυτό συμβαίνει επειδή κατά την αλλαγή φάσης του LPG (από υγρό σε αέριο), προσλαμβάνει θερμότητα από το περιβάλλον και το ψυκτικό υγρό (λανθάνουσα θερμότητα), επομένως δε μπορεί να απαγάγει τη θερμότητα από τις βαλβίδες και τις έδρες τους με τις οποίες έρχεται σε επαφή (Ο ΥΓΡΟΣ ΨΕΚΑΣΜΟΣ ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ ΕΞΑΙΡΕΙΤΑΙ). Εφόσον τοποθετείται σύστημα υγραεριοκίνησης σε κινητήρα συμβατικής τεχνολογίας (μολυβδούχου βενζίνης) συνιστάται η αντικατάσταση των βαλβίδων και των εδρών τους με αντίστοιχες για αμόλυβδη βενζίνη (αυξημένης αντοχής σε θερμοκρασίες) κατασκευασμένες από χάλυβα. Μελέτες σχετικά με τη μακροβιότητα της ζωής των κινητήρων οι οποίοι λειτουργούν με υγραέριο, παρουσιάζουν σημαντική αύξηση της διάρκειας ζωής τους. Βασικότεροι λόγοι είναι η καθαρότητα της καύσης (ομοιογενής ανάμειξη αέρα με αέρια υγραερίου) και η μη επίδραση στη λειτουργία του συστήματος λίπανσης. Αντίστοιχη κατάσταση με αυτή των βαλβίδων μπορεί να δημιουργηθεί και στους σπινθηριστές (μπουζί). Η μη δυνατότητα απαγωγής θερμότητας συνεπάγεται μεγαλύτερη συγκέντρωση θερμότητας στο θάλαμο καύσης και επομένως και στα ηλεκτρόδια των μπουζί. Οι κατασκευαστές συστημάτων υγραεριοκίνησης για να αντιμετωπίσουν την υπερβολική θερμοκρασία, χρησιμοποιούν ψυχρότερα μπουζί από αυτά της βενζίνης. Η μεγάλη θερμοκρασία στα ηλεκτρόδια όμως συνεπάγεται και αυξημένες ανάγκες τάσης ανάφλεξης (ιονισμού). Ειδικότερα απαιτείται υψηλότερη τάση σπινθήρα για τον ιονισμό (δηλαδή τη δυνατότητα του σπινθήρα να περάσει το κενό του διακένου) σε σχέση με κινητήρες που χρησιμοποιούν βενζίνη ως καύσιμο. Αν για παράδειγμα ένας κινητήρας βενζίνης χρειάζεται 14 KV για τον ιονισμό, με τη χρήση LPG απαιτούνται 16 KV. Ως λύση στις περιπτώσεις αυτές οι κατασκευαστές χρησιμοποιούν εκτός από ψυχρότερα μπουζί, μικρότερο διάκενο ή ισχυρότερο σύστημα ανάφλεξης. Οι παραπάνω παράγοντες συντελούν στην αύξηση του ρυθμού φθοράς των μπουζί, με αποτέλεσμα να απαιτείται συχνότερη αντικατάσταση τους έναντι της βενζίνης. Παρ΄όλα αυτά αρκετοί κατασκευαστές δε θέτουν ως απαραίτητη προυπόθεση την αντικατάσταση των σπινθηριστών, δεδομένου ότι τα συστήματα ανάφλεξης των σύγχρονων κινητήρων είναι πλέον αρκετά ισχυρά και η καύση προσεγγίζει σε μεγάλο βαθμό τη στοιχειομετρική. Σε άλλες πάλι περιπτώσεις οι κατασκευαστές προτείνουν αντικατάσταση νωρίτερο από το όριο αλλαγής. Για την μακροβιότερη ζωή των σπινθηριστών συνίστανται οι τύποι πλατίνας ή ιριδίου, ενώ αρκετοί κατασκευαστές πλέον σχεδιάζουν σπινθηριστές ειδικά για οχήματα LPG. Εφόσον η εγκατάσταση ενός συστήματος υγραεριοκίνησης πραγματοποιείται εκ των υστέρων από ανεξάρτητο φορέα και όχι εκ κατασκευής, η συντήρηση του οχήματος δεν θα πρέπει να τροποποιείται. Μη συμβατότητα με τα προτεινόμενα χιλιομετρικά ή χρονικά διαστήματα συντήρησης τα οποία ορίζει ο κατασκευαστής, ενδέχεται να οδηγήσει σε άρνηση κάλυψη της εγγύησης του οχήματος( σε ότι αφορά τον κινητήρα).

!B48MbW!EWk~$(KGrHqQOKk!EyQPUOfyQBMrubPzvpg~~_1.JPG
!B48MbW!EWk~$(KGrHqQOKk!EyQPUOfyQBMrubPzvpg~~_1.JPG (30.84 KiB) 8289 προβολές
Η ζωή δεν μετριέται από τον αριθμό των αναπνοών που παίρνουμε, αλλά από τις στιγμές που μας κόβουν την ανάσα.
Άβαταρ μέλους
GEORGE.B
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2553
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 14, 2009 11:00 am
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΚΑΛΑΜΑΚΙ
Λάστιχα: KOBRA
Suspension: O.M.E-MX6+3CMbodylif
cb: Ναι
Name: ΓΙΩΡΓΟΣ

Re: Συντήρηση κινητήρων με l.p.g.

Δημοσίευσηαπό Mastergunner » Πέμ Ιουν 16, 2011 10:11 pm

Χρησιμο και ενημερωτικό Γιώργη :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
Κλείσε μέσα σου την Ελλάδα και θα νιώσεις κάθε είδους μεγαλείο

Ένας για Ολους και Όλοι για Έναν (Vitara Club)
Άβαταρ μέλους
Mastergunner
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6870
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 21, 2010 11:36 am
Τοποθεσία: Βροντάδος ΧΙΟΣ
Λάστιχα: FULDA TRAMP 4x4
Suspension: Calmini 3''/OΜΕ
cb: Όχι
Name: Γιώργος

Re: Συντήρηση κινητήρων με l.p.g.

Δημοσίευσηαπό Vasilis » Πέμ Ιουν 16, 2011 10:50 pm

Ωραιος ο Γιωργος! :text-bravo: :clap: :clap:
ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΩΡΑΙΕΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ
Άβαταρ μέλους
Vasilis
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 10713
Εγγραφή: Δευτ Σεπ 08, 2008 3:23 pm
Τοποθεσία: ΛΟΥΤΡΑΚΙ/ΚΙΑΤΟ
cb: Όχι
Aka: Ρουλετακιας-Ζαρακιας-Texakias
Name: ΒΑΣΙΛΗΣ

Re: Συντήρηση κινητήρων με l.p.g.

Δημοσίευσηαπό kaliakouda » Πέμ Ιουν 16, 2011 11:13 pm

Ωραία τεχνική ανάλυση Γιώργη :!:
Όμως για να ξεμπερδευτούμε, τελικά εγώ που φοράω σύστημα υγρού ψεκασμού χρειάζεται να αλλάξω τύπο μπουζί όπως τα εικονιζόμενα?
Αν κατάλαβα καλά, όχι δεν χρειάζεται
Φωτιά και Καρκίνο στους Εμπρηστές!!!

http://www.youtube.com/user/kaliakoud

http://www.youtube.com/user/kaliakouda1400
Άβαταρ μέλους
kaliakouda
Founding Member
Founding Member
 
Δημοσιεύσεις: 32406
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 4:17 pm
Τοποθεσία: Ο Θεός αγαπάει όσους ταξιδεύουν!!
Λάστιχα: Malatesta Κobra
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: Rocky Road+1
cb: Ναι
Aka: Αμετανόητος Μοτοσυκλετιστής!
Name: Γιώργος

Re: Συντήρηση κινητήρων με l.p.g.

Δημοσίευσηαπό char » Παρ Ιουν 17, 2011 12:04 am

GEORGE.B έγραψε:...................
Μελέτες σχετικά με τη μακροβιότητα της ζωής των κινητήρων οι οποίοι λειτουργούν με υγραέριο, παρουσιάζουν σημαντική αύξηση της διάρκειας ζωής τους.
........................

Πράγμα που σημαίνει ότι αν όλα γίνουν όπως πρέπει, μόνο όφελος προκύπτει από τη μετατροπή!
Πολύ ωραία ανάλυση Γιώργο!
:text-bravo:
"We have two lives.
The second begins when we realise we only have one."

                  Comfucius
Άβαταρ μέλους
char
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 10653
Εγγραφή: Τρί Απρ 28, 2009 11:52 am
Τοποθεσία: Αθήνα
Λάστιχα: BF Goodrich T/A KO2
Διάσταση ελαστικών: 215/70-16
Suspension: Mad, Bilstein
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Τσάρος ή Γριά....
Name: Νίκος

Re: Συντήρηση κινητήρων με l.p.g.

Δημοσίευσηαπό ΜΩΡΑΙΤΗΣ » Παρ Ιουν 17, 2011 2:35 pm

Πολύ χρήσιμο το θέμα Γιώργο :wink: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
Σαν έρθει η ώρα της πορείας πολλοί δεν ξέρουν πως επικεφαλής βαδίζει ο εχθρός τους.
Η φωνή που διαταγές τους δίνει είναι του εχθρού τους η φωνή.
Και εκείνος που για τον εχθρό μιλάει είναι ο ίδιος τους ο εχθρός.
Μπ. Μπρέχτ
Άβαταρ μέλους
ΜΩΡΑΙΤΗΣ
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 27150
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 08, 2008 1:08 pm
Τοποθεσία: ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ
Λάστιχα: MICHELIN
Suspension: BILSTEIN B6
cb: Όχι
Aka: Ο Κυανοπώγωνας..

Re: Συντήρηση κινητήρων με l.p.g.

Δημοσίευσηαπό SAM » Παρ Ιουν 17, 2011 11:00 pm

Πολυ καλο και αναλητικο θεμα :clap:
Απλα μια ερωτηση: αν μπουν μπουζι με μεγαλητερη ενταση ρευματος ( ιριδιου) μηπως επιρεαζει αρνητικα αλλα μερη του κινητιρα ? π.χ. πιστονια :think:
Πάω παντού γιατί μπορώ
Τους σέβομαι όλους δεν φοβάμαι κανέναν
Γειά και χαρά Πάνος
Άβαταρ μέλους
SAM
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2574
Εγγραφή: Πέμ Απρ 09, 2009 8:21 pm
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Λάστιχα: BF TA MAD KM2
Suspension: MAD + calmini
cb: Ναι
Aka: Σατανικό μπιζέλι ο Ελαφοκυνηγος
Name: Πάνος

Re: Συντήρηση κινητήρων με l.p.g.

Δημοσίευσηαπό GEORGE.B » Σάβ Ιουν 18, 2011 9:55 am

char έγραψε:
GEORGE.B έγραψε:...................
Μελέτες σχετικά με τη μακροβιότητα της ζωής των κινητήρων οι οποίοι λειτουργούν με υγραέριο, παρουσιάζουν σημαντική αύξηση της διάρκειας ζωής τους.
........................

Πράγμα που σημαίνει ότι αν όλα γίνουν όπως πρέπει, μόνο όφελος προκύπτει από τη μετατροπή!
Πολύ ωραία ανάλυση Γιώργο!
:text-bravo:

Βεβαίως Νίκο,πάντα μιλάμε για σωστή εγκατάσταση και σωστές ρυθμίσεις,για κάθε τύπο αυτοκινήτου.
Η ζωή δεν μετριέται από τον αριθμό των αναπνοών που παίρνουμε, αλλά από τις στιγμές που μας κόβουν την ανάσα.
Άβαταρ μέλους
GEORGE.B
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2553
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 14, 2009 11:00 am
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΚΑΛΑΜΑΚΙ
Λάστιχα: KOBRA
Suspension: O.M.E-MX6+3CMbodylif
cb: Ναι
Name: ΓΙΩΡΓΟΣ

Re: Συντήρηση κινητήρων με l.p.g.

Δημοσίευσηαπό Επισκέπτης » Κυρ Ιουν 19, 2011 3:46 pm

Μπράβο Γιώργη ! :clap: Ευχαριστούμε για την ανάλυση του θέματος ! :wink: :wink:
Επισκέπτης
 

Re: Συντήρηση κινητήρων με l.p.g.

Δημοσίευσηαπό sofos7 » Τετ Ιούλ 06, 2011 4:40 pm

πολυ καλη αναλυση, μπραβο :)
sofos7
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 208
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2011 9:52 pm
Λάστιχα: 215/70/15 nexen A/T
Suspension: billstein
cb: Όχι
Name: sofoklis

Re: Συντήρηση κινητήρων με l.p.g.

Δημοσίευσηαπό ΜΠΑΟΥ » Πέμ Ιούλ 07, 2011 9:39 am

SAM έγραψε:Πολυ καλο και αναλητικο θεμα :clap:
Απλα μια ερωτηση: αν μπουν μπουζι με μεγαλητερη ενταση ρευματος ( ιριδιου) μηπως επιρεαζει αρνητικα αλλα μερη του κινητιρα ? π.χ. πιστονια :think:



πιστεύω οτι παίζει αυτό με την ένταση του ρεύματος αλλά το έχω ακούσει σε αλλαγή πολλαπλασιαστή να συμβαίνει..τώρα...βλέπουμε κάποιος θα απαντήσει :?:
τσακωμένος με την άσφαλτο (quality-passed συγκρουόμενα vitara 1.6-8v, jimny 1.3 grand vitara 1.6-16v)
current test ford fiesta ecoboost 100ps
Άβαταρ μέλους
ΜΠΑΟΥ
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1411
Εγγραφή: Τετ Φεβ 24, 2010 11:03 pm
Τοποθεσία: n.york
Λάστιχα: hankook
Διάσταση ελαστικών: 195/50-15
Suspension: sach st
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: γορίλας
Name: ΝΙΚΟΣ

Re: Συντήρηση κινητήρων με l.p.g.

Δημοσίευσηαπό KON.GV » Πέμ Σεπ 01, 2011 9:47 am

Γιώργο όπως πάντα είσαι "ήρεμη δύναμη" :wink:
"Forgotten things remembered...
The tigers eat their young
The body stayed but inside the head...
The mind was on the run ..."
Άβαταρ μέλους
KON.GV
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6899
Εγγραφή: Πέμ Απρ 24, 2008 2:24 pm
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ
Λάστιχα: 235/85/16 caiman
Suspension: coil over 12"
cb: Ναι
Aka: Κοντζιβας η Μαντεμοκαμμένος
Name: Κωνσταντίνος

Re: Συντήρηση κινητήρων με l.p.g.

Δημοσίευσηαπό (HUNTER-7) » Κυρ Μαρ 30, 2014 6:57 pm

Πολύ καλή ανάλυση. ..συγχαρητήρια. ..
Άβαταρ μέλους
(HUNTER-7)
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1057
Εγγραφή: Τρί Μαρ 15, 2011 10:08 pm
Τοποθεσία: ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
Λάστιχα: Cordiant
Διάσταση ελαστικών: 225/75/16
Suspension: MAD, KAYABA
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: ΑΝΤΩΝΗΣ

Re: Συντήρηση κινητήρων με l.p.g.

Δημοσίευσηαπό gv2000 » Κυρ Μαρ 30, 2014 9:45 pm

βλέπω αυτό το θέμα να παίρνει φωτιά! ;-)
Ευχαριστούμε Γιώργο! πραγματικά πολύ χρήσιμη αυτή η ενημέρωση και τα νέα φαίνονται να είναι ενθαρρυντικά για εμάς με lpg!

Δηλαδή αυτό που κατάλαβα δεν κρίνεται απαραίτητη η συμπλήρωση πρόσθετων όπως tune-up / protec ?
thank you for the memories GV2000 ! ... I mean it!
(2004-2017)
Άβαταρ μέλους
gv2000
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 7274
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 12, 2008 1:15 pm
Λάστιχα: 235/70/16
Suspension: custom
cb: Ναι
Name: Παναγιώτης

Re: Συντήρηση κινητήρων με l.p.g.

Δημοσίευσηαπό kaliakouda » Κυρ Μαρ 30, 2014 10:47 pm

Δηλαδή αυτό που κατάλαβα δεν κρίνεται απαραίτητη η συμπλήρωση πρόσθετων όπως tune-up / protec ?


H πράξη δείχνει ότι χρειάζονται αυτά τα ρημαδουγρά Πάνο και στα 2 ντεπόζιτα ;-)
Φωτιά και Καρκίνο στους Εμπρηστές!!!

http://www.youtube.com/user/kaliakoud

http://www.youtube.com/user/kaliakouda1400
Άβαταρ μέλους
kaliakouda
Founding Member
Founding Member
 
Δημοσιεύσεις: 32406
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 4:17 pm
Τοποθεσία: Ο Θεός αγαπάει όσους ταξιδεύουν!!
Λάστιχα: Malatesta Κobra
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: Rocky Road+1
cb: Ναι
Aka: Αμετανόητος Μοτοσυκλετιστής!
Name: Γιώργος


Επιστροφή στο Μηχανική ορολογία - Τεχνικές Παρουσιάσεις - Μanuals

antonis1627 Παρ Μαρ 29, 2024 1:57 pm Τετάρτη 4 Απριλίου 2024 πάμε για καφεδάκι στη Θέα.
Nikola Tenv Παρ Μαρ 29, 2024 10:24 am Καλημέρα σας
arahova Παρ Μαρ 29, 2024 10:17 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ.
KOUTOUROUSHIS Παρ Μαρ 29, 2024 7:25 am kalimera
antonis1627 Παρ Μαρ 29, 2024 7:14 am Καλημέρα σας.
arahova Πέμ Μαρ 28, 2024 10:04 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Μαρ 28, 2024 7:09 am Καλημέρα σας.
Σταύρος 4x4 Πέμ Μαρ 28, 2024 7:08 am Καλημέρα
Tzivitzonis Τετ Μαρ 27, 2024 1:10 pm θα ρωτησω τον υιο :P
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:10 pm δεν έχει διήμερη άδεια ρε μάστορα?
Tzivitzonis Τετ Μαρ 27, 2024 1:07 pm Εγώ που θα ερθω Κυριακή πόσες έχω;
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:05 pm 9 και σήμερα!!!
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:01 pm Μερσύ μποκού!
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:01 pm αχαχαχαχα
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:00 pm Νουχρίτσααααααααααα
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:00 pm Καλημέρες! Λίγο θέαμα για όλους! viewtopic.php?f=66&t=37146&p=940582#p940582
arahova Τετ Μαρ 27, 2024 12:14 pm Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Μαρ 27, 2024 6:58 am Καλημέρα σας.
arahova Τρί Μαρ 26, 2024 9:36 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Μαρ 26, 2024 7:03 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Δευτ Μαρ 25, 2024 10:24 pm Φίλε Θανάση ΘανασηςΖ καλησπέρα.Για να μπορείς να συμμετέχεις στις συζητήσεις μας πρέπει να περάσεις από την ενότητα αυτή και αφού ανοίξεις ένα νέο θέμα να μας πεις δύο λόγια για σένα και το αυτοκίνητο σου από που μας γράφεις και να σε καλωσορίσουμε. Επίσης μπορείς να διαβάσεις θα σε βοηθήσει να καταλάβεις τη λειτουργία του φόρουμ.
arahova Δευτ Μαρ 25, 2024 11:58 am Καλημέρα σε όλους, καλή εβδομάδα και Χρόνια Πολλά.
ΣΤΑΥΡΟΣ Δευτ Μαρ 25, 2024 11:52 am Καλημερα σας Χρονια πολλα,καλη εβδομαδα.
antonis1627 Δευτ Μαρ 25, 2024 7:24 am Καλημέρα σας καλή εβδομάδα και Χρόνια Πολλά
arahova Κυρ Μαρ 24, 2024 11:39 am Καλημέρα σε όλους.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες