AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide
? Updates every 5 Seconds
Διαβάζοντας τα θέματα εκδρομών,θα ήθελα να επισημάνω κάτι σχετικά με τα διαφορικά προκειμένου κάποιος φίλος να μην βρεθεί προ εκπλήξεως στις δύσκολες οικονομικές περιόδους που ζούμε......
Έτσι για τους πίσω άξονες υπάρχουν οι εξής επιλογές...
1) Κοινό διαφορικό : Η απλή λειτουργία του διαφορικού,αν ενας τροχός χάσει την προσφυσή του παίρνει όλη τη ροπή και το όχημα ακινητοποιήται.
2) Διαφορικό LSD : Στην ίδια αρχή λειτουργίας με το κοινό διαφορικό το LSD περιέχει στο εσωτερικό του ένα ή δύο συγκροτήματα δίσκων οι οιποίοι περιστρέφονται με σιλικονούχο υγρό ή βαλβολίνη ειδική για LSD διαφορικά.Όταν ένας τροχός χάσει την πρόσφυσή του οι δίσκοι,λόγο περιστροφής,θερμαίνουν το σιλικονούχο υγρό και μπλοκάρουν,αναγκάζοντάς τον να επιβραδύνει η ροπή που εξικονομείται μεταφέρεται στον άλλο τροχό ο οποίος έχει πρόσφυση και το όχημα κινήται.Τα διαφορικά LSD έχουν συνήθως ποσοστό εμπλοκής 25% για τους πίσω άξονες.
3) Διαφορικό TORSEN : Στην ίδια φιλοσοφία λειτουργίας με το LSD το διαφορικό TORSEN φέρει γρανάζια αντι για δίσκους.Το ποσοστό εμπλοκής ενος TORSEN διαφορικού μπορεί να φτάσει και το 50% .
4) Διαφορικό ΜΠΛΟΚΕ : Το μπλοκέ διαφορικό είναι στην ουσία ένα κοινό διαφορικό.Η άρση της λειτουργίας του διαφορισμού γίνεται μηχανικά κατόπιν επιλογής του οδηγού.Το ποσοστό εμπλοκής σε ένα μπλοκέ διαφορικό φτάνει το 50%. ΠΡΟΣΟΧΗ όμως στην λειτουργία του ΜΠΛΟΚΕ διαφορικού το τιμόνι πρέπει να είναι ευθεία.Σε περίπτωση στριψίματος του,λόγω της αρσης διαφορισμού,οι πίσω τροχοί δεν θα αυξομειώσουν την ταχύτητά τους και το διαφορικό θα σπάσει. Επίσης η εμπλοκή της άρσης διαφορισμού γίνεται με το όχημα εντελώς ακινητοποιημένο
Στα διαφορικά LSD και TORSEN η αυξομείωση της περιστροφής των πίσω τροχών κατα το στρίψιμο γίνεται αυτόματα απο τους δίσκους και τα γρανάζια τους αντίστοιχα
Περισσότερα εδώ : viewtopic.php?f=72&t=8748