AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide
? Updates every 5 Seconds
Επίδη ορισμένοι παντρεύουν τα κομμάτια του Mercedes με το Suzuki,ορίστε μια παρουσίαση της ανάρτησης του GWagon 290 AUTO.
Το αυτόματο κιβώτιο περιλαμβάνει τις σχέσεις:
P (Parking) : Για σταθμεση και εκκίνηση του οχήματος
R (Reverse) : Για κίνηση οποισθοπορείας
N (Newtral) : Για ρυμούλκιση του οχήματος
D (Drive) : Εμποκή όλων των ταχυτήτων κατα την κίνηση (1η,2α,3η,4η,5η)
3 (Τρίτη) : Εμπλοκή των ταχυτήτων (1ης,2ας,3ης) κατα την κίνηση η 4η και η 5η δεν εμπλέκονται.Χρησιμοποιήται για ελαφρές καταβάσεις,αναβάσεις,κίνηση σε χωματόδρομο ή ρυμούλκηση τρέιλερ.
2 (Δευτέρα) : Εμπλοκή 1ης και 2ας μόνο κατα την κίνηση.΄Χρησιμοποιήται για κίνηση σε χωματόδρομο,μεγάλες αναβάσεις/καταβάσεις,ρυμουλκηση.
B (Πρώτη) : Εμπλοκή μόνο 1ης για κίνηση σε αναβάσεις/καταβάσεις με μεγάλη κλίση υπο φορτίο.
Δίπλα υπάρχει ένα βολτόμετρο και ένα όργανο πίεσης λαδιού κινητήρα.
Ο μοχλός της άρσης διαφορισμού είναι χειροκίνητος και η εμπλοκή στο πίσω διαφορικό είναι μηχανική (η εμπλοκή γίνεται μόνο σε 4χ4)
Το βοηθητικό κιβώτιο περιλαμβάνει τις σχέσεις
S : Κίνηση μόνο στους πίσω τροχούς
SA : Κίνηση στους τέσσερεις τροχούς
N : Νεκρά (καμία κίνηση στους τροχούς).Χρησιμοποιήται για την ρυμούλκιση του οχήματος καθώς και για την αλλαγή από ¨γρήγορο¨ 4χ4 σε ¨αργό¨ και αντίστροφα.
GA : Κίνηση στους τέσσερεις τροχούς με υποπολλαπλασιασμό 2:1
Η εμπλοκή της κίνησης S σε SA μπορεί να γίνει και κατα την κίνηση του οχήματος καθώς το βοηθιτικό κιβώτιο φέρει συγχρονηστές.Επιπλέων καθώς οι εμπρός τροχοι δεν φέρουν κάποιας μορφής πλύμνες παρασύρουν σε παθητική περιστροφή όλα τα μέρη της μπροστινής μετάδοσης.
Η ανάρτηση περιλαμβάνει εμπρός και πίσω ελικοειδή ελατήρια ελαφρός μετατοπισμένα ως προς την κάθετο με αμορτισέρ λαδιού
Εμπρός και πίσω υπάρχουν άκαμπτοι άξονες που φέρουν στο εσωτερικό τους τα διαφορικά και τα ημιαξόνια.
Οι γέφυρες αναρτούνται στο πλαίσιο με διαμήκης βραχύωνες και σιλεντμπλόκ ενω μπρος και πίσω υπάρχει αντιστρεπτική δοκό.
Στο εμπρός διαφορικό τα ημιαξόνια είναι αρθρωτά με καρτανικούς συνδέσμους (σταυρούς) οι οποίοι βρίσκονται εντός καλύμματος που ονομάζεται ¨καρπούζι¨ και περιέχει γράσσο για τι λίπανσή τους,ενω για την ευστάθια του τιμονιού και την απορρόφηση των κραδασμών φροντίζει ένα αμορτισέρ λαδιού (σταμπιλιζατέρ)
Όλοι οι άξονες μετάδοσης είναι ολισθένοντες (δύο μερών) με γρασσαδόρο.Στα άκρα τους φέρουν καρτανικούς συνδέσμους,με γρασσαδόρους για λίπανση,για τη σύνδεσή τους με τα εκάστοτε σημεία.Εδώ οι άξονες είναι τρείς : Ένας για τη μετάδοση στο εμπρός διαφορικό,ένας για τη μετάδοση στο πίσω διαφορικό και ένας για τη μετάδοση απο το κιβώτιο ταχυτήτων στο βοηθιτικό
.