Με λίγα λόγια ο εγκέφαλος διαβάζει ηλεκτρονικά την περιστροφή κάθε τροχού απο τους αισθητήρες του ABS,αν διαπιστωθεί απώλεια πρόσφυσης κάποιου η ρόπη μεταβιβάζεται στον άλλο.Ο τρόπος (ανάλογα με την εταιρία) μπορεί να γίνει είτε με φρενάρισμα του τροχού,είτε με το κλείσιμο της πεταλούδας του γκαζιού ηλεκτρονικά είτε με την ενεργοποίηση ενός ηλεκτρονικού ελεγχόμενου διαφορικού.Στα δε 4χ4 υπάρχει ένα ηλεκτρονικά (απο τον εγκέφαλο) ελεγχόμενο διαφορικό το οποίο εκτός των παραπάνω μπορεί να μεταδόσει μέχρι και το 100% της ροπής στον άξονα που κρίνει οτι έχει πρόσφυση.
Όπως είπε και ο Κώστας πολύ ¨ηλεκτρονικό¨.
Θεωρώ πολύ καλό σύστημα για ένα SUV που θα ανέβει με χιόνι Πάρνηθα κτλ,αλλά στο χώμα και στα νερά ειδικά

Επιπλέων οι αισθητήρες του ABS ενώ ξεκίνησαν για τα φρένα τώρα ελέγχουν το 70% των ηλεκτρονικών συστημάτων του οχήματος....