Νew Grand Vitara Custom Skid plates for 1.6, 2.0, 2.4 manual - automatic transmission & 1.9 Diesel Models.
Η Προσφορά εδώ:
Η Ομαδική εδώ:
Έχοντας λίγο χρόνο αυτές τις μέρες, είπα να ασχοληθώ λίγο με τα NGV

Το όλο εγχείρημα έγινε με τον σκοπό δημιουργίας "βάσης δεδομένων" για τα αγαπημένα μας αυτοκίνητα (που είναι και ένας από τους κύριους στόχους του club από την δημιουργία του ακόμα), πράγμα που σημαίνει ότι θα ακολουθήσουν τα δέοντα και για τα υπόλοιπα μοντέλα

Επίσης θα ήθελα να σας επισημάνω το εξής: Οι παρούσες αφορούν ΚΑΙ NGV με αυτόματο κιβώτιο Σε λίγες μέρες η προσφορά ΚΑΙ για αυτά!!
Το έναυσμα για την ενασχόλησή μου, ήταν όταν είδα από κάτω από ένα NGV τα σωληνάκια του που περνάνε ΚΑΤΩ από το σασί


(ως γνωστόν είμαι ολίγον ψείρας

Έτσι λοιπόν, εδώ και καιρό, παρακαλούσα να βρεθώ κάτω από ένα NGV για αρκετή ώρα, ώστε να δω τι μπορώ να κάνω από την δική μου μεριά, ώστε να βοηθήσω τα άμοιρα NGVάκιααααα........

Βρήκα λοιπόν!!! και όχι ένα, αλλά δύο NGV



Φυσικά, αφού τέλειωσα με τα σωληνάκια, τι να κάνω, τι να κάνω... δε κοιτάω και τα υπόλοιπα, να δω που έχει τρύπες για τις βίδες στήριξης, πως μπορώ να καλύψω το εμπρός διαφορικό, τον καταλύτη, το transfer....
Βρήκα λοιπόν και για αυτά.... Το NGV είναι γεμάτο με τρύπες από κάτω.... και μάλιστα μεγάλες και άνετες, έτοιμες να δεχτούν περαστές μακρυές βίδες χωρίς να υπάρχει λόγος να "γαζώνετε" τις γέφυρες από κάτω με κολαούζα, πριτσινωτές βόλτες και σχετικές κομπογιαννίτικες μεθόδους

Γενικά:
1. για τα σωληνάκια, επέλεξα να καλύψω τα πάντα από δαύτα, ακόμα και το "ψευτοστήριγμα-κάλυμμα" του φίλτρου εξαερισμού το οποίο έτσι όπως είναι τοποθετημένο, απορώ πως στο καλό δεν το έχετε ξηλώσει μέχρι τώρα


2. για το εμπρός τμήμα σχεδίασα μία μονοκόμματη ποδιά που καλύπτει ψυγείο-διαφορικό-υπόλοιπη μηχανή ΚΑΙ καταλύτη, και στερεώνεται στο σασί σε έτοιμες τρύπες (μεγάλου μεγέθους ώστε να εξαλειφθούν τυχόν μικροδιαφορές ανά μοντέλο) και δεν χρειάζεται καμία πατέντα που να πληγώνει το αμαξάκι σας
3. κατόπιν σειρά είχε το transfer το οποίο καλύπτεται από μεγάλου μεγέθους κομμάτι ποδιάς με στήριξη και πάλι σε έτοιμες τρύπες
4. τέλος για τα δύο (2) εκτεθειμένα τμήματα του ρεζερβουάρ (δεξιά και αριστερά) έφτιαξα 2 κομμάτια ποδιάς χωρίς τρύπες που στηρίζεται στις υπάρχουσες βίδες στήριξης των "μαμά" ποδιών και "συμπληρώνουν" έτσι την προστασία του ρεζερβουάρ
Το όλο εγχείρημα κράτησε περί τις 8 ώρες, ξημερώθηκα δηλαδή

Φωτό από ότι έχω κάνει μέχρι στιγμής

...συνέχεια των φωτό:
και φυσικά η εκτύπωσή τους :wink:
Αναμείνατε.......... σε λίγες μέρες θα έχουμε και τα αποτελέσματα με την εφαρμογή τους στα NGV

