pi1 έγραψε:Αγόρασα τον Ιούνιο του 2021 το ΝV Hybrid αυτόματο για τον γιό μου. Τις λίγες φορές που το οδήγησα το αυτοκίνητο με κούρασε σε σημείο να μετανοιώνω για την αγορά του. Δεν μπορώ να βρώ ξεκούραστη θέση οδήγησης.Το τιμόνι παρ όλο που το έχω τραβήξει τέρμα το νιώθω μακριά από το σώμα μου, τόθελα πιό κοντά αλλά δεν έχει άλλο περιθώριο. Τα χέρια κουράζονται να είναι τεντωμένα συνέχεια. Το τιμόνι θα τόθελα λίγο πιό μεγάλο. Είναι μικρό με αποτέλεσμα η οδήγηση με το ένα χέρι σε συνδυασμό και με την μεγάλη απόσταση από το σώμα να είναι κουραστική αλλά και επικίνδυνη, καθώς λόγω της μικρής διαμέτρου του το τιμόνι στην παραμικρή κίνηση αντιδρά υπερβολικά στο κόψιμο και χρειάζεται μεγάλη προσοχή, ειδικά σε δρόμο στενό με απανωτές στροφές.Επίσης με κούρασε το πετάλ του γκαζιού καθώς θεωρώ ότι είναι πολύ ελαφρύ στο πάτημα και έτσι αναγκάζεσαι να συγκρατείς εσύ το πόδι σου και στο τέλος πιάνεται στον αστράγαλο. Διαδρομή μιά ώρα σε στενό επαρχιακό δρόμο με στροφές (Κρήτη) δεν έβλεπα πότε θα τελειώσει το βάσανο. Είμαι κάτοχος μιας Μερσεντές C200 και ενός κορόλα που ήταν παράδεισος ξεκούρασης μπροστά στο VITARA. Οσο κι αν φαίνεται παράξενο το πιό ξεκούραστο είναι το Κορόλα που όταν το οδηγείς γίνεται ένα με σένα. Κατά τα άλλα το αυτοκίνητο δουλεύει μια χαρά είναι οικονομικό, δυνατό, το αυτόματο κιβώτιο πολύ καλό και η αίσθηση του στο δρόμο πολύ καλή. Εχεί άραγε παρατηρήσει κάποιος άλλος αυτά που αναφέρω η είμαι εγώ ο παράξενος?
- Καλός ή κακός κείμενα που έχουνε την απο πάνω μορφή ούτε τα αγγίζω ούτε τα διαβάζω, είναι πολύ κουραστικά. Εγώ θα το έγραφα με την απο κάτω μορφή !!!
Αγόρασα τον Ιούνιο του 2021 το ΝV Hybrid αυτόματο για τον γιό μου. Τις λίγες φορές που το οδήγησα το αυτοκίνητο με κούρασε σε σημείο να μετανοιώνω για την αγορά του.
Δεν μπορώ να βρώ ξεκούραστη θέση οδήγησης.Το τιμόνι παρ όλο που το έχω τραβήξει τέρμα το νιώθω μακριά από το σώμα μου, τόθελα πιό κοντά αλλά δεν έχει άλλο περιθώριο. Τα χέρια κουράζονται να είναι τεντωμένα συνέχεια. Το τιμόνι θα τόθελα λίγο πιό μεγάλο. Είναι μικρό με αποτέλεσμα η οδήγηση με το ένα χέρι σε συνδυασμό και με την μεγάλη απόσταση από το σώμα να είναι κουραστική αλλά και επικίνδυνη, καθώς λόγω της μικρής διαμέτρου του το τιμόνι στην παραμικρή κίνηση αντιδρά υπερβολικά στο κόψιμο και χρειάζεται μεγάλη προσοχή, ειδικά σε δρόμο στενό με απανωτές στροφές.
Επίσης με κούρασε το πετάλ του γκαζιού καθώς θεωρώ ότι είναι πολύ ελαφρύ στο πάτημα και έτσι αναγκάζεσαι να συγκρατείς εσύ το πόδι σου και στο τέλος πιάνεται στον αστράγαλο. Διαδρομή μιά ώρα σε στενό επαρχιακό δρόμο με στροφές (Κρήτη) δεν έβλεπα πότε θα τελειώσει το βάσανο.
Είμαι κάτοχος μιας Μερσεντές C200 και ενός κορόλα που ήταν παράδεισος ξεκούρασης μπροστά στο VITARA. Οσο κι αν φαίνεται παράξενο το πιό ξεκούραστο είναι το Κορόλα που όταν το οδηγείς γίνεται ένα με σένα. Κατά τα άλλα το αυτοκίνητο δουλεύει μια χαρά είναι οικονομικό, δυνατό, το αυτόματο κιβώτιο πολύ καλό και η αίσθηση του στο δρόμο πολύ καλή. Εχεί άραγε παρατηρήσει κάποιος άλλος αυτά που αναφέρω η είμαι εγώ ο παράξενος?
.