Είναι αυτοκίνητο δρόμου?

Εδώ λέμε ότι μας κατέβει και δεν έχει θέση αλλού

Είναι αυτοκίνητο δρόμου?

Δημοσίευσηαπό TROXOS » Πέμ Αύγ 06, 2020 12:17 pm

Suzuki vitara hybrid 1400 129 hp, 2*4 το θεωρείται αμάξι δρόμου? Είναι καλή επιλογή συγκριτικά με τον ανταγωνισμό για ταξίδια στις εθνικές οδούς εντός και εκτός συνόρων? Και όταν λέω ανταγωνισμό αναφέρομαι στα υπόλοιπα suv μέχρι τα 20000€.
Επέλεξα το συγκεκριμένο αμάξι επειδή στα χρήματα αυτά δεν υπήρχε άλλο με 1400 cc, θεωρείται σκυλί... Θα αντέξει τουλάχιστον για τα επόμενα 15 χρόνια με καλή χρήση. Μου άρεσε εσωτερικά και εξωτερικά.
TROXOS
4x4 Regular member
4x4 Regular member
 
Δημοσιεύσεις: 54
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 31, 2020 2:52 pm
Λάστιχα: Από αντιπροσωπεία
Διάσταση ελαστικών: 215/55
Suspension: ΕμπρόςΓόνατα McPhers
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: TROXOS

Re: Είναι αυτοκίνητο δρόμου?

Δημοσίευσηαπό jimsiv » Πέμ Αύγ 06, 2020 1:25 pm

Καλοτάξιδο και καλορίζικο!! Στο vitara club είσαι οπότε θα σου πούμε ότι είναι το καλύτερο. :lol:
Για ταξίδι στο δρόμο είναι ότι πρέπει. Χαμηλή κατανάλωση, αναπαυτικό, ασφαλές, χωράει άνετα μια τετραμελή οικογένεια με τα μπαγάζια και από τα πιο απολαυστικά στην οδήγηση!! Τώρα η αξιοπιστία δείχνει ότι είναι καλή αλλά σίγουρα τα χρόνια και τα χιλιόμετρα θα δείξουν. Ελπίζω να βγει άξιο του ονόματος vitara τουλάχιστον σε αυτό γιατί σε offroad απέχει πολύ πολύ από τους προγόνους του. (Καλά βρε ΝVταράκηδες... μην βαράτε... δικός σας έγινα και εγώ :lol:)
Αν και δικίνητος άνετα μπαίνεις σε έναν χωματόδρομο εκεί όπου ίσως άφηνες καμιά πλαστική πόδια με κάποιο άλλο και αν είχες και τετρακίνηση θα σε έβγαζε σίγουρα και σε μια αμμώδη ή ελαφρώς λασπώδη περιοχή χωρίς καμία παρέμβαση σε λάστιχα ή αναρτήσεις.
Να το χαρείς και ελπίζω να μας βγάλει την 15ετία απροβλημάτιστα.
SY2CDS
The trouble is, you think you have time --Buddha
Άβαταρ μέλους
jimsiv
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1106
Εγγραφή: Κυρ Σεπ 21, 2014 9:42 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: Falken Wildpeak A/T3WA
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17
Suspension: MAD(+λάστιχα) +4.5cm
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Δημήτρης

Re: Είναι αυτοκίνητο δρόμου?

Δημοσίευσηαπό stelios8ess » Πέμ Αύγ 06, 2020 1:27 pm

To Νέο Vitara είναι αυτοκινητο SUV περισσότερο για δρόμο (άσφαλτο) Έχει πολύ καλό περπάτημα.
Τα καταφέρνει μια χαρά σε ήπιους χωματοδρομους, όπως και στα χιόνια.
Το AllGrip (4X4) κάνει θαύματα. Το θεωρώ το καλύτερο στην κατηγορία του.
Το hybrid με "τρομάζει" λίγο, ίσος γιατί είναι μια καινούργια τεχνολογία στο συγκεκριμένο SUV.
O χρόνος θα δείξει αν συμφέρει το hybrid και αν θα βγάλει προβλήματα.
Για τα χρήματα του το θεωρώ καλή αγορά.
Ευτυχώς!! κάθε μέρα είναι διαφορετική.
Άβαταρ μέλους
stelios8ess
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6652
Εγγραφή: Δευτ Ιούλ 10, 2017 9:44 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: GoodyearVector4Season SUV
Διάσταση ελαστικών: 215-60 R17
Suspension: Της μαμά του
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Stelios8es
Name: Στέλιος

Re: Είναι αυτοκίνητο δρόμου?

Δημοσίευσηαπό giomei » Πέμ Αύγ 06, 2020 2:47 pm

Προσωπικά θεωρώ πως στη 2κινητη έκδοση του το βάζει στη κατηγορία των crossover, όπως το juke, το captur και τα τρίδυμα του φαου-βε γκρουπ (arona, troc , kamiq) . Σίγουρα δεν το λες κ αυτοκίνητο δρόμου, αλλά η χρήση εκτός είναι αντίστοιχη με ενός μικρομεσαίου 10ετιας, που δεν ήταν τόσο χαμηλά όσο τα καινούρια μικρομεσαία. Πιστεύω πως το vitara έχει καλύτερη σχέση τιμής/ εξοπλισμού σε σχέση με τον ανταγωνισμό του. Ταξίδια κάνεις με όλα τα αμάξια, το θέμα είναι τι συμβιβασμούς κάνεις στη κάθε περίπτωση. Θεωρώ πως με αυτό το αμάξι, οι συμβιβασμοί είναι ελάχιστοι ( εκτός αν κάποιος είναι τόσο ιδιότροπος πια :lol: :lol: )
Στη 4κινητη έκδοση είναι άλλου παπά ευαγγέλιο.
Άβαταρ μέλους
giomei
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 671
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 19, 2019 8:19 am
Τοποθεσία: Ελευσίνα
Λάστιχα: Cooper Disco ATT/ FEDIMA
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17- 215/65/16
Suspension: ++
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Γιώργος

Re: Είναι αυτοκίνητο δρόμου?

Δημοσίευσηαπό GregoryA » Δευτ Αύγ 17, 2020 9:19 am

Απο ολα ειναι, εχει ενα περιεργο πραγμα, οσο το οδηγας τοσο το αγαπας, πας παντου και κυριως ασφαλτο, ηπιο χωματοδρομο, χιονια κλπ.
Βεβαια εχει κατι παιδια εδω που τα πανε παντου και οταν λεω παντου, παντου!!!!
Καλα χιλιομετρα, αγρατσουνιστο!!!!
Lifes2short...Ride the World
SUZUKI VITARA 1.4 GL+ DITC 4WD
HONDA ST1300A PAN EUROPEAN
Άβαταρ μέλους
GregoryA
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 698
Εγγραφή: Τρί Οκτ 16, 2018 1:41 pm
Τοποθεσία: Μυτιλήνη
Λάστιχα: Continental
Διάσταση ελαστικών: 215/55R17
Suspension: Μαμά
cb: Όχι
Aka: GregoryA
Name: Γρηγόρης

Re: Είναι αυτοκίνητο δρόμου?

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Δευτ Αύγ 17, 2020 10:00 am

GregoryA έγραψε:Απο ολα ειναι, εχει ενα περιεργο πραγμα, οσο το οδηγας τοσο το αγαπας, πας παντου και κυριως ασφαλτο, ηπιο (+++!!!) χωματοδρομο, χιονια κλπ.
Βεβαια εχει κατι παιδια εδω (παιδί και γω!!! 63 χρονών !!! :lol: :lol: :lol: Ευχαριστώ πολύ!!! ) που τα πανε παντου και οταν λεω παντου, παντου!!!!
(έστω και δύσκολα!!! αλλά ....ακόμα και εκεί που τα GV & Jimny & Cherokee 4λιτρο, πάνε με 1η - "αργά" & κλειδωμένες πλήμνες!!!, όπως στην τελευταία διάσχιση....)
Καλα χιλιομετρα, αγρατσουνιστο!!!!


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)
Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ
Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9327
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: Είναι αυτοκίνητο δρόμου?

Δημοσίευσηαπό GregoryA » Τρί Αύγ 18, 2020 10:57 am

Αντωνη δεν παιζεσαι.... :lol: :dance: :clap:
Lifes2short...Ride the World
SUZUKI VITARA 1.4 GL+ DITC 4WD
HONDA ST1300A PAN EUROPEAN
Άβαταρ μέλους
GregoryA
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 698
Εγγραφή: Τρί Οκτ 16, 2018 1:41 pm
Τοποθεσία: Μυτιλήνη
Λάστιχα: Continental
Διάσταση ελαστικών: 215/55R17
Suspension: Μαμά
cb: Όχι
Aka: GregoryA
Name: Γρηγόρης

Re: Είναι αυτοκίνητο δρόμου?

Δημοσίευσηαπό ebot » Δευτ Αύγ 24, 2020 12:52 pm

TROXOS έγραψε:Suzuki vitara hybrid 1400 129 hp, 2*4 το θεωρείται αμάξι δρόμου? Είναι καλή επιλογή συγκριτικά με τον ανταγωνισμό για ταξίδια στις εθνικές οδούς εντός και εκτός συνόρων? Και όταν λέω ανταγωνισμό αναφέρομαι στα υπόλοιπα suv μέχρι τα 20000€.
Επέλεξα το συγκεκριμένο αμάξι επειδή στα χρήματα αυτά δεν υπήρχε άλλο με 1400 cc, θεωρείται σκυλί... Θα αντέξει τουλάχιστον για τα επόμενα 15 χρόνια με καλή χρήση. Μου άρεσε εσωτερικά και εξωτερικά.


Ας το ξεκινήσουμε ανάποδα θα πρότεινα ... Τί θεωρείται όχημα "εκτός δρόμου" ... Τελικά τα SUVοειδή γενικότερα, ως είδος, στην εργοστασιακή τους κατάσταση - χωρίς μετατροπές - είναι off-road οχήματα ή όχι?

Και ας ξεκινήσουμε από την αρχή : Τι σημαίνει "δύσβατος χωματόδρομος"? Εξ όσων γνωρίζω δεν υπάρχει ένα καθολικά αποδεκτό σύστημα ταξινόμησης βατότητας συνεπώς ο καθένας εδώ αυτοσχεδιάζει εισάγοντας ένα απολύτως υποκειμενικό στοιχείο πχ https://azoffroad.net/trail-ratings (μια αναζήτηση στο google για "4x4 trail rating system" θα σου επιστρέψει 100δες - διαφορετικά - αποτελέσματα).

Για μένα "δύσβατος χωματόδρομος" όταν κάποιος βρίσκεται πίσω από το τιμόνι ενός "τυπικού" ΙΧ εκτός δρόμου οχήματος (LandCruiser, Navara, Jimny, Niva, Duster Diesel κτλ με τα κατάλληλα για την περίσταση λάστιχα) σημαίνει ένα συνδυασμό των εξής : μέγιστη ταχύτητα κίνησης σαφώς κάτω από 10 χαω (σε σημεία κάτω από 5 χαω), συχνό κατέβασμα από το αυτοκίνητο για έλεγχο βατότητας (κατάσταση τερέν, απόσταση από το έδαφος, ιχνηλάτηση κτλ), συχνά σπιναρίσματα/γλιστρήματα των τροχών λόγω απώλειας πρόσφυσης/κρεμασμάτων και κλειδωμένες ζώνες ασφαλείας επιβατών λόγω κλίσεων ή/και τρανταγμάτων.

Υπό αυτή την έννοια το αυτοκίνητο σου, όπως και το δικό μου μη υβριδικό AllGrip 1.4 NV, είναι παντελώς ακατάλληλο - στην εργοστασιακή του κατάσταση - για οτιδήποτε σχετικό με σοβαρή off-road χρήση. Επιπρόσθετα ή γνώμη μου είναι ότι το να προσπαθήσεις να μετατρέψεις εκ των υστέρων το αμάξι σου σε off road όχημα είναι σαν να προσπαθήσεις να εκπαιδεύσεις λαμπραντόρ για κυνομαχίες - χαμένος χρόνος, κόπος και χρήματα μαζί με μια απατηλή ψευδαίσθηση ισχύος.

Από την άλλη αν ενδιαφέρεσαι να αξιοποιήσεις τις καλύτερες από συμβατικό μη SUV γωνίες προσέγγισης/διαφυγής/ράμπας κτλ μπαίνοντας που και πού σε συντηρούμενους χωματόδρομους και κακοτοπιές τότε - αν δεν σε πολυαπασχολεί η μειωμένη πρόσφυση στο βρεγμένο - με μια 4άδα all terrain/all weather λάστιχα είσαι ΟΚ. Από την άλλη καθότι είσαι μπροσθοκίνητος ότι δρομίσια λάστιχα και αν φορέσεις είναι δεδομένο ότι σε ξερό ασταθές χώμα ή χαλίκι, βρεγμένο χόρτο, άμμο κτλ υπό μικρές έστω 10% κλίσεις θα ακινητοποιηθείς εξίσου πανηγυρικά με το οποιοδήποτε άλλο μπροστοκίνητο - άσχετα αν πιθανά πας λίγο ποιό μακριά από το allgrip αδελφάκι σου με τα καλοκαιρινά μαμίσια λάστιχα.

Ήθελα να ξεκινήσω εδώ και καιρό ένα αντίστοιχο θέμα αλλά επειδή πιθανόν έχει ήδη ξανασυζητηθεί και κουράσει, παίρνω αφορμή από το πόστ του TROXOS για να το επισημάνω:

Είναι εκπληκτικό το πόσο χαμηλά είναι οι οδηγικές μας ικανότητες και πόσο ψηλά οι φοβίες και η απειρία όλων εμάς των πρωτευουσιάνων λόγω του συστηματικά μη-μου-άπτου τρόπου χρήσης των ΙΧ μας σε σχέση με τους ανθρώπους της υπαίθρου και τους εξοικειωμένους με το χώμα οδηγούς. πχ Έχω δει Toyota Avensis ανεβασμένο στις κορφές του Χελμού δίπλα στον Αρίσταρχο, Toyota Yaris ανεβασμένο στον Γκέσο του Γράμμου δίπλα στο μνημείο του εμφυλίου, Παλιό Mercedes 180 στην Καλύβα Χρηστάκη στον Όλυμπο, VW Golf στην αφετηρία του μονοπατιού για την πυραμίδα της Γκιώνας κτλ κτλ Φυσικά όλα αυτά καλοκαίρι και σε στεγνό τερέν, όμως προσωπικά - ως οδηγός του γλυκού νερού που χλωμιάζει κάθε φορά που ακούει κοπάνημα κάτω από το αμάξι του - θα θεωρούσα αδιανόητο να ανέβω με τέτοια οχήματα σε τέτοια σημεία ακόμα και εάν γνώριζα εκ των προτέρων την κατάσταση του δρόμου (πάνω από τα 1500-2000 μέτρα ο καιρός "κλείνει" για πλάκα σε χρόνο dt στο βουνό).

Τέλος ένα ακόμα σχόλιο για την ματαιότητα και σχετικότητα των αυτοκινητιστικών πραγμάτων που μου θυμίζει την περίοδο που ως οργισμένος γιάπις ξόδευα 10δες χιλιάδες ευρά για βελτιώσεις σε ασφάλτινα βολτάδικα αμάξια : Στο τέλος της ημέρας όλοι όσοι βγαίνουμε που και που "εκτός δρόμου" θα πρέπει να θυμόμαστε ότι πιθανότατα η πλέον extreme "διάσχιση" μας δεν αποτελεί παρά καθημερινότητα για τους 100δες κτηνοτρόφους και γεωργούς της ελληνικής υπαίθρου, η δε εκτός δρόμου ικανότητες του οποιουδήποτε κωλοφτιαγμένου 4χ4 δεν μπορεί να είναι παρά αντικείμενο αστεϊσμού για τον οποιοδήποτε χειριστή χωματουργικού μηχανήματος, ΔΕΗτζή, Χειριστή εκχιονιστικού κτλ κτλ απανταχού της ελληνικής επικράτειας.
ebot
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 16, 2020 9:46 pm
Τοποθεσία: Αττική
Λάστιχα: Continental EcoContact
Διάσταση ελαστικών: 215/55-R17
Suspension: Stock
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Άκης

Re: Είναι αυτοκίνητο δρόμου?

Δημοσίευσηαπό SCOUTER » Δευτ Αύγ 24, 2020 1:38 pm

Well said
Very well said
Άβαταρ μέλους
SCOUTER
4x4 Regular member
4x4 Regular member
 
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 15, 2019 12:47 pm
Λάστιχα: Continental
Διάσταση ελαστικών: 215/55 R17
Suspension: Εργοστασιακη
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Big Papa

Re: Είναι αυτοκίνητο δρόμου?

Δημοσίευσηαπό kostasRS » Δευτ Αύγ 24, 2020 2:55 pm

ebot έγραψε:]

Ας το ξεκινήσουμε ανάποδα θα πρότεινα ... Τί θεωρείται όχημα "εκτός δρόμου" ... Τελικά τα SUVοειδή γενικότερα, ως είδος, στην εργοστασιακή τους κατάσταση - χωρίς μετατροπές - είναι off-road οχήματα ή όχι?

Και ας ξεκινήσουμε από την αρχή : Τι σημαίνει "δύσβατος χωματόδρομος"? Εξ όσων γνωρίζω δεν υπάρχει ένα καθολικά αποδεκτό σύστημα ταξινόμησης βατότητας συνεπώς ο καθένας εδώ αυτοσχεδιάζει εισάγοντας ένα απολύτως υποκειμενικό στοιχείο πχ https://azoffroad.net/trail-ratings (μια αναζήτηση στο google για "4x4 trail rating system" θα σου επιστρέψει 100δες - διαφορετικά - αποτελέσματα).

Για μένα "δύσβατος χωματόδρομος" όταν κάποιος βρίσκεται πίσω από το τιμόνι ενός "τυπικού" ΙΧ εκτός δρόμου οχήματος (LandCruiser, Navara, Jimny, Niva, Duster Diesel κτλ με τα κατάλληλα για την περίσταση λάστιχα) σημαίνει ένα συνδυασμό των εξής : μέγιστη ταχύτητα κίνησης σαφώς κάτω από 10 χαω (σε σημεία κάτω από 5 χαω), συχνό κατέβασμα από το αυτοκίνητο για έλεγχο βατότητας (κατάσταση τερέν, απόσταση από το έδαφος, ιχνηλάτηση κτλ), συχνά σπιναρίσματα/γλιστρήματα των τροχών λόγω απώλειας πρόσφυσης/κρεμασμάτων και κλειδωμένες ζώνες ασφαλείας επιβατών λόγω κλίσεων ή/και τρανταγμάτων.

Υπό αυτή την έννοια το αυτοκίνητο σου, όπως και το δικό μου μη υβριδικό AllGrip 1.4 NV, είναι παντελώς ακατάλληλο - στην εργοστασιακή του κατάσταση - για οτιδήποτε σχετικό με σοβαρή off-road χρήση. Επιπρόσθετα ή γνώμη μου είναι ότι το να προσπαθήσεις να μετατρέψεις εκ των υστέρων το αμάξι σου σε off road όχημα είναι σαν να προσπαθήσεις να εκπαιδεύσεις λαμπραντόρ για κυνομαχίες - χαμένος χρόνος, κόπος και χρήματα μαζί με μια απατηλή ψευδαίσθηση ισχύος.

Από την άλλη αν ενδιαφέρεσαι να αξιοποιήσεις τις καλύτερες από συμβατικό μη SUV γωνίες προσέγγισης/διαφυγής/ράμπας κτλ μπαίνοντας που και πού σε συντηρούμενους χωματόδρομους και κακοτοπιές τότε - αν δεν σε πολυαπασχολεί η μειωμένη πρόσφυση στο βρεγμένο - με μια 4άδα all terrain/all weather λάστιχα είσαι ΟΚ. Από την άλλη καθότι είσαι μπροσθοκίνητος ότι δρομίσια λάστιχα και αν φορέσεις είναι δεδομένο ότι σε ξερό ασταθές χώμα ή χαλίκι, βρεγμένο χόρτο, άμμο κτλ υπό μικρές έστω 10% κλίσεις θα ακινητοποιηθείς εξίσου πανηγυρικά με το οποιοδήποτε άλλο μπροστοκίνητο - άσχετα αν πιθανά πας λίγο ποιό μακριά από το allgrip αδελφάκι σου με τα καλοκαιρινά μαμίσια λάστιχα.

Ήθελα να ξεκινήσω εδώ και καιρό ένα αντίστοιχο θέμα αλλά επειδή πιθανόν έχει ήδη ξανασυζητηθεί και κουράσει, παίρνω αφορμή από το πόστ του TROXOS για να το επισημάνω:

Είναι εκπληκτικό το πόσο χαμηλά είναι οι οδηγικές μας ικανότητες και πόσο ψηλά οι φοβίες και η απειρία όλων εμάς των πρωτευουσιάνων λόγω του συστηματικά μη-μου-άπτου τρόπου χρήσης των ΙΧ μας σε σχέση με τους ανθρώπους της υπαίθρου και τους εξοικειωμένους με το χώμα οδηγούς. πχ Έχω δει Toyota Avensis ανεβασμένο στις κορφές του Χελμού δίπλα στον Αρίσταρχο, Toyota Yaris ανεβασμένο στον Γκέσο του Γράμμου δίπλα στο μνημείο του εμφυλίου, Παλιό Mercedes 180 στην Καλύβα Χρηστάκη στον Όλυμπο, VW Golf στην αφετηρία του μονοπατιού για την πυραμίδα της Γκιώνας κτλ κτλ Φυσικά όλα αυτά καλοκαίρι και σε στεγνό τερέν, όμως προσωπικά - ως οδηγός του γλυκού νερού που χλωμιάζει κάθε φορά που ακούει κοπάνημα κάτω από το αμάξι του - θα θεωρούσα αδιανόητο να ανέβω με τέτοια οχήματα σε τέτοια σημεία ακόμα και εάν γνώριζα εκ των προτέρων την κατάσταση του δρόμου (πάνω από τα 1500-2000 μέτρα ο καιρός "κλείνει" για πλάκα σε χρόνο dt στο βουνό).

Τέλος ένα ακόμα σχόλιο για την ματαιότητα και σχετικότητα των αυτοκινητιστικών πραγμάτων που μου θυμίζει την περίοδο που ως οργισμένος γιάπις ξόδευα 10δες χιλιάδες ευρά για βελτιώσεις σε ασφάλτινα βολτάδικα αμάξια : Στο τέλος της ημέρας όλοι όσοι βγαίνουμε που και που "εκτός δρόμου" θα πρέπει να θυμόμαστε ότι πιθανότατα η πλέον extreme "διάσχιση" μας δεν αποτελεί παρά καθημερινότητα για τους 100δες κτηνοτρόφους και γεωργούς της ελληνικής υπαίθρου, η δε εκτός δρόμου ικανότητες του οποιουδήποτε κωλοφτιαγμένου 4χ4 δεν μπορεί να είναι παρά αντικείμενο αστεϊσμού για τον οποιοδήποτε χειριστή χωματουργικού μηχανήματος, ΔΕΗτζή, Χειριστή εκχιονιστικού κτλ κτλ απανταχού της ελληνικής επικράτειας.

Διαφωνω σχεδον σε ολα
-

Ειμαι απο κινητο και δεν μπορω να ξεδιπλωθω :lol: :lol: :lol:
Sex Trainer!!!
Άβαταρ μέλους
kostasRS
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 11414
Εγγραφή: Παρ Ιαν 18, 2013 8:27 pm
Τοποθεσία: Αθηνα
Λάστιχα: Michelin latitude cross
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: 3,5
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Παντου & πουθενα
Name: kostas

Re: Είναι αυτοκίνητο δρόμου?

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Δευτ Αύγ 24, 2020 3:00 pm

Θα συμφωνήσω αλλά ....θα διαφωνήσω κιόλας!

Ένας " πρωτευουσιάνος" οδηγός (του ΣΚ κατ' άλλους) δεν θα τα καταφέρει στα δύσκολα, ότι και να του δώσεις!

Αντίθετα ένας έμπειρος οδηγός θα τα καταφέρει ακόμα και με ΙΧ απλό σε αρκετά δύσκολες διαδρομές, που θα κολλήσει ο πρωτευουσιάνος με το 4Χ4.

Προσωπικά έχω δοκιμάσει το NV μου με επιτυχία ( με ψήλωμα 3 εκ. και λάστιχα λάσπης) σε αρκετά δύσκολες ανηφόρες, που οι σίγουρα ικανότεροι "πρόγονοι" του NV, χρειάζονται για να ανέβουν 1η, "αργά" & κλειδωμένες πλήμνες!

Υ.Γ. Αναφέρω το τελευταίο σαν μέτρο ένδειξης του offroad

Σαν αυτοκίνητο δρόμου, που είναι και το θέμα, είναι παρά πάρα πάρα πολύ καλύτερο από ότι περίμενα, για ταχύτητες σε ΕΟ μέχρι 170 χαω ( μέγ. ταχ. γύρω στα 200 χαω)
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)
Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ
Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9327
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: Είναι αυτοκίνητο δρόμου?

Δημοσίευσηαπό GATOZ » Δευτ Αύγ 24, 2020 3:48 pm

1. νταστερ στα σοβαρα χωματινα? νταστερ? σιριουσλυ? η μονη χρηση ειναι αν σου ερχεται προωρη και εκεινη θελει κι αλλο, να σκεφτεσαι νταστερ να αντεχεις. αλλα μπορει και να σου κρεμασει...
2. και ομως το μαμα βιτ ολγκριπ παει στο 90% των δρομων που θα παει ενα μαμα τζιβι. περιορισμος μονο ο προβολος μπροστα.
3. ενα φτιαγμενο τζιβι θα παει παντου και με σουκου-λη οδηγο. εκει που θα παει, ενα μαμα ολγκριπ νιβι δεν φτανει ουτε στο 50% με τον καλυτερο οδηγο του κοζμου
4. ενα φτιαγμενο νιβι θα παει στο 80% απο οπου παει ενα φτιαγμενο τζιβι. με σημειωσις: ενα τζιβι θελει 10 χιλιαρικα να σιαχτει και ενα νιβι εναμισο χιλιαρικο. το νιβι ομως θελει και καλονε οδηγονε. δηλαδη οχι τον τονυ.
5. πραγματι οι οδηγικες εμπειριες χρειαζονται. κυτταξτε να ερχοσαστε στας εκδρομας εστω κα ως επιβαται
6. ενα δικουνο νιβι παει στο 90% των μερων που παει ενα τετρακουνο.
7. για να οριστει ο ορος τράιαλ δεν εχετε παρα τα κανετε μια βολτιτσα στη πιστα του δια. απο εκειθε περνανε μονο τουμπανα. πολυ τουμπανα. και αυτα με αβαριες...κλαψ.
8. ως δρομου το βιτ ταξιδευει χωρις να ασπριζουν βοστριχοι εως τα 160-180. μετα παει μεν, θελει γατο, λεμε τωρα, οδηγουλη δε
9. λαστιχα. λαστιχα. λαστιχα. κανουν πραγματι τη περσοτερη δουλεια. εκει που γλιστραγες στο χαντακι.
10. ψαχνω απελπισμενα να αλλαξω το νιβι με το ληζ να με πρεσσαρει αλυπητα. δεν βρισκω τι αψηλο να το αντικαταστησει σε εως και πενηντα χιλιαρικα αξια. σχεδον παντου ή ειναι κορυφη ή ειναι κοντα. και σε εμενα φρουφρου ηλεκτρονικα ταμπλα, πλαστικα μαλακα και αλλα τετοια σαχλα δεν πιανουν. ασε που ειχα πουγκ 508 και φαου τσι και δεν ξαναψηνωμαι να απομνημονευσω πόις με συνεργεια ανα νομο. οφ κορς εχω την αισθησις οτι και στα βιτ οσα παλιοτερα, τοσο καλυτερα, δειτε τα ες οσων εχουμε εδω μεσα που δεν κανουν κιχ σε σκισιμο. ασε που χανς και καμποσα αλογατα. για δοκιμαστε να βρειτε ες να πουλιεται στο καρ τζι αρ...
μιλφΑμαν
Άβαταρ μέλους
GATOZ
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2732
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 15, 2015 7:38 pm
Τοποθεσία: Πετρούπολη
Λάστιχα: Malatesta Kobra NT
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: 4wheelers +14
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: gatoz
Name: Θεοντόρε δη Γκρέιπ (τ νοτ)

Re: Είναι αυτοκίνητο δρόμου?

Δημοσίευσηαπό Nikola Tenv » Δευτ Αύγ 24, 2020 4:56 pm

Φίλε ebot μια ,

Να σημειώσω οτι σχεδόν όλες οι διαδρομές ήταν άγνωστες αν οχι ολες, ολες μεσα σε βουνό .
Το ΝV μου δεν το λες και φτιαγμένο , έχει μια ποδιά και λάστιχα (το χειμώνα ) Α/Τ.

Η απάντηση μου είναι οτι το Vitara έχει προσανατολισμό το δρόμο αλλά δεν θα πει οχι και σε διαδρομές που περνάνε υλοτόμοι, κτηνοτρόφοι, μελισσοκόμοι,γεωργοί ,κυνηγοί. Εχω συναντήσει κάμποσους απο δαύτους ;-)
N.Vitara 1.6 D.Allgrip MP coil springs+2cm, Falken A/T3 , 4mm alum. engine skid plate.

51°13'N 07°38'E
Άβαταρ μέλους
Nikola Tenv
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 3452
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 03, 2015 3:38 pm
Λάστιχα: Falken wildpeak A/T3wa
Διάσταση ελαστικών: 215-60-17
Suspension: εργ +3,5 εκ ΜΡ
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: the yachtsman
Name: Νικος

Re: Είναι αυτοκίνητο δρόμου?

Δημοσίευσηαπό kostasRS » Δευτ Αύγ 24, 2020 5:01 pm

Εφοσον δεν χρειαστεις διερμηνεα :lol:
Με καλυψε ο Γατος !!!

Αλλιως διαβασε αργα συγκεντρωμενος :lol:
Δινω βοηθειες :drool:
Οπου τζιβι=το παλαιο grand vitara
Oπου νιβι=το αμαξι που εχεις :lol:
-
-Επιση θεωρω ακυρη την συγκριση περι
κτηνοτρόφους και γεωργούς και αστεϊσμού για τον οποιοδήποτε χειριστή χωματουργικού μηχανήματος, ΔΕΗτζή, Χειριστή εκχιονιστικού κτλ κτλ απανταχού της ελληνικής επικράτειας.(αυτο ειναι κοπι απο εσενα )
Ο καθενας ειναι ελευθερος να κανει οτι θελει με οτι θελει εφοσον ειναι χαρουμενος και περναει καλα χωρις να δημιουργει προβλημα :D
Και σιγουρα δεν ειναι ματαιοτητα οπως λες. :D
Αν διαβασεις εδω τι εχουν κανει τα παιδια με εκδρομες και δυσκολα τερεν ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ .

Φιλικα παντα Κωστας
Sex Trainer!!!
Άβαταρ μέλους
kostasRS
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 11414
Εγγραφή: Παρ Ιαν 18, 2013 8:27 pm
Τοποθεσία: Αθηνα
Λάστιχα: Michelin latitude cross
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: 3,5
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Παντου & πουθενα
Name: kostas

Re: Είναι αυτοκίνητο δρόμου?

Δημοσίευσηαπό ebot » Δευτ Αύγ 24, 2020 5:42 pm

ΟΚ, αν καταλήξουμε να θεωρούμε off-roader το NV με την γωνία προσέγγισης των ~18 μοιρών, τους 18.5 πόντους απόσταση από το έδαφος, τον ημιάκαμπτο πίσω άξονα, τον ψόφιο κάτω από τις ~1800 στροφές κινητήρα στην 1.4 manual εκδοχή του, την κλιμάκωση σαζμάν χωρίς αργά/κοντά που δίνει την πρώτη στο ρελαντί (με το γκάζι απάτητο) πάνω από τα 5 χαω και που σε αναγκάζει να πατινάρεις τον δίσκο μέχρι καταστροφής του για να περάσεις ένα μέτριο έστω νεροφάγωμα ή φυτεμένο βράχο τότε όντως το βιβλίο των κανόνων της 4χ4 οδήγησης θα πρέπει να ξαναγραφεί. Ειδικά δε αν μιλάμε για την 2WD έκδοση τότε δεν θα πρόκειται για απλή αναθεώρηση της βίβλου του off-roading αλλά για εκ θεμελίων ανατροπή της.

H άποψη μου είναι ότι, με σημαντικές παραχωρήσεις στον τομέα της ποιότητας_κατασκευής/άνεσης/αξιοπιστίας και επιδόσεων στην άσφαλτο, το πλησιέστερο προς το εκτός δρόμου πρότυπο αμάξι στην κατηγορία τιμής των περίπου 20k ευρώ είναι το 4κινητο Dacia Duster (ειδικά στην diesel εκδοχή του). Το Duster αποτελεί μια απόπειρα διασταύρωσης μεταξύ Vitara NV & Jimny που η Suzuki επέλεξε για εμπορικούς λόγους να μην κάνει στην περίπτωση του NV. Έτσι κατέληξε να έχει ένα απαράδεκτο από πάσης απόψεως στην άσφαλτο νέο Jimny με εξαιρετικές όμως εκτός δρόμου δυνατότητες και ένα ευνουχισμένο στο χώμα διάδοχο του GV με εξαιρετικά καλές όμως για SUV επιδόσεις στην άσφαλτο, ειδικά στις 1.4 NV εκδόσεις.

Και για να επανέλθω στο βασικό ερώτημα του TROXOS όπως εγώ τουλάχιστον το εισέπραξα : Ναι το 1.4 NV είναι αυτοκίνητο δρόμου στον ίδιο βαθμό με τα αντίστοιχης κατηγορίας ανταγωνιστικά του SUV και θα παραμείνει σε αυτή διότι για αυτό το προόρισε η Suzuki. Και ναι προφανώς μπορείς να το πλακώσεις στις μοντίφες και να το κάνει φρανκενστάιν offroader - με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που μπορείς να μετατρέψεις μια τοστιέρα σε σόμπα για να ζεσταίνεσαι τις κρύες νύχτες του χειμώνα ...
ebot
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 16, 2020 9:46 pm
Τοποθεσία: Αττική
Λάστιχα: Continental EcoContact
Διάσταση ελαστικών: 215/55-R17
Suspension: Stock
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Άκης

Επόμενο

Επιστροφή στο Γενική συζήτηση

arahova Παρ Απρ 19, 2024 9:50 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Απρ 19, 2024 5:46 am Καλημέρα σας
john maxx Πέμ Απρ 18, 2024 10:24 pm Καλησπέρα από Μάλτα
arahova Πέμ Απρ 18, 2024 10:04 am Καλημέρα σε όλους.
ΣΤΑΥΡΟΣ Πέμ Απρ 18, 2024 8:16 am Κυριακή 12-5-2024 τα 16α γενέθλια του VITARAclub στην
antonis1627 Πέμ Απρ 18, 2024 5:57 am Καλημέρα σας.
Διοματάρης Πέμ Απρ 18, 2024 3:36 am Καλημέρα όλη μέρα
arahova Τετ Απρ 17, 2024 10:35 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 17, 2024 6:16 am Καλημέρα σας.
arahova Τρί Απρ 16, 2024 10:16 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Απρ 16, 2024 6:31 am Καλημέρα σας.
Nikola Tenv Δευτ Απρ 15, 2024 7:21 pm Καλησπέρα ,καλή εβδομάδα
arahova Δευτ Απρ 15, 2024 10:55 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Απρ 15, 2024 6:08 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
john maxx Κυρ Απρ 14, 2024 11:30 pm Καλησπέρα
arahova Κυρ Απρ 14, 2024 11:48 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Απρ 14, 2024 7:01 am Καλημέρα σας.
KonKalamata Σάβ Απρ 13, 2024 5:26 pm Καλησπέρα σε όλους και καλό μας Σαββατοκύριακο.
arahova Σάβ Απρ 13, 2024 9:49 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
Atlas Σάβ Απρ 13, 2024 8:51 am Καλημέρα παίδες!!!
antonis1627 Σάβ Απρ 13, 2024 8:08 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
arahova Παρ Απρ 12, 2024 9:51 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ//Κ.
antonis1627 Παρ Απρ 12, 2024 6:08 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Πέμ Απρ 11, 2024 10:57 am Τετάρτη 17-4-2024 πάμε για καφεδάκι στη
arahova Πέμ Απρ 11, 2024 9:53 am Καλημέρα σε όλους.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 13 επισκέπτες