Υποχρεωτικός περιοριστής ταχύτητας

Εδώ λέμε ότι μας κατέβει και δεν έχει θέση αλλού

Re: Υποχρεωτικός περιοριστής ταχύτητας

Δημοσίευσηαπό nidi » Δευτ Απρ 08, 2019 11:11 am

Στο στρατό, όταν υπηρετούσα είχα ειδικότητα οδηγού. Όπερ σημαίνει ότι έβγαλα όλα τα διπλώματα μέχρι λεωφορείο και μου πήρε σχεδόν 2 μήνες.

Ο δάσκαλος μας είχε φέρει ακριβώς το ίδιο παράδειγμα με τα δευτερόλεπτα και την απόσταση φρεναρίσματος και μάλιστα μας είχε πει το εξής: Ο Σούμι (καλή του ώρα και μακάρι να συνέλθει το παλικάρι) είχε περίπου 0.8 από στάση στην pole position. Φυσικά είναι εξιδανικευμένο, είναι χρόνος σε στάση, είναι χρόνος που προέρχεται από έναν επαγγελματία κλπ κλπ..

Το παράδειγμα ήταν με 40 χλμ/ω.. Ακόμα κι αν είσαι ο Σουμάχερ λοιπόν (που δεν είμαστε), το αυτοκίνητο θα ακινητοποιηθεί σε κάποιες δεκάδες μέτρα. Δε νομίζω να έχει σημασία αν θα γίνει σε 12 ή σε 15 ή σε 18.. δηλάδη έχει και μάλιστα πολύ μεγάλη σημασία ΑΛΛΑ με εξιδανικευμένες συνθήκες οι οποίες δεν ισχύουν τις περισσότερες φορές γιατί πολύ απλά υπερβαίνουμε το όριο κατά πολύ.

Αλήθεια, κάνει τη διαφορά αν ο χρόνος αντίδρασης είναι 2 δευτ ή 1 ή 0.8 ή ακόμα και 0.4??

PGP έγραψε:Οι νέοι άνθρωποι έχουν χρόνο αντίδρασης κατω του δευτερολέπτου και αν προσέχουν τον δρόμο και είναι προετοιμασμένοι η αντίδραση πέφτει κατω από μισο δευτερόλεπτο.


Νομίζω είναι πολύ υπερβολική αυτή η υπόθεση. Προσωπική γνώμη πάντα..

PGP έγραψε:αλλά 70 χιλιόμετρα όριο στην Αττική οδό? Με ποια λογική?


Αν είναι πριν ή μετά από είσοδο ή έξοδο, τότε είναι φυσιολογικό. Ακόμα και στην εθνική που ο κάθε κομπλεξικός θέλει να τρέχει ανεξάρτητα από το τι αυτοκίνητο έχει και τι συντήρηση του έχει κάνει, αγνοούμε πολλούς βασικούς κανόνες όπως το κόψιμο της ταχύτητας όταν εισέρχονται ή εξέρχονται άλλα οχήματα. Στην Ευρώπη που όλα είναι πιο οργανωμένα από εμάς, το κάθε σήμα έχει απόλυτη λογική και θα έλεγα ότι από αυτά που έχω δει γενικώς έξω, και στην Ελλάδα η σήμανση μπορεί να είναι φτωχή ή ανύπαρκτη αλλά όπου υπάρχει έχει κάποια λογική που αγνοούμε είτε από έλλειψη οδηγικής παιδείας, είτε γιατί το μόριο μας είναι πολύ μικρό, είτε γιατί το κόμπλεξ μας είναι υπέρμετρο.

Φιλικά πάντα!
Τελευταία επεξεργασία από nidi και Δευτ Απρ 08, 2019 11:16 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
| | | |
Άβαταρ μέλους
nidi
World Travellers
World Travellers
 
Δημοσιεύσεις: 2771
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 08, 2011 7:36 pm
Τοποθεσία: Εύβοια
Λάστιχα: Goodyear EfficientGrip P2
Διάσταση ελαστικών: 195/70 R15
Suspension: Factory
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: the pin project
Name: Nikos

Re: Υποχρεωτικός περιοριστής ταχύτητας

Δημοσίευσηαπό nick_89 » Δευτ Απρ 08, 2019 11:14 am

zerarblack έγραψε:...Εκεί που πρέπει θα πάμε με 130 και εκεί που πρέπει με 50. Τώρα ξεκινάει η μεγάλη κουβέντα. Να μάθουμε να σεβόμαστε τα πρέπει και τα πρέπει να είναι σωστά και να κάνουν εύκολη την ζωή μας.

Το αυτό. Πολύ σημαντικό είναι επίσης και ο κάθε οδηγός να ξέρει τί του γίνεται. Υπάρχει και η καμπάνια Use your Roadsense, εις τα εξωτερικά.

zerarblack έγραψε:Απλά εγώ έχω πάντα δίκιο! :lol: :lol: :lol:

Αυτό εξυπακούεται :lol: :lol: :lol:

Εγώ ξαναερωτώ.

ταξιδιάρα ψυχή..
Vitara Virus
Raptorian
Άβαταρ μέλους
nick_89
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 21797
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 01, 2009 6:26 pm
Τοποθεσία: Αθήνα GR
Λάστιχα: General Grabber AT
Διάσταση ελαστικών: 285/70/ R17
Suspension: Fox Racing
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Scotsman
Name: Νίκος

Re: Υποχρεωτικός περιοριστής ταχύτητας

Δημοσίευσηαπό nick_89 » Δευτ Απρ 08, 2019 11:22 am

nidi έγραψε:Αλήθεια, κάνει τη διαφορά αν ο χρόνος αντίδρασης είναι 2 δευτ ή 1 ή 0.8 ή ακόμα και 0.4??

Προσωπικά ναι. Αλλιώς θα αντιδράσω εγώ που έχω το νού μου 1000% όταν οδηγώ και αλλιώς ένας παππούς που πήρε κούρσα και είναι ξεκάθαρο ότι δεν το έχει.
Επίσης και στην καθημερινή μου οδήγηση αλλά και όταν πάω λίγο πιο γρήγορα (σε λεωφόρους με μπαριέρες εννοώ τύπου Συγγρού και Κηφισσίας, όχι στις τοπικές), πάντα κοιτάω και προσπαθώ να μαντέψω τί πρόκειται να κάνει ο άλλος. Κοιτάω μέσα από τα παράθυρα των άλλων, χαμηλά πίσω από τις μπαριέρες, μήπως υπάρχει ζώο και γενικότερα είμαι σε εγρήγορση. Δεν είναι λίγες οι φορές δε, που αν δεν οδηγούσα με το μυαλό μου στην τσίτα, θα έπεφταν πάνω μου διάφοροι που απλά τους ήρθε να στρίψουν, να αλλάξουν λωρίδα κτλ κτλ.
Θέλει αμυντική οδήγηση με επιθετικό πνεύμα :lol:

edit: Σημερινή φωτογραφία από σημείο στην Καισαριανή που ΟΠΟΤΕ ΜΑ ΟΠΟΤΕ ΒΡΕΧΕΙ ΕΧΕΙ ΣΤΟΥΚΑ. Στούκα στην καλύτερη, στην χειρότερη φεύγεις γκρεμό. Σημειωτέον είναι ο δρόμος που βγάζει την Αττική Οδό για ΚΕΝΤΡΟ ΑΘΗΝΑ. Άσφαλτος γυαλί και στροφή τέλεια για μπαντιλίκι όταν είναι στεγνό. Αντί λοιπόν να ρίξουν 300 μέτρα άσφαλτο, βάζουν τις ταμπέλες με τα βελάκια τα μαυρόασπρά...
56396035_983980428657666_5367720169420357632_n.jpg

ταξιδιάρα ψυχή..
Vitara Virus
Raptorian
Άβαταρ μέλους
nick_89
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 21797
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 01, 2009 6:26 pm
Τοποθεσία: Αθήνα GR
Λάστιχα: General Grabber AT
Διάσταση ελαστικών: 285/70/ R17
Suspension: Fox Racing
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Scotsman
Name: Νίκος

Re: Υποχρεωτικός περιοριστής ταχύτητας

Δημοσίευσηαπό nidi » Δευτ Απρ 08, 2019 11:26 am

Ακριβώς αυτή ήταν και η μία και μοναδική συμβουλή του ίδιου δάσκαλου Νικόλα: Ο καλός οδηγός είναι αυτός που μπορεί να προβλέψει/ προλάβει τη μ@λ@κί@ του άλλου!
| | | |
Άβαταρ μέλους
nidi
World Travellers
World Travellers
 
Δημοσιεύσεις: 2771
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 08, 2011 7:36 pm
Τοποθεσία: Εύβοια
Λάστιχα: Goodyear EfficientGrip P2
Διάσταση ελαστικών: 195/70 R15
Suspension: Factory
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: the pin project
Name: Nikos

Re: Υποχρεωτικός περιοριστής ταχύτητας

Δημοσίευσηαπό stelios8ess » Δευτ Απρ 08, 2019 11:30 am

Τα 2 δεύτερα αντίδρασης είναι πολλά, ακόμα και με 60 χλμ. το αυτοκίνητο θα τρακάρει.
Στα πόσα μέτρα θα φρενάρει ένα αυτοκίνητο παίζουν πολλά ρόλο.
Να θυμίσω την περίπτωση που μετά πολλές ημέρες ανομβρίας, μόλις αρχίσει να ψιχαλίζει,
η άσφαλτος αρχίζει να γλιστρά πιο πολύ και από τον πάγο.
Για να αποφύγουμε μια σύγκρουση δεν είναι απαραίτητο πάντα να φρενάρουμε, μπορεί ένας έξυπνος
ελιγμός να μας σώσει. Εδώ μετρά η εμπειρία του κάθε οδηγού. ;-)
Ευτυχώς!! κάθε μέρα είναι διαφορετική.
Άβαταρ μέλους
stelios8ess
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6652
Εγγραφή: Δευτ Ιούλ 10, 2017 9:44 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: GoodyearVector4Season SUV
Διάσταση ελαστικών: 215-60 R17
Suspension: Της μαμά του
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Stelios8es
Name: Στέλιος

Re: Υποχρεωτικός περιοριστής ταχύτητας

Δημοσίευσηαπό zerarblack » Δευτ Απρ 08, 2019 11:51 am

nidi έγραψε: Στην Ευρώπη που όλα είναι πιο οργανωμένα από εμάς, το κάθε σήμα έχει απόλυτη λογική και θα έλεγα ότι από αυτά που έχω δει γενικώς έξω, και στην Ελλάδα η σήμανση μπορεί να είναι φτωχή ή ανύπαρκτη αλλά όπου υπάρχει έχει κάποια λογική που αγνοούμε είτε από έλλειψη οδηγικής παιδείας

Και αντί να εκπαιδευόμαστε σε αυτά , ώστε να τα σεβόμαστε , μαθαίνουμε μηχανολογία και παρκάρισμα!
Δεν είναι ο κόσμος ιδανικός για το ταξίδι είναι δανεικός.
Άβαταρ μέλους
zerarblack
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 340
Εγγραφή: Τρί Μαρ 28, 2017 7:36 am
Τοποθεσία: ΠΕΡΑΜΑ
Λάστιχα: Michelin Latitude Cross
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17
Suspension: Ελατήρια MAD + 35mm
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Σπύρος

Re: Υποχρεωτικός περιοριστής ταχύτητας

Δημοσίευσηαπό kostasRS » Δευτ Απρ 08, 2019 12:11 pm

nick_89 έγραψε:
nidi έγραψε:Αλήθεια, κάνει τη διαφορά αν ο χρόνος αντίδρασης είναι 2 δευτ ή 1 ή 0.8 ή ακόμα και 0.4??

Προσωπικά ναι. Αλλιώς θα αντιδράσω εγώ που έχω το νού μου 1000% όταν οδηγώ και αλλιώς ένας παππούς που πήρε κούρσα και είναι ξεκάθαρο ότι δεν το έχει.
Επίσης και στην καθημερινή μου οδήγηση αλλά και όταν πάω λίγο πιο γρήγορα (σε λεωφόρους με μπαριέρες εννοώ τύπου Συγγρού και Κηφισσίας, όχι στις τοπικές), πάντα κοιτάω και προσπαθώ να μαντέψω τί πρόκειται να κάνει ο άλλος. Κοιτάω μέσα από τα παράθυρα των άλλων, χαμηλά πίσω από τις μπαριέρες, μήπως υπάρχει ζώο και γενικότερα είμαι σε εγρήγορση. Δεν είναι λίγες οι φορές δε, που αν δεν οδηγούσα με το μυαλό μου στην τσίτα, θα έπεφταν πάνω μου διάφοροι που απλά τους ήρθε να στρίψουν, να αλλάξουν λωρίδα κτλ κτλ.
Θέλει αμυντική οδήγηση με επιθετικό πνεύμα :lol:

edit: Σημερινή φωτογραφία από σημείο στην Καισαριανή που ΟΠΟΤΕ ΜΑ ΟΠΟΤΕ ΒΡΕΧΕΙ ΕΧΕΙ ΣΤΟΥΚΑ. Στούκα στην καλύτερη, στην χειρότερη φεύγεις γκρεμό. Σημειωτέον είναι ο δρόμος που βγάζει την Αττική Οδό για ΚΕΝΤΡΟ ΑΘΗΝΑ. Άσφαλτος γυαλί και στροφή τέλεια για μπαντιλίκι όταν είναι στεγνό. Αντί λοιπόν να ρίξουν 300 μέτρα άσφαλτο, βάζουν τις ταμπέλες με τα βελάκια τα μαυρόασπρά...
56396035_983980428657666_5367720169420357632_n.jpg

Αυτος ο δρομος εχει δωσει μηνιαια ατυχηματα θανατηφορα και μη!
Sex Trainer!!!
Άβαταρ μέλους
kostasRS
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 11414
Εγγραφή: Παρ Ιαν 18, 2013 8:27 pm
Τοποθεσία: Αθηνα
Λάστιχα: Michelin latitude cross
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: 3,5
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Παντου & πουθενα
Name: kostas

Re: Υποχρεωτικός περιοριστής ταχύτητας

Δημοσίευσηαπό PGP » Δευτ Απρ 08, 2019 10:02 pm

zerarblack έγραψε:Παναγιώτη συμφωνώ. Και εγώ το πνεύμα και τη ευαισθητοποίηση για παραπάνω ψάξιμο προσπαθώ να περάσω. Ο χρόνος αντίδρασης 2 δευτερολέπτων όντως είναι πολύς. Το 0,5 όμως είναι ανέφικτο. Ο Σένα νομίζω είναι στο 0,4. Μιλάμε για πραγματικές συνθήκες που πρέπει να δεις - να επεξεργαστείς - να αποφασίσεις - και να αντιδράσεις και όχι να το περιμένεις. Στο να το περιμένεις έχω 0,36.
Ο πίνακας είναι ενδεικτικός και μέσος όρος. Το Vitara έχει 38,6 μέτρα με τεχνολογία 2015 καινούρια λάστιχα ,σε στεγνό ,(θεωρώ με καλή ποιότητα ασφάλτου) και σωστό φρενάρισμα (Άραγε πόσοι ξέρουμε να φρενάρουμε)....

https://www.cnn.gr/style/aytokinito/sto ... -anthropoi
Λέει...Ο Hulkenberg αντιδρά στο πράσινο φως της εκκίνησης σε λιγότερα από 100 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Ενδεικτικό της ταχύτητας της αντίδρασής του είναι πως ένας σπρίντερ με αντίστοιχο χρόνο απόκρισης στον πυροβολισμό του αφέτη θα ακυρωνόταν, μιας και θεωρείται εξωπραγματικό. Πηγή: Force India
Ένας καλός οδηγός είναι κατω από το μισο δευτερόλεπτο... χαλαρά.

Για το σωστό φρενάρισμα....
Πλέον με όλα τα αυτόματα συστήματά που διαθέτουν τα αυτοκίνητα υπάρχει επαναληψιμότητα σε κάθε φρενάρισμα και από διαφορετικούς οδηγούς.
Πλέον απλά πατάς το φρένο όσο πιο δυνατά μπορείς και κρατάς το τιμόνι ευθεία. Ίδιες επιδόσεις κάθε φορά!
Παλιά βέβαια... χωρίς abs esb και όλα τα υπολοιπα συστήματά, ήθελε να έχεις @@ για να φρενάρεις σωστά και να σταματήσεις στη μικρότερη δυνατή απόσταση.
Είχα ένα άψογο NV 1.4 S auto
Άβαταρ μέλους
PGP
4x4 Gold Member
4x4 Gold Member
 
Δημοσιεύσεις: 1843
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 08, 2016 4:38 pm
Λάστιχα: -
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: -
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Captain
Name: Παναγιωτης

Re: Υποχρεωτικός περιοριστής ταχύτητας

Δημοσίευσηαπό PGP » Δευτ Απρ 08, 2019 10:16 pm

nidi έγραψε:Ο δάσκαλος μας είχε φέρει ακριβώς το ίδιο παράδειγμα με τα δευτερόλεπτα και την απόσταση φρεναρίσματος και μάλιστα μας είχε πει το εξής: Ο Σούμι (καλή του ώρα και μακάρι να συνέλθει το παλικάρι) είχε περίπου 0.8 από στάση στην pole position. Φυσικά είναι εξιδανικευμένο, είναι χρόνος σε στάση, είναι χρόνος που προέρχεται από έναν επαγγελματία κλπ κλπ..
........
Αλήθεια, κάνει τη διαφορά αν ο χρόνος αντίδρασης είναι 2 δευτ ή 1 ή 0.8 ή ακόμα και 0.4??

PGP έγραψε:Οι νέοι άνθρωποι έχουν χρόνο αντίδρασης κατω του δευτερολέπτου και αν προσέχουν τον δρόμο και είναι προετοιμασμένοι η αντίδραση πέφτει κατω από μισο δευτερόλεπτο.


Νομίζω είναι πολύ υπερβολική αυτή η υπόθεση. Προσωπική γνώμη πάντα..

PGP έγραψε:αλλά 70 χιλιόμετρα όριο στην Αττική οδό? Με ποια λογική?


Αν είναι πριν ή μετά από είσοδο ή έξοδο, τότε είναι φυσιολογικό. Ακόμα και στην εθνική που ο κάθε κομπλεξικός θέλει να τρέχει ανεξάρτητα από το τι αυτοκίνητο έχει και τι συντήρηση του έχει κάνει, αγνοούμε πολλούς βασικούς κανόνες όπως το κόψιμο της ταχύτητας όταν εισέρχονται ή εξέρχονται άλλα οχήματα. .....

Αναφέρω πιο πάνω για το χρόνο αντίδρασης ενός οδηγού F1 που η ίδια η αγωνιστική ομάδα του μας το αναφέρει!!!
ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ 100 ΕΚΑΤΟΣΤΑ ΤΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟΥ !!!!
Όποτε και η διαφορα ακόμα και στο μισο δευτερόλεπτο με τα 2 δευτερόλεπτα αντίδρασης που αναφέρει πιο πάνω ο φίλος μας, η διαφορα θα είναι αρκετά μέτρα και μπόλικα χιλιόμετρα παραπανω.

Για τα 70 χιλιόμετρα στην Αττική οδό δεν αναφέρομαι ούτε σε έξοδο-είσοδο που λογικά θα πρέπει να μειώσεις ταχύτητα για να μπεις και να βγεις αλλά για τον περιφερειακό του Υμμητου που έχει αυτό το χαζό 70 χιλ. όριο σε πορεία!!! Σε δρόμο που είναι ευρωπαϊκών προδιαγραφών με ΑΡΙΣΤΗ άσφαλτο και απίστευτη αποστράγγιση υδάτων. Έχω κάνει τόσα χιλιόμετρα σε αυτη που μπορώ να σου πω ότι οι κακοτεχνίες είναι ελάχιστες και σαφώς δεν επηρρεαζουν την κίνηση ακόμα και από άσχετους οδηγούς. Τα ατυχήματα είναι μετρημένα στα δάχτυλα του ενός χεριού για ολόκληρο το χρόνο και οταν γίνονται βγαίνουν στα κανάλια!
Και όμως έχουν όριο 70!!!
Είχα ένα άψογο NV 1.4 S auto
Άβαταρ μέλους
PGP
4x4 Gold Member
4x4 Gold Member
 
Δημοσιεύσεις: 1843
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 08, 2016 4:38 pm
Λάστιχα: -
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: -
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Captain
Name: Παναγιωτης

Re: Υποχρεωτικός περιοριστής ταχύτητας

Δημοσίευσηαπό zerarblack » Τρί Απρ 09, 2019 7:48 am

PGP έγραψε:https://www.cnn.gr/style/aytokinito/sto ... -anthropoi
Λέει...Ο Hulkenberg αντιδρά στο πράσινο φως της εκκίνησης σε λιγότερα από 100 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Ενδεικτικό της ταχύτητας της αντίδρασής του είναι πως ένας σπρίντερ με αντίστοιχο χρόνο απόκρισης στον πυροβολισμό του αφέτη θα ακυρωνόταν, μιας και θεωρείται εξωπραγματικό. Πηγή: Force India

Ένας καλός οδηγός είναι κατω από το μισο δευτερόλεπτο... χαλαρά.

Στο παράδειγμα που αναφέρεις ο οδηγός είναι σε εγρήγορση με το πόδι στο πεντάλ και περιμένει το ερέθισμα (πράσινο φανάρι). Μόλις το δει αντιδρά απίστευτα γρήγορα σε 0,1 . Στο συγκεκριμένο πείραμα εγώ έχω 0,36 (πόδι όχι στο πεντάλ) που είναι καλός χρόνος . Στην καθημερινή οδήγηση δεν είμαστε σε αναμονή συγκεκριμένου ερεθίσματος και να περιμένουμε να αντιδράσουμε. Πχ. Βλέπουμε μπροστά μας ένα εμπόδιο (ερέθισμα) , το επεξεργαζόμαστε, πχ είναι χαρτοκιβώτιο ή παλέτα , αποφασίζουμε πχ θα περάσω από επάνω η μπορώ να κάνω ελιγμό η πρέπει να φρενάρω. Όλο αυτό πιστεύω τουλάχιστον για εμένα ότι εύκολα είναι πάνω από 0, 5 αλλά όχι και 2. Βέβαια και το δύο δεν είναι απίθανο αν μιλάω στο κινητό η χαζεύω και δεν είμαι συγκεντρωμένος η γυρνάω πτώμα από την δουλειά.

Για το σωστό φρενάρισμα....
Πλέον με όλα τα αυτόματα συστήματά που διαθέτουν τα αυτοκίνητα υπάρχει επαναληψιμότητα σε κάθε φρενάρισμα και από διαφορετικούς οδηγούς.
Πλέον απλά πατάς το φρένο όσο πιο δυνατά μπορείς και κρατάς το τιμόνι ευθεία. Ίδιες επιδόσεις κάθε φορά!


Ολόσωστο .Σε αυτό ακριβώς αναφέρομαι για το σωστό φρενάρισμα. Ρώτα τους γύρω σου και θα εκπλαγείς με το πόσοι δεν το γνωρίζουν.
Δεν είναι ο κόσμος ιδανικός για το ταξίδι είναι δανεικός.
Άβαταρ μέλους
zerarblack
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 340
Εγγραφή: Τρί Μαρ 28, 2017 7:36 am
Τοποθεσία: ΠΕΡΑΜΑ
Λάστιχα: Michelin Latitude Cross
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17
Suspension: Ελατήρια MAD + 35mm
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Σπύρος

Re: Υποχρεωτικός περιοριστής ταχύτητας

Δημοσίευσηαπό agian » Τρί Απρ 09, 2019 9:07 am

Καλημερα σε όλους,
Το όριο των 70χλμ στην Αττικη Οδό είναι λόγω της ύπαρξης των τουνελ, γενικώς και σε άλλες εθνικές 'οδούς
στα τούνελ έχουν χαμηλό όριο 70-80 .
Και εδώ η οδηγία απο την Αττική Οδό
'''Η μέχρι τώρα εμπειρία έχει δείξει ότι τα τροχαία ατυχήματα που συμβαίνουν σε σήραγγες είναι ευκολότερο να εξελιχθούν σε καταστροφές, σε σχέση με αντίστοιχα ατυχήματα σε ανοικτό χώρο. Είναι απαραίτητο, επομένως, να ελαχιστοποιηθούν οι πιθανότητες εμφάνισης ατυχημάτων'''

https://www.aodos.gr/symboules_symboule ... -15424148/
Η οργή και η λύπη είναι ένδειξη αδυναμίας

NGV 1.6 /2015/ ESP-TCS
Άβαταρ μέλους
agian
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 161
Εγγραφή: Τρί Μαρ 24, 2015 12:04 pm
Τοποθεσία: Αθηνα
Λάστιχα: Lati-Cross
Διάσταση ελαστικών: 225/70/16
Suspension: SUTZUKI-ΤΟΚΙCΟ
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Alexandros
Name: Alexandros

Re: Υποχρεωτικός περιοριστής ταχύτητας

Δημοσίευσηαπό PGP » Τρί Απρ 09, 2019 9:30 am

Επειδή δεν θέλουν να είναι υπεύθυνοι για ατυχήματα λένε... ας τους βάλουμε 70 χιλιόμετρα όριο για να μην σκοτώνονται... Δεν γίνεται να λειτουργήσει έτσι το σύστημα. Απόδειξη δείτε ότι ΟΛΟΙ οι οδηγοί δεν σέβονται το 70 και πάνε με 100 ή και πολύ παραπανω. Έχω δει να με προσπερνάνε και με πάνω από 150 χιλιομετρα κάποιοι!!! Στο κατω κατω της γραφής ατυχήματα γίνονται ακόμα και με 70, θυμήσου την κοπέλα πριν 1 χρόνο περίπου που έκανε λάθος στην λωρίδα και έπεσε πάνω στο στηθαιο. Ας το κάνουν 30 να μην σκοτώνεται κανεις!!!!
Επίσης γιατί τότε με την ίδια λογική δεν βάζουν στα τούνελ στα Τεμπη, στην Πάτρα, στο Διακοφτό, στη Τρίπολη, στην Εγνατία, το ίδιο (φανταστικό) όριο των 70 χιλιομέτρων???
Δεν συμφωνώ με το 70 αλλά δεν συμφωνώ και με το 150+ όπως αναφέρω παραπανω.
Το ιδανικό θα ήταν να υπάρχουν μεταβλητα όρια ανάλογα με τις συνθήκες και τον τύπο του αυτοκινήτου σου, που θα ανακοινώνονταν από τις φωτεινές πινακίδες.
Φυσάει παρά πολύ, βρέχει, χαμηλά συννεφα, 70π.χ. Ομίχλη, καταρακτώδη βροχή ή παρόμοιες καταστάσεις 50 π.χ.
Φορτηγάκια και αυτοκίνητα μεταφορών ακόμα μικρότερη ταχύτητα.
Δεν πρόκειται όμως να αλλάξει τιποτα γιατί έχουν βολευτεί, έχουν ρυθμίσει τις κάμερες να γράφουν πάνω από τα 110 ή 120 χιλ/ώρα και αν γίνει ατύχημα αποποιούνται τις ευθύνες τους! Εμείς σαν ειχαμε πει μονο 70!!! Το θέατρο του παραλόγου!
Είχα ένα άψογο NV 1.4 S auto
Άβαταρ μέλους
PGP
4x4 Gold Member
4x4 Gold Member
 
Δημοσιεύσεις: 1843
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 08, 2016 4:38 pm
Λάστιχα: -
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: -
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Captain
Name: Παναγιωτης

Re: Υποχρεωτικός περιοριστής ταχύτητας

Δημοσίευσηαπό kostasRS » Τρί Απρ 09, 2019 3:06 pm

Οχι τελικα αλλαξα γνωμη ,,,θελω περιοριστη ταχυτητας να τον βαλω στο ποδηλατο μου :mrgreen: :mrgreen: (ειπε και ποδηλατα το αρθρο) :lol: :lol: :lol:
Oταν κατεβαινω κατεχακη να με κοβει λιγο ,,,γιατι ξεφευγω ,,,επισης θελω start stop και ενδειξεις καταναλωσης :mrgreen:
-
-
-Υγ.σας βλεπω σε μερικα χρονια να κανετε off road με ηλεκτρικα πατινια ,,,με μαντολαστιχα,σηκωμενα ,,και με ποδιες και σχαρες :lol: :lol: :lol: :lol:
Sex Trainer!!!
Άβαταρ μέλους
kostasRS
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 11414
Εγγραφή: Παρ Ιαν 18, 2013 8:27 pm
Τοποθεσία: Αθηνα
Λάστιχα: Michelin latitude cross
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: 3,5
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Παντου & πουθενα
Name: kostas

Re: Υποχρεωτικός περιοριστής ταχύτητας

Δημοσίευσηαπό kooman » Τρί Απρ 09, 2019 3:19 pm

:handgestures-salute:
kooman
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 317
Εγγραφή: Τετ Μαρ 01, 2017 3:07 am
Τοποθεσία: ΠΑΛΛΗΝΗ
Λάστιχα: yokohama A/T
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: kayaba
cb: Όχι
Name: Μάνος

Re: Υποχρεωτικός περιοριστής ταχύτητας

Δημοσίευσηαπό panoshm » Τρί Απρ 09, 2019 4:07 pm

Αν στο μυαλό είναι στόκος κάποιος, και στα 20 να βάλουν το όριο πάλι σκοτώστρας θα είναι :whistle:
GV2.0 5D Freestyle 07/'05,AVM,Ποδιές,5xFF50HELLA,Lovato smart ExR Premium,Nuvi1490Τ,Montana650,Midland220
Άβαταρ μέλους
panoshm
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 30475
Εγγραφή: Τρί Δεκ 23, 2008 2:33 pm
Λάστιχα: Geolandar M/T G003
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: MAD/KYB +12cm
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: O γεωαναφερόμενος ή αλουμινοποδιάς!
Name: Πάνος

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Γενική συζήτηση

arahova Τρί Απρ 16, 2024 10:16 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Απρ 16, 2024 6:31 am Καλημέρα σας.
Nikola Tenv Δευτ Απρ 15, 2024 7:21 pm Καλησπέρα ,καλή εβδομάδα
arahova Δευτ Απρ 15, 2024 10:55 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Απρ 15, 2024 6:08 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
john maxx Κυρ Απρ 14, 2024 11:30 pm Καλησπέρα
arahova Κυρ Απρ 14, 2024 11:48 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Απρ 14, 2024 7:01 am Καλημέρα σας.
KonKalamata Σάβ Απρ 13, 2024 5:26 pm Καλησπέρα σε όλους και καλό μας Σαββατοκύριακο.
arahova Σάβ Απρ 13, 2024 9:49 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
Atlas Σάβ Απρ 13, 2024 8:51 am Καλημέρα παίδες!!!
antonis1627 Σάβ Απρ 13, 2024 8:08 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
arahova Παρ Απρ 12, 2024 9:51 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ//Κ.
antonis1627 Παρ Απρ 12, 2024 6:08 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Πέμ Απρ 11, 2024 10:57 am Τετάρτη 17-4-2024 πάμε για καφεδάκι στη
arahova Πέμ Απρ 11, 2024 9:53 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Απρ 11, 2024 6:03 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Απρ 10, 2024 7:46 pm Καλησπέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 10, 2024 6:02 am Καλημέρα σας.
arahova Τρί Απρ 09, 2024 3:16 pm Καλησπέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Απρ 09, 2024 6:04 am Καλημέρα σας.
Διοματάρης Δευτ Απρ 08, 2024 11:38 am Καλημέρα σας
arahova Δευτ Απρ 08, 2024 9:24 am Καλημέρα και καλή εβδομάδα σε όλους.
antonis1627 Δευτ Απρ 08, 2024 6:26 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
arahova Κυρ Απρ 07, 2024 11:06 am Καλημέρα και καλή Κυριακή σε όλους.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 21 επισκέπτες