Αυτό είναι πολύ σωστό και μεγάλη κουβέντα... Πώς θα τον πείσεις ότι είναι στοκος και καλύτερα θα είναι να πουλήσει το τετρατροχο του και να ξεκινησει να παίρνει την δημόσια συγκοινωνία;;;
Θα κανεις μάθημα στα παιδια.... τα δικά σου με πρότυπο εσένα θα βγουν σωστοί οδηγοί! Τα παιδια του στόκου όμως παίρνοντας παράδειγμα από τον μπαμπά τους θα συνέχισουν την αυτοκρατορία!!!
Η αύξηση των ορίων ταχύτητας κοστίζει σε ανθρώπινες ζωές Σύμφωνα με νέα έρευνα του Institute for Highway Safety (IIHS), η αύξηση των ορίων ταχύτητας στις ΗΠΑ που παρατηρείται τα τελευταία 25 χρόνια έχει κοστίσει τη ζωή σε περίπου 37.000 ανθρώπους. Στη μελέτη που αποτελεί συνέχεια μιας έρευνας του 2016, αναλύθηκαν οι επιπτώσεις των αλλαγών στα μέγιστα επιτρεπόμενα όρια ταχύτητας σε κάθε πολιτεία, από το 1993 μέχρι το 2017. Εξετάζοντας τους ετήσιους θανάτους από τροχαία ανά χιλιόμετρο που διανύθηκε σε κάθε πολιτεία και λαμβάνοντας υπόψη και άλλους παράγοντες που επηρέασαν τα εν λόγω στατιστικά στοιχεία (αλλαγές σε ποσοστά ανεργίας, αριθμός των νέων οδηγών και χρήση της ζώνης ασφαλείας), υπολογίστηκε το κόστος της αύξησης των ορίων σε ανθρώπινες ζωές. Τα αποτελέσματα δείχνουν πως μια αύξηση της τάξεως των 8 km/h (5 mph) στα όρια ταχύτητας, αντιστοιχεί σε ποσοστιαία αύξηση των θανάτων κατά 8% όσον αφορά τα τροχαία που γίνονται στις εθνικές οδούς και κατά 3% στο υπόλοιπο οδικό δίκτυο. Αυτό σημαίνει πως μέσα σε 25 χρόνια οι αυξήσεις των ορίων ευθύνονται για 36.760 περισσότερους θανάτους (13.638 σε εθνικές οδούς και 23.122 σε άλλους δρόμους) οι οποίοι θα μπορούσαν να έχουν αποφευχθεί αν τα όρια ταχύτητας είχαν διατηρηθεί στα επίπεδα του 1993. Όπως δήλωσε και ο Charles Farmer, αντιπρόεδρος της IIHS για έρευνες και στατιστικά: "Διατηρώντας ταχύτητα 113 km/h (70 mph) αντί για 105 km/h (65 mph), ο οδηγός μπορεί να γλιτώσει στην καλύτερη περίπτωση 6,5 λεπτά σε μια απόσταση 113 km. Πριν ανεβάσουν τα όρια ταχύτητας, οι νομοθέτες θα πρέπει να σκεφτούν αν τα πιθανά οφέλη στο χρόνο ταξιδιού αξίζουν το πρόσθετο ρίσκο για ανθρώπινες ζωές." Από τα μέσα της δεκαετίας του '90 παρατηρήθηκε μια αύξηση των ορίων στις περισσότερες πολιτείες των ΗΠΑ. Μια μεγάλη μερίδα του κοινού βλέπει θετικά αυτή την αλλαγή και υποστηρίζει πως αποτελεί κίνηση εξορθολογισμού μιας και τα νέα όρια είναι πιο κοντά στις ταχύτητες που μετακινούνται οι περισσότεροι Αμερικανοί. Παρόλα αυτά, σύμφωνα με την IIHS, η αύξηση των ορίων κάνει τους οδηγούς να τα ξεπερνούν, πηγαίνοντας ακόμη πιο γρήγορα. Σήμερα, το ανώτατο όριο ταχύτητας σε 41 πολιτείες είναι ίσο ή μεγαλύτερο από 113 km/h (70 mph), σε 6 πολιτείες ισχύουν τα 129 km/h (80mph) ενώ σε ορισμένους δρόμους του Τέξας επιτρέπονται ταχύτητες έως 137 km/h (85 mph).
Προσέχουμε σαν τα μάτια μας...ότι έχουμε γιατί πολύ απλά μας ετοιμάζουν πολλές εκπλήξεις...για το "καλό " μας οι τεχνοκράτες της Ε.Ε τα επόμενα χρόνια....και από ότι καταλαβαίνουμε οι θα γίνονται όλο και πιο πιεστικοί οι ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ και οι ΚΩΔΙΚΕΣ ΚΑΛΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ και ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ όπως και ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ και ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ που ήδη έχουν υιοθετήσει για τις συναλλαγές μας με τις τράπεζες....
- ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ ( αποκλειστικά σε ΠΟΛΕΙΣ ) - ΟΡΙΑ ΖΩΗΣ - ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ( με όριο τα 10 έτη ) - ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΤΩΝ ΣΕ ΔΑΣΗ ( στα πρότυπα της πράσινης νομοθεσίας που ετοιμάζει η ΓΕΡΜΑΝΙΑ για προστασία από όξινη βροχή ).
Με VITARA παρέα η ζωή είναι ωραία στα βουνά όλη μέρα!!!