Σελίδα 1 από 2

Μηχανολογικό πρόβλημα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 15, 2018 9:40 am
από dims
Είναι μεν μηχανολογικό αλλά δεν είναι για βιτάρα και έτσι δεν ήξερα σε ποια ενότητα να γράψω

πριν από κανα χρόνο ένα Nissan Tiida που έχω μου έβγαζε το εξής πρόβλημα: όταν πατούσα έντονα γκάζι (πχ για να μπω στην Εγνατία από κάποια είσοδο) για 2-3 δευτερόλεπτα το αυτοκίνητο έκανε διακοπές (σαν να μην είχε καύσιμο να πω; σαν να έχανε τελείως ισχύ στιγμιαία;; 2-3 τραντάγματα) και μετά συνέχιζε να επιταχύνει κανονικά. αυτό το έκανε κυρίως σε χαμηλές ταχύτητες πχ από δευτέρα - τρίτη και κάποες φορές και σε προσπεράσματα (πιο σπάνια). με τον καιρό το έκανε πιο συχνά.
μετά από πολύ κόπο (γιατί δεν το έκανε πάντα) ο μηχανικός που το πάω βρήκε ότι είχε θέμα το κάτω μέρος της εξάτμισης (κοντά στην έξοδο). το άλλαξε και το πρόβλημα λύθηκε (ή τουλάχιστον έτσι νόμιζα).
να πω εδώ ότι έχω άεριο και πριν δύο χρόνια είχα αλλάξει καταλύτη που είχε διαλυθεί. τα μαστόρια εκεί είπανε ότι αυτή η ζημιά δεν μπορεί να ήταν μόνο από το αέριο (τοήξερα ότι κάνει ζημιά στον καταλύτη και αυτός υποτίθεται ήταν ενισχυμένος μεταλλικός), ήταν σαν να γινόταν εκρήξεις από λάθος μίγμα καυσίμου (κάτι τέτοιο δε θυμάμαι και δεν το πολυκατέχω :oops: )
εδώ και κανά εξάμηνο άρχισε πάλι το ίδιο πρόβλημα, αυτή τη φορά όμως στις μεγάλες ταχύτητες πχ αλλαγή 4 σε 5 ή προσπέρασμα με 5η. συγκεκριμένα τώρα που πήγαινα Τζουμέρκα το έκανε έντονα σε μια προσπέραση σε ανηφόρα της Εγνατίας όπου πάτησα "τέρμα" γκάζι (στη γέφυρα μετά τα Γρεβενά προς Ιωάννινα). το άφησα δυο μέρες στον μάστορα αλλά δεν βρήκε τίποτα αφού σε όσες βόλτες το πήγε δεν παρουσίασε το πρόβλημα. αυτό είναι και το κακό, δεν το κάνει πάντα, αλλά κάποιες τυχαίες (θεωρώ) φορές.

τι μπορεί να φταίει;;; κάποιοι λένε ότι ίσως είναι πολλαπλασιαστής. σκέφτηκα να τον αλλάξω αλλά έχει τέσσερις!! υπάρχει τρόπος να ελέξγω αν κάποιος δεν λειτουργεί σωστά;; να τους αλλάξω όλους θέλω κανά 250ρι.
εππίσης φοβάμαι ότι όσο δεν βρίσκω τι φταίει μπορεί να δημιουργείται και κάπου αλλού πρόβλημα, πχ μπορεί λέει να χαλάει ο καταλύτης αν είναι από πολλαπλασιαστή.

καμιά ιδέα ρε παιδιά;;
ξέρω βέβαια ότι μέσω ίντερνετ δε γίνεται "διάγνωση" (σαν να γκουκλαρεις συμπτώματα και να ψάχνεις τι ασθένεια έχεις :mrgreen: ) αλλά ίσως κάποιος είχε κάτι αντίστοιχο ή έχει ακούσει κάτι.

πάσα προσφορά δεκτή :mrgreen: :mrgreen:

Re: Μηχανολογικό πρόβλημα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 15, 2018 11:24 am
από Tony Louk
Αν δεν σου το κάνει με βενζίνη, ίσως φταίει η αντλία γκαζιού ή το φίλτρο.

Re: Μηχανολογικό πρόβλημα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 15, 2018 5:11 pm
από ArisR
Πολύ πιθανό να φταίει κάποιος πολλαπλασιαστης..
Μπουζί, μπουζοκαλωδια, μάτι εκκεντροφόρου επίσης..
Άστο να γίνει χειρότερο, να είναι πιο εύκολη η διάγνωση..

Πεσμας και ποιος μηχανικός σου είπε ότι φταίει η εξάτμιση, μην πέσουμε κατά λάθος πάνω του....

Re: Μηχανολογικό πρόβλημα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 15, 2018 6:11 pm
από panoshm
ArisR έγραψε:Άστο να γίνει χειρότερο, να είναι πιο εύκολη η διάγνωση..

Δεν νομίζω ότι είναι και η πιο σωστή κίνηση αυτή....

Re: Μηχανολογικό πρόβλημα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 15, 2018 6:27 pm
από ArisR
Και τι να κάνει; να τα αρχίσει να τα αλλάζει όλα μέχρι να βρει το πρόβλημα;
Θεωρώ δεδομένο ότι ο μάστορας τσέκαρε μπουζί, μπουζοκαλωδια...

Re: Μηχανολογικό πρόβλημα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 15, 2018 7:09 pm
από costas66
Το κάνει μόνο στο αέριο; ή και στη βενζίνη; :think:
Το αέριο είναι γενικά πιο ευαίσθητο σχετικά με το ρεύμα απ' ότι η βενζίνη. :think: .
Τα συμπτώματα που περιγράφεις μοιάζουν με αυτά που μου έκανε εμένα το μάτι εκκεντροφόρου στην αρχή. :think:
Πόσο καιρό και πόσα χιλιόμετρα πριν, έχει ξεκινήσει το θέμα σου; :think:

Re: Μηχανολογικό πρόβλημα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 15, 2018 7:43 pm
από Tzivitzonis
dims έγραψε:να τους αλλάξω όλους θέλω κανά 250ρι
Τόσο έχουν και του Μήτσου οι 2 να ξέρεις.... :whistle: :mrgreen: :mrgreen:

costas66 έγραψε:Το κάνει μόνο στο αέριο; ή και στη βενζίνη; :think:
Το ίδιο θέλω να ρωτήσω κι εγώ.

Για μένα είναι πολ/στές.

Re: Μηχανολογικό πρόβλημα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 15, 2018 7:52 pm
από dims
Το δουλεύω πλέον (εδώ και κανα χρόνο) μόνο με βενζίνη.
Το πρόβλημα εχει περίπου ένα α χρόνο και καμιά δεκαπενταριά χιλιάδες χιλιόμετρα.

Επειδή κάποιος φίλος παραπάνω έγραψε για εξάτμιση, όντως είχε θέμα η εξάτμιση την προηγούμενη φορά (πριν 4-5 μηνες). Πήγαινε σαν μπουκωμενο το αυτοκίνητο. Τώρα είναι κάτι διαφορετικό.

Αν πάρω ένα από αυτά τα διαγνωστικά που συνδέονται με smartphone θα δείξει τίποτα; ςς

Re: Μηχανολογικό πρόβλημα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 15, 2018 9:14 pm
από stelios8ess
Κατά την γνώμη μου είναι από ρεύμα (υψηλή τάση) που πάει στα μπουζί. Το κάνουν αυτό οι πολλαπλασιαστές.
Δεν μπορούμε όμως να είμαστε σίγουροι. Ένας τρόπος είναι να μπούνε μεταχειρισμένοι και να δοκιμαστεί το αυτοκίνητο.
Να υποθέσω έγινε ηλεκτρονικός έλεγχος σε ανάλογο συνεργείο.

Re: Μηχανολογικό πρόβλημα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 15, 2018 10:15 pm
από dims
Όχι δεν έγινε τέτοιος έλεγχος. Σε τι είδους συνεργείο γίνεται;;; μπορείς να μου προτείνεις κάποιο αξιόπιστο;;;

Re: Μηχανολογικό πρόβλημα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 15, 2018 10:47 pm
από stelios8ess
Από ότι βλέπω είσαι από Βέροια, νομίζω υπάρχει εκεί εξουσιοδοτημένο συνεργείο.
Θα πεις το πρόβλημά σου, θα ζητήσεις έλεγχο και κόστος της βλάβης, (χωρίς να αναφέρεις ότι λέμε εδώ)
εφόσον το βρούνε και δεχθείς την επισκευή του, θα ζητήσεις εγγυήσεις ότι αυτό είναι όντως το πρόβλημα.
Όχι δεν το βρήκαμε άντε αλλάζουμε και το "άλλο" άντε και το "παραλλό" και πάει λέγοντας και εσύ πληρώνεις
ανταλλάχτηκα και εργασία χωρίς λόγο.
Αντιπροσωπείες και εξουσιοδοτημένα συνεργεία μπορεί να τα χρυσοπληρώνουμε αλλά έχουν και αυτοί απέναντι μας
υποχρεώσεις :!: :!:

Re: Μηχανολογικό πρόβλημα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 15, 2018 11:12 pm
από vic27
Το ίδιο ακριβώς έκανε και εμένα ένα opel astra που είχα και ήταν τελικά πολλαπλασιαστής. Το αστείο είναι ότι την πρώτη φορά πήγε το μυαλό μας αμέσως και τον αλλάξαμε, ενώ την 2η φορά, επειδή πιστεύαμε ότι δεν μπορεί να ξαναβγηκε η ίδια βλάβη, ψάξαμε τα πάντα και τελικά ήταν πάλι πολλαπλασιαστής.

Re: Μηχανολογικό πρόβλημα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Απρ 16, 2018 7:48 am
από BOSS
Τζοκερ μετα παιξατε;; :mrgreen:

Re: Μηχανολογικό πρόβλημα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Απρ 16, 2018 9:55 am
από ximikos00
Aπό οτι καταλαβαίνω στο κάνει ζεστό....
Γιαυτό ο μάστορας δεν το βρίσκει....
ΤΟ κάνει μια βολτα και δεν εμφανιζει κάτι....ενω εσυ οδηγείς κάμποσο και μετά το εμφανίζει....

Για αρχή ψάχνεσαι στα καύσιμα...να δεις αν το κάνει και στα 2...
Αν ειναι πολ/στης θα το εμφανίζει και στη βενζίνη αλλα πολύ πιο ήπια...
Θεωρητικά κρύο θα ειναι ηπιο και στο αεριο...κ οσο ζεσταινεται το αμαξι θα κάνει πιο πολλά κομπιάσματα...

Δες για NGK πολ.στες... πολύ λιγοτερα χρήματα...

Αν δεν εχεις αλλάξει ποτέ και εχεις και αρκετά χιλιόμετρα με αέριο ειναι πολύ πιθανό να οφείλεται εκεί το πρόβλημα σου...

Re: Μηχανολογικό πρόβλημα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Απρ 16, 2018 11:12 am
από johndrama
Στο mazda2 της γυναίκας μου το έκανε και τελικά είχε μαζέψει σκουπιδακια η σήτα πριν από το ντεπόζιτο.