ΤΑΦΟΠΛΑΚΑ για τα Ιστορικά Οχήματα στην Ελλάδα!

Εδώ λέμε ότι μας κατέβει και δεν έχει θέση αλλού

ΤΑΦΟΠΛΑΚΑ για τα Ιστορικά Οχήματα στην Ελλάδα!

Δημοσίευσηαπό Kalavritara » Κυρ Οκτ 22, 2017 7:38 pm

!B2uw0cwEWk~$(KGrHqMOKj0E)oHz+VzSBMjn6!Y+4g~~_1.jpg
Σε λίγο καιρό μόνο σε μοντελάκια θα τα βλέπουμε...
!B2uw0cwEWk~$(KGrHqMOKj0E)oHz+VzSBMjn6!Y+4g~~_1.jpg (21.9 KiB) 3097 προβολές


Στις 16/10/2017 κυκλοφόρησε ΦΕΚ με το οποίο απαγορεύεται στα οχήματα με πινακίδες ιστορικές να μετακινούνται αυτόνομα. Επιτρέπεται ΜΟΝΟ να είναι φορτωμένα σε trailers, όταν η Ελληνική νομοθεσία ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ σε ΙΧΕ (ανεξαρτήτως μεγέθους και κυβικών) να έλκει trailer με φορτωμένο αμάξι :twisted:

Ας δοξάσουμε για άλλη μία φορά και με τα δύο χέρια ανοιχτά με τις παλάμες κατάμουτρα τους "πρώτη φορά γυαλιστερά", τους πρώτη φορά πανηλίθιους, τους πρώτη φορά ΤΟΣΟ επικίνδυνους, που κρατάνε στα χέρια τους την μοίρα ευρωπαϊκού κράτους :!:

Αυτούς που έτσι για πλάκα κλείνουν εκατοντάδες ειδικά μαγαζιά και μηχανικούς που συντηρούν τις λίγες χιλιάδες ιστορικά αυτοκίνητα - που οι ιδιοκτήτες με μεράκι διατηρούσαν με νύχια και δόντια... :evil:

Μπράβο ρε λεβέντες της συμφοράς, κατορθώσατε να απομοιώσετε την αξία των ιστορικών που σύντομα θα ρημάξουν από την αχρηστία.... :evil:

Μπράβο ρε τσακάλια της ανάπτυξης και της προόδου.... :twisted: :twisted:

ΔΟΞΑΣΤΕ ΤΟΥΣ :tsoukalas:
"Vitara 1.6 1997 16v και New Vitara 1600 Diesel Allgrip Auto , παππούς και εγγονός στο ίδιο garage "
Άβαταρ μέλους
Kalavritara
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6919
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 02, 2012 1:15 am
Τοποθεσία: Στο βουνό περιμένοντας τα χιόνια
Λάστιχα: Viking
Διάσταση ελαστικών: 215/55/17
Suspension: normal
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Takis

Re: ΤΑΦΟΠΛΑΚΑ για τα Ιστορικά Οχήματα στην Ελλάδα!

Δημοσίευσηαπό Antonioz » Κυρ Οκτ 22, 2017 9:32 pm

Ακόμη και το παλιό "κινούνται μόνο για εκδηλώσεις ή για συντήρηση" (δηλ πήγαινε-έλα στο συνεργείο, λογικά εκτός από Κυριακές που τα συνεργεία δεν δουλεύουν) ηταν παράλογο για εμένα.. Τώρα το τελειώσανε,όπως σωστά λες, το θέμα ιστορικό όχημα.. :( :(
Χάρη σε αυτούς τους παράλογους νόμους που αντί να εκμοντερνίζονται γίνονται χειρότεροι, έχουμε καταντήσει το μόνο τροχοφόρο που παράγουμε να είναι καροτσάκια λαχαναγοράς.
Αντι να ελέγχουν τα ιστορικά εαν ειναι μαιμούδες ή πραγματικά, τους είναι πιο εύκολο να τους απαγορευσουν την κυκλοφορία.. "πονάει χέρι; κόψει χέρι"..
:wank: :wank: :wank:
SY2CJI
Πάρτε τα "γαϊδούρια" σας και άιντε στα βουνά!!
Άβαταρ μέλους
Antonioz
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 5347
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 22, 2009 10:10 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: General Grabber AT3
Διάσταση ελαστικών: 225/75-16
Suspension: MP
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Αντώνιος

Re: ΤΑΦΟΠΛΑΚΑ για τα Ιστορικά Οχήματα στην Ελλάδα!

Δημοσίευσηαπό lefteris.symantiras » Δευτ Οκτ 23, 2017 9:36 am

Παίδες, μήπως καταλαβαίνω κάτι διαφορετικό από το ΦΕΚ;
Δηλώνω άσχετος με το θέμα, αλλά μου κίνησε το ενδιαφέρον και διάβασα το ΦΕΚ, το οποίο παραθέτω:

"...
2. Με την ολοκλήρωση της ως άνω διαδικασίας, ο κύριος του οχήματος δύναται να προβεί σε εγγραφή του σε οιαδήποτε ελληνική ομοσπονδία της επιλογής του, η οποία του χορηγεί ενάριθμο διακριτικό γνώρισμα (πινακίδες ή οιοδήποτε άλλο πρόσφορο μέσο). Το ενάριθμο αυτό διακριτικό γνώρισμα δεν υπέχει θέση στοιχείων κυκλοφορίας, τα δε οχήματα ιστορικού ενδιαφέροντος μετέχουν στη δημόσια κυκλοφορία με τους όρους και προϋποθέσεις που τίθενται από τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας για κάθε οδικό όχημα. Σε περίπτωση που ο ιδιοκτήτης επιλέξει να μη διαγράψει το χαρακτηρισθέν ως ιστορικό όχημα αλλά να διατηρήσει τα συμβατικά στοιχεία κυκλοφορίας, τα ως άνω χορηγηθέντα ενάριθμα διακριτικά γνωρίσματα πρέπει να φέρονται σε εμφανές σημείο στον εμπρόσθιο και οπίσθιο ανεμοθώρακα, εφόσον πρόκειται να συμμετάσχει το όχημα σε αγώνες ή εκδηλώσεις που διοργανώνουν τα νομικά πρόσωπα της παραγράφου 1.

3. Τα οχήματα της παρούσας, εφόσον δεν φέρουν στοιχεία κυκλοφορίας κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 88 και 90 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, απαγορεύεται να τίθενται σε δημόσια κυκλοφορία. Δύνανται να χρησιμοποιούνται μόνο για αγώνες ή εκδηλώσεις, νομίμως αδειοδοτημένες, κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 49 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας όπως ισχύει, χωρίς να επιτρέπεται η αυτοκίνητη μετακίνηση από και προς τους χώρους των αγώνων ή εκδηλώσεων ή προς άλλους χώρους για την τυχόν επισκευή ή συντήρηση αυτών. Κατά την χρήση τους στους αγώνες ή εκδηλώσεις της παρούσας φέρουν υποχρεωτικά το ενάριθμο διακριτικό γνώρισμα της παραγράφου 2, συμπεριλαμβανομένων των οχημάτων που έχουν χαρακτηριστεί ως ιστορικού ενδιαφέροντος αλλά δεν έχουν διαγραφεί από επιλογή του ιδιοκτήτη τους και διατηρούν τα συμβατικά στοιχεία κυκλοφορίας.
..."

Εγώ καταλαβαίνω, αν δεν θες να το κυκλοφορείς-πληρώνεις, τότε κουβάλα το... Κατάλαβα καλά; Γιατί όλοι γνωρίζουμε τι γινόταν με τα "ιστορικά" (σε εισαγωγικά) αυτοκίνητα...
SV1QZU
Άβαταρ μέλους
lefteris.symantiras
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 889
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 28, 2013 11:15 am
Τοποθεσία: Αθήνα - Νέα Ερυθραία
Λάστιχα: BF A/T KO2
Διάσταση ελαστικών: 225/75/16
Suspension: MAD, KYB, +2cm
cb: Ναι
Name: Λευτέρης Συμαντήρας

Re: ΤΑΦΟΠΛΑΚΑ για τα Ιστορικά Οχήματα στην Ελλάδα!

Δημοσίευσηαπό Kalavritara » Δευτ Οκτ 23, 2017 10:48 am

Θα απαντήσω συνοπτικά στα εύλογα ερωτήματά σου, καθώς ασχολούμαι πολλά χρόνια με τα ιστορικά.

Οι μέχρι σήμερα διατάξεις για αυτά ανέφεραν ότι ένα αυτοκίνητο το οποίο ήταν χαρακτηρισμένο ως ιστορικό (δηλαδή ήταν άνω των 30 ετών και ήτνα original και όχι παραποιημένο), μπορούσε περιορισμένα να κυκλοφορεί από και προς συνεργείο καθώς και από και προς κάποιο ιστορικό event στο οποίο επίσημα συνμμετείχε. Για τις εν λόγω κυκλοφορίες έπρεπε να φέρει αντίστοιχο ασφαλιστήριο.

Αυτό που ουσιαστικά αλλάζει με το πρόσφατο ΦΕΚ - όπου γίνεται μπέρδεμα και παρομοίωση των ιστορικών με τα αγωνιστικά - είναι η πλήρης απαγόρευση κυκλοφορίας και η αναγκαστική μεταφορά τους με πλατφόρμες. :!:

Δηλαδή για να αλλάξει λάδια ένα ιστορικό, πρέπει να μεταφερθεί με πλατφόρμα.
Π.χ. για το ιστορικό event 24 ώρες Ελλάδα που γίνεται κάθε χρόνο και που έγινε το ΣΚ που πέρασε, έπρεπε οι συμμετέχοντες από οποιοδήποτε μέρος της χώρας να ερχόντουσαν με πλατφόρμα - ενώ τα πολωνικά π.χ. πληρώματα με τις αντίστοιχες πινακίδες, ήρθαν οδηγόντας από τη χώρα τους... :twisted:

Φυσικά ελλάχιστοι χομπίστες έχουν την ικανότητα να πληρώνουν μόνιμα πλατφόρμες ... :twisted:

Άκουσα κάποιους να χαίρονται και να υποστηρίζουν την απόφαση, λέγοντας ότι υπάρχουν κάτοχοι ιστορικών που τα κυκλοφορούν κάθε μέρα...
Κάκιστα λοιπόν για αυτούς που κάνουν κατάχρηση, αλλά να είστε σίγουροι ότι αριθμητικά είναι ψίχουλα μπροστά στο ποτάμι των ανασφάλιστων ΙΧ που κυκλοφορούσαν 10ετίες ανάμεσά μας ή στα επικίνδυνα σαραβαλάκια χωρίς ΚΤΕΟ - που συνεχίζουν να κυκλοφορούν :!:

Και τα πετρέλαια με προδιαγραφές παλαιότερες από το Euro 5 απαγορεύονται σε Αθήνα και Θεσ/νίκη, και πήξαμε στα παλιά...επειδή κανείς δεν ασχολείται με αυτά...Θα πρέπει μετην ίδια λογική να απαγορέψουν όλα τα diesel επειδή δεν μπορούν να ξεχωρίσουν τα νόμιμα από τα παράνομα :?:

Μην μπερδεύουμε λοιπόν την ανικανότητα αστυνόμευσης και επιβολής του νόμου με τις ιστορικές πινακίδες.

Για άλλη μιά φορά σε παγκόσμιο επίπεδο γινόμαστε ρεζίλι καθώς αποτελεί μοναδικότητα της Ελλάδας :!:

Αυτό που πρέπει να κρατήσετε και να μείνει, είναι την πορεία κλεισίματος που θα πάρουν πολλά εξειδικευμένα συνεργεία που δούλευαν 10ετίες τώρα σχεδόν αποκλειστικά με τα ιστορικά, και τους νέους άνεργους στο βωμό της ανάπτυξης... :tsoukalas:
"Vitara 1.6 1997 16v και New Vitara 1600 Diesel Allgrip Auto , παππούς και εγγονός στο ίδιο garage "
Άβαταρ μέλους
Kalavritara
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6919
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 02, 2012 1:15 am
Τοποθεσία: Στο βουνό περιμένοντας τα χιόνια
Λάστιχα: Viking
Διάσταση ελαστικών: 215/55/17
Suspension: normal
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Takis

Re: ΤΑΦΟΠΛΑΚΑ για τα Ιστορικά Οχήματα στην Ελλάδα!

Δημοσίευσηαπό johndrama » Δευτ Οκτ 23, 2017 10:57 am

11/11 έχει μεγάλη βόλτα συγκέντρωση Καβάλα, Ξάνθη, Θεσσαλονίκη.
Εκεί θα βγει η τροχαία να γράφει;
Προφανώς έχει να κάνει με το που είσαι γραμμένος δλδ σε ποια λέσχη.
KYNΗΓΙ-ΨΑΡΟΤΟΥΦΕΚΟ-ΚΑΛΗ ΖΩΗ
Άβαταρ μέλους
johndrama
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2910
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 23, 2008 10:24 pm
Τοποθεσία: ΔΡΑΜΑ-ΚΑΒΑΛΑ
Λάστιχα: NGV 1.6 MP-Kayaba
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: MP & KYB
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: sj410 LWB
Name: Γιαννης.

Re: ΤΑΦΟΠΛΑΚΑ για τα Ιστορικά Οχήματα στην Ελλάδα!

Δημοσίευσηαπό P GV O9 » Δευτ Οκτ 23, 2017 11:17 am

Απαράδεκτοι!!!! :tsoukalas:
Δεν έχει καμία τεκμηριωμένη τεχνική επιχειρηματολογία το σκεπτικό τους
παρά μόνο.... την τόνωση της απόσυρσης στις εταιρείες ανακύκλωσης
και της εισπραξιμότητας μέσω της φορολόγησης όσων
θα ξανατεθούν σε κυκλοφορία ( τέλη κυκλοφορίας,τεκμήριο )!!!!
Με VITARA παρέα η ζωή είναι ωραία στα βουνά όλη μέρα!!!
Άβαταρ μέλους
P GV O9
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 839
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 13, 2009 4:00 pm
Τοποθεσία: ΛΑΜΙΑ
Λάστιχα: MICHELLIN LATITUDE CROSS
Διάσταση ελαστικών: 225/70 R16
Suspension: ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Re: ΤΑΦΟΠΛΑΚΑ για τα Ιστορικά Οχήματα στην Ελλάδα!

Δημοσίευσηαπό Kalavritara » Δευτ Οκτ 23, 2017 11:18 am

johndrama έγραψε:11/11 έχει μεγάλη βόλτα συγκέντρωση Καβάλα, Ξάνθη, Θεσσαλονίκη.
Εκεί θα βγει η τροχαία να γράφει;
Προφανώς έχει να κάνει με το που είσαι γραμμένος δλδ σε ποια λέσχη.


Στην Ελλάδα υπάρχουν 3 λέσχες που εκδίδουν ιστορικές πινακίδες: ΦΙΛΠΑ, ΕΛΠΑ και ΕΟΕΕ.

Η απόφαση καλύπτει όλες τις πινακίδες και το πρόστιμο είναι €1.500 :!:
"Vitara 1.6 1997 16v και New Vitara 1600 Diesel Allgrip Auto , παππούς και εγγονός στο ίδιο garage "
Άβαταρ μέλους
Kalavritara
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6919
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 02, 2012 1:15 am
Τοποθεσία: Στο βουνό περιμένοντας τα χιόνια
Λάστιχα: Viking
Διάσταση ελαστικών: 215/55/17
Suspension: normal
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Takis

Re: ΤΑΦΟΠΛΑΚΑ για τα Ιστορικά Οχήματα στην Ελλάδα!

Δημοσίευσηαπό Antonioz » Δευτ Οκτ 23, 2017 12:14 pm

:shock: :shock: υπέροχα..
μήπως βολεύει ο νόμος περι αλλαγής φύλου μιας και είναι άνω των 15ετών; μπορούμε να τα δηλώσουμε απο αυτοκίνητα ...παπάκια!! 8)
SY2CJI
Πάρτε τα "γαϊδούρια" σας και άιντε στα βουνά!!
Άβαταρ μέλους
Antonioz
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 5347
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 22, 2009 10:10 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: General Grabber AT3
Διάσταση ελαστικών: 225/75-16
Suspension: MP
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Αντώνιος

Re: ΤΑΦΟΠΛΑΚΑ για τα Ιστορικά Οχήματα στην Ελλάδα!

Δημοσίευσηαπό P GV O9 » Δευτ Οκτ 23, 2017 1:15 pm

...μακάρι να ισχύσει!!!

http://www.pronews.gr/oikonomia/ellinik ... ytokiniton
Με VITARA παρέα η ζωή είναι ωραία στα βουνά όλη μέρα!!!
Άβαταρ μέλους
P GV O9
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 839
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 13, 2009 4:00 pm
Τοποθεσία: ΛΑΜΙΑ
Λάστιχα: MICHELLIN LATITUDE CROSS
Διάσταση ελαστικών: 225/70 R16
Suspension: ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Re: ΤΑΦΟΠΛΑΚΑ για τα Ιστορικά Οχήματα στην Ελλάδα!

Δημοσίευσηαπό fronteras » Δευτ Οκτ 23, 2017 8:53 pm

Antonioz έγραψε::shock: :shock: υπέροχα..
μήπως βολεύει ο νόμος περι αλλαγής φύλου μιας και είναι άνω των 15ετών; μπορούμε να τα δηλώσουμε απο αυτοκίνητα ...παπάκια!! 8)


Χαχαχαχαχαχα, σωστός ο Antonioz, δεν θα αφήσουν τίποτα όρθιο. Με ένα ψήφισμα που γίνεται ντόρος, ψηφίζονται άλλα τόσα ήσυχα κι ωραία. :tsoukalas:
Χαμογελάτε ειναι μεταδοτικό.
fronteras
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 829
Εγγραφή: Παρ Ιουν 05, 2015 6:36 pm
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-ΧΑΛ/ΚΗ
Λάστιχα: BF Good.AT 225/70/16
Suspension: MX6+Αποστάτες
cb: Ναι
Aka: Fronteras
Name: Άγγελος

Re: ΤΑΦΟΠΛΑΚΑ για τα Ιστορικά Οχήματα στην Ελλάδα!

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Τετ Οκτ 25, 2017 9:48 am

Αν διαβάσετε προσεκτικά το νόμο που βάζει παραπάνω ο φίλος Λευτέρης, θα καταλάβετε ότι :

"ήξης αφίξης ουκ εν πολέμω θνήξης" έχοντας την ευχέρεια να βάλετε ένα κόμμα πριν ή μετά το ουκ.

Τόσο ξεκάθαρα !!! :mrgreen: :violin:
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)
Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ
Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9275
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: ΤΑΦΟΠΛΑΚΑ για τα Ιστορικά Οχήματα στην Ελλάδα!

Δημοσίευσηαπό Kalavritara » Κυρ Οκτ 29, 2017 2:01 am

ΕΚΤΑΚΤΟ,ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟ ΦΙΛΠΑ:
ΠΡΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΜΑΣ
Θέμα: Ανοικτή επιστολή προς τους αρμόδιους υπουργούς
Αγαπητοί Κύριοι, Αθήνα 28/10/17
Στις 16/10/2017 στο Φ.Ε.Κ. Νο 3641 δημοσιεύτηκε μια τροποποίηση που αφορά τα ιστορικά οχήματα που είναι «παγκόσμια πρωτοτυπία» καθώς σε κανένα άλλο κράτος στον κόσμο δεν απαγορεύεται η κυκλοφορία των ιστορικών οχημάτων! Πουθενά αλλού στον κόσμο δεν περιορίζεται η χρήση των ιστορικών οχημάτων όπως γίνεται πλέον στην Ελλάδα με την συγκεκριμένη υπουργική απόφαση.
Το παράλογο της απόφασης αναδεικνύεται και από το γεγονός ότι η απόφαση ορίζει ότι η μεταφορά των οχημάτων προς και από τις εκδηλώσεις πρέπει να γίνεται με τρέϊλερ ενώ είναι γνωστό ότι το υπουργείο μεταφορών δεν εκδίδει πλέον άδειες για τρέϊλερ μεταφοράς οχημάτων…
Η απόφαση αυτή είναι παράλογη και καταδικαστέα γιατί εμπεριέχει εμπάθεια προς το ιστορικό όχημα γεγονός που αποδεικνύεται από τα παράλογα ποσά που βάζει για πρόστιμο αν κινηθεί ένα ιστορικό όχημα που φτάνει τα 1,500 ή και τα 3,000 ευρώ όταν το ανώτατο πρόστιμο για κάποιον που περνάει με κόκκινο με κίνδυνο αφαίρεσης ζωής είναι μόλις 700 ευρώ…
Το ιστορικό όχημα θεωρείται παγκοσμίως μέρος της πολιτιστικής κουλτούρας των λαών και πριν από δύο μόλις χρόνια η UNESCO ανακήρυξε και επισήμως τα ιστορικά οχήματα «πολιτιστικό προϊόν» μεγάλης σημασίας. Στις περισσότερες πρωτεύουσες του κόσμου υπάρχουν πλέον δημόσια μουσεία αυτοκινήτου και τεχνολογίας και ιδιωτικά επιδοτούμενα από το κράτος με μόνη εξαίρεση την Ελλάδα. Εδώ προσπαθούμε να υποκαταστήσουμε το κράτος με ιδιωτικές συλλογές που με τον όποιο κόπο, τρόπο και κόστος ιδιωτών που λατρεύουν το ιστορικό όχημα.
Θέλουμε να πιστεύουμε ότι η τροποποίηση εκ παραδρομής συγχέει τα αγωνιστικά οχήματα με τα ιστορικά και τους επιβάλει τους ίδιους περιορισμούς. Οι περιορισμοί αυτοί αφορούν 10,000 και πλέον οχήματα σε όλη την Ελλάδα που οι ιδιόκτητες τους με τόσο κόπο και μεράκι αποκατέστησαν και συντηρούν και στην ουσία αποκλείουν κάθε μορφή εκδήλωσης αλλά και διατήρησης των ιστορικών αυτών οχημάτων που σημειωτέον αν δεν κυκλοφορούν για χιλιόμετρα συντήρησης θα καταστραφούν.
Οι περιορισμοί αυτοί καταδικάζουν και οδηγούν στην εξαφάνιση των ιστορικών οχημάτων από την Ελλάδα καθώς οι ιδιοκτήτες τους θα αναγκαστούν να τα πουλήσουν στο εξωτερικό αφού δεν μπορούν να τα κυκλοφορούν στην Ελλάδα.
Οι συνέπειες θα είναι καταστροφικές για τις λέσχες στις οποίες ανήκουν (και των εργαζόμενων σε αυτές) καθώς και για ένα μεγάλο αριθμό επαγγελμάτων όπως τα συνεργεία που τα συντηρούν και τα αναπαλαιώνουν (γενικά συνεργεία, ηλεκτρολόγοι, φανοποιοί, ταπετσιέρηδες κ.α.). Ακόμη, θα ζημιωθεί ένα πλήθος επαγγελμάτων που οι λέσχες υποστηρίζουν με τις εκδηλώσεις τους όπως ξενοδοχεία, εστιατόρια, ταβέρνες αίθουσες εκδηλώσεων κλπ. Τέλος, το κράτος θα ζημιωθεί και από την απώλεια των δασμών που εισπράττει σήμερα από τις εισαγωγές των ιστορικών οχημάτων αλλά και του πλήθους ανταλλακτικών που απαιτούνται για την συντήρησή τους.
Η απαγόρευση αυτή θα στερήσει τους Δήμους από την παρουσία μας που με τόση λαχτάρα μας την ζητούν για να ομορφαίνουμε τις εκδηλώσεις τους.
Η απαγόρευση αυτή μας διακόπτει το κοινωνικό μας έργο που είναι η υποστήριξη της ΦΛΟΓΑΣ, του Χωριού SOS και πολλά άλλα.
Οι περιορισμοί αυτοί ουσιαστικά απαγορεύουν τα οχήματα των Ελλήνων ιδιοκτητών να συμμετάσχουν σε διεθνείς εκδηλώσεις που όλο και περισσότερο τα τελευταία χρόνια οργανώνουν διεθνείς λέσχες στην χώρα μας.
Κλείνοντας επαναλαμβάνουμε ότι η κίνηση της απαγόρευσης κυκλοφορίας, η επιμονή για χρέωση τελών αλλά και τα παράλογα πρόστιμα που αναφέρονται στην απόφαση ξεφεύγουν από τα διεθνή στάνταρ καθότι σε καμία άλλη χώρα στον κόσμο δεν περιορίζεται η κίνηση των ιστορικών οχημάτων και σε καμία χώρα δεν πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας τα ιστορικά οχήματα. Στην Αγγλία η κυκλοφορία είναι ελεύθερη και δωρεάν, το ίδιο και στην Γαλλία, το ίδιο και την Ιταλία, και στην Ισπανία, και στην Πορτογαλία, και στην Ελβετία, την Αυστρία, την Ρουμανία (όπου ακόμη και η ασφάλιση είναι δωρεάν), παντού!… Μόνο στην Γερμανία πληρώνουν ένα χαμηλό ποσό που συμπεριλαμβάνει και την ασφάλεια του οχήματος για ένα χρόνο.
Κύριοι, έχουμε στην διάθεσή σας συγκεκριμένες προτάσεις για να γίνουν οι αλλαγές που αναφέρετε χωρίς να υπάρξουν οι απαράδεκτες και καταστροφικές αυτές απαγορεύσεις και μπορούμε να σας τις παρουσιάσουμε όποτε εσείς επιθυμείτε.
Ελπίζοντας σε μια γρήγορη ανταπόκριση,
Με τιμή,
Ο Πρόεδρος και το Δ.Σ. ΦΙΛΠΑ
"Vitara 1.6 1997 16v και New Vitara 1600 Diesel Allgrip Auto , παππούς και εγγονός στο ίδιο garage "
Άβαταρ μέλους
Kalavritara
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6919
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 02, 2012 1:15 am
Τοποθεσία: Στο βουνό περιμένοντας τα χιόνια
Λάστιχα: Viking
Διάσταση ελαστικών: 215/55/17
Suspension: normal
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Takis

Re: ΤΑΦΟΠΛΑΚΑ για τα Ιστορικά Οχήματα στην Ελλάδα!

Δημοσίευσηαπό Hellas4x4 » Τετ Ιούλ 31, 2019 2:54 pm

Αλλαγές για τα αυτοκίνητα με ιστορικές πινακίδες...



Πηγή: Drive.gr
Live To Fly - Ride To Live!

Άβαταρ μέλους
Hellas4x4
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1065
Εγγραφή: Τετ Ιαν 25, 2017 12:28 am
Τοποθεσία: Παλλήνη, Αττικής
Λάστιχα: -
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: -
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Hellas4x4
Name: Antonis


Επιστροφή στο Γενική συζήτηση

arahova Πέμ Μαρ 28, 2024 10:04 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Μαρ 28, 2024 7:09 am Καλημέρα σας.
Σταύρος 4x4 Πέμ Μαρ 28, 2024 7:08 am Καλημέρα
Tzivitzonis Τετ Μαρ 27, 2024 1:10 pm θα ρωτησω τον υιο :P
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:10 pm δεν έχει διήμερη άδεια ρε μάστορα?
Tzivitzonis Τετ Μαρ 27, 2024 1:07 pm Εγώ που θα ερθω Κυριακή πόσες έχω;
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:05 pm 9 και σήμερα!!!
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:01 pm Μερσύ μποκού!
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:01 pm αχαχαχαχα
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:00 pm Νουχρίτσααααααααααα
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:00 pm Καλημέρες! Λίγο θέαμα για όλους! viewtopic.php?f=66&t=37146&p=940582#p940582
arahova Τετ Μαρ 27, 2024 12:14 pm Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Μαρ 27, 2024 6:58 am Καλημέρα σας.
arahova Τρί Μαρ 26, 2024 9:36 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Μαρ 26, 2024 7:03 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Δευτ Μαρ 25, 2024 10:24 pm Φίλε Θανάση ΘανασηςΖ καλησπέρα.Για να μπορείς να συμμετέχεις στις συζητήσεις μας πρέπει να περάσεις από την ενότητα αυτή και αφού ανοίξεις ένα νέο θέμα να μας πεις δύο λόγια για σένα και το αυτοκίνητο σου από που μας γράφεις και να σε καλωσορίσουμε. Επίσης μπορείς να διαβάσεις θα σε βοηθήσει να καταλάβεις τη λειτουργία του φόρουμ.
arahova Δευτ Μαρ 25, 2024 11:58 am Καλημέρα σε όλους, καλή εβδομάδα και Χρόνια Πολλά.
ΣΤΑΥΡΟΣ Δευτ Μαρ 25, 2024 11:52 am Καλημερα σας Χρονια πολλα,καλη εβδομαδα.
antonis1627 Δευτ Μαρ 25, 2024 7:24 am Καλημέρα σας καλή εβδομάδα και Χρόνια Πολλά
arahova Κυρ Μαρ 24, 2024 11:39 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Κυρ Μαρ 24, 2024 7:32 am Καλημέρα σας.
arahova Σάβ Μαρ 23, 2024 10:19 am Καλημέρα σε όλους και καλό 3ήμερο.
antonis1627 Σάβ Μαρ 23, 2024 7:29 am Καλημέρα σας.Καλό Σαββατοκύριακο και χρόνια πολλά.
Nikola Tenv Παρ Μαρ 22, 2024 9:19 pm καλησπέρα , καλό τριήμερο και καλές εξορμήσεις στους ...τυχερούς!
arahova Παρ Μαρ 22, 2024 11:38 am Καλημέρα σε όλους και καλό 4ήμερο.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες