....και στο τέλος δεν θα γίνει τίποτα ... θα βάλουν ένα μικρό πρόστιμο στην VW , με την απειλή να κλείσει τα εργοστάσια της στην Αμερική και να μείνουν άνεργοι χιλιάδες εργαζόμενοι . Με την BP στο κόλπο του Μεξικού το ίδιο δεν έγινε? ...και η ιστορία θα επαναληφθεί για άλλη μια φορά ...
Και ο διευθυντής που παραιτήθηκε λόγω του σκανδάλου, τι παίρνει??????
Μπορεί το σκάνδαλο να έκανε κακό στη υστεροφημία του, όμως το αντίθετο θα συμβεί με τον τραπεζικό του λογαριασμό, καθώς ο απελθών CEO της VW Μάρτιν Βίντερκορν θα πάρει συνταξιοδοτικό πακέτο που θα αγγίζει τα 28,6 εκατομύρια δολάρια
Στα 28,6 εκατ. ευρώ ανέρχεται το συνταξιοδοτικό πακέτο που είχε συγκενρώσει ο Μάρτιν Βίντερκορν έως και τη χθεσινή του παραίτηση από τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου της Volkswagen και ίσως λάβει πολλά περισσότερα σε αποζημίωση, ανάλογα με το πώς θα αξιολογήσει την αποχώρησή του το εποπτικό συμβούλιο της εταιρίας, αναφέρει το πρακτορείο Bloomberg.
Μετά τη χθεσινή αποκάλυψη του Βίντερκορν ότι είχε ζητήσει από το συμβούλιο να τερματίσει τη θητεία του, ο εκπρόσωπος της εταιρίας Κλάους-Πέτερ Τίεμαν αρνήθηκε να σχολιάσει πόσα χρήματα αναμένεται να πάρει ο αποχωρήσας διευθύνων σύμβουλος. Η τελευταία ετήσια έκθεση της εταιρίας εξηγεί πώς ο Βίντερκορν, επικεφαλής της Volkswagen από το 2007, θα μπορούσε θεωρητικά να πάρει δύο σημαντικά πακέτα.
Το συνταξιοδοτικό πακέτο του 68χρονου Βίντερκορν έφθασε στο τέλος του 2014 τα 28,6 εκατ. ευρώ. Υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις, ο Βίντερκορν μπορεί επίσης να λάβει αποζημίωση ίση με τις αποδοχές δύο ετών. Πέρυσι, ο Βίντερκορν ήταν ο δεύτερος υψηλότερα αμειβόμενος διευθύνων σύμβουλος στη Γερμανία, με συνολικές αποδοχές 16,6 εκατ. ευρώ.
Όπως εξηγεί το Bloomberg, το πακέτο αποζημίωσης δίνεται εφόσον το εποπτικό συμβούλιο τερματίσει νωρίτερα το συμβόλαιό του. Εάν, ωστόσο, το συμβούλιο τερματίσει νωρίτερα τη θητεία του από υπαιτιότητα του ιδίου του διευθύνοντος συμβούλου, τότε η αποζημίωση χάνεται.
Στην χθεσινή ανακοίνωση ο Βίντερκορν δήλωσε ότι «σοκαρίστηκε» από τα γεγονότα των τελευταίων ημερών και ιδίως από την αποκάλυψη ότι ήταν δυνατή μια τέτοια κακοδιαχείριση σε τόσο μαζική κλίμακα από την εταιρεία.
«Ως διευθύνων σύμβουλος αποδέχομαι την ευθύνη για τις παρατυπίες που βρέθηκαν στους κινητήρες ντίζελ και ζήτησα από το εποπτικό συμβούλιο να συμφωνήσει στον τερματισμό της θητείας μου ως διευθύνοντος συμβούλου» είπε. «Αυτό το κάνω προς το συμφέρον της εταιρίας, αν και δεν γνωρίζω κάποια επιλήξιμη πράξη εκ μέρους μου».
και ύστερα λένε ότι τα μεγαλύτερα λαμόγια είναι οι Έλληνες.... ΑΜ ΔΕ!
Θα ήθελα κάτι να σχολιάσω αλλά δεν μπορώ......κρατιέμαι.....
Σαν έρθει η ώρα της πορείας πολλοί δεν ξέρουν πως επικεφαλής βαδίζει ο εχθρός τους. Η φωνή που διαταγές τους δίνει είναι του εχθρού τους η φωνή. Και εκείνος που για τον εχθρό μιλάει είναι ο ίδιος τους ο εχθρός. Μπ. Μπρέχτ