Αλλάζει εκ βάθρων η φορολογία στα ΙΧ

Εδώ λέμε ότι μας κατέβει και δεν έχει θέση αλλού

Re: Αλλάζει εκ βάθρων η φορολογία στα ΙΧ το 2014

Δημοσίευσηαπό kostasRS » Τρί Μάιος 26, 2015 9:54 pm

ευαγγελος πανουσης έγραψε:Για τα υγραεροκινητα είπαν οτι θα έχουν κάποια επιπλέον ελαφρυντικά bonus καλά δεν άκουσα?

Ναι σωστα ετσι ακουστηκε!!
Sex Trainer!!!
Άβαταρ μέλους
kostasRS
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 11417
Εγγραφή: Παρ Ιαν 18, 2013 8:27 pm
Τοποθεσία: Αθηνα
Λάστιχα: Michelin latitude cross
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: 3,5
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Παντου & πουθενα
Name: kostas

Re: Αλλάζει εκ βάθρων η φορολογία στα ΙΧ το 2014

Δημοσίευσηαπό hlias » Τρί Μάιος 26, 2015 11:53 pm

kostasRS έγραψε:
ευαγγελος πανουσης έγραψε:Για τα υγραεροκινητα είπαν οτι θα έχουν κάποια επιπλέον ελαφρυντικά bonus καλά δεν άκουσα?

Ναι σωστα ετσι ακουστηκε!!

Λες; :think: :think: :think:
οτι δε πιστευεις δε σημαινει οτι δεν υπαρχει
Άβαταρ μέλους
hlias
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 8330
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 27, 2008 6:08 pm
Τοποθεσία: ιλιον
Λάστιχα: Hankook dynapro
Διάσταση ελαστικών: 225/75/16
Suspension: MAD+Rancho+αποστατες
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Ηλιας

Re: Αλλάζει εκ βάθρων η φορολογία στα ΙΧ το 2014

Δημοσίευσηαπό kostasRS » Τετ Μάιος 27, 2015 8:37 am

hlias έγραψε:
kostasRS έγραψε:
ευαγγελος πανουσης έγραψε:Για τα υγραεροκινητα είπαν οτι θα έχουν κάποια επιπλέον ελαφρυντικά bonus καλά δεν άκουσα?

Ναι σωστα ετσι ακουστηκε!!

Λες; :think: :think: :think:

Τι να πω φιλαρακι ,,,,,μακαρι !! :D
Sex Trainer!!!
Άβαταρ μέλους
kostasRS
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 11417
Εγγραφή: Παρ Ιαν 18, 2013 8:27 pm
Τοποθεσία: Αθηνα
Λάστιχα: Michelin latitude cross
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: 3,5
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Παντου & πουθενα
Name: kostas

Re: Αλλάζει εκ βάθρων η φορολογία στα ΙΧ το 2014

Δημοσίευσηαπό GEORGE PALTOGLOU » Τετ Μάιος 27, 2015 9:03 am

:pray: :pray: :pray: :snooty: :snooty: :snooty:
The Best Way To Predict The Future Is To Create It !!!
Άβαταρ μέλους
GEORGE PALTOGLOU
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4366
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 28, 2013 11:24 am
Τοποθεσία: ΣΙΔΗΡΟΚΑΣΤΡΟ ΣΕΡΡΩΝ
Λάστιχα: MAXXIS A/T 980
Διάσταση ελαστικών: 215/70/16
Suspension: Μαμά +3,5cm
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: ΓΙΩΡΓΟΣ

Re: Αλλάζει εκ βάθρων η φορολογία στα ΙΧ το 2014

Δημοσίευσηαπό dpol » Τετ Μάιος 27, 2015 9:57 am

Καντε υπομονη να το δουμε πρωτα γιατι κατι μου λεει οτι θα πληρωνουμε περισσοτερα :!: :!: Εδω θα καταργησουν το πλεον ισχυρο κινητρο των μηδενικων τελων κυκλοφοριας στα χαμηλου ρυπου, μιλαμε για μια εξαρετικα ευαισθητη περιβαλλοντικα αριστερη κυβερνηση, τα δε εικοσαετιας που πρεπει να απαγορευθει η κυκλοφορια τους απλα θα τους βαλουν ενα περιβαλλοντικο φορο, ας κυκλοφορει δηλαδη το ερειπιο που σπερνει καρκινο αρκει να μπαινουν χρηματα στην τρυπα του κρατους, μια επιπελον προσφορα της υπερευαισθητης και συνιδητοποιημενης αριστερης κυβερνησης σε θεματα περιβαλλοντος.
Μην ξυνεστε στην γκλιτσα του τσοπανη!!!
Άβαταρ μέλους
dpol
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 11405
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 18, 2008 11:36 pm
Τοποθεσία: Άγραφα
Λάστιχα: Kobra NT
Διάσταση ελαστικών: 215-80-16
Suspension: Custom 4"
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: Ο Γκλίτσας ή Αγραφιώτης
Name: Δημήτρης

Re: Αλλάζει εκ βάθρων η φορολογία στα ΙΧ το 2014

Δημοσίευσηαπό STRANTZALIS K. » Τετ Μάιος 27, 2015 11:02 am

25/5/2015

Με βάση την αξία και τα τέλη κυκλοφορίας - Ποιοι φόροι στα αυτοκίνητα αλλάζουν Τέλος μπαίνει απο τα τέλη κυκλοφορίας 2016 ο υπολογισμός τους με βάση τα κυβικά των αυτοκινήτων και των μοτοσυκλετών και θα καθορίζονται πλέον με την αξία πώλησης των οχημάτων σύμφωνα με τους σχεδιασμούς του Υπουργείου Οικονομικών
Συγκεκριμένα αλλάζουν όλα στην φορολογία των αυτοκινήτων και των μοτοσυκλετών σύμφωνα με ανακοίνωση του Υπουργείου Οικονομικών αφού καταργείται ο υπολογισμός των φόρων που επιβάλλονται στα οχήματα με βάση τα κυβικά ενώ θα υπολογίζονται με την αξία πώλησης του οχήματος. Κάπως έτσι θα υπάρξουν δραματικές αλλαγές στα ποσά που πληρώνουν οι φορολογούμενοι για τέλη κυκλοφορίας αλλά και σε όλους τους φόρους που μπαίνουν στα οχημάτα. Ετσι απο τα τέλη κυκλοφορίας της επόμενης χρονιάς τα παλαιότερα αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες μεγάλου κυβισμού θα πληρώσουν μικρότερα τέλη. Αυτό θα φέρει νέα πνοή σύμφωνα με στελέχη της αγοράς στην αγορά των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων. Παράλληλα από τις αλλαγές θα υπάρξουν αλλαγές και στο τέλος ταξινόμησης αφού σήμερα μαζί με την προ φόρων αξία του οχήματος υπολογίζεται και ο κυβισμός. Επίσης αλλάζουν και τα τεκμήρια των αυτοκινήτων αφου σήμερα υπολογίζονται με βάση τον κυβισμό και την παλαιότητα του οχήματος. Παράλληλα σημαντική αλλαγή αναμένεται και σε ό,τι αφορά στην επιβάρυνση από τον ΦΠΑ που αναμένεται να αλλάξει το πολύ ως το τέταρτο τρίμηνο του έτους. Στελέχη του υπουργείου Οικονομικών τονίζουν ότι αναζητείται η χρυσή τομή καθώς όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά δεν είναι δυνατό να πληρώνει κανείς τα διπλάσια τέλη για ένα αυτοκίνητο 2.000 κυβικών, αλλά μικρής αξίας σε σχέση με έναν ιδιοκτήτη αυτοκινήτου 1.800 κυβικών γνωστής μάρκας και με εμπορική αξία πολλαπλάσια εκείνου των 2.000 κυβικών.

http://www.dikaiologitika.gr
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Το υπουργείο Οικονομικών μπορεί να αργεί αλλά δεν… ξεχνά.

Έτσι, σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες, από ώρα σε ώρα θα εμφανιστεί στους ΑΦΜ δεκάδων χιλιάδων οδηγών τα τέλη κυκλοφορίας –μαζί με το πρόστιμο- που έμειναν απλήρωτα από πέρυσι. Και ως γνωστόν, το πρόστιμο είναι βαρύ και ασήκωτο καθώς αντιστοιχεί στο ισόποσο των τελών κυκλοφορίας. Δηλαδή, όποιος δεν πλήρωσε τον Δεκέμβρη, θα κληθεί τώρα να πληρώσει «επι δύο».

Υπάρχει και ένα ευχάριστο στην ιστορία: ………….

………..η οφειλή που θα εμφανιστεί στους ΑΦΜ των οδηγών (δεν αποκλείεται να αποσταλούν και ηλεκτρονικά ειδοποιητήρια όπως έγινε και με το χαράτσι της ΔΕΗ το οποίο βεβαιώθηκε προ ημερών στους ΑΦΜ ενός εκατομμυρίου ιδιοκτητών ακινήτων) μπορεί να ενταχθεί στη ρύθμιση των 100 δόσεων. Βέβαια, μην περιμένετε ότι θα «κουρέψετε» το πρόστιμο. Και αυτό διότι η υπουργική απόφαση της ρύθμισης δεν προβλέπει διαγραφή (σε περίπτωση εφάπαξ εξόφλησης) για τα πρόστιμα των τελών κυκλοφορίας. Το μόνο πλεονέκτημα είναι ότι το ποσό θα μπορεί (μέσω της ρύθμισης να καταβληθεί σε δόσεις των 20 ευρώ). Σε πόσες δόσεις; Κάντε κλικ εδώ για να δείτε τον σχετικό πίνακα για όλα τα αυτοκίνητα.

Για τους οδηγούς αυτοκινήτων, θα υπάρξουν και άλλες «λυπητερές» πολύ σύντομα. Η πρώτη θα έρθει στους οδηγούς που δεν έχουν περάσει τα αυτοκίνητά τους από ΚΤΕΟ. Η δεύτερη θα αφορά στους οδηγούς που έχουν τα αυτοκίνητά τους ανασφάλιστα. Η δεύτερη, είναι πιθανό να αργήσει καθώς για τον καταλογισμό των προστίμων που προβλέπει ο νόμος στα ανασφάλιστα οχήματα, κρίθηκε ότι απαιτείται προσαρμογή του νόμου κάτι που απαιτεί χρόνο. Πάντως, οι οδηγοί μπορούν να διαπιστώσουν από τώρα αν το ΙΧ τους εμφανίζεται ως ασφαλισμένο στις ηλεκτρονικές βάσεις της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών. Για περισσότερα κάντε κλικ εδώ.

Το ευχάριστο

Υπάρχει και ένα ευχάριστο στην ιστορία. Οι εκατοντάδες οδηγοί που έχουν θέσει τα οχήματά τους σε ακινησία, θα μπορέσουν –αν θέλουν- να πάρουν πίσω τις πινακίδες τους πληρώνοντας τέλη κυκλοφορίας όχι για ολόκληρο το 2015 αλλά μόνο για το διάστημα που απομένει μέχρι το τέλος της χρονιάς.

Πηγή : το λημέρι.gr
Είναι κάποιες στιγμές που χρειάζωμαι μόνο ένα άδειο μυαλό και γεμάτο ντεπόζιτο.........!
STRANTZALIS K.
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2889
Εγγραφή: Τρί Μαρ 05, 2013 4:33 pm
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
cb: Όχι
Name: Κώστας

Re: Αλλάζει εκ βάθρων η φορολογία στα ΙΧ το 2014

Δημοσίευσηαπό gi@nn@kis » Τετ Μάιος 27, 2015 12:07 pm

Αλλαγές στους φόρους των καυσίμων φέρνει η συμφωνία Χθες εκτός από την απόκάλυψη Βαρουφάκης για τον φόρο στις αναλήψεις απο τις τράπεζες και το πισωγύρισμα λίγη ώρα αργότερα ο υπουργός Οικονομικών άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο για αλλαγές και στους φόρους των καυσίμων κίνησης. Πρόθεση του Υπουργείου Οικονομικών σε μια προσπάθεια να κλείσει η συμφωνία και οι ενστάσεις των εταίρων για το δημοσιονομικό κενό προσανατολίζεται σε αύξηση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης στο πετρέλαιο κίνησης και την εξίσωση του φόρου μεταξύ τους πετρελαίου κίνησης και θέρμανσης.Ακόμη όμως δεν έχουν γίνει γνωστές οι λεπτομέρειες της επιβάρυνσης που θα φέρει αυτή η εξίσωση.

Το 2013 είχε εξισωθεί ο φόρος στο πετρέλαιο θέρμανσης με το κίνησης και είχε γίνει μείωση του φόρου στο δεύτερο προκειμένου η εξίσωση να γίνει σε χαμηλότερο επίπεδο και να συγκρατηθεί η αύξηση στην τελική τιμή του πετρελαίου θέρμανσης. Τότε η λιανική τιμή του πετρελαίου κίνησης μειώθηκε κατά περίπου 10 λεπτά του ευρώ. Με το σπάσιμο της εξίσωσης αναμένεται ο φόρος να επανέλθει τουλάχιστον στο επίπεδο που βρισκόταν τον Οκτώβριο του 2013.

Δύσκολο όμως φαίνεται να είναι η αύξηση στον φόρο κατανάλωσης στην αμόλυβδη και το υγραέριο κίνησης αφού η τιμή της βενζίνης είναι ήδη πολύ υψηλή και δεν «σηκώνει» αύξηση. Στο υγραέριο ο φόρος είναι σήμερα ίδιος με αυτόν του πετρελαίου κίνησης και αν η εξίσωση αυτή διατηρηθεί θα αυξηθεί η τιμή του μαζί με την αύξηση στο φόρο του πετρελαίου κίνησης.

http://www.dikaiologitika.gr
http://www.dikaiologitika.gr/eidhseis/oikonomia/62015/allages-stous-forous-ton-kafsimon-fernei-i-symfonia Βρε λες??? :think: :think: :think: :whistle:
:ngv:
Άβαταρ μέλους
gi@nn@kis
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4555
Εγγραφή: Παρ Μάιος 01, 2009 7:06 pm
Λάστιχα: yoko A/T-s
Διάσταση ελαστικών: 225/65-17
Suspension: μαμά
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Γιάννης

Re: Αλλάζει εκ βάθρων η φορολογία στα ΙΧ το 2014

Δημοσίευσηαπό ΜΩΡΑΙΤΗΣ » Τετ Μάιος 27, 2015 12:12 pm

Εχω αρχίσει πραγματικά και νοσταλγώ την εποχή που υπήρχε ΕΡΤ, ΥΕΝΕΔ και τίποτε άλλο από τηλεόραση, , δεν υπήρχε ίντερνετ , δεν υπήρχαν κινητά, δεν είχε πρόσβαση ούτε ο κάθε πολιτικός ούτε η κάθε κουτσή Μαρία { που θα μπορούσε να είναι και πολιτικός } ανα πάσα ώρα και στιγμή οπουδήποτε να λέει το οτιδήποτε.......έχει απλά καταντήσει αηδία αυτό το πράγμα, κάθε ώρα να αλλάζουνε τα πάντα.....σιχτίρ πιά :tsoukalas: :tsoukalas: :tsoukalas: :tsoukalas: :tsoukalas: :tsoukalas: :tsoukalas: :tsoukalas: :tsoukalas: :tsoukalas:
Σαν έρθει η ώρα της πορείας πολλοί δεν ξέρουν πως επικεφαλής βαδίζει ο εχθρός τους.
Η φωνή που διαταγές τους δίνει είναι του εχθρού τους η φωνή.
Και εκείνος που για τον εχθρό μιλάει είναι ο ίδιος τους ο εχθρός.
Μπ. Μπρέχτ
Άβαταρ μέλους
ΜΩΡΑΙΤΗΣ
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 27150
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 08, 2008 1:08 pm
Τοποθεσία: ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ
Λάστιχα: MICHELIN
Suspension: BILSTEIN B6
cb: Όχι
Aka: Ο Κυανοπώγωνας..

Re: Αλλάζει εκ βάθρων η φορολογία στα ΙΧ το 2014

Δημοσίευσηαπό DimitrisGV » Τετ Μάιος 27, 2015 12:18 pm

Εντάξει, ότι του Φανεί του ΛωλοΣταφανή. Αλλα νταλα μαντουβάλα της Παρασκευής το γάλα.
Τετοια συγχυση πρώτη φορά. Αλλα λέει ο ένας υπουργός, άλλα ο άλλος, άλλα το ένα κανάλι, άλλα το άλλο, άλλα γράφονται στα sites, άλλα λένε οι ξένοι.
Οτι τύχει, άμα πιασει θα βράξει.... :lol: :lol: :lol:
Αν δεν ψηφιστεί από τη Βουλή ή καλύτερα αν δεν δημοσιευτεί σε ΦΕΚ δεν πιστεύω τίποτα...
NGV 2.4 auto, ΚenWood DNX9260BT.
Άβαταρ μέλους
DimitrisGV
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 439
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 18, 2010 3:38 pm
Τοποθεσία: Σαλαμίνα
Λάστιχα: Yokohama GEO A/Τ-S
Suspension: MAD
cb: Όχι
Name: Δημήτρης

Re: Αλλάζει εκ βάθρων η φορολογία στα ΙΧ το 2014

Δημοσίευσηαπό ΜΩΡΑΙΤΗΣ » Τετ Μάιος 27, 2015 12:31 pm

DimitrisGV έγραψε:αν δεν δημοσιευτεί σε ΦΕΚ δεν πιστεύω τίποτα...



Αυτό ακριβώς ;-)
Σαν έρθει η ώρα της πορείας πολλοί δεν ξέρουν πως επικεφαλής βαδίζει ο εχθρός τους.
Η φωνή που διαταγές τους δίνει είναι του εχθρού τους η φωνή.
Και εκείνος που για τον εχθρό μιλάει είναι ο ίδιος τους ο εχθρός.
Μπ. Μπρέχτ
Άβαταρ μέλους
ΜΩΡΑΙΤΗΣ
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 27150
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 08, 2008 1:08 pm
Τοποθεσία: ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ
Λάστιχα: MICHELIN
Suspension: BILSTEIN B6
cb: Όχι
Aka: Ο Κυανοπώγωνας..

Re: Αλλάζει εκ βάθρων η φορολογία στα ΙΧ το 2014

Δημοσίευσηαπό Kalavritara » Τετ Μάιος 27, 2015 3:06 pm

ΜΩΡΑΙΤΗΣ έγραψε:Εχω αρχίσει πραγματικά και νοσταλγώ την εποχή που υπήρχε ΕΡΤ, ΥΕΝΕΔ και τίποτε άλλο από τηλεόραση, , δεν υπήρχε ίντερνετ , δεν υπήρχαν κινητά, δεν είχε πρόσβαση ούτε ο κάθε πολιτικός ούτε η κάθε κουτσή Μαρία { που θα μπορούσε να είναι και πολιτικός } ανα πάσα ώρα και στιγμή οπουδήποτε να λέει το οτιδήποτε.......έχει απλά καταντήσει αηδία αυτό το πράγμα, κάθε ώρα να αλλάζουνε τα πάντα.....σιχτίρ πιά :tsoukalas: :tsoukalas: :tsoukalas: :tsoukalas: :tsoukalas: :tsoukalas: :tsoukalas: :tsoukalas: :tsoukalas: :tsoukalas:



Δεν φαντάζεσαι Νικόλα πόσο πολύ είμαι ΜΑΖΙ σου στον τρόπο που σκέφτεσαι... :!:

Αλλά δεν τολμώ να το εμπεριστατώσω λίγο περισσότερο γιατί θα χαθούμε στην μετάφραση :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
"Vitara 1.6 1997 16v και New Vitara 1600 Diesel Allgrip Auto , παππούς και εγγονός στο ίδιο garage "
Άβαταρ μέλους
Kalavritara
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6919
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 02, 2012 1:15 am
Τοποθεσία: Στο βουνό περιμένοντας τα χιόνια
Λάστιχα: Viking
Διάσταση ελαστικών: 215/55/17
Suspension: normal
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Takis

Re: Αλλάζει εκ βάθρων η φορολογία στα ΙΧ το 2014

Δημοσίευσηαπό BOSS » Τετ Μάιος 27, 2015 3:45 pm

Οτι ειναι να γινει, να γινει για καλο... :D
Πυρ,γυνη και θαλασσα...

Άβαταρ μέλους
BOSS
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 9223
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 22, 2015 10:55 pm
Τοποθεσία: Συμη-Σαλαμινα
Λάστιχα: Crosswind M/T LingLong
Διάσταση ελαστικών: 215/75/15
Suspension: +6
cb: Όχι
Εργάτης: Ναι
Aka: εκδρομοφαγος
Name: ΒΑΛΑΝΤΗΣ

Re: Αλλάζει εκ βάθρων η φορολογία στα ΙΧ το 2014

Δημοσίευσηαπό Tzivitzonis » Τετ Μάιος 27, 2015 5:36 pm

DimitrisGV έγραψε:Αλλα λέει ο ένας υπουργός, άλλα ο άλλος, άλλα το ένα κανάλι, άλλα το άλλο, άλλα γράφονται στα sites, άλλα λένε οι ξένοι.

Αχχχ μικροί και ανόητοι....... :snooty: Επίτηδες, κόλπο, είναι για απροσανατολισμό του εχθρού! :ugeek: :ugeek:
Grand Vitara 1.6 3D (2002) ---- GFi LPG system
Ποτέ μην υπερεκτιμάς τις ικανότητες τις δικές σου ή του GV σου!!

Homo homini lupus est
Άβαταρ μέλους
Tzivitzonis
Administrator
Administrator
 
Δημοσιεύσεις: 37883
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 20, 2008 8:05 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Λάστιχα: Michelin Lat.Cross
Διάσταση ελαστικών: 215/70/16
Suspension: Αποστάτες +3/KYB
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Καλτσόγιαννος-Τζιτζιλόνης-Πατροτζούλης
Name: Τζιβιτζόνης

Re: Αλλάζει εκ βάθρων η φορολογία στα ΙΧ το 2014

Δημοσίευσηαπό DimitrisGV » Τετ Μάιος 27, 2015 5:37 pm

:lol: :lol: :lol:
NGV 2.4 auto, ΚenWood DNX9260BT.
Άβαταρ μέλους
DimitrisGV
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 439
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 18, 2010 3:38 pm
Τοποθεσία: Σαλαμίνα
Λάστιχα: Yokohama GEO A/Τ-S
Suspension: MAD
cb: Όχι
Name: Δημήτρης

Re: Αλλάζει εκ βάθρων η φορολογία στα ΙΧ το 2014

Δημοσίευσηαπό STRANTZALIS K. » Τρί Ιουν 02, 2015 8:59 pm

«Φουλ τις μηχανές» βάζει ο υπουργός Οικονομικών Γιάνης Βαρουφάκης για το νέο σύστημα φορολόγησης των Ι.Χ. που σχεδιάζει το υπουργείο του σε συνεργασία με φορείς της αγοράς.

Με το νέο μοντέλο φορολόγησης ευνοούνται η αγορά νέων μικρών αυτοκινήτων και η αντικατάσταση κινητήρων στα παλαιά με άλλους σύγχρονης τεχνολογίας. Εξετάζεται όμως να πληρώνουν τουλάχιστον 30-50 ευρώ τον χρόνο και τα «καθαρά» Ι.Χ. που σήμερα έχουν μηδενικά τέλη. Δεν αποκλείεται μάλιστα το Τέλος Περιβάλλοντος να επεκταθεί και στα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα, τα οποία θεωρούνται επικίνδυνα για τον ανθρώπινο οργανισμό, καθώς εκπέμπουν μικροσωματίδια και οξείδια του αζώτου.

Από την άλλη, όμως, κερδίζουν πάλι έδαφος τα σχέδια για πληρωμή τελών κυκλοφορίας «με τον μήνα» για όσο διάστημα το επιθυμούν οι ιδιοκτήτες τους και φορολόγηση με κοινωνικά κριτήρια (πολύτεκνους, χαμηλόμισθους κ.ά.). Σύμφωνα με το νέο σύστημα, προβλέπεται επιβάρυνση στην αγορά και κατοχή πολυτελών Ι.Χ., αλλά ελάφρυνση από τεκμήρια, δυσβάσταχτους φόρους και τέλη κυκλοφορίας για όσους κατέχουν ήδη οχήματα μεγάλου κυβισμού και είχαν παραδώσει πινακίδες λόγω οικονομικής αδυναμίας. Ο ρυπαίνων θα πληρώνει περισσότερα, ενώ σημαντικές επιβαρύνσεις θα προκύψουν και για τα εισαγόμενα από χώρες της Ε.Ε. αυτοκίνητα που πωλούνται στη χώρα μας ως φθηνά μεταχειρισμένα.
Αλλαγές σχεδιάζονται και στον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας, των τεκμηρίων διαβίωσης και τον φόρο πολυτελούς διαβίωσης. Με τις ανατροπές που έρχονται τα φορολογικά βάρη αναμένεται να μεταφερθούν στα χαμηλά και μεσαίου κυβισμού αυτοκίνητα μεγάλης εμπορικής αξίας, στα οποία θα εφαρμόζονται υψηλότερα τεκμήρια διαβίωσης.


Ο Βαρουφάκης βγαίνει από την υπηρεσιακή Mercedes. Το νέο σύστημα φορολόγησης των ΙΧ που ετοιμάζει, προβλέπει επιβάρυνση στην αγορά και κατοχή πολυτελών Ι.Χ., δυσβάσταχτους φόρους και τέλη κυκλοφορίας…

Ποιες προτάσεις εξετάζονται
Οι προτάσεις που εξετάζει το υπουργείο Οικονομικών έχουν στόχο την αναθέρμανση της αγοράς, η οποία έχει ουσιαστικά νεκρώσει όχι μόνο λόγω της οικονομικής δυσπραγίας των πολιτών ή της παγίδας της υπερφορολόγησης στην οποία είχαν πέσει τα προηγούμενα χρόνια οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων, αλλά και λόγω της στάσης αναμονής που τηρούν οι ελάχιστοι τολμηροί αγοραστές, οι οποίοι αναβάλλουν την απόφαση αγοράς περιμένοντας να δουν «πού θα κάτσει η μπίλια» ή «τι κερδίζουν και τι χάνουν» αν θα μειωθεί ο ΦΠΑ και αλλάξουν οι φόροι χρήσης και κατοχής των Ι.Χ., πριν κάνουν την επιλογή τους.

Καθώς θα χρειαστούν όμως τουλάχιστον δύο μήνες για να ψηφιστούν και να ισχύσουν τα νέα μέτρα, εκπρόσωποι του κλάδου των πωλήσεων Ι.Χ. φοβούνται ότι θα υποστούν μεγαλύτερο πλήγμα, αφού για να γίνουν αντιληπτά τα νέα δεδομένα στην αγορά θα τους έχει βρει ο Σεπτέμβριος χωρίς αγοραστές. Με «καρότο» όμως τη μείωση των φόρων (ή και επιδότηση) για την απόκτηση καινούριων αυτοκινήτων και την άρση ακινησίας εκατοντάδων χιλιάδων οχημάτων, το νέο μοντέλο φορολόγησης αναμένεται να φέρει επιπλέον έσοδα 150-200 εκατ. ευρώ στο κράτος ετησίως από τη φορολόγηση στη χρήση τους, τα οποία χάνει σήμερα το Δημόσιο.

Ποιες είναι οι 7 αλλαγές σε τεκμήρια, μεταχειρισμένα και τέλη κυκλοφορίας
Τι προβλέπει το σχέδιο του υπουργείου Οικονομικών

1. Τέλη κυκλοφορίας: Εξετάζεται να ισχύσει το κριτήριο της λιανικής τιμής και όχι τα κυβικά εκατοστά. Ο υπουργός Οικονομικών θεωρεί απαράδεκτο να επιβαρύνονται με εκατοντάδες ευρώ τον χρόνο αυτοκίνητα που η εμπορική τους αξία ως μεταχειρισμένα κυμαίνεται πλέον στα 500-5.000 ευρώ το πολύ, ενώ πληρώνουν λιγότερα τα πολυτελή αυτοκίνητα με τούρμπο κινητήρες και λιγότερα κυβικά που κοστίζουν πανάκριβα.

Η στρέβλωση οδήγησε σε ακινησία πάνω από 760.000 οχήματα που ανήκουν σε «μη έχοντες», δημιουργώντας έλλειμμα στα κρατικά ταμεία το οποίο υπερβαίνει τα 500 εκατ. ευρώ μόνο από τα τέλη κυκλοφορίας τα τελευταία 5 χρόνια.

Αυτά θα επαναπροσδιοριστούν και θα πληρώνει λιγότερα όποιος έχει όχημα υψηλού κυβισμού αλλά χαμηλής εργοστασιακής αξίας. Θα πληρώνουν όμως τέλη τα σύγχρονα Ι.Χ. που έχουν αγοραστεί τα τελευταία χρόνια με χαμηλές εκπομπές ρύπων, τα οποία σήμερα απαλλάσσονται. Εξετάζεται να οριστεί ένα εφάπαξ ποσό (τουλάχιστον 30-50 ευρώ) που θα πληρώνουν και τα μικρά ντίζελ ή βενζίνης, τα οποία σήμερα δεν πληρώνουν τίποτε. Επιπλέον, όλο το σύστημα υπολογισμού των τελών με βάση τους ρύπους για τα καινούρια αυτοκίνητα (μετά το 2010) θα αλλάζει ανά τακτά χρονικά διαστήματα (π.χ. 3-5 χρόνια) ανάλογα με τις εξελίξεις στους κινητήρες, για να επιβαρύνονται περισσότερο τα πιο παλαιά.

2. Τέλος ταξινόμησης: Καταργείται το κριτήριο του κυβισμού των νέων οχημάτων ως βάση για τη φορολόγηση κατά την ταξινόμησή τους. Ο υπολογισμός του τέλους ταξινόμησης θα γίνεται με βάση την εργοστασιακή τιμή τους, με προοδευτική αναπροσαρμογή των συντελεστών του τέλους ταξινόμησης. Για να μην υπάρχουν καταστρατήγηση και υπερτιμολογήσεις από πολυτελείς φίρμες που εισάγουν οχήματα στη χώρα μας, θα λαμβάνεται υπόψη η μέση εργοστασιακή τιμή στις πέντε χώρες όπου η εταιρεία δηλώνει την υψηλότερη αξία.

Ετσι η φορολόγηση των καινούριων αλλά και των εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων θα απορρέει από την αξία λιανικής του κάθε μοντέλου που θα δηλώνει ο κάθε εισαγωγέας στην Υπηρεσία Αξιών του Τελωνείου.

Σήμερα τα καινούρια αυτοκίνητα κατά την εισαγωγή τους φορολογούνται βάσει της εργοστασιακής αξίας τους, αλλά και του κυβισμού του κινητήρα, με συντελεστές 5% έως 50% και επιπλέον τον ΦΠΑ.

Στο υπουργείο Οικονομικών βλέπουν ότι έχουν περιθώρια για ακόμα μεγαλύτερες εκπτώσεις, αφού τα έσοδα από τα τέλη ταξινόμησης είναι ουσιαστικά ασήμαντα και μετά βίας μπορεί να αγγίξουν φέτος τα 60 εκατ. ευρώ (όσα και πέρυσι), όταν το 2004 το κράτος εισέπραττε 1 δισ. ετησίως από ταξινομήσεις που έμπαιναν για πρώτη φορά σε κυκλοφορία.

3. Απόσυρση: Καταργείται το σύστημα απόσυρσης των Ι.Χ. Θα αντικατασταθεί με ένα επίδομα το οποίο θα χορηγείται για την απόκτηση νέων αυτοκινήτων, κυρίως χαμηλής τιμής. Το υφιστάμενο σύστημα πριμοδοτεί αγορά αυτοκινήτων υψηλού κυβισμού, αλλά το όφελος είναι ασήμαντο για μικρούς κινητήρες (π.χ. βενζινοκινητήρες 898 κυβικών εκατοστών με ισχύ 90 ίππων).

4. Μεταχειρισμένα Ι.Χ.: Μεγάλες ανατροπές έρχονται για τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα όσον αφορά στην καταβολή του ΦΠΑ, ενώ έμφαση θα δοθεί και στον έλεγχο των στοιχείων. Στο υπουργείο Οικονομικών διαπιστώνουν ότι πολλοί προχωρούν στην αγορά μεταχειρισμένων Ι.Χ. από άλλα κράτη-μέλη της Ε.Ε. χωρίς να καταβάλλεται ο ΦΠΑ ούτε στο κράτος όπου πρωτοκυκλοφόρησε το όχημα, ούτε στη χώρα μας. Το κόλπο είναι γνωστό. Τα αυτοκίνητα ανήκουν σε στόλους εταιρειών ενοικιάσεων ή χρονομίσθωσης που απαλλάσσονται από τον ΦΠΑ. Οταν κάποιο από τα αυτοκίνητα αυτά έρχεται στην Ελλάδα ως εισαγόμενο μεταχειρισμένο θα πρέπει να καταβάλλεται ο ΦΠΑ στη χώρα μας. Ομως κάποιοι έχουν βρει τον τρόπο να τον γλιτώνουν.

Πριν από την εισαγωγή των αυτοκινήτων πραγματοποιούν εικονικές μεταβιβάσεις σε ιδιώτες στο κράτος-μέλος που κυκλοφορεί το όχημα, με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο τελικά να εισάγεται στην Ελλάδα με εξαιρετικά χαμηλό τιμολόγιο και το κράτος να χάνει σημαντικά έσοδα από τον ΦΠΑ και το τέλος ταξινόμησης. Το υπουργείο Οικονομικών επιχειρεί να βάλει φρένο στις εικονικές μεταβιβάσεις με έλεγχο των στοιχείων και υπαγωγή στις διατάξεις της σχετικής φορολογίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων τα οποία προέρχονται από χώρες του εξωτερικού.

5. Τέλος περιβάλλοντος: Θεσπίζονται αντικίνητρα στην κυκλοφορία παλαιών και ρυπογόνων οχημάτων (π.χ. για οχήματα άνω των 15 ή 20 ετών) με την επιβολή ενός τέλους περιβάλλοντος, ύψους περίπου 50 ή 100 ευρώ τον χρόνο. Το τέλος αυτό δεν αποκλείεται να επεκταθεί και στα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα, όπως είχε προϊδεάσει ο υπουργός Περιβάλλοντος Γιάννης Τσιρώνης. Ωστόσο, θα απαλλάσσονται όσοι έχουν μεν παλαιά αυτοκίνητα αλλά έχουν αλλάξει τον κινητήρα ή έχουν κάνει τροποποιήσεις για να καλύπτουν τα σύγχρονα δεδομένα (π.χ. αεριοκίνηση).

6. Τεκμήρια – φόρος πολυτελούς διαβίωσης: Τα τεκμήρια διαβίωσης δεν καταργούνται, αλλά σχεδιάζονται σε νέα βάση. Διατηρείται επίσης ο φόρος πολυτελούς διαβίωσης αλλά αλλάζουν ριζικά τα κριτήρια επιβολής του, τα οποία δεν θα υπολογίζονται με βάση τον κυβισμό αλλά την αξία του αυτοκινήτου, την οικονομική κατάσταση του φορολογουμένου, αλλά και την οικογενειακή του κατάσταση (πολύτεκνος, άγαμος, κ.λπ.). Σήμερα τα τεκμήρια υπολογίζονται με βάση τον κυβισμό και τα έτη παλαιότητας. Αυτό σημαίνει ότι ένα Ι.Χ. 1.800 κ.ε. εμπορικής αξίας 20.000 ευρώ έχει το ίδιο τεκμήριο (7.600 ευρώ) με ένα Ι.Χ. ίδιου κυβισμού και εμπορικής αξίας 35.000 ευρώ. Επίσης, για ένα μικρό Ι.Χ. 1.000 κ.ε. με ετήσιο κόστος χρήσης 1.770 ευρώ το κράτος καλεί τον ιδιοκτήτη του να καλύψει το ποσό των 4.000 ευρώ, ενώ για ένα δίλιτρο αυτοκίνητο με πραγματικό ετήσιο κόστος 2.750 ευρώ το τεκμήριο φτάνει στα 8.800 ευρώ. Το σύστημα αυτό θα αλλάξει και τα τεκμήρια θα υπολογίζονται με βάση τις λιανικές τιμές και συντελεστές που θα οδηγούν σε απομείωση της αξίας τους.

Η αλλαγή στα τεκμήρια διαβίωσης φέρνει ανατροπές και στον φόρο πολυτελούς διαβίωσης, ο οποίος σήμερα επιβάλλεται σε Ι.Χ. 1.929 κ.ε. και άνω, ανεξαρτήτως αξίας. Σε περίπτωση που ο φόρος αυτός θα υπολογίζεται με βάση την αξία λιανικής, τότε θα αλλάξει ριζικά το τοπίο στην αγορά. Ετσι, ένας πολύτεκνος με δίλιτρο αυτοκίνητο θα δει ελάφρυνση, ενώ εκατοντάδες χιλιάδες φορολογούμενοι που κατέχουν αυτοκίνητα λιανικής αξίας άνω των 20.000 ή 30.000 ευρώ θα επιβαρυνθούν με φόρο πολυτελούς διαβίωσης ανεξάρτητα από τον κυβισμό τους.

7. Κατάθεση πινακίδων «με τον μήνα»: Σύμφωνα με πληροφορίες, προτείνεται να αλλάξει ριζικά το σύστημα υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας και να δίνεται η δυνατότητα στους φορολογούμενους που έχουν υποβάλει δήλωση ακινησίας να παίρνουν πίσω τις πινακίδες και να πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας μόνο για τους μήνες που χρησιμοποιούν το αυτοκίνητο (π.χ. για τις διακοπές τους τον Ιούλιο και τον Δεκέμβριο).

Με το σημερινό καθεστώς ο φορολογούμενος καταβάλλει τέλη κυκλοφορίας για όλους τους υπόλοιπους μήνες του έτους μετά την άρση ακινησίας (π.χ. τα 7/12 αν πήρε πινακίδες τον μήνα Μάιο) ασχέτως αν το χρησιμοποιεί ή όχι ως το τέλος του έτους. Με το μέτρο αυτό ο φορολογούμενος θα χρεώνεται «τεκμήριο» μόνο για τους μήνες που χρησιμοποιεί το όχημα, αλλά το Δημόσιο θα εισπράττει επιπλέον έσοδα από φόρους ασφαλίστρων που πριν τους έχανε.
Τα μέτρα αυτά θα συνοδευτούν από αυστηρούς ελέγχους στα ανασφάλιστα Ι.Χ. (το Δημόσιο θέλει να εισπράττει τουλάχιστον 400 εκατ. ευρώ τον χρόνο από φόρους ασφαλίστρων). Αντίστοιχα θα ελεγχθούν ηλεκτρονικά και όσα αυτοκίνητα δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ, αλλά κυκλοφορούν με σφραγίδες-μαϊμού για να μην πληρώνουν το παράβολο του Δημοσίου.

Περαιτέρω αλλαγές σχεδιάζονται όμως και για τη φορολογία καυσίμων, με ενδεχόμενο αλλαγών στους φόρους κατανάλωσης που σήμερα είναι χαμηλοί στο πετρέλαιο κίνησης, ώστε να κερδίζει το κράτος περισσότερα από τη χρήση των Ι.Χ.
newsauto.gr
Είναι κάποιες στιγμές που χρειάζωμαι μόνο ένα άδειο μυαλό και γεμάτο ντεπόζιτο.........!
STRANTZALIS K.
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2889
Εγγραφή: Τρί Μαρ 05, 2013 4:33 pm
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
cb: Όχι
Name: Κώστας

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Γενική συζήτηση

antonis1627 Τετ Μάιος 01, 2024 11:56 am Επίσης Νίκο.Χάθηκες βρε συ.
Nikola Tenv Τετ Μάιος 01, 2024 11:50 am Καλό μήνα και καλή Ανάσταση σε όλους
costas66 Τετ Μάιος 01, 2024 8:05 am Καλό μήνα.
Διοματάρης Τετ Μάιος 01, 2024 7:59 am Καλημέρα σας
Διοματάρης Τετ Μάιος 01, 2024 7:59 am 7 με 7 στη δουλειά και μετά για τσίπουρα
antonis1627 Τετ Μάιος 01, 2024 6:31 am Καλημέρα σας και καλό μήνα.
antonis1627 Τρί Απρ 30, 2024 6:16 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Δευτ Απρ 29, 2024 8:26 am Μ.Τετάρτη 1-5-2024 πάμε για τσιπουράκι στο
antonis1627 Δευτ Απρ 29, 2024 5:56 am Καλημέρα σας και καλή Μ.εβδομαδα.
antonis1627 Κυρ Απρ 28, 2024 7:21 am Καλημέρα σας.
Διοματάρης Σάβ Απρ 27, 2024 8:29 am Καλημέρα σας κύριοι
antonis1627 Σάβ Απρ 27, 2024 6:56 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Παρ Απρ 26, 2024 6:16 am Καλημέρα σας.
arahova Πέμ Απρ 25, 2024 10:07 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Απρ 25, 2024 6:02 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Απρ 24, 2024 10:03 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 24, 2024 9:55 am Κυριακή 12-5-2024 τα 16α γενέθλια του VITARAclub στην
antonis1627 Τετ Απρ 24, 2024 6:20 am Καλημέρα σας.
SIAL Τρί Απρ 23, 2024 5:28 pm Καλησπέρες! Όμορφες εικόνες για όλο τον λαό ..... viewtopic.php?f=181&t=37434&p=941302#p941302
arahova Τρί Απρ 23, 2024 10:58 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Απρ 23, 2024 6:21 am Καλημέρα σας.
arahova Δευτ Απρ 22, 2024 10:12 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Απρ 22, 2024 5:55 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα
antonis1627 Κυρ Απρ 21, 2024 11:43 am Μ.Τετάρτη 1-5-2024 πάμε για τσιπουράκι στο
arahova Κυρ Απρ 21, 2024 11:26 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 27 επισκέπτες