Σαν έρθει η ώρα της πορείας πολλοί δεν ξέρουν πως επικεφαλής βαδίζει ο εχθρός τους. Η φωνή που διαταγές τους δίνει είναι του εχθρού τους η φωνή. Και εκείνος που για τον εχθρό μιλάει είναι ο ίδιος τους ο εχθρός. Μπ. Μπρέχτ
Εχθές φίλοι μου πλήρωσα για πινακίδες "Μ" σε ΦΙΧ vito 110cdi οκτώ € (8) για δύο ημέρες, και ακούστε την ταρίφα της Εθνικής ασφαλιστικής για όλες τις πινακίδες 'Μ' είναι εξήντα τρία € (63)!!!!!! Παρεμπιπτόντως καμία άλλη εταιρία δεν προλαβαίνει να τις ασφαλίσει............
Είναι κάποιες στιγμές που χρειάζωμαι μόνο ένα άδειο μυαλό και γεμάτο ντεπόζιτο.........!
Ανακοίνωση σχετικά με τη φημολογία περί νέας επιβάρυνσης των κατόχων μεσαίου και μεγάλου κυβισμού ΙΧ, εξέδωσε ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων. Σύμφωνα με τον ΣΕΑΑ, μία τέτοια κίνηση εκτός από άδικη θα αποδειχθεί και αναποτελεσματική, καθώς θα οδηγήσει σε νέα αθρόα κατάθεση πινακίδων.
Αναλυτικά τα όσα αναφέρονται στο Δελτίου Τύπου του ΣΕΑΑ.
Η τυχόν νέα φορολογική επιβάρυνση στα μεσαίου και μεγαλύτερου κυβισμού αυτοκίνητα, εκτός από άδικη, θα είναι αναποτελεσματική.
Έχει προταθεί η αύξηση κατά +30% του φόρου πολυτελούς διαβίωσης στα «δίλιτρα» και μεγαλύτερα αυτοκίνητα, με στόχο να αυξηθούν τα σχετικά δημοσιονομικά έσοδα κατά 20 εκατομμύρια ευρώ.
Όμως, ο φόρος πολυτελούς διαβίωσης έχει σχεδόν μηδενική αποτελεσματικότητα, ακόμη και στα σημερινά του επίπεδα, καθώς έχει προκαλέσει αθρόες καταθέσεις πινακίδων, αλλά και εξαγωγές αυτοκινήτων σε τρίτες χώρες, εις βάρος των εσόδων που θα εισέρεαν από τέλη κυκλοφορίας κλπ.
Με βάση στοιχεία της ΓΓΔΕ, στις αρχές του τρέχοντος έτους 560.485 αυτοκίνητα βρίσκονταν σε ακινησία, ενώ μόνον την τελευταία τριετία (2012-2014) έχουν εξαχθεί περισσότερα από 55.000 αυτοκίνητα.
Συνέπεια των παραπάνω είναι στα αυτοκίνητα κυβισμού 2.000 cc, η αναλογία των κυκλοφορούντων προς τα προσωρινά ακινητοποιημένα να είναι 3,7 προς 1, ενώ στα αυτοκίνητα κυβισμού άνω των 2.000 cc η αναλογία να είναι 2,6 προς 1.
Τα συνολικά έσοδα από το φόρο πολυτελούς διαβίωσης το 2014 ανήλθαν σε 91,1 εκατομμύρια ευρώ, όταν τα διαφυγόντα έσοδα από τέλη κυκλοφορίας των αυτοκινήτων σε προσωρινή ακινησία ήταν της τάξης των 77 εκατομμυρίων ευρώ και αυτών που εξήχθησαν της τάξης των 18 εκατομμυρίων ευρώ.
Συνεπώς, ο φόρος πολυτελούς διαβίωσης είναι ήδη πλήρως αναποτελεσματικός και η τυχόν αύξηση του θα επιφέρει ελάχιστο δημοσιονομικό όφελος, προκαλώντας αναίτια και άδικα την περεταίρω απαξίωση των κυκλοφορούντων αυτοκινήτων μεσαίου και μεγαλύτερου κυβισμού, πολλά από τα οποία έχουν ήδη ελάχιστη αξία, πχ. € 3.000 ως 5.000.
Είναι κάποιες στιγμές που χρειάζωμαι μόνο ένα άδειο μυαλό και γεμάτο ντεπόζιτο.........!
STRANTZALIS K. έγραψε:Το δικό μου ( iq ) , πρέπει να είναι ασήμαντο προσπαθώντας τόσα χρόνια να καταλάβω αν η μ@λ@κί@ που τους δέρνει κρατάει μαστίγιο !!!!!!
Mηπως τελικα για να βοηθησω την προταση σου , η μ@λ@κι@ ειναι υγεια!!
δεν ξέρω αν το βάζω σωστά εδώ αλλά κάτι πήρε το μάτι για τροπολογία νόμου στα τέλη κυκλοφορίας...
Τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες οχημάτων να παραλαμβάνουν τις πινακίδες καταβάλλοντας τέλη για τους υπόλοιπους μήνες του έτους παρέχει το υπουργείο Οικονομικών με τροπολογία που κατέθεσε χθες στη Βουλή.
Συγκεκριμένα, η διάταξη που υπογράφει η αναπληρώτρια υπουργός Οικονομικών Ν. Βαλαβάνη ορίζει ότι: «Σε περίπτωση άρσης ακινησίας οχήματος, αυτοκινήτου ή μοτοσικλέτας ιδιωτικής χρήσης, εντός του έτους 2015, τα τέλη κυκλοφορίας του έτους αυτού καταβάλλονται πριν από την άρση της ακινησίας, αναλογικά, για τους υπόλοιπους μήνες μέχρι το τέλος του έτους, συμπεριλαμβανομένου του μήνα της άρσης ακινησίας, προκειμένου να διευκολυνθούν όσοι επιθυμούν να κάνουν χρήση των αυτοκινήτων ή μοτοσικλετών ιδιωτικής χρήσης για τους υπόλοιπους μήνες μέχρι το τέλος του έτους, χωρίς να επιβαρύνονται με τα τέλη κυκλοφορίας που αναλογούν σε ετήσια βάση, αλλά μόνο με αναλογικό ποσοστό αυτών. Για παράδειγμα, εάν κάποιος μεταβεί τις 20 Μαΐου στην εφορία και προχωρήσει σε άρση ακινησίας αυτοκινήτου 1.600 κ.ε., θα πληρώσει τέλη για τους υπόλοιπους 8 μήνες και συγκεκριμένα, αντί να πληρώσει 265 ευρώ, θα καταβάλλει 177 ευρώ.
Αλλος ιδιοκτήτης αυτοκινήτου 1.400 κ.ε. ο οποίος θα μεταβεί την 1η Ιουνίου στην εφορία για τον ίδιο λόγο θα πληρώσει το ποσό των 140 ευρώ αντί 240 ευρώ.
Στην έκθεση του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους αναφέρεται ότι από την εφαρμογή του ανωτέρω μέτρου αναμένεται να επέλθει αύξηση των εσόδων, λόγω του κινήτρου που παρέχεται στους ιδιοκτήτες ακινητοποιημένων οχημάτων.
Σύμφωνα πάντως με την ισχύουσα νομοθεσία, οι ιδιοκτήτες ακινήτων που έχουν καταθέσει τις πινακίδες μπορούν να μετακινούν τα αυτοκίνητά τους 2 ημέρες τον μήνα, πληρώνοντας ημερήσια τέλη 1,9 ευρώ. Η προσωρινή άδεια χορηγείται αποκλειστικά και μόνο από τον προϊστάμενο της αρμόδιας ΔΟΥ, αφού καταβληθούν τέλη κυκλοφορίας 1,9 ευρώ για κάθε μέρα. Η ειδική πινακίδα είναι από χαρτόνι και έχει το διακριτικό «Μ». Οι ειδικές πινακίδες χορηγούνται για συγκεκριμένη χρήση και ειδικότερα προκειμένου να μεταφερθούν τα οχήματα για επισκευή, πώληση ή απλώς για δοκιμή.
Παράταση για το Ε9
Την παράταση της προθεσμίας υποβολής της δήλωσης στοιχείων ακινήτων (Ε9) μέχρι τα τέλη Ιουνίου προβλέπει η ίδια τροπολογία που κατέθεσε χθες στη Βουλή η κ. Βαλαβάνη. Συγκεκριμένα, η δήλωση για κάθε σύσταση, απόκτηση και κάθε άλλη μεταβολή στοιχείων ακινήτων που έλαβε χώρα από την 1η Ιανουαρίου 2014 μέχρι και την 31η Δεκεμβρίου 2014 υποβάλλεται μέχρι και την 30ή Ιουνίου 2015. Στην ίδια προθεσμία υποβάλλεται η δήλωση για κάθε σύσταση, απόκτηση και κάθε άλλη μεταβολή στοιχείων ακινήτων που έλαβε χώρα από την 1η Ιανουαρίου μέχρι και την 31η Μαΐου 2015.
thank you for the memories GV2000 ! ... I mean it! (2004-2017)
Καταργείται το κριτήριο του κυβισμού των οχημάτων ως βάση της φορολόγησής τους - Μπαίνει «τέλος περιβάλλοντος» - Η απόσυρση αντικαθιστάται από νέο σύστημα φορολόγησης το οποίο θα επιδοτεί τα οχήματα χαμηλής τιμής αγοράς
Ριζική αναπροσαρμογή του συστήματος φορολόγησης και ταξινόμησης των Ι.Χ. αυτοκινήτων προωθεί το Υπουργείο Οικονομικών.
Όπως ανακοινώθηκε το πρωί της Δευτέρας, το Υπουργείο Οικονομικών «στην προσπάθειά του για τη δημιουργία και παγίωση μιας δικαιότερης και αποτελεσματικότερης φορολόγησης των αυτοκινήτων και ενός γενικότερου εξορθολογισμού του τομέα της αυτοκίνησης, σχεδιάζει»:
1. Κατάργηση του κριτήριου του κυβισμού των οχημάτων ως βάση της φορολόγησής τους. Αντί γι’ αυτό προτείνεται υπολογισμός της φορολογίας στη βάση της λιανικής τιμής (προ φόρων), με προοδευτική αναπροσαρμογή των συντελεστών του τέλους ταξινόμησης.
2. Καταβολή ΦΠΑ, έλεγχο στοιχείων και υπαγωγή στις διατάξεις της σχετικής φορολογίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων τα οποία προέρχονται από χώρες του εξωτερικού.
3. Θέσπιση αντικινήτρων στην κυκλοφορία παλαιών και ρυπογόνων οχημάτων (π.χ. για οχήματα άνω της 20ετίας) με ένα «τέλος περιβάλλοντος».
4. Αντικατάσταση του συστήματος απόσυρσης από ένα δικαιότερο σύστημα φορολόγησης το οποίο θα επιδοτεί τα οχήματα χαμηλής τιμής αγοράς.
5. Ανάλογη προσαρμογή των τεκμηρίων διαβίωσης σχετικά με τα αυτοκίνητα.
6. Αλλαγή του τρόπου ελέγχου ανασφάλιστων και ανέλεγκτων από ΚΤΕΟ οχημάτων (π.χ. με ηλεκτρονική διασταύρωση των στοιχείων τους).
Όπως σημειώνεται στην ίδια ανακοίνωση, στο πλαίσιο αυτό το Υπουργείο Οικονομικών προγραμματίζει συναντήσεις με τους φορείς του χώρου της αυτοκίνησης προκειμένου και αυτοί να συνεισφέρουν με τις δικές τους προτάσεις στη διαμόρφωση του καλύτερου δυνατού αποτελέσματος.
Να και κάτι καλό που άκουσα Μακάρι να γίνει και πραγματικότητα
•Τα όρια της ζωή σου ειναι απλως επινοήσεις του εαυτού σου. •Εξερεύνησε, Ονειρέψου, Ανακάλυψε. •Ακολούθησε τον δρόμο σου ως την άκρη. Η αξία του δρόμου είναι να μην σταματήσεις.