Μετα απο χρόνια......γλυτωσα απο τα 920€ του 2.4......
•Τα όρια της ζωή σου ειναι απλως επινοήσεις του εαυτού σου. •Εξερεύνησε, Ονειρέψου, Ανακάλυψε. •Ακολούθησε τον δρόμο σου ως την άκρη. Η αξία του δρόμου είναι να μην σταματήσεις.
Στην γενικότερη αναστάτωση που έχει προκληθεί τον τελευταίο καιρό σε διάφορες χώρες με απαγορεύσεις και φόρους στην υπάρχουσα τεχνολογία των κινητήρων εσωτερικής καύσης, έρχεται να προστεθεί και η Ιταλία. Στον πολυσυζητημένο (εντός και εκτός χώρας) προϋολογισμό της προβλέπει την θέσπιση κάποιας έξτρα φορολογίας για τα αυτοκίνητα που εκπέμπουν υψηλές ποσότητες διοξειδίου του άνθρακα.
Σύμφωνα με το σχέδιο νόμου η φορολόγηση θα είναι της τάξης των 1.100 ευρώγια αυτοκίνητα με 161 έως 175 gr/km CO2, ποσό το οποίο θα ανεβαίνει στα 1.600 ευρώ για εκπομπές 176-200 gr/km και 2.000 ευρώ για αυτοκίνητα με εκπομπές CO2 από 201-250 gr/km.
Aπό την άλλη η ιταλική κυβέρνηση σκοπεύει να προσφέρει οικονομικά κίνητρα έως και 6.000 ευρώ για αγοραστές που θα επιλέξουν αυτοκίνητα EV και περιορισμένων ρύπων. Τα οικονομικά κίνητρα αυτά θα αφορούν αυτοκίνητα που το κόστος τους θα είναι κάτω από τα 50.000 ευρώ και όχι για ακριβότερα. Πάντως αξίζει να σημειωθεί ότι τα ηλεκτρικά, υβριδικά και φυσικού αερίου οχήματα είναι αυτή την στιγμή μόλις το 7% της Ιταλικής αγοράς.
Η απόφαση αυτή της ιταλικής κυβέρνησης, που μένει να επικυρωθεί, όπως είναι αναμενόμενο "θορύβησε" την FCA η οποία προς το παρόν δεν παράγει κάποιο ηλεκτρικό ή υβριδικό μοντέλο στην Ευρώπη, ενώ είχε δηλώσει ότι σκοπεύει να ξοδέψει πάνω από 5 δισεκατομμύρια ευρώ σε νέα μοντέλα και κινητήρες στην Ιταλία μεταξύ του 2019 και του 2021. Τον Δεκέμβριο μάλιστα, υψηλόβαθμα στελέχη της εταιρίας είχαν δηλώσει ότι θα επανεξετάσουν αυτό το πρόγραμμα αν η κυβέρνηση αποφασίσει να προχωρήσει σε έξτρα φορολόγηση
Πλήρωσες μονο για το vitara το άθροισμα της λίστας... μαζί με το αουντί!! ενα αυτοκίνητο που με το ζόρι κινείται λόγω ογκου, κατανάλωσης(τιμή βενζίνης δηλ), οδικής συμπεριφορας κλπ κλπ πληρώνει τέλη κυκλοφορίας όσο 4οχήματα!! μπράβο στους νομοθέτες μας! (πάλι καλά που δεν πληρώνεις κ Φ.Π.) Όσο για την Ιταλία, φήμες λένε οτι θα δώσουν κίνητρα και στην Ελλάδα για αλλαγή αυτοκινήτων, θα μπορούμε να πάρουμε οτι πετάει η Ιταλία και γενικότερα η Ευρώπη σε προνομιακή τιμή και με κατεβασμένα χιλιόμετρα.. φυσικά σε 3χρόνια θα κόψουν για άλλη μια φορά τον ποπούλη αυτούνου που τσίμπησε.. πράγμα δεδομένο για αυτό το καινοτόμο κράτος!!
SY2CJI Πάρτε τα "γαϊδούρια" σας και άιντε στα βουνά!!
κοριτσια χρονια πολλα! απο 1/9 εχουν αλλαξει τα τελη, δηλαδη σε οποιο εχει ταξινομηθει μετα τη 1/9 Βασικα παυει να ισχυει οτι μεχρι σημερα και οι ρυποι που δινουν οι αυτοκινητοβιομηχανιες θα ειναι οι πραγματικοι και οχι οι εργαστηριακοι που ηταν μεχρι σημερον(WLTP) μαλιστα επειδη ειναι παρα πολυ αυξημενοι, μεχρι 1/9/19 ισχυει μεταβατικη περιοδος και τα τελη θα ειναι χαμηλοτερα. (NEDC) ετσι τα παιδια που εχουν φέις και λιφτ 1.4 πλερω 166 φετος και οσοι αγορασουν μετα τον επομενο σεπτεμβριο, κανενα 300αρι. ...που να δειτε που πανε τα νεα πετρελαια!
αλλα και κατι ακουγεται οτι θα μας πανε αιμα και ολους αναδρομικα....