The Pin Project!!! To ταξίδι ξεκίνησε....

Βουνά, κάμποι, χαράδρες, ρεματιές, που είχαν αυτό το κάτι παραπάνω.....

Re: The Pin Project!!! To ταξίδι ξεκίνησε....

Δημοσίευσηαπό Tzivitzonis » Πέμ Δεκ 18, 2014 9:46 am

nidi έγραψε:ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ

Αυτά είναι!! Nidi Walker.... keep travelling! :mrgreen: :clap: :clap: :clap: :clap:
Grand Vitara 1.6 3D (2002) ---- GFi LPG system
Ποτέ μην υπερεκτιμάς τις ικανότητες τις δικές σου ή του GV σου!!

Homo homini lupus est
Άβαταρ μέλους
Tzivitzonis
Administrator
Administrator
 
Δημοσιεύσεις: 37837
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 20, 2008 8:05 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Λάστιχα: Michelin Lat.Cross
Διάσταση ελαστικών: 215/70/16
Suspension: Αποστάτες +3/KYB
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Καλτσόγιαννος-Τζιτζιλόνης-Πατροτζούλης
Name: Τζιβιτζόνης

Re: The Pin Project!!! To ταξίδι ξεκίνησε....

Δημοσίευσηαπό nidi » Πέμ Ιαν 08, 2015 11:36 pm

Καλή χρονιά σε όλη την βιταροοικογένεια. Ακόμα παραμένουμε στη βάση μας και αυτό μας δίνει τη δυνατότητα να γράφουμε τις περιπέτειές μας για όλους αυτούς που τους αρέσουν τα ταξίδια.

Η Αίγυπτος λοιπόν ήταν η προτελευταία χώρα του οδοιπορικού και πριν από λίγο ανέβηκε και η ανάλογη . Φωτογραφικό υλικό ενδεικτικό (223 λήψεις).

ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ.

Σχόλια και υποδείξεις ευπρόσδεκτα!


Καλό βράδυ σε όλη την παρέα.

Nikos&Georgia
| | | |
Άβαταρ μέλους
nidi
World Travellers
World Travellers
 
Δημοσιεύσεις: 2771
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 08, 2011 7:36 pm
Τοποθεσία: Εύβοια
Λάστιχα: Goodyear EfficientGrip P2
Διάσταση ελαστικών: 195/70 R15
Suspension: Factory
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: the pin project
Name: Nikos

Re: The Pin Project!!! To ταξίδι ξεκίνησε....

Δημοσίευσηαπό DimitrisGV » Σάβ Ιαν 10, 2015 1:16 pm

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :clap: :clap: :clap:
NGV 2.4 auto, ΚenWood DNX9260BT.
Άβαταρ μέλους
DimitrisGV
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 439
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 18, 2010 3:38 pm
Τοποθεσία: Σαλαμίνα
Λάστιχα: Yokohama GEO A/Τ-S
Suspension: MAD
cb: Όχι
Name: Δημήτρης

Re: The Pin Project!!! To ταξίδι ξεκίνησε....

Δημοσίευσηαπό A7PILOT » Σάβ Ιαν 10, 2015 7:43 pm

Νικολάκη και Γεωργία
Ως συνήθως μας ταξιδέψατε ευχάριστα και πάλι, αλλά αυτη τη φορά σε μέρη που επισκεύτηκα....
Νάστε γεροί ταξιδευτές μας....!!!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
A7PILOT
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1373
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 19, 2009 12:51 am
Τοποθεσία: ΛΑΡΙΣΑ - ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ
Λάστιχα: MAXXIS AT WARM DRIVE-G015
Διάσταση ελαστικών: 215 & 225/70/16
Suspension: MAD / OME +4cm
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: A7PILOT
Name: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΥΡΚΟΥΔΗΣ

Re: The Pin Project!!! To ταξίδι ξεκίνησε....

Δημοσίευσηαπό sumi » Σάβ Φεβ 14, 2015 11:27 pm

IMG_2015021447543.jpg
IMG_2015021447543.jpg (41.23 KiB) 5260 προβολές


Χαιρετισματα από τον πιλότο μας στους φίλους μας που βρίσκονται στην Κρακοβία. Να είστε καλά φίλοι κ καλά ταξίδια !!!!
sumi
4x4 Gold Member
4x4 Gold Member
 
Δημοσιεύσεις: 1749
Εγγραφή: Δευτ Μάιος 30, 2011 7:47 pm
Τοποθεσία: ΑΧΑΡΝΑΙ
Λάστιχα: BF Goodrich
Διάσταση ελαστικών: 225Χ75Χ16
Suspension: custom
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Μιχάλης

Re: The Pin Project!!! To ταξίδι ξεκίνησε....

Δημοσίευσηαπό nidi » Κυρ Φεβ 15, 2015 11:19 pm

Γεια σου Μιχάλη, γεια σου Γιωργαρε & Έφη, γεια σας βιταροπαρέα απίστευτη!!
Οι σκέψεις μας μαζί σας και σε αυτό το οδοιπορικό!!

Πολλά φιλιά απο Πολωνία.

Nikos&Georgia
| | | |
Άβαταρ μέλους
nidi
World Travellers
World Travellers
 
Δημοσιεύσεις: 2771
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 08, 2011 7:36 pm
Τοποθεσία: Εύβοια
Λάστιχα: Goodyear EfficientGrip P2
Διάσταση ελαστικών: 195/70 R15
Suspension: Factory
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: the pin project
Name: Nikos

Re: The Pin Project!!! To ταξίδι ξεκίνησε....

Δημοσίευσηαπό nidi » Κυρ Μαρ 01, 2015 7:51 pm

Το κεφάλαιο Αφρική έκλεισε και τυπικά σήμερα με τη συμπλήρωση όλων των ανταποκρίσεων-πινεζοϊστοριών.

Κυρίες και κύριοι, στο blog μας μπορείτε να βρείτε αναρτημένη από όπου επιστρέψαμε στις 19/03.

Σύντομα θα αναρτηθεί και ένας επίλογος-απολογισμός πριν πιάσουμε τα του 2015!

Να είστε όλες και όλοι καλά και να συνεχίσετε να μας δίνετε ιδέες, κουράγιο, συμβουλές, υποδείξεις και παραγγελιές για την αντίπερα όχθη. ;-)


Πολλούς χαιρετισμούς από Γερμανία.

Nikos&Georgia
| | | |
Άβαταρ μέλους
nidi
World Travellers
World Travellers
 
Δημοσιεύσεις: 2771
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 08, 2011 7:36 pm
Τοποθεσία: Εύβοια
Λάστιχα: Goodyear EfficientGrip P2
Διάσταση ελαστικών: 195/70 R15
Suspension: Factory
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: the pin project
Name: Nikos

Re: The Pin Project!!! To ταξίδι ξεκίνησε....

Δημοσίευσηαπό nidi » Δευτ Μαρ 02, 2015 8:01 pm

Η Αφρική σε αριθμούς

Συνολικός απολογισμός &Επίλογος



Διανυθέντα χιλιόμετρα: 46.215

Μ.Ο. εξόδων ανά ημέρα: 39.53 euro (ή 19.76 euro το άτομο)

Συνολικό κόστος ταξιδιού: 27,274.93 euro

Μέση τιμή diesel: 0.94 euro

Μέση κατανάλωση: 7.61 lt/100km

Κλοπές: 3

Φίλους, εικόνες &εμπειρίες: Αναρίθμητες




fin 1.JPG
fin 1.JPG (22.62 KiB) 5151 προβολές


Borders: Έξοδα που αφορούν στην ασφάλεια αυτοκινήτου, γραφειοκρατικά έξοδα στα σύνορα, τελωνειακά έγγραφα κλπ


Car service: Έξοδα που αφορούν στην τακτική συντήρηση, επισκευές, ανταλλακτικά, αναλώσιμα, εργασία κλπ


Diesel: Έξοδα που αφορούν στον ανεφοδιασμό σε καύσιμο


Entertainment: Έξοδα που αφορούν στην είσοδο σε εθνικά πάρκα, συναυλίες, μουσεία, σινεμά, αξιοθέατα κλπ


Food: Έξοδα που αφορούν στο φαγητό και ποτό σε εστιατόρια, τσιγάρα, ποτά εκτός εστιατορίων κλπ


Misc: Διάφορα έξοδα που αφορούν στην αγορά σουβενίρ, δώρων, φωτοτυπίες, δωρεές, ταχυδρομείο, πάρκινγκ, διάφορες μικροεπισκευές κλπ


SM: Έξοδα που αφορούν στις αγορές στα σούπερ μάρκετ


Tel/ internet: Έξοδα που αφορούν στην αγορά τοπικής κάρτας Sim, χρόνου ομιλίας και πακέτου δεδομένων


Tolls: Έξοδα που αφορούν στα διόδια


Transportation: Έξοδα που αφορούν στα ναυτιλιακά έξοδα μεταφοράς του αυτοκινήτου, αεροπορικά εισιτήρια, εισιτήρια σε τοπικά ΜΜΜ κλπ


VISA: Έξοδα που αφορούν στην προμήθεια θεωρήσεων εισόδου (visa)


Accommodation: Έξοδα που αφορούν στη διαμονή σε κάμπινγκ, χόστελ, ξενοδοχεία και πανδοχεία


Bank comissions: Έξοδα που αφορούν στις προμήθειες αναλήψεων από τις τράπεζες


fin 12.JPG
fin 12.JPG (21.26 KiB) 5151 προβολές



Τα τρία πολυτιμότερα αντικείμενα του ταξιδιού


1. Τα διαβατήριά μας. Χωρίς αυτά δεν μπορείς να κάνεις βήμα και το σύμπαν φρόντισε να μας θυμίσει την αξία τους στο νοτιότερο σημείο της Αφρικής και συγκεκριμένα στο Cape Agulhas όπου έπρεπε να περιμένουμε να περάσουν τρεις μήνες πριν μπορέσουμε να κάνουμε αίτηση για νέα. Ας είναι καλά η κοινότητα του Struisbaai, η οποία μας αγκάλιασε από την πρώτη στιγμή και φρόντισε να περάσει αναίμακτα το διάστημα αυτό.


2. Η σκηνή οροφής (κατά κόσμον Φιφίκα) μας κοίμισε βασιλικά στο μεγαλύτερο μέρος του ταξιδιού. Η ευκολία ανοίγματος και κλεισίματος, το στήσιμο πρακτικά σε οποιοδήποτε τερέν, η οποιαδήποτε θέση παρκαρίσματος που μπορούσε να πάρει το αυτοκίνητο και το compact και αεροδυναμικό σχέδιο που μείωνε την κατανάλωση είναι οι σημαντικότεροι λόγοι.


3. Τα ανατομικά μαξιλαράκια μέσης στα καθίσματα του οδηγού και του συνοδηγού. Μετά από 46 χιλιάδες χιλιόμετρα στο τιμόνι και συνεχείς ώρες οδήγησης, ποτέ δεν παραπονεθήκαμε για τη μέση μας και πάντα βγαίναμε ατσαλάκωτοι ανεξάρτητα από το πόσες ώρες καθόμασταν στο τιμόνι.



Τα τρία πιο περιττά αντικείμενα του ταξιδιού

1. Οι δεξαμενές νερού και καυσίμου (70 lt η καθεμιά) που είχαμε προμηθευτεί δεν χρειάστηκαν καμία φορά και για το λόγο αυτό τις ξεφορτωθήκαμε στη Ζάμπια. Από τη στιγμή που κάποιος μπορεί να καλύψει μεγάλες αποστάσεις και παράλληλα έχει χρήματα, πρακτικά μπορεί να έχει μόνιμη πρόσβαση σε αυτά τα δύο αγαθά. Η μοναδική περίπτωση να χρειαστεί κάποιος τόσο μεγάλη αυτονομία είναι να περάσει χρόνο σε απομακρυσμένες περιοχές (ερήμους, εθνικά πάρκα κλπ) κάτι που εμείς δεν επιδιώξαμε σε κανένα σημείο του ταξιδιού μας.


2. Η δεύτερη ρεζέρβα που κουβαλούσαμε με ολόφρεσκο μάλιστα ελαστικό δεν χρειάστηκε ποτέ. Παρ' όλο που η ρεζέρβα ανήκει στην κατηγορία των αναγκαίων-αχρείαστων αντικειμένων που πρέπει να έχει μαζί του ο ταξιδιώτης, η συνεχώς βελτιούμενη ποιότητα των αφρικανικών δρόμων σε συνδυασμό με την εξαιρετική ποιότητα που εγγυάται η BFGoodrich, δεν μας έφεραν ποτέ στη δύσκολη θέση αντικατάστασης ελαστικού και η δεύτερη ρεζέρβα ήταν μάλλον υπερβολή. Τελικά την πουλήσαμε στην Τανζανία. (Δεν ισχύει το ίδιο για πολύ βαριά φορτωμένα αυτοκίνητα που κινούνται σε χωμάτινο τερέν κάτι που εμείς προσπαθήσαμε να αποφύγουμε όσο μπορούσαμε.)


3. Ο εργάτης-βίντσι που τοποθετήσαμε πρακτικά δεν χρησιμοποιήθηκε ποτέ. Ακόμα και στην περίοδο των βροχών στη Δυτική Αφρική δεν αντιμετωπίσαμε απροσπέλαστους δρόμους ενώ σε κανένα άλλο σημείο δεν επιδιώξαμε ή συναντήσαμε δύσκολα περάσματα από λάσπες ή άμμο όπου η χρήση του εργάτη θα μπορούσε να αποδειχτεί πολύτιμη. Κάτι που δεν γνωρίζαμε κατά την προετοιμασία αλλά διαπιστώσαμε καθοδόν ήταν ότι το βασικό οδικό δίκτυο σχεδόν ολόκληρης της ηπείρου είναι επαρκές για την ομαλή κυκλοφορία των οχημάτων υπό ΚΣ.





Επίλογος


Τον Σεπτέμβριο του 2011 πήραμε την απόφαση να αφήσουμε την ασφάλεια του καναπέ μας και το δίχτυ ασφαλείας το οποίο τόσο περίτεχνα είχαμε υφάνει μέχρι τότε, έχοντας καταφέρει να αποκτήσουμε όλα όσα "έπρεπε" να έχει αποκτήσει κάθε νέος που σεβόταν και υπηρετούσε τον κώδικα αξιών της εποχής. Η Γεωργία δε χρειάστηκε να προσπαθήσει και πολύ καθώς είχε καταταγεί από νωρίς στη λεγεώνα των απορριφθέντων. Ο Νίκος επίσης δε χρειάστηκε πολύ για να απαλλαγεί από τον στελεχιακό μισθό του και τα πλουσιοπάροχα εταιρικά προνόμια που απέρρεαν από τη θέση του μόνο που δεν το ευχαριστήθηκε όσο ονειρευόταν. Όταν ανακοίνωσε την παραίτησή του και για τον επόμενο μήνα, όλοι νόμιζαν ότι τους έκανε πλάκα.


Το δύσκολο λοιπόν δεν είναι να βγεις από το σύστημα αλλά να επιβιώσεις εκτός αυτού. Το τι τρόπο θα επιλέξεις, επίσης είναι κάτι που χρίζει υψηλής ανάλυσης αλλά φυσικά δεν είμαστε εμείς οι αρμόδιοι να απαντήσουμε. Το μόνο σίγουρο είναι να ξέρεις τι θέλεις αλλά επειδή οι περισσότεροι από εμάς δεν ξέρουμε τι πραγματικά θέλουμε, υπάρχει και ο ανάποδος δρόμος. Μπορούμε να ξεκινήσουμε με το τι δεν θέλουμε και σιγά σιγά απορρίπτοντας και σκαλίζοντας, να φτάσουμε να κάνουμε πράγματα που θέλουμε. Στην δική μας περίπτωση, αυτό που είχαμε καταλήξει ότι δεν θέλαμε, ήταν να συνεχίσουμε να ζούμε σε ρυθμούς ελληνικούς, σε ρυθμούς εταιρικούς και κυρίως σε ρυθμούς της δεκαετίας του '80-'90 τότε που οι σπουδές, μία "δουλεία" στο δημόσιο, ένα καλό παιδί, ένα διαμερισματάκι, ένα αυτοκινητάκι, ένα δανειάκι, κανα δυο κουτσούβελα και πάει λέγοντας ήταν το απόλυτο όνειρο. Όχι για εμάς! Η απουσία υποχρεώσεων (παιδιά, σκυλιά, δάνεια κλπ) που ηθελημένα δεν είχαμε επιβάλλει στους εαυτούς μας βοήθησε αρκετά και ίσως να είχαμε ξεκινήσει, χωρίς να το θέλουμε, να κάνουμε τη λίστα με αυτά που δεν θέλαμε πριν καλά καλά φτάσουμε στο σημείο μηδέν και πάρουμε την απόφαση να πηδήξουμε από την γυάλα.

Απορρίπτοντας την τύποις "φυσιολογική ζωή", οφείλαμε να εξερευνήσουμε το τι αληθινά θέλουμε αλλά στο δρόμο αυτή τη φορά. Αυτή ήταν η πρώτη συνειδητή επιλογή, να κάνουμε δηλαδή ένα μεγάλο ταξίδι χωρίς χρονικό περιορισμό τεστάροντας τα θέλω, τα πρέπει και τα μπορεί. Από τον Απρίλιο του 2012 και εντεύθεν, τα υπόλοιπα είναι λίγο πολύ γνωστά και θα γινόμασταν κουραστικοί -αν όχι γραφικοί- αν απαριθμούσαμε το πόσες χώρες επισκεφτήκαμε, ποια ήταν η καλύτερη και ποια η χειρότερη και πάει λέγοντας. Για εμάς το ταξίδι ήταν το εισιτήριο για έναν νέο κόσμο και μία νέα σελίδα στη ζωή μας και όχι αυτοσκοπός. Δεν αποφασίσαμε να κάνουμε αυτό το ταξίδι για να κοιτάξουμε κάποια στιγμή πίσω και να πούμε "Ουάου, ποιοι είμαστε ρε συ!!!" μοιραζόμενοι τέτοια συναισθήματα με γνωστούς και αγνώστους σε αίθουσες εκδηλώσεων και φουαγιέ, συγγράφοντας μυθιστορήματα, δίνοντας συνεντεύξεις και βγάζοντας χρήμα από αυτό. Αδυνατούμε να κοιτάξουμε πίσω όπως κάθε άνθρωπος που κάνει μία "φυσιολογική ζωή" μόνο και μόνο γιατί οι καθημερινές προκλήσεις δεν σου το επιτρέπουν. Για εμάς, η ζωή έχει χωριστεί στο πριν και στο μετά, με το μετά φυσικά να έχει γίνει αρκούντως ενδιαφέρον, περιπετειώδες και καθόλα συνηθισμένο. Άλλωστε και η κουτσή Μαριώ ταξιδεύει. Με μηχανάκι, με ποδήλατο, με λεωφορείο, με τα πόδια ο κόσμος ταξιδεύει και θα συνεχίσει να ταξιδεύει. Το ότι δεν είναι συνηθισμένο, δε σε κάνει σούπερ ήρωα ούτε σούπερ γαμάτο. Ας μην ξεχνάμε ότι έχουν αλλάξει οι εποχές και πλέον το ταξίδι σχεδόν σε όλο τον κόσμο έχει απωλέσει κατά πολύ το στοιχείο του αγνώστου και της αληθινής περιπέτειας με την τεχνολογία, τη βελτίωση των υποδομών και την αλλοίωση των ντόπιων πληθυσμών να συμβάλουν στη νοθεία της συνολικής εμπειρίας. Κοινώς, μην τσιμπάτε και αν όντως έχετε ονειρευτεί ένα μικρό ή μεγάλο ταξίδι με μηχανοκίνητο μέσο ή απλά με ένα σακίδιο στην πλάτη, απλά βρείτε ελεύθερο χρόνο, κλείστε τα εισιτήρια σας και φύγετε.


Το ταξίδι λοιπόν δεν μας κάνει σπουδαίους, δεν συνεπάγεται απολύτως τίποτα και δεν μας δίνει κανένα δικαίωμα να καρπωθούμε πράγματα που ενδεχομένως απορρέουν από αυτό κυρίως γιατί αυτός δεν ήταν ο σκοπός μας. Το σάλτο από τη σακούλα ίσως να σημαίνει κάτι αλλά θα πρέπει προηγουμένως να αξιολογηθούν τα κίνητρα και οι επιδιώξεις και έπειτα να κριθεί στο σύνολό του. Μόνο που για να είμαστε δίκαιοι θα πρέπει να δώσουμε λίγο χρόνο και να κρίνουμε εκ του αποτελέσματος. Αλλά για να γίνει αυτό, θα πρέπει να μπει αρκετό νερό στο αυλάκι κι εμείς ακόμα είμαστε στην αρχή.


Κάποτε προσπαθήσαμε να συγκεντρώσουμε χρήματα μέσω της διεθνούς πρακτικής του crowdfunding προσομοιάζοντας το ταξίδι με μία δοκιμή -αν θέλετε- για το πόσο μπορούσε να κρατήσει με δεδομένες δύο σταθερές μεταβλητές. Ο οικονομικός στόχος μπορεί να μην ευοδώθηκε αλλά θεωρούμε ότι το κοινωνικό πείραμα στο οποίο έχουμε αυτο-υποβληθεί (σύμφωνα με το οποίο ζούμε-διαβιούμε ταξιδεύοντας επεξεργαζόμενοι τη συνάρτηση του χρόνου και του χρήματος) είχε μεγάλη επιτυχία με δεδομένο ότι σε σχεδόν δύο χρόνια και με σχεδόν 27 χιλιάδες ευρώ είδαμε τη ζωή με άλλα μάτια και γίναμε τόσο πλούσιοι σε εικόνες και βιώματα που η αξία αυτών δεν μπορεί καν να αποτιμηθεί. Παράλληλα γνωρίσαμε τόσο κόσμο και χτίσαμε τέτοιου είδους δεσμούς πραγματοποιώντας με αυτό τον τρόπο επενδύσεις με χαμηλό ρίσκο αλλά ανεκτίμητη απόδοση. Επενδύσεις ζωής που δεν χρηματοδοτούνται με όλα τα εκατομμύρια του κόσμου με κεφάλαιο που επίσης δεν βρίσκεται εύκολα.


Είδαμε την καλοσύνη των ξένων και πως είναι να σου δίνεται ένα χέρι βοηθείας χωρίς κανένα αντάλλαγμα. Διδαχθήκαμε πως είναι να δίνεις εσύ ένα χέρι βοηθείας και να μην έχεις καμία προσδοκία. Βιώσαμε πως είναι να δίνεις αγάπη και να τρως τα μούτρα σου. Νιώσαμε τη λύτρωση από ένα μαγικό χέρι σε στιγμές που φαίνονταν όλα χαμένα. Αποκτήσαμε φίλους αληθινούς και όχι ψευδεπίγραφους. Στο μεσοδιάστημα είδαμε μερικά αξιοθέατα και ορισμένα άγρια ζώα που οι περισσότεροι δε θα καταφέρουν να δουν ποτέ αλλά στο τέλος της ημέρας, ποιος νοιάζεται..


Το ταξίδι αυτό μας έμαθε πολλά, μας φώτισε τις ψυχές και μας μπόλιασε με αξίες και ιδανικά, με εμπειρίες και συναισθήματα που σε όσους ψυχολόγους και γκουρού και να πας, δε θα καταφέρουν να σε βοηθήσουν στον ίδιο βαθμό. Ως μέσο ψυχοθεραπείας και εσωτερικής αναζήτησης λοιπόν είδαμε το ταξίδι και ως τέτοιο θα συνεχίσουμε να το βλέπουμε μιας και η επιταγή ξεπληρώθηκε στο σύνολο της και μάλιστα πολύ φτηνά αν κάποιος θελήσει να το μετρήσει με αυστηρούς οικονομικούς όρους.


Δεν σκοπεύουμε να τα παρατήσουμε και ήδη σχεδιάζουμε τη συνέχεια για την αμερικάνικη ήπειρο. Απαλλαγμένοι από πολλές αγκυλώσεις, σοφότεροι ως προς το τι είναι αναγκαίο και τι είναι περιττό και έχοντας πλέον πολύτιμες εμπειρίες, καταστρώνουμε τα νέα μας πλάνα. Μέσα σ' όλα, μάθαμε πλέον τι θέλουμε και κυρίως γιατί κάνουμε αυτό που κάνουμε.


Παραμείνατε στις θέσεις σας και αναμείνατε νεότερα.


Ένα τεράστιο ευχαριστώ σε όσους ταξίδεψαν μαζί μας, σε όσους στήριξαν με κάθε τρόπο αυτή την προσπάθεια και σε όσους ήταν εκεί όταν τους χρειαστήκαμε.


ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ VITARA CLUB! Ξέρουμε ότι είναι λίγο και δεν μπορεί να αποδώσει πλήρως την ευγνωμοσύνη που νιώθουμε και έτσι μόνο ότι θα σας ταξιδέψουμε το ίδιο όμορφα ως αντάλλαγμα, μπορούμε να υποσχεθούμε. ;-)



Με ιδιαίτερη εκτίμηση


Γεωργία Μιχελή
Νίκος Δημητρίου
| | | |
Άβαταρ μέλους
nidi
World Travellers
World Travellers
 
Δημοσιεύσεις: 2771
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 08, 2011 7:36 pm
Τοποθεσία: Εύβοια
Λάστιχα: Goodyear EfficientGrip P2
Διάσταση ελαστικών: 195/70 R15
Suspension: Factory
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: the pin project
Name: Nikos

Re: The Pin Project!!! To ταξίδι ξεκίνησε....

Δημοσίευσηαπό Tzivitzonis » Δευτ Μαρ 02, 2015 9:13 pm

Μας ήρθε e-meli.......... :ugeek: :mrgreen: :p :p :p :p


nidi έγραψε:ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ VITARA CLUB! Ξέρουμε ότι είναι λίγο και δεν μπορεί να αποδώσει πλήρως την ευγνωμοσύνη που νιώθουμε και έτσι μόνο ότι θα σας ταξιδέψουμε το ίδιο όμορφα ως αντάλλαγμα, μπορούμε να υποσχεθούμε. ;-)

Οι εικόνες (φωτογραφικές και γραπτές) που μας έχετε μεταφέρει ως τώρα, τα λόγια σας, τα δώρα σας και η αγάπη σας για τους φίλους σας μας έχουν ήδη αποζημιώσει και φυσικά........ όλο αυτό συνεχίζεται! :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
Grand Vitara 1.6 3D (2002) ---- GFi LPG system
Ποτέ μην υπερεκτιμάς τις ικανότητες τις δικές σου ή του GV σου!!

Homo homini lupus est
Άβαταρ μέλους
Tzivitzonis
Administrator
Administrator
 
Δημοσιεύσεις: 37837
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 20, 2008 8:05 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Λάστιχα: Michelin Lat.Cross
Διάσταση ελαστικών: 215/70/16
Suspension: Αποστάτες +3/KYB
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Καλτσόγιαννος-Τζιτζιλόνης-Πατροτζούλης
Name: Τζιβιτζόνης

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Διαδρομές που έμειναν στην μνήμη μας....

arahova Πέμ Μαρ 28, 2024 10:04 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Μαρ 28, 2024 7:09 am Καλημέρα σας.
Σταύρος 4x4 Πέμ Μαρ 28, 2024 7:08 am Καλημέρα
Tzivitzonis Τετ Μαρ 27, 2024 1:10 pm θα ρωτησω τον υιο :P
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:10 pm δεν έχει διήμερη άδεια ρε μάστορα?
Tzivitzonis Τετ Μαρ 27, 2024 1:07 pm Εγώ που θα ερθω Κυριακή πόσες έχω;
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:05 pm 9 και σήμερα!!!
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:01 pm Μερσύ μποκού!
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:01 pm αχαχαχαχα
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:00 pm Νουχρίτσααααααααααα
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:00 pm Καλημέρες! Λίγο θέαμα για όλους! viewtopic.php?f=66&t=37146&p=940582#p940582
arahova Τετ Μαρ 27, 2024 12:14 pm Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Μαρ 27, 2024 6:58 am Καλημέρα σας.
arahova Τρί Μαρ 26, 2024 9:36 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Μαρ 26, 2024 7:03 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Δευτ Μαρ 25, 2024 10:24 pm Φίλε Θανάση ΘανασηςΖ καλησπέρα.Για να μπορείς να συμμετέχεις στις συζητήσεις μας πρέπει να περάσεις από την ενότητα αυτή και αφού ανοίξεις ένα νέο θέμα να μας πεις δύο λόγια για σένα και το αυτοκίνητο σου από που μας γράφεις και να σε καλωσορίσουμε. Επίσης μπορείς να διαβάσεις θα σε βοηθήσει να καταλάβεις τη λειτουργία του φόρουμ.
arahova Δευτ Μαρ 25, 2024 11:58 am Καλημέρα σε όλους, καλή εβδομάδα και Χρόνια Πολλά.
ΣΤΑΥΡΟΣ Δευτ Μαρ 25, 2024 11:52 am Καλημερα σας Χρονια πολλα,καλη εβδομαδα.
antonis1627 Δευτ Μαρ 25, 2024 7:24 am Καλημέρα σας καλή εβδομάδα και Χρόνια Πολλά
arahova Κυρ Μαρ 24, 2024 11:39 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Κυρ Μαρ 24, 2024 7:32 am Καλημέρα σας.
arahova Σάβ Μαρ 23, 2024 10:19 am Καλημέρα σε όλους και καλό 3ήμερο.
antonis1627 Σάβ Μαρ 23, 2024 7:29 am Καλημέρα σας.Καλό Σαββατοκύριακο και χρόνια πολλά.
Nikola Tenv Παρ Μαρ 22, 2024 9:19 pm καλησπέρα , καλό τριήμερο και καλές εξορμήσεις στους ...τυχερούς!
arahova Παρ Μαρ 22, 2024 11:38 am Καλημέρα σε όλους και καλό 4ήμερο.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης