Επιστημονικά-Τεχνολογικά.......εν συντομία.

Εδώ λέμε ότι μας κατέβει και δεν έχει θέση αλλού

Re: Επιστημονικά-Τεχνολογικά.......εν συντομία.

Δημοσίευσηαπό Vasilis » Τετ Σεπ 12, 2012 12:59 pm

Tzivitzonis έγραψε:
ΜΩΡΑΙΤΗΣ έγραψε:Μύκητες στο κρασί, μύκητες στο τυρί.....τώρα και μύκητες για τέλεια βιολιά :shock: :shock: :shock:

:think: αν είναι έτσι........ έχω τα τέλεια πόδια! :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :tsoukalas: :tsoukalas:
ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΩΡΑΙΕΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ
Άβαταρ μέλους
Vasilis
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 10713
Εγγραφή: Δευτ Σεπ 08, 2008 3:23 pm
Τοποθεσία: ΛΟΥΤΡΑΚΙ/ΚΙΑΤΟ
cb: Όχι
Aka: Ρουλετακιας-Ζαρακιας-Texakias
Name: ΒΑΣΙΛΗΣ

Re: Επιστημονικά-Τεχνολογικά.......εν συντομία.

Δημοσίευσηαπό dpol » Τετ Σεπ 12, 2012 1:03 pm

Αντε ρε που δεν εχουν τι να κανουν, κατα τυχη το εκανε ο Στρατιβαρις :mrgreen: απλα εκοψε ενα δεντρο απο το διπλανο δασος :mrgreen:
Μην ξυνεστε στην γκλιτσα του τσοπανη!!!
Άβαταρ μέλους
dpol
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 11404
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 18, 2008 11:36 pm
Τοποθεσία: Άγραφα
Λάστιχα: Kobra NT
Διάσταση ελαστικών: 215-80-16
Suspension: Custom 4"
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: Ο Γκλίτσας ή Αγραφιώτης
Name: Δημήτρης

Re: Επιστημονικά-Τεχνολογικά.......εν συντομία.

Δημοσίευσηαπό ΜΩΡΑΙΤΗΣ » Παρ Σεπ 14, 2012 8:42 am

AA3D978394229036863EE022F0ABDAE7.jpg
AA3D978394229036863EE022F0ABDAE7.jpg (32.45 KiB) 4982 προβολές



Γενεύη
Για σχεδόν 100 χρόνια, η περιοχή Ελ Αζίζια στις ακτές της Λιβύης κατείχε το ρεκόρ της υψηλότερης θερμοκρασίας που έχει καταγραφεί ποτέ στη Γη.

Τώρα, όμως, έρευνα του Παγκόσμιου Οργανισμού Μετεωρολογίας (WMO) αποκαλύπτει ότι η μέτρηση ήταν λανθασμένη, οπότε το ρεκόρ περνά στην Κοιλάδα του Θανάτου στην Καλιφόρνια, όπου η θερμοκρασία στις 10 Ιουλίου 1913 έφτασε τους 56,7 βαθμούς Κελσίου.

Εδώ και δεκαετίες οι μετεωρολόγοι ήταν επιφυλακτικοί με το ρεκόρ των 58,0 βαθμών Κελσίου που είχε καταγραφεί σε μια ιταλική βάση της Ελ Αζίζια στις 13 Σεπτεμβρίου 1922. Μέχρι σήμερα, όμως, δεν είχαν βρεθεί στοιχεία που θα αποδείκνυαν ότι η μέτρηση ήταν λανθασμένη.

Διεθνής ομάδα ειδικών που ανέλαβε την έρευνα για λογαριασμό του WMO κατάφεραν να βρουν το σημειωματάριο όπου είχε καταγραφεί η θερμοκρασία. Η ανάλυση αποκάλυψε πέντε σοβαρά λάθη: η μέτρηση έγινε από κάποιον άπειρο παρατηρητή· το θερμόμετρο που χρησιμοποιήθηκε θεωρούνταν παρωχημένο ακόμα και τότε· η τοποθεσία της μέτρησης δεν ήταν αντιπροσωπευτική της γύρω περιοχής· η μέτρηση δεν συμφωνούσε με άλλες μετρήσεις στην Ελ Αζίζια· και η θερμοκρασία δεν βρισκόταν σε συμφωνία με άλλες μετρήσεις που έγιναν αργότερα στο ίδιο σημείο.

«Εντοπίσαμε συστηματικά λάθη στη μέτρηση του 1922» αναφέρει ο Ράντι Τσερβένι του Πολιτειακού Πανεπιστημίου της Καλιφόρνια, το οποίο παραθέτει μια λίστα με διάφορα καιρικά παγκόσμια ρεκόρ.

Το πιθανότερο, αναφέρουν οι ερευνητές στο Bulletin of the American Meteorological Society, είναι ότι κάποιος έκανε συστηματικά λάθος όταν διάβασε τη θερμοκρασία σε ένα θερμόμετρο των Σιξ-Μπελίνι (ένθετη αριστερά), το οποίο είχε σχεδιαστεί να καταγράφει τις μέγιστες και ελάχιστες τιμές και μοιάζει με τα θερμόμετρα που χρησιμοποιούν σήμερα οι κηπουροί.

Η ανάλυση δείχνει ότι η μέτρηση του 1922 είχε πέσει έξω κατά περίπου 7 βαθμούς Κελσίου.

Όσον αφορά το ρεκόρ της χαμηλότερης θερμοκρασίας, ο τίτλος ανήκει στο Βοστόκ της Ανταρκτικής, όπου η θερμοκρασία στις 21 Ιουλίου 1983 έπεσε στους -89,2 βαθμούς Κελσίου.
Newsroom ΔΟΛ



Ζεστούλα :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: και δροσούλα :mrgreen: :mrgreen: :shock: :shock: :shock: :shock:
Σαν έρθει η ώρα της πορείας πολλοί δεν ξέρουν πως επικεφαλής βαδίζει ο εχθρός τους.
Η φωνή που διαταγές τους δίνει είναι του εχθρού τους η φωνή.
Και εκείνος που για τον εχθρό μιλάει είναι ο ίδιος τους ο εχθρός.
Μπ. Μπρέχτ
Άβαταρ μέλους
ΜΩΡΑΙΤΗΣ
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 27150
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 08, 2008 1:08 pm
Τοποθεσία: ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ
Λάστιχα: MICHELIN
Suspension: BILSTEIN B6
cb: Όχι
Aka: Ο Κυανοπώγωνας..

Re: Επιστημονικά-Τεχνολογικά.......εν συντομία.

Δημοσίευσηαπό Kalavritara » Παρ Σεπ 14, 2012 9:40 am

Μα τί ζώα ζούν εκεί :?: :think:
"Vitara 1.6 1997 16v και New Vitara 1600 Diesel Allgrip Auto , παππούς και εγγονός στο ίδιο garage "
Άβαταρ μέλους
Kalavritara
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6919
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 02, 2012 1:15 am
Τοποθεσία: Στο βουνό περιμένοντας τα χιόνια
Λάστιχα: Viking
Διάσταση ελαστικών: 215/55/17
Suspension: normal
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Takis

Re: Επιστημονικά-Τεχνολογικά.......εν συντομία.

Δημοσίευσηαπό Vasilis » Παρ Σεπ 14, 2012 10:17 am

Πόσουςςςςς??? :shock: :shock: :shock:
ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΩΡΑΙΕΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ
Άβαταρ μέλους
Vasilis
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 10713
Εγγραφή: Δευτ Σεπ 08, 2008 3:23 pm
Τοποθεσία: ΛΟΥΤΡΑΚΙ/ΚΙΑΤΟ
cb: Όχι
Aka: Ρουλετακιας-Ζαρακιας-Texakias
Name: ΒΑΣΙΛΗΣ

Re: Επιστημονικά-Τεχνολογικά.......εν συντομία.

Δημοσίευσηαπό ΜΩΡΑΙΤΗΣ » Παρ Σεπ 14, 2012 3:17 pm

Αυτό και εαν είναι πραγματικά απίστευτο...........................φάλαινα δολοφόνος.....μαμόθρεφτο :doh: :doh: :doh: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:




09935C5096F862F4ED61143F72F7EBBF.jpg
09935C5096F862F4ED61143F72F7EBBF.jpg (12.78 KiB) 4971 προβολές





Ουάσινγκτον
Οι επιστήμονες βρήκαν την απάντηση στο γιατί οι θηλυκές όρκες έχουν τη μεγαλύτερη σε διάρκεια εμμηνόπαυση από οποιοδήποτε άλλο είδος εκτός του ανθρώπου. Όπως αναφέρουν ειδικοί του Πανεπιστημίου του Έξετερ με δημοσίευσή τους στην επιθεώρηση «Science», τα θηλυκά πρέπει να ζήσουν όσο περισσότερο μπορούν προκειμένου να φροντίζουν τους γιους τους. Και αυτό διότι οι γιοι των φαλαινών-δολοφόνων αποδεικνύονται άκρως… μαμόθρεφτοι: εάν η μητέρα τους πεθάνει αντιμετωπίζουν πολύ μεγαλύτερες πιθανότητες να πεθάνουν σύντομα και οι ίδιοι σε σύγκριση με τις αδελφές τους.

Μελέτη με διάρκεια 36 ετών

Στην ερευνητική ομάδα συμμετείχαν επίσης επιστήμονες από το Αμερικανικό Κέντρο για τη Μελέτη των Φαλαινών και τον Βιολογικό Σταθμό του Ειρηνικού στον Καναδά. Οι επιστήμονες ανακάλυψαν μετά από μελέτη η οποία διήρκεσε 36 ολόκληρα χρόνια και αφορούσε παρακολούθηση σχεδόν 600 φαλαινών-δολοφόνων που ζούσαν στον Βόρειο Ειρηνικό Ωκεανό - κοντά στις ακτές της πολιτείας της Ουάσινγκτον και της Βρετανικής Κολομβίας - ότι μια αρσενική φάλαινα όρκα άνω των 30 ετών που έχανε τη μητέρα της αντιμετώπιζε 14 φορές πιο αυξημένο κίνδυνο να πεθάνει και η ίδια μέσα στο επόμενο έτος.

Αντιθέτως τα αρσενικά των οποίων οι μητέρες ζούσαν για πολλά χρόνια είχαν επίσης πολύ περισσότερες πιθανότητες να ζήσουν και τα ίδια μέχρι τα βαθιά γεράματα.

Σημειώνεται ότι οι θηλυκές όρκες ζουν ως τα 90, ωστόσο η αναπαραγωγική ζωή τους σταματά σε σχετικώς μικρή ηλικία, μεταξύ 30 και 40 ετών. Οι επιστήμονες βάλθηκαν λοιπόν να ανακαλύψουν για ποιον λόγο τα θηλυκά έχουν μια τόσο μακριά εμμηνόπαυση. Οι παρατηρήσεις τους έδειξαν ότι οι μητέρες ζουν πολύ ώστε να αφοσιώνονται στη φροντίδα των «μαμάκηδων» γιων τους, οι οποίοι χωρίς αυτές… πέφτουν κυριολεκτικώς να πεθάνουν.

Χωρίς τη μητέρα… το χάος

«Τα αρσενικά του είδους είναι πραγματικά ‘μαμόθρεφτα’ και τους είναι πολύ δύσκολο να επιβιώσουν χωρίς τη βοήθεια της μητέρας τους» εξήγησε η Έμα Φόστερ, διδακτορική φοιτήτρια στο Πανεπιστήμιο του Έξετερ που ήταν επικεφαλής της νέας μελέτης και προσέθεσε ότι «μητέρες και γιοι είναι σύντροφοι για ολόκληρη τη ζωή τους». Σύμφωνα με την ερευνήτρια τα νέα ευρήματα μαρτυρούν ότι η μακριά εμμηνόπαυση των θηλυκών φαλαινών – δολοφόνων συμβαίνει ακριβώς επειδή οι μητέρες πρέπει να είναι πλήρως αφοσιωμένες στα μεγαλύτερα αρσενικά παιδιά τους.

Είναι πάντως αξιοσημείωτο ότι αυτή η σχέση «ζωής και θανάτου» δεν φάνηκε να ισχύει σε τόσο μεγάλο βαθμό σε ό,τι αφορούσε τις κόρες των φαλαινών – δολοφόνων. Τα θηλυκά ηλικίας άνω των 30 ετών αντιμετώπιζαν μόλις τριπλάσιο κίνδυνο θανάτου εάν πέθαινε η μητέρα τους ενώ στα θηλυκά κάτω των 30 ετών ο θάνατος της μητέρας δεν επιδρούσε καθόλου στα ποσοστά επιβίωσης.

«Μετάδοση» των γονιδίων χωρίς ανταγωνισμούς

Η Φόστερ σημείωσε ότι τα ευρήματα της ομάδας της μαρτυρούν πως οι θηλυκές όρκες που σταματούν να αναπαράγονται αλλά αυξάνουν την επιβίωση των γιων τους επιτυγχάνουν με αυτό τον τρόπο το να περάσουν τα γονίδιά τους στις επόμενες γενεές χωρίς να αυξάνουν την ανταγωνιστικότητα στην ομάδα τους (κάτι που συμβαίνει όταν αποκτά απογόνους η κόρη τους).

Η ερευνήτρια ανέφερε ότι η ομάδα της δεν έχει ακόμη συλλέξει επαρκή στοιχεία σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο οι μητέρες βοηθούν τους γιους τους να ζουν περισσότερο. Εκτιμά όμως ότι μεταξύ άλλων τους βοηθούν να αναζητούν τροφή και τους προστατεύουν όταν αντιμετωπίζουν κίνδυνο επίθεσης.

Βήμα Science
Newsroom ΔΟΛ
Σαν έρθει η ώρα της πορείας πολλοί δεν ξέρουν πως επικεφαλής βαδίζει ο εχθρός τους.
Η φωνή που διαταγές τους δίνει είναι του εχθρού τους η φωνή.
Και εκείνος που για τον εχθρό μιλάει είναι ο ίδιος τους ο εχθρός.
Μπ. Μπρέχτ
Άβαταρ μέλους
ΜΩΡΑΙΤΗΣ
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 27150
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 08, 2008 1:08 pm
Τοποθεσία: ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ
Λάστιχα: MICHELIN
Suspension: BILSTEIN B6
cb: Όχι
Aka: Ο Κυανοπώγωνας..

Re: Επιστημονικά-Τεχνολογικά.......εν συντομία.

Δημοσίευσηαπό Vasilis » Παρ Σεπ 14, 2012 11:15 pm

:doh: :doh: :doh: :doh: :mrgreen:
ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΩΡΑΙΕΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ
Άβαταρ μέλους
Vasilis
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 10713
Εγγραφή: Δευτ Σεπ 08, 2008 3:23 pm
Τοποθεσία: ΛΟΥΤΡΑΚΙ/ΚΙΑΤΟ
cb: Όχι
Aka: Ρουλετακιας-Ζαρακιας-Texakias
Name: ΒΑΣΙΛΗΣ

Re: Επιστημονικά-Τεχνολογικά.......εν συντομία.

Δημοσίευσηαπό gv2000 » Σάβ Σεπ 15, 2012 12:03 pm

μαμμόθρεφτος δολοφόνος δηλαδή!!! ενδιαφέρον!! :lol:
thank you for the memories GV2000 ! ... I mean it!
(2004-2017)
Άβαταρ μέλους
gv2000
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 7274
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 12, 2008 1:15 pm
Λάστιχα: 235/70/16
Suspension: custom
cb: Ναι
Name: Παναγιώτης

Re: Επιστημονικά-Τεχνολογικά.......εν συντομία.

Δημοσίευσηαπό lss_00 » Τρί Σεπ 18, 2012 10:26 pm

Επειδή ο Κώστας με έβαλε σε προβληματισμό ( http://www.vitaraclub.gr/viewtopic.php? ... 00#p405713 )είπα να το μελετήσω το θέμα έτσι :

Εναλλακτικές Πηγές Ενέργειας - υδρογόνου από τα ούρα για τα αυτοκίνητα!

Μια μελέτη για οικολογικό καύσιμο από το Ohio State University, προκειμένου να βρει εναλλακτικές πηγές ενέργειας έχει οδηγήσει σε μια νέα επανάσταση των εναλλακτικών πηγών ενέργειας ώστε να λύσει το συνεχιζόμενο πρόβλημα στα καύσιμα.

hydrogen-from-urine-for-cars-493x389.jpg
hydrogen-from-urine-for-cars-493x389.jpg (24.67 KiB) 4934 προβολές


Botte, ένας από τους ερευνητές στο Πανεπιστήμιο του Οχάιο, βρήκε ότι τα ανθρώπινα ούρα θα μπορούσαν να παράγουν υδρογόνο με ηλεκτρόλυση.

Η έρευνα έχει δείξει ότι ηλεκτρίζοντας ούρα για παραγωγή υδρογόνου είναι ευκολότερη σε σύγκριση με την παραγωγή υδρογόνου από το νερό, τα μόρια υδρογόνου δεν συγκρατούνται τόσο σφικτά όπως στο νερό. Χρειάζονται 0,37 βολτ για να διασπάσει ούρα, η οποία είναι σημαντικά μικρότερη από τα 1,23 volts που απαιτούνται για να διαχωρίσει το νερό σε υδρογόνο.

Hydrogen-urine-conversion.jpg
Hydrogen-urine-conversion.jpg (21.47 KiB) 4934 προβολές


Λόγω του υψηλού κόστους των ανανεώσιμων πηγών παραγωγής ενέργειας , όπως τα φωτοβολταϊκά κύτταρα, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων έχει οδηγηθεί να γυρέψουν ένα φθηνότερο, φιλικό προς το περιβάλλον, το οποίο παρουσιάζετε σε αφθονία στα απόβλητ, ως μία ιδανική εναλλακτική πηγή ενέργειας, και εκτός από υδρογόνο, είναι το νέο επίτευγμα το Αεροτροφοδοτούμενο αυτοκίνητο το οποίο ήδη κυκλοφορεί υπό δοκιμή στη Γαλλία.

urine-contents.jpg
urine-contents.jpg (19.01 KiB) 4934 προβολές


Όντας η πιο άφθονη ενέργεια στο σύμπαν, το υδρογόνο ήταν πάντα μια φαντασίωση για τους κατασκευαστές αυτοκινήτων ως ένα φτηνό πράσινο καύσιμο το οποίο δεν φέρει καμία απόδοση ή θέματα υγείας μαζί του. Ωστόσο, η συμβατική διαδικασία που χρησιμοποιείται για την παραγωγή υδρογόνου από νερό και τελικά μεταφορά, δεν είναι τόσο "φιλικά προς το περιβάλλον", όπως είναι τα ίδια τα καύσιμα .

Οι ερευνητές πιστεύουν ότι η τεχνολογία θα μπορεί να παράγει υδρογόνο, από τον καθαρισμό στα λύματα στις εγκαταστάσεις επεξεργασίας λυμάτων. Το μόνο μειονέκτημα είναι ότι τα ούρα μετατρέπονται σε αμμωνία από τα βακτήρια πολύ γρήγορα, πράγμα που μπορεί να περιορίσει τη χρησιμότητα της τεχνικής.

Η ομάδα δοκιμάσε αρχικά τη διαδικασία με τους «συνθετικά» ούρα , αλλά έδειξε επίσης ότι η διαδικασία λειτουργεί εξίσου καλά με τα πραγματικά ανθρώπινα ούρα. «Μας πήρε λίγο χρόνο για να πάρουμε έγκριση για να εργαστούμε με ανθρώπινα ούρα - η οποία κρατείσε μέχρι τη δημοσίευση της έρευνας», λέει ο Botte.

Σύμφωνα με Botte, οι διαθέσιμες σήμερα διαδικασίες που μπορεί να αφαιρέσει το νερό από τα ούρα είναι δαπανηρές και αναποτελεσματικές. Τα ούρα υδρολύεται σε αμμωνία, πριν από τη φάση δημιουργίας των εκπομπών αμμωνίας σε αέριο . Οι εκπομπές αυτές οδηγούν στο σχηματισμό θειικού αμμωνίου και νιτρικού σωματιδίων στον αέρα, οι οποίες προκαλούν μια ποικιλία από προβλήματα υγείας, συμπεριλαμβανομένων χρόνιας βρογχίτιδας, κρίσεις άσθματος και πρόωρο θάνατο.

Η ομάδα που διεξάγει επί του παρόντος μελέτες για τη μακροχρόνια σταθερότητα στα συστήματα ηλεκτρόλυση τους, καθώς και τη διεξαγωγή υπολογιστικών πειραμάτων για την καλύτερη κατανόηση των μηχανισμών στο χώρο εργασίας.

Bruce Logan, ένας εμπειρογνώμονας στον τομέα της παραγωγής ενέργειας από τα λύματα και διευθυντής του H2E Pennsylvania State University Center της και Μηχανικών Περιβάλλοντος Ινστιτούτο, χειροκρότησε τις προσπάθειες του Botte στην ανάπτυξη μιας πιο ενεργειακά αποδοτικό τρόπο παραγωγής υδρογόνου από τη διάσπαση του νερού. Ωστόσο, τόνισε ότι τα ούρα μετατρέπονται πολύ γρήγορα σε αμμωνία από τα βακτήρια, τα οποία θα μπορούσαν να περιορίσουν την χρησιμότητα της τεχνικής.

Ωστόσο, Λόγκαν δεν αισθάνεται ότι θα ήταν μια καλή ιδέα να ξεκινήσετε την αποθήκευση των ούρων μας - αν και όχι για το υδρογόνο. «Θα πρέπει να θυμάστε σχετικά με τον P [φωσφόρο] στο κατούρημα - σε παγκόσμιο επίπεδο θα πρέπει να αρχίσουμε να σκεφτόμαστε τη διατήρηση φωσφόρου για λίπασμα, επειδή, ακριβώς όπως το πετρέλαιο, μια μέρα όλα τα αποθέματα θα τελειώσουν και θα πρέπει να αρχίσει η δημιουργία ανακύκλωση φωσφόρου σε υποδομές μας », λέει.

[ Source: EcoFriend ; RSC ; Edward-Sites ]
http://thecoolgadgets.com/alternative-e ... -for-cars/
Ποτέ μην τα βάζεις μ’ έναν ηλίθιο.
Είναι βέβαιο ότι θα σε ρίξει στο επίπεδό του και θα σε νικήσει εκ πείρας
Άβαταρ μέλους
lss_00
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2697
Εγγραφή: Δευτ Απρ 11, 2011 9:05 am
Τοποθεσία: Καπου στην Κύπρο
Λάστιχα: WINDFORCE CATCHFORS A/T
Διάσταση ελαστικών: 215/70R16
Suspension: Του πατέρα του
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Λάμπρος

Re: Επιστημονικά-Τεχνολογικά.......εν συντομία.

Δημοσίευσηαπό ΜΩΡΑΙΤΗΣ » Τρί Σεπ 18, 2012 10:36 pm

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: το " κατούρα να φύγουμε " θα αποκτήσει άλλο νόημα :wink: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Σαν έρθει η ώρα της πορείας πολλοί δεν ξέρουν πως επικεφαλής βαδίζει ο εχθρός τους.
Η φωνή που διαταγές τους δίνει είναι του εχθρού τους η φωνή.
Και εκείνος που για τον εχθρό μιλάει είναι ο ίδιος τους ο εχθρός.
Μπ. Μπρέχτ
Άβαταρ μέλους
ΜΩΡΑΙΤΗΣ
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 27150
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 08, 2008 1:08 pm
Τοποθεσία: ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ
Λάστιχα: MICHELIN
Suspension: BILSTEIN B6
cb: Όχι
Aka: Ο Κυανοπώγωνας..

Re: Επιστημονικά-Τεχνολογικά.......εν συντομία.

Δημοσίευσηαπό ZΗΡΕΙΑ » Τρί Σεπ 18, 2012 10:39 pm

ΜΩΡΑΙΤΗΣ έγραψε::shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: το " κατούρα να φύγουμε " θα αποκτήσει άλλο νόημα :wink: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


:doh: :mrgreen: :mrgreen: :lol:
ZΗΡΕΙΑ
 

Re: Επιστημονικά-Τεχνολογικά.......εν συντομία.

Δημοσίευσηαπό theo_ts » Τρί Σεπ 18, 2012 10:46 pm

ZΗΡΕΙΑ έγραψε:
ΜΩΡΑΙΤΗΣ έγραψε::shock: :shock: :shock: :shock: το " κατούρα να φύγουμε " θα αποκτήσει άλλο νόημα :wink: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


:doh: :mrgreen: :mrgreen: :lol:


:laughing-rolling: :laughing-rolling: :laughing-rolling:


•Τα όρια της ζωή σου ειναι απλως επινοήσεις του εαυτού σου.
•Εξερεύνησε, Ονειρέψου, Ανακάλυψε.
•Ακολούθησε τον δρόμο σου ως την άκρη. Η αξία του δρόμου είναι να μην σταματήσεις.
Άβαταρ μέλους
theo_ts
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 16490
Εγγραφή: Παρ Απρ 02, 2010 4:03 pm
Τοποθεσία: Στη Γενέτειρα του Ευριπίδη
Λάστιχα: Mickey Thompson MTZ
Διάσταση ελαστικών: 35x12.5/17
Suspension: Air Suspension
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: Τεο
Name: ΘΟΔΩΡΗΣ

Re: Επιστημονικά-Τεχνολογικά.......εν συντομία.

Δημοσίευσηαπό Lefkoulis » Τρί Σεπ 18, 2012 11:26 pm

Φαινετε οτι ειμαι ετη φωτος μπροστα! 8) 8) 8)
What the world does not give to man... man must create!

-Κωστας-
Άβαταρ μέλους
Lefkoulis
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 3472
Εγγραφή: Κυρ Απρ 11, 2010 3:20 pm
Τοποθεσία: Αργος
Λάστιχα: Dynapro AT-M (RF10)
Διάσταση ελαστικών: 215/80/15
Suspension: Calmini+Mad+KYB+Bits
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Καναδός
Name: Κωνσταντίνος

Re: Επιστημονικά-Τεχνολογικά.......εν συντομία.

Δημοσίευσηαπό Vasilis » Τετ Σεπ 19, 2012 9:51 am

ΜΩΡΑΙΤΗΣ έγραψε::shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: το " κατούρα να φύγουμε " θα αποκτήσει άλλο νόημα :wink: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol: :lol: :lol:
ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΩΡΑΙΕΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ
Άβαταρ μέλους
Vasilis
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 10713
Εγγραφή: Δευτ Σεπ 08, 2008 3:23 pm
Τοποθεσία: ΛΟΥΤΡΑΚΙ/ΚΙΑΤΟ
cb: Όχι
Aka: Ρουλετακιας-Ζαρακιας-Texakias
Name: ΒΑΣΙΛΗΣ

Re: Επιστημονικά-Τεχνολογικά.......εν συντομία.

Δημοσίευσηαπό ΜΩΡΑΙΤΗΣ » Κυρ Σεπ 23, 2012 9:42 am

Ερχεται και στην Ελλάδα το ecall

παραθέτω απο το www.newsbeast.gr




Θα πρέπει να τοποθετηθεί σε όλα τα αυτοκίνητα μέχρι το 2015



Μέχρι το 2015 όλα τα νέα αυτοκίνητα θα πρέπει να εφοδιαστούν με το σύστημα eCall, με το οποίο οι ομάδες διάσωσης θα μπορούν να ειδοποιούνται αυτόματα σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος μέσω της πανευρωπαϊκής υπηρεσίας κλήσεων έκτακτης ανάγκης 112, υποστηρίζουν οι ευρωβουλευτές με ψήφισμα που υιοθέτησαν. Το σύστημα αυτό θα επιταχύνει την άφιξη των υπηρεσιών έκτακτης ανάγκης, σώζοντας έτσι πολλές ζωές και μειώνοντας τους τραυματισμούς.

Στο πλαίσιο αυτό το Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Συστημάτων Επικοινωνιών και Υπολογιστών (ΕΠΙΣΕΥ) υλοποίησε τη μονάδα eCall (IVS) εντός ερευνητικού αυτοκινήτου το οποίο και εξόπλισε κατάλληλα για να επιτρέπει κλήσεις έκτακτης ανάγκης eCall. Η κλήση eCall μπορεί να ενεργοποιηθεί είτε αυτόματα από κάποιον αισθητήρα του οχήματος, είτε χειροκίνητα με το πάτημα ενός κουμπιού.

Η COSMOTE είναι ο πρώτος πάροχος κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα που μπορεί να υποστηρίξει κλήσεις eCall, καθώς και ένας εκ των πρώτων στην Ευρώπη. Στο πλαίσιο του ερευνητικού έργου eΚΛΗΣΗ, εγκαταστάθηκε και ενεργοποιήθηκε το υπό δοκιμαστική χρήση λογισμικό «Feature 1886: eCall Handling in MSS», μέσω του οποίου, διευκολύνεται και επιταχύνεται ο εντοπισμός του καλούντος, καθώς επιτρέπει τη διάκριση των κλήσεων eCall (με τη χρήση ειδικών επισημάνσεων eCall flags), με εμπλουτισμένη πληροφορία θέσης, οχήματος και τρόπου κλήσης (αυτόματα ή χειροκίνητα), σε σχέση με τις κοινές κλήσεις έκτακτης ανάγκης.

Το Κέντρο Εξυπηρέτησης κλήσεων eCall (PSAP), που υλοποιήθηκε εξ ολοκλήρου από τη SPACE HELLAS, αποτελεί το πρώτο στο είδος του πιλοτικό που αναπτύσσεται και δοκιμάζεται επιτυχώς στην Ελλάδα. Συγκεκριμένα, η εφαρμογή λογισμικού PSAP της SPACE HELLAS υποστηρίζει βασικές λειτουργίες, όπως προειδοποίηση του χειριστή PSAP για άφιξη νέας κλήσης eCall, οπτικοποίηση της εισερχόμενης πληροφορίας (π.χ., MSD) σε ψηφιακούς χάρτες GIS, δυνατότητα διαχείρισης (π.χ., επανάκληση, τερματισμό) κλήσης eCall καθώς και φωνητικής κλήσης με τους επιβάτες του οχήματος, κ.ά. Η εν λόγω εφαρμογή PSAP μπορεί, με τις κατάλληλες επεκτάσεις, να ενσωματωθεί στο πλαίσιο ενός συστήματος 112 για την επιχειρησιακή λειτουργία του συστήματος eCall από τους υπεύθυνους φορείς Πολιτικής Προστασίας, για την έγκαιρη αντιμετώπιση έκτακτων συμβάντων, όπως θανατηφόρα τροχαία, σοβαροί τραυματισμοί και ρύθμιση κυκλοφορίας στους Ελληνικούς δρόμους.

Το έργο eΚΛΗΣΗ, το οποίο αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός του 2012, θα παρουσιαστεί στο κοινό το Νοέμβριο στην Αθήνα, στο πλαίσιο ημερίδας που θα λάβει χώρα στην Πολυτεχνειούπολη Ζωγράφου. Κατά τη διάρκεια της ημερίδας, θα πραγματοποιηθεί επίδειξη του συστήματος eCall σε πραγματικές συνθήκες.


Δεν μου ακούγεται καθόλου άσχημο :wink: αντιθέτως μάλιστα :idea:
Σαν έρθει η ώρα της πορείας πολλοί δεν ξέρουν πως επικεφαλής βαδίζει ο εχθρός τους.
Η φωνή που διαταγές τους δίνει είναι του εχθρού τους η φωνή.
Και εκείνος που για τον εχθρό μιλάει είναι ο ίδιος τους ο εχθρός.
Μπ. Μπρέχτ
Άβαταρ μέλους
ΜΩΡΑΙΤΗΣ
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 27150
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 08, 2008 1:08 pm
Τοποθεσία: ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ
Λάστιχα: MICHELIN
Suspension: BILSTEIN B6
cb: Όχι
Aka: Ο Κυανοπώγωνας..

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Γενική συζήτηση

arahova Πέμ Απρ 25, 2024 10:07 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Απρ 25, 2024 6:02 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Απρ 24, 2024 10:03 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 24, 2024 9:55 am Κυριακή 12-5-2024 τα 16α γενέθλια του VITARAclub στην
antonis1627 Τετ Απρ 24, 2024 6:20 am Καλημέρα σας.
SIAL Τρί Απρ 23, 2024 5:28 pm Καλησπέρες! Όμορφες εικόνες για όλο τον λαό ..... viewtopic.php?f=181&t=37434&p=941302#p941302
arahova Τρί Απρ 23, 2024 10:58 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Απρ 23, 2024 6:21 am Καλημέρα σας.
arahova Δευτ Απρ 22, 2024 10:12 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Απρ 22, 2024 5:55 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα
antonis1627 Κυρ Απρ 21, 2024 11:43 am Μ.Τετάρτη 1-5-2024 πάμε για τσιπουράκι στο
arahova Κυρ Απρ 21, 2024 11:26 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Απρ 21, 2024 7:22 am Καλημέρα σας.
arahova Σάβ Απρ 20, 2024 10:22 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
Σταύρος 4x4 Σάβ Απρ 20, 2024 10:08 am Καλημέρα και καλό ΣΚ :!:
antonis1627 Σάβ Απρ 20, 2024 6:29 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
arahova Παρ Απρ 19, 2024 9:50 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Απρ 19, 2024 5:46 am Καλημέρα σας
john maxx Πέμ Απρ 18, 2024 10:24 pm Καλησπέρα από Μάλτα
arahova Πέμ Απρ 18, 2024 10:04 am Καλημέρα σε όλους.
ΣΤΑΥΡΟΣ Πέμ Απρ 18, 2024 8:16 am Κυριακή 12-5-2024 τα 16α γενέθλια του VITARAclub στην
antonis1627 Πέμ Απρ 18, 2024 5:57 am Καλημέρα σας.
Διοματάρης Πέμ Απρ 18, 2024 3:36 am Καλημέρα όλη μέρα
arahova Τετ Απρ 17, 2024 10:35 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 17, 2024 6:16 am Καλημέρα σας.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 15 επισκέπτες