Σήμερα γιορτάζουν.... Χρόνια πολλά!

Εδώ λέμε ότι μας κατέβει και δεν έχει θέση αλλού

Re: Σήμερα γιορτάζουν.... Χρόνια πολλά!

Δημοσίευσηαπό Σταύρος 4x4 » Παρ Ιούλ 25, 2025 1:18 am

Πολύχρονος Δημήτρη με υγεία και χαρές :occasion-birthdaymulticolor: :occasion-cake: :clap:
GRAND VITARA 2.0 - (2005) (Power Winch PW 12000PS SR)
...Μακριά απο τον χρόνο, μέσα στην φύση...

''Ο κόσμος είναι ένα βιβλίο. Όσοι δεν ταξιδεύουν διαβάζουν μόνο μια σελίδα του''

ΕικόναΕικόναΕικόνα
ΦΙΛΟΦΡΟΝΕΙ ΠΑΣΙΝ
Άβαταρ μέλους
Σταύρος 4x4
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 6921
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 18, 2012 11:56 pm
Τοποθεσία: Χαϊδάρι - Ασπρονέρι Διδυμότειχου - Ζευγολατιό Μεσσηνίας
Λάστιχα: Malatesta Kobra - GRABBER
Διάσταση ελαστικών: 235/70/16
Suspension: Bilstein - DOBINSONS
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: Μεσοέλατος και Μεσοπέλαγος
Name: Σταύρος

Re: Σήμερα γιορτάζουν.... Χρόνια πολλά!

Δημοσίευσηαπό Dim77 » Παρ Ιούλ 25, 2025 11:51 am

Σας ευχαριστώ πολύ φίλοι μου!!!

:occasion-cake: :text-thankyouyellow:
Dim77
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 644
Εγγραφή: Τρί Δεκ 15, 2020 6:15 pm
Λάστιχα: Goodyear Vector Gen3
Διάσταση ελαστικών: 215-60-17
Suspension: Eibach pro lift
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Δημήτρης

Re: Σήμερα γιορτάζουν.... Χρόνια πολλά!

Δημοσίευσηαπό antonis1627 » Σάβ Ιούλ 26, 2025 7:35 am

Της Αγίας Παρασκευής.
Χρόνια πολλά σε όλους τους φίλους και τις φίλες που εορτάζουν σήμερα,Πάρη,Παρασκευή,Παρασκευή,Πάρις.
Υγεία και ευτυχία σε εσάς και τις οικογένειες σας.
ΘΑ ΠΑΡΩ ΤΑ ΟΡΗ ΚΑΙ ΤΑ ΒΟΥΝΑ
Άβαταρ μέλους
antonis1627
Super Moderator
Super Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 17961
Εγγραφή: Παρ Μαρ 05, 2010 12:13 pm
Τοποθεσία: Νέα Ερυθραία-Αθήνα
Λάστιχα: GENERAL GRABBER A/T3
Διάσταση ελαστικών: 225/70/16
Suspension: MAD+KYB+Αποστάτες
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Αντώνιος ο Συναξαριστής
Name: ΑΝΤΩΝΗΣ

Re: Σήμερα γιορτάζουν.... Χρόνια πολλά!

Δημοσίευσηαπό antonis1627 » Κυρ Ιούλ 27, 2025 7:23 am

Του Αγίου Παντελεήμονα.
Χρόνια πολλά στους φίλους που εορτάζουν σήμερα.
ΘΑ ΠΑΡΩ ΤΑ ΟΡΗ ΚΑΙ ΤΑ ΒΟΥΝΑ
Άβαταρ μέλους
antonis1627
Super Moderator
Super Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 17961
Εγγραφή: Παρ Μαρ 05, 2010 12:13 pm
Τοποθεσία: Νέα Ερυθραία-Αθήνα
Λάστιχα: GENERAL GRABBER A/T3
Διάσταση ελαστικών: 225/70/16
Suspension: MAD+KYB+Αποστάτες
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Αντώνιος ο Συναξαριστής
Name: ΑΝΤΩΝΗΣ

Re: Σήμερα γιορτάζουν.... Χρόνια πολλά!

Δημοσίευσηαπό Γιωργος ΗΛΙΑΣ » Κυρ Ιούλ 27, 2025 8:29 am

Πολύχρονοι, καλοχρονοι, με Υγεία και χαμόγελα, πάντα στην ζωή σας, όλοι οι εορτάζοντες,
Οι ψαράδες ξέρουν ότι η θάλασσα είναι επικίνδυνη και η καταιγίδα τρομερή,
αλλά ποτέ δεν έχουν βρεί αυτούς τους κινδύνους αρκετούς για να μείνουν στην στεριά.
Άβαταρ μέλους
Γιωργος ΗΛΙΑΣ
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 3325
Εγγραφή: Παρ Σεπ 14, 2018 11:54 pm
Τοποθεσία: Καματερό - Μουρτερή Εύβοιας
Λάστιχα: Michelin latitude cross
Διάσταση ελαστικών: 225/55/17
Suspension: Eibach prolift+2,5cm
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Γιώργος
Name: Γιωργος

Re: Σήμερα γιορτάζουν.... Χρόνια πολλά!

Δημοσίευσηαπό arahova » Κυρ Ιούλ 27, 2025 9:07 am

Χρόνια Πολλά σε όλους τους εορτάζοντες με Υγεία και Ευτυχία. :-)
(DIESEL-4X4-AUTO)
Άβαταρ μέλους
arahova
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4191
Εγγραφή: Παρ Ιαν 15, 2016 12:52 am
Λάστιχα: Michelin CrossClimate 2
Διάσταση ελαστικών: 215/65/16
Suspension: Μαμίσια
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: arahova
Name: Στάθης

Re: Σήμερα γιορτάζουν.... Χρόνια πολλά!

Δημοσίευσηαπό Σταύρος 4x4 » Κυρ Ιούλ 27, 2025 11:17 am

Χρονια πολλά στους εορταζοντες με υγεία και χαρές :clap: :clap: :clap: :clap:
GRAND VITARA 2.0 - (2005) (Power Winch PW 12000PS SR)
...Μακριά απο τον χρόνο, μέσα στην φύση...

''Ο κόσμος είναι ένα βιβλίο. Όσοι δεν ταξιδεύουν διαβάζουν μόνο μια σελίδα του''

ΕικόναΕικόναΕικόνα
ΦΙΛΟΦΡΟΝΕΙ ΠΑΣΙΝ
Άβαταρ μέλους
Σταύρος 4x4
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 6921
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 18, 2012 11:56 pm
Τοποθεσία: Χαϊδάρι - Ασπρονέρι Διδυμότειχου - Ζευγολατιό Μεσσηνίας
Λάστιχα: Malatesta Kobra - GRABBER
Διάσταση ελαστικών: 235/70/16
Suspension: Bilstein - DOBINSONS
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: Μεσοέλατος και Μεσοπέλαγος
Name: Σταύρος

Re: Σήμερα γιορτάζουν.... Χρόνια πολλά!

Δημοσίευσηαπό antonis1627 » Τετ Ιούλ 30, 2025 6:57 am

Μάρκο Atlas και Βίκτωρα vic27 πολύχρονοι να τα εκατοστήσετε και ότι επιθυμείτε :occasion-birthdaymulticolor: :occasion-cake: :occasion-birthdaymulticolor:.
ΘΑ ΠΑΡΩ ΤΑ ΟΡΗ ΚΑΙ ΤΑ ΒΟΥΝΑ
Άβαταρ μέλους
antonis1627
Super Moderator
Super Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 17961
Εγγραφή: Παρ Μαρ 05, 2010 12:13 pm
Τοποθεσία: Νέα Ερυθραία-Αθήνα
Λάστιχα: GENERAL GRABBER A/T3
Διάσταση ελαστικών: 225/70/16
Suspension: MAD+KYB+Αποστάτες
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Αντώνιος ο Συναξαριστής
Name: ΑΝΤΩΝΗΣ

Re: Σήμερα γιορτάζουν.... Χρόνια πολλά!

Δημοσίευσηαπό arahova » Τετ Ιούλ 30, 2025 9:12 am

Χρόνια Πολλά Μάρκο και Βίκτωρα, να τα εκατοστήσετε με Υγεία και Ευτυχία. :-)
(DIESEL-4X4-AUTO)
Άβαταρ μέλους
arahova
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4191
Εγγραφή: Παρ Ιαν 15, 2016 12:52 am
Λάστιχα: Michelin CrossClimate 2
Διάσταση ελαστικών: 215/65/16
Suspension: Μαμίσια
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: arahova
Name: Στάθης

Re: Σήμερα γιορτάζουν.... Χρόνια πολλά!

Δημοσίευσηαπό Γιωργος ΗΛΙΑΣ » Τετ Ιούλ 30, 2025 9:27 am

Εκατοχρονοι, Καλοχρονοι, με Υγεία και χαμόγελα, πάντα στην ζωή σας.
Οι ψαράδες ξέρουν ότι η θάλασσα είναι επικίνδυνη και η καταιγίδα τρομερή,
αλλά ποτέ δεν έχουν βρεί αυτούς τους κινδύνους αρκετούς για να μείνουν στην στεριά.
Άβαταρ μέλους
Γιωργος ΗΛΙΑΣ
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 3325
Εγγραφή: Παρ Σεπ 14, 2018 11:54 pm
Τοποθεσία: Καματερό - Μουρτερή Εύβοιας
Λάστιχα: Michelin latitude cross
Διάσταση ελαστικών: 225/55/17
Suspension: Eibach prolift+2,5cm
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Γιώργος
Name: Γιωργος

Re: Σήμερα γιορτάζουν.... Χρόνια πολλά!

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Τετ Ιούλ 30, 2025 9:46 am

Πολύχρονοι φίλοι μας!

Μάρκο ρίξε μας κάποιο καινούργιο... :D
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)
(aka : το μπουρδουγαλλλί)

Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ

- Γηράσκω αεί διδασκόμενος -

Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 10343
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: Σήμερα γιορτάζουν.... Χρόνια πολλά!

Δημοσίευσηαπό gi@nn@kis » Τετ Ιούλ 30, 2025 1:10 pm

Πολυχρονοι !!!
:ngv:
Άβαταρ μέλους
gi@nn@kis
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4868
Εγγραφή: Παρ Μάιος 01, 2009 7:06 pm
Λάστιχα: yoko A/T-s
Διάσταση ελαστικών: 225/65-17
Suspension: μαμά
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Γιάννης

Re: Σήμερα γιορτάζουν.... Χρόνια πολλά!

Δημοσίευσηαπό Σταύρος 4x4 » Τετ Ιούλ 30, 2025 7:45 pm

Πολύχρονοι παιδιά :occasion-birthdaymulticolor: :occasion-cake: :clap: :clap:
GRAND VITARA 2.0 - (2005) (Power Winch PW 12000PS SR)
...Μακριά απο τον χρόνο, μέσα στην φύση...

''Ο κόσμος είναι ένα βιβλίο. Όσοι δεν ταξιδεύουν διαβάζουν μόνο μια σελίδα του''

ΕικόναΕικόναΕικόνα
ΦΙΛΟΦΡΟΝΕΙ ΠΑΣΙΝ
Άβαταρ μέλους
Σταύρος 4x4
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 6921
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 18, 2012 11:56 pm
Τοποθεσία: Χαϊδάρι - Ασπρονέρι Διδυμότειχου - Ζευγολατιό Μεσσηνίας
Λάστιχα: Malatesta Kobra - GRABBER
Διάσταση ελαστικών: 235/70/16
Suspension: Bilstein - DOBINSONS
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: Μεσοέλατος και Μεσοπέλαγος
Name: Σταύρος

Re: Σήμερα γιορτάζουν.... Χρόνια πολλά!

Δημοσίευσηαπό sps_gr » Τετ Ιούλ 30, 2025 9:37 pm

Πολύχρονοι!!
Άβαταρ μέλους
sps_gr
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2310
Εγγραφή: Τρί Αύγ 29, 2017 7:44 pm
Τοποθεσία: Αγρίνιο
Λάστιχα: BF Goodrich A/T KO3
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: MP+4 & KYB
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Σπύρος

Re: Σήμερα γιορτάζουν.... Χρόνια πολλά!

Δημοσίευσηαπό vic27 » Πέμ Ιούλ 31, 2025 12:32 am

Ευχαριστώ παιδιά, καλό καλοκαίρι σε όλους.
Άβαταρ μέλους
vic27
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4205
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 11, 2014 11:55 pm
Τοποθεσία: Νίκαια
Λάστιχα: BF ko2
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: αποστάτες +45 mm
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: vic27
Name: Βίκτωρας

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Γενική συζήτηση

antonis1627 Κυρ Ιουν 14, 2026 8:09 pm Πέννυ καλησπέρα.Ρίξε μια ματιά
Διοματάρης Κυρ Ιουν 14, 2026 10:00 am Good morning
arahova Κυρ Ιουν 14, 2026 8:30 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Ιουν 14, 2026 6:00 am Καλημέρα σας.
Σταύρος 4x4 Σάβ Ιουν 13, 2026 10:08 am Καλημέρα και καλό Σαββατοκύριακο.
Διοματάρης Σάβ Ιουν 13, 2026 9:04 am Καλημέρα σας
arahova Σάβ Ιουν 13, 2026 7:29 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Σάβ Ιουν 13, 2026 5:39 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
KonKalamata Σάβ Ιουν 13, 2026 4:55 am Καλημέρα και καλό Σαββατοκύριακο!
arahova Παρ Ιουν 12, 2026 7:23 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Ιουν 12, 2026 5:42 am Καλημέρα σας.
Διοματάρης Παρ Ιουν 12, 2026 12:50 am Καλημέρα σας.
KonKalamata Πέμ Ιουν 11, 2026 6:46 am Καλημέρα!
antonis1627 Πέμ Ιουν 11, 2026 5:08 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Τετ Ιουν 10, 2026 12:34 pm Τετάρτη 10 Ιουνίου πάμε για καφεδοποτάκι που αλλού ? στο :arrow:
GATOZ Τετ Ιουν 10, 2026 12:08 pm ένας γ@τος στη σαράνταινα..
GATOZ Τετ Ιουν 10, 2026 12:07 pm viewtopic.php?f=86&t=38257
GATOZ Τετ Ιουν 10, 2026 12:07 pm EEEEEEEEEEEEE
gi@nn@kis Τετ Ιουν 10, 2026 10:06 am χαχαχα :)
Tzivitzonis Τετ Ιουν 10, 2026 9:15 am εννοειται!!!!!!!!
gi@nn@kis Τετ Ιουν 10, 2026 7:25 am tzivi, απο το 6310i μπηκες στο chat ?
Tzivitzonis Τετ Ιουν 10, 2026 7:14 am γεια σου τζοβανι
gi@nn@kis Τετ Ιουν 10, 2026 7:13 am καλημερα
Tzivitzonis Τετ Ιουν 10, 2026 7:12 am Καλημέραααααααααα
antonis1627 Τετ Ιουν 10, 2026 5:55 am Καλημέρα σας.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 161 επισκέπτες