Χειμερινό κατασκηνωτικό διήμερο στον Πάρνωνα 18-19/1/2025

Οργανώστε μια εκδρομή, συγκεντρώστε μέλη του forum και ξεκινήστε!

Re: Χειμερινό κατασκηνωτικό διήμερο στον Πάρνωνα 18-19/1/2025

Δημοσίευσηαπό dpol » Κυρ Ιαν 26, 2025 9:16 pm

Παίδες τα συγχαρητήρια μου :D , οι φωτο ειναι μαγικές :dance: , πανέμορφο βουνο και απο τα ελάχιστα που δεν εχω παει ποτε :think:
Μην ξυνεστε στην γκλιτσα του τσοπανη!!!
Άβαταρ μέλους
dpol
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 11506
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 18, 2008 11:36 pm
Τοποθεσία: Άγραφα
Λάστιχα: Kobra NT
Διάσταση ελαστικών: 215-80-16
Suspension: Custom 4"
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: Ο Γκλίτσας ή Αγραφιώτης
Name: Δημήτρης

Re: Χειμερινό κατασκηνωτικό διήμερο στον Πάρνωνα 18-19/1/2025

Δημοσίευσηαπό antonis1627 » Κυρ Ιαν 26, 2025 9:34 pm

Στράτος έγραψε:Γιατί οι χοιρινές πήγαιναν πίσω; :whistle: :clap: :dance:
Ε ρε που κατάντησα...να πηγαίνουμε εκδρομές και να μιλάω για τα κοψίδια... :doh: :mrgreen: :lol: :lol: :lol:

Εκδρομές και ψητά πάνε πακέτο ;-).
ΘΑ ΠΑΡΩ ΤΑ ΟΡΗ ΚΑΙ ΤΑ ΒΟΥΝΑ
Άβαταρ μέλους
antonis1627
Super Moderator
Super Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 17959
Εγγραφή: Παρ Μαρ 05, 2010 12:13 pm
Τοποθεσία: Νέα Ερυθραία-Αθήνα
Λάστιχα: GENERAL GRABBER A/T3
Διάσταση ελαστικών: 225/70/16
Suspension: MAD+KYB+Αποστάτες
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Αντώνιος ο Συναξαριστής
Name: ΑΝΤΩΝΗΣ

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Eκδρομές μελών

Σταύρος 4x4 Σάβ Ιουν 13, 2026 10:08 am Καλημέρα και καλό Σαββατοκύριακο.
Διοματάρης Σάβ Ιουν 13, 2026 9:04 am Καλημέρα σας
arahova Σάβ Ιουν 13, 2026 7:29 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Σάβ Ιουν 13, 2026 5:39 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
KonKalamata Σάβ Ιουν 13, 2026 4:55 am Καλημέρα και καλό Σαββατοκύριακο!
arahova Παρ Ιουν 12, 2026 7:23 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Ιουν 12, 2026 5:42 am Καλημέρα σας.
Διοματάρης Παρ Ιουν 12, 2026 12:50 am Καλημέρα σας.
KonKalamata Πέμ Ιουν 11, 2026 6:46 am Καλημέρα!
antonis1627 Πέμ Ιουν 11, 2026 5:08 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Τετ Ιουν 10, 2026 12:34 pm Τετάρτη 10 Ιουνίου πάμε για καφεδοποτάκι που αλλού ? στο :arrow:
GATOZ Τετ Ιουν 10, 2026 12:08 pm ένας γ@τος στη σαράνταινα..
GATOZ Τετ Ιουν 10, 2026 12:07 pm viewtopic.php?f=86&t=38257
GATOZ Τετ Ιουν 10, 2026 12:07 pm EEEEEEEEEEEEE
gi@nn@kis Τετ Ιουν 10, 2026 10:06 am χαχαχα :)
Tzivitzonis Τετ Ιουν 10, 2026 9:15 am εννοειται!!!!!!!!
gi@nn@kis Τετ Ιουν 10, 2026 7:25 am tzivi, απο το 6310i μπηκες στο chat ?
Tzivitzonis Τετ Ιουν 10, 2026 7:14 am γεια σου τζοβανι
gi@nn@kis Τετ Ιουν 10, 2026 7:13 am καλημερα
Tzivitzonis Τετ Ιουν 10, 2026 7:12 am Καλημέραααααααααα
antonis1627 Τετ Ιουν 10, 2026 5:55 am Καλημέρα σας.
gi@nn@kis Τρί Ιουν 09, 2026 10:27 am καλημεραααααααααααα
antonis1627 Τρί Ιουν 09, 2026 6:18 am Καλημέρα σας.
arahova Δευτ Ιουν 08, 2026 7:09 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Ιουν 08, 2026 5:07 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης