Βλέποντας το βίντεο και ακούγοντας την είδηση εγώ συμπέρανα το εξής
Έτσι δηλαδή για να μην μπερδευόμαστε έτσι?
Πρώτον ότι θα μπεί κάποιος φόρος /lt βενζίνης και πετρελαίου που θα βάζουμε(μένει να δούμε για τι ποσοστό μιλάνε).
Δεύτερον ότι τα τέλη κυκλοφορίας θα μειωθούν όπως λένε στο ρεπορτάζ στο ελάχιστο και δεν θα έχουν καμία σχέση με τα σημερινά που πληρώσαμε για το 2010.
Με μια πρώτη σκέψη φαίνετε λίγο πιο δίκαιο ρε παιδιά.Σωστό είναι αυτό που είπε ο Σταβελάκης ότι αφού έτσι και αλλιώς πρέπει να φορολογηθεί κάτι και κάπως, τουλάχιστον να φορολογήτε η χρήση και η ρύπανση εν μέρη και όχι η κατοχή που το έχει ένας άνθρωπος και το χρησιμοποιεί μια στο τόσο για να πηγαίνει τις βολτούλες του και τις εκδρομές του και για τις υπόλοιπες μετακινήσεις του χρησιμοποιεί τα ΜΜΜ.
Αυτό που μένει να δούμε και να κρίνουμε στο τέλος συνολικά είναι πόσο θα είναι αυτό το ελάχιστο και πόσο αυτός ο φόρος.
Αν τα βάλουμε κάτω σαν ετήσιες δαπάνες στο τέλος με τον φόρο που θα πληρώνουμε στην βενζίνη άν είναι καλύτερα για αυτούς που κάνουν και χρήση αλλά και έχουν μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα
Επίσης άν τα τέλη μειωθούν όπως λένε σε ένα πολύ μικρό ποσό αυτό που σκέφτομαι τώρα είναι ότι ίσως μπορέσει κάποιος να πεί ότι θα έχει και ένα δεύτερο μικρότερου κυβισμού αυτοκίνητο που θα έχει μικρότερη κατανάλωση για τις καθημερινές του μετακινήσεις και αφού τα τέλη δεν θα τον επιβαρύνουν τόσο όσο αν είχε 2 αμάξια τώρα.Κατ'επέκταση θα κινηθεί και η αγορά αυτοκινήτων.
Είδομεν!
Ψυχραιμία και θα δείξει σύντομα