Λοιπον σας περιγραφω 2 διαδικασιες και τα κοστη
ΜΟΝΟ για τρειλερ.
1.ΤΡΕΙΛΕΡ φιλου με χαρτια νομιμο και σημαντικο με 17 νουμερα χτυπημενα απο την μανα του επανω στο τρειλερ κοστος για αδεια κυκλοφοριας και πινακιδα σε διεκπεραιωτη 200 ευρω .
2.Τρειλερ δικο μου νομιμο με χαρτια με τεσσερα νουμερα απο την μανα του
Και εξηγουμαι , χτυπηθηκαν καινουργια νουμερα στο τρειλερ και μπηκε και νεο ταμπελακι με 17 πλεον νουμερα(υποχρεωτικο το 17),
φωτογραφηθηκαν και τα πρωην 4 νουμερα αλλα και τα νεα 17 με το νεο ταμπελακι εγινε cd με τις φωτογραφιες και μαζι με τα χαρτια/μηχανολογου κλπ κλπ κατατεθηκαν στο υπουργειο οπου πηρα τις πινακιδες και την αδεια στα 500 γιουρια σε διεκπεραιωτη .
Ολα τα νεα τρειλερ και νμζ μεχρι 5 χρονια πισω εχουν 17 νουμερα οποτε ειναι στα 200.
Οσα δεν εχουν η διαδικασια που περιεγραψα .
Υπενθυμιζω οτι και στις 2 περιπτωσεις τα τρειλερ ειχαν χαρτια αρα ηταν νομιμα .
Ασφαλεια τρειλερ κοστος 20 ευρω τον χρονο ,,,μερικες αφαλιστηκες 30 ταβανι.
Πολλες ασφαλιστηκες δεν γνωριζουν οποτε δεν αναγνωριζουν την αδεια του τρειλερ γιατι εκομα ειναι σε αρχικο σταδιο και αλλες σου κανουν ασφαλεια μονο αν εχεις ασφαλισει το αμαξι οποτε το κανουν σαν συμπληρωματικο .
Σαφως αν τα κανεις μονος θα ειναι αρκετα φθηνοτερα ,,αλλα δεν ξερω αν θα παρεις πινακιδες/αδεια εφετος
Μην λετε οτι το 500αρι ειναι πολυ πηγαινε παρε καινουργιο, γιατι ναι για ενα μικρο τρειλερ μεχρι 3 το πολυ 4 μετρα ισως με κανα 700αρι μπορει να παρεις .
Αν ειναι ομως 5αμετρο θες 1500 χιλιαρικο(για σοβαρο τρειλερ) και αν ειναι και με φρενα θες 2500 χιλιαρικα οποτε το 500 το τρως και εισαι και χαρουμενος.
Αυτα για τα τρειλερ απο εμενα φρεσκα .