Εξαιρετικά τα βίντεο....και η go pro δίνει και παίρνει
Σαν έρθει η ώρα της πορείας πολλοί δεν ξέρουν πως επικεφαλής βαδίζει ο εχθρός τους. Η φωνή που διαταγές τους δίνει είναι του εχθρού τους η φωνή. Και εκείνος που για τον εχθρό μιλάει είναι ο ίδιος τους ο εχθρός. Μπ. Μπρέχτ
Aυτό το ΑΕ86 (το ασπροπράσινο που λέει και ο τζιβιτζόναρος) τρελλός έρωτας!!!! Είχε περάσει απο τα χέρια μου ενα σε 2θυρη έκδοση!!
το να είσαι γίδι και να μην ενοχλείς κανέναν, δεν με απασχολεί καθόλου!!!!! το να προσπαθείς όμως να πείσεις και τους δίπλα σου ότι είναι και αυτοί γίδια για να μην αισθάνεσαι μόνος σου... αυτό με τρελλαίνει!!!!!!!
JOHNV6 έγραψε:Είχε περάσει απο τα χέρια μου ενα σε 2θυρη έκδοση!!
Το είχες από μικρός με τα πριόνια....
Προσπαθώ να σκεφτώ πως θα είχε γίνει το συγκεκριμένο
Σαν έρθει η ώρα της πορείας πολλοί δεν ξέρουν πως επικεφαλής βαδίζει ο εχθρός τους. Η φωνή που διαταγές τους δίνει είναι του εχθρού τους η φωνή. Και εκείνος που για τον εχθρό μιλάει είναι ο ίδιος τους ο εχθρός. Μπ. Μπρέχτ
Και τα παράπονα εξακολουθούν για την Τεχνική Επιτροπή... πλέον ξεπέρασε κάθε όριο και άρχισε να τρώει καμπάνα και με επιστολές....
ΠΡΟΣ : ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΑΧΥΗΤΑΣ & ΑΝΑΒΑΣΕΩΝ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΟΙΝ : ΕΘ.Ε.Α. / ΕΠ.Α. Αθήνα 11/1/2013
Κύριοι, υπάρχει έντονη φημολογία σε κύκλους αγωνιζομένων, ότι υπάρχει πρόθεση από μεριάς σας να μεταβληθούν οι Τεχνικοί Κανονισμοί που αφορούν τον περιοριστή (vedouri) στα αυτοκίνητα που συμμετάσχουν στα Πρωταθλήματα Ταχύτητας και Αναβάσεων. Να αναφέρω ακόμη, 1. Καμιά ομολογκασιον δεν καθορίζει περιοριστή. 2. Την διάμετρο του περιοριστή την καθορίζει η εκάστοτε Εθνική Επιτροπή. Για παράδειγμα στην γειτονική Ιταλία η κατηγορία Ν, για το 2013 στα Ραλλύ, θα συμμετάσχει με περιοριστή 36. Θέλω στο σημεία αυτό να τονίσω ότι κάθε αγωνιζόμενος προετοιμάζει το αυτοκίνητο του –και δαπανά ένα μεγάλο χρηματικό ποσό εν μέσω κρίσης– με βάση τους ισχύοντες κάθε φορά κανονισμούς. Δεν νοείται λοιπόν σήμερα, μέσα Ιανουαρίου να μην έχουν καθοριστεί οι ακριβείς Τεχνικοί Κανονισμοί ή να μεταβάλλονται τελευταία στιγμή. Το προφανές θα ήταν οι Τεχνικοί Κανονισμοί να καθορίζονται με βάθος 2ετίας. Εγώ για παράδειγμα έχω αγοράσει και προετοιμάσει το αυτοκίνητο μου, το 2012, με τεράστια οικονομική και ψυχική δαπάνη, έχω ήδη αναλυμένη υποχρέωση απέναντι στους χορηγούς μου για να συμμετάσχω στα δυο Πρωταθλήματα Αναβάσεων (στην κατηγορία Ε12) και Ταχύτητας (στην κατηγορία ΟΡΕΝ) με βάση τους κανονισμούς που ίσχυαν το 2012. Για να γίνει ανταγωνιστικό το αυτοκίνητο μου με περιοριστή 34 θα ξανά δαπανήσω ένα μεγάλο χρηματικό ποσό για την βελτίωση του κινητήρα (πρόγραμμα, λύσιμο του κινητήρα κ.λπ.)και της μετάδοσης μου (μέσω νέων σχέσεων). Η ομολογκασιον του αυτοκινήτου μου δεν αναφέρει πουθενά ότι πρέπει να χρησιμοποιώ περιοριστή τόσο σε Αναβάσεις όσο και Ταχύτητες. (Άρθρο 255 παράγραφος 5.1.8.3. περιορισμοί στα Ραλλύ του Kανονισμού J). Εάν λοιπόν ακολουθήσουμε αυτήν την οδό, δηλαδή συμμετέχουν με προδιαγραφές Ραλλύ, θα πρέπει όλα τα αυτοκίνητα με υπερσυμπιεστή δικίνητα ή τετρακίνητα, των εν λόγο κατηγοριών να φορέσουν περιοριστή. Ως εκ τούτου τα αυτοκίνητα προδιαγραφών B.T.C.C. FORD SIERRA RS 500, BMW M3 E30, BMW M3 E36 δεν δύναται να συμμετάσχουν, ούτε στο Πρωτάθλημα Αναβάσεων ούτε στο Πρωτάθλημα Ταχύτητας. Πιστεύω ότι οι Κανονισμοί πρέπει να παραμείνουν ως έχουν.
Μετά τιμής Παναγιώτης Λιώρης
Επίσης βγήκε πριν λίγες μέρες και το πρόγραμμα των αγώνων...
Σαν έρθει η ώρα της πορείας πολλοί δεν ξέρουν πως επικεφαλής βαδίζει ο εχθρός τους. Η φωνή που διαταγές τους δίνει είναι του εχθρού τους η φωνή. Και εκείνος που για τον εχθρό μιλάει είναι ο ίδιος τους ο εχθρός. Μπ. Μπρέχτ
Επιτέλους έχουμε αγώνα!! Ανάβαση Κύμης. Μια πρόγευση μέχρι να βγει το κανονικό βίντεο... [youtubehd]http://www.youtube.com/watch?v=V_Ss4QSzngo[/youtubehd]