Rally Acropolis 2025

Εδώ ενημερωνόμαστε για τούς αγώνες 4x4 και τούς συμμετέχοντες.

Rally Acropolis 2025

Δημοσίευσηαπό 4troxos » Δευτ Ιουν 30, 2025 8:21 am

Αυτα ζήσαμε οσοι βρεθήκαμε στην Παύλιανη.
IMG_20250630_081710.jpg
03/08,5D,full extra,esp/tcs,Ποδιές XMC,lift +2",cruise control,
Φιλτρο αερος K&N , kenwood 7200,Nuvicam ,κοτσαδορος απ/νος,
λασπ/ρες,parktronic, rear view camera, σποτάκια ,προστ/κα πλαινα,
alarm,ανεμοθ/στες, μπαγαζιέρα ορφ,7-8 lit/100km.
Άβαταρ μέλους
4troxos
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4864
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 9:50 pm
Τοποθεσία: Zante
Λάστιχα: COOPER AT3-sport2
Διάσταση ελαστικών: 225/75/16
Suspension: MAD
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Χρήστος

Re: Rally Acropolis

Δημοσίευσηαπό 4troxos » Δευτ Ιουν 30, 2025 8:47 am

Σκηνές απο ταινίες...!
IMG_20250630_084343.jpg
03/08,5D,full extra,esp/tcs,Ποδιές XMC,lift +2",cruise control,
Φιλτρο αερος K&N , kenwood 7200,Nuvicam ,κοτσαδορος απ/νος,
λασπ/ρες,parktronic, rear view camera, σποτάκια ,προστ/κα πλαινα,
alarm,ανεμοθ/στες, μπαγαζιέρα ορφ,7-8 lit/100km.
Άβαταρ μέλους
4troxos
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4864
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 9:50 pm
Τοποθεσία: Zante
Λάστιχα: COOPER AT3-sport2
Διάσταση ελαστικών: 225/75/16
Suspension: MAD
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Χρήστος

Re: Rally Acropolis

Δημοσίευσηαπό 4troxos » Δευτ Ιουν 30, 2025 9:01 am

...
IMG_20250630_085809.jpg
03/08,5D,full extra,esp/tcs,Ποδιές XMC,lift +2",cruise control,
Φιλτρο αερος K&N , kenwood 7200,Nuvicam ,κοτσαδορος απ/νος,
λασπ/ρες,parktronic, rear view camera, σποτάκια ,προστ/κα πλαινα,
alarm,ανεμοθ/στες, μπαγαζιέρα ορφ,7-8 lit/100km.
Άβαταρ μέλους
4troxos
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4864
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 9:50 pm
Τοποθεσία: Zante
Λάστιχα: COOPER AT3-sport2
Διάσταση ελαστικών: 225/75/16
Suspension: MAD
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Χρήστος

Re: Rally Acropolis

Δημοσίευσηαπό 4troxos » Δευτ Ιουν 30, 2025 12:24 pm

Μαγικές στιγμές..
IMG_20250630_122027.jpg
03/08,5D,full extra,esp/tcs,Ποδιές XMC,lift +2",cruise control,
Φιλτρο αερος K&N , kenwood 7200,Nuvicam ,κοτσαδορος απ/νος,
λασπ/ρες,parktronic, rear view camera, σποτάκια ,προστ/κα πλαινα,
alarm,ανεμοθ/στες, μπαγαζιέρα ορφ,7-8 lit/100km.
Άβαταρ μέλους
4troxos
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4864
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 9:50 pm
Τοποθεσία: Zante
Λάστιχα: COOPER AT3-sport2
Διάσταση ελαστικών: 225/75/16
Suspension: MAD
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Χρήστος

Re: Rally Acropolis 2025

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Δευτ Ιουν 30, 2025 7:05 pm

Ωραίες φωτό! :clap: :clap: :clap:



Υ.Γ. Τα κατάφερες Σταύρο... :dance:
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)
(aka : το μπουρδουγαλλλί)

Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ

- Γηράσκω αεί διδασκόμενος -

Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 10343
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: Rally Acropolis 2025

Δημοσίευσηαπό 4troxos » Δευτ Ιουν 30, 2025 7:34 pm

TANAK !!! Ο νικητής , Hyundai i20
IMG_20250630_193032.jpg
03/08,5D,full extra,esp/tcs,Ποδιές XMC,lift +2",cruise control,
Φιλτρο αερος K&N , kenwood 7200,Nuvicam ,κοτσαδορος απ/νος,
λασπ/ρες,parktronic, rear view camera, σποτάκια ,προστ/κα πλαινα,
alarm,ανεμοθ/στες, μπαγαζιέρα ορφ,7-8 lit/100km.
Άβαταρ μέλους
4troxos
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4864
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 9:50 pm
Τοποθεσία: Zante
Λάστιχα: COOPER AT3-sport2
Διάσταση ελαστικών: 225/75/16
Suspension: MAD
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Χρήστος

Re: Rally Acropolis 2025

Δημοσίευσηαπό sps_gr » Δευτ Ιουν 30, 2025 10:19 pm

Ωραίοι παιδιά :clap: :clap: :clap:
Εμείς ήμασταν Ταρζάν την Κυριακή :dance:
Άβαταρ μέλους
sps_gr
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2310
Εγγραφή: Τρί Αύγ 29, 2017 7:44 pm
Τοποθεσία: Αγρίνιο
Λάστιχα: BF Goodrich A/T KO3
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: MP+4 & KYB
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Σπύρος

Re: Rally Acropolis 2025

Δημοσίευσηαπό Σταύρος 4x4 » Δευτ Ιουν 30, 2025 11:21 pm

IMG_6394.jpg


IMG_6395.jpg


IMG_6396.jpg


IMG_6397.jpg


IMG_6398.jpg


IMG_6399.jpg


IMG_6400.jpg


IMG_6401.jpg


IMG_6402.jpg




IMG_6405.jpg


IMG_6406.jpg




IMG_6407.jpg


IMG_6409.jpg


IMG_6410.jpg


IMG_6414.jpg


IMG_6418.jpg


IMG_6420.jpg


IMG_6421.jpg










IMG_6422.jpg


IMG_6423.jpg


IMG_6424.jpg


IMG_6427.jpg


IMG_6428.jpg


IMG_6429.jpg




IMG_6430.jpg


IMG_6433.jpg


IMG_6434.jpg






IMG_6435.jpg

Όλο τα βράδυ έκατσαν εκεί, δεν μπορούσαν να το βγάλουν .
Και σήμερα οι μηχανικοί έλυναν εξαρτήματα στο γκρεμό .
IMG_6437.jpg


IMG_6438.jpg


IMG_6439.jpg


IMG_6440.jpg


:auto-rally: Πολύ ωραία ήταν, τους αξίζουν συγχαρητήρια και στις ομάδες και στους οδηγούς συνοδηγούς και στους διοργανωτές, αλλά έμεινε το αμάξι όλο το βράδυ και το πρωί ήταν ακόμα εκεί , ποιος ξέρει τώρα :!:
κάναμε και μια βόλτα μέχρι την καταβόθρα και μετα παυλιανη ;-)
Και του χρόνου :auto-rally: :flaghigh: :clap: :clap: :clap: :clap:
GRAND VITARA 2.0 - (2005) (Power Winch PW 12000PS SR)
...Μακριά απο τον χρόνο, μέσα στην φύση...

''Ο κόσμος είναι ένα βιβλίο. Όσοι δεν ταξιδεύουν διαβάζουν μόνο μια σελίδα του''

ΕικόναΕικόναΕικόνα
ΦΙΛΟΦΡΟΝΕΙ ΠΑΣΙΝ
Άβαταρ μέλους
Σταύρος 4x4
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 6921
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 18, 2012 11:56 pm
Τοποθεσία: Χαϊδάρι - Ασπρονέρι Διδυμότειχου - Ζευγολατιό Μεσσηνίας
Λάστιχα: Malatesta Kobra - GRABBER
Διάσταση ελαστικών: 235/70/16
Suspension: Bilstein - DOBINSONS
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: Μεσοέλατος και Μεσοπέλαγος
Name: Σταύρος

Re: Rally Acropolis 2025

Δημοσίευσηαπό stamatdi » Τρί Ιούλ 01, 2025 12:00 pm

:clap: :clap: :clap:. :text-bravo: :clap: :clap: :clap:
Μπράβο στην ομάδα!!!
Άβαταρ μέλους
stamatdi
4x4 Gold Member
4x4 Gold Member
 
Δημοσιεύσεις: 1754
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 07, 2022 3:29 am
Τοποθεσία: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ /ΛΟΥΤΡΑΚΙ
Λάστιχα: YOKOHAMA GEO/LING LONG MT
Διάσταση ελαστικών: 195/80/15 -215/75/15
Suspension: KAYABA / MAD
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Δημήτρης

Re: Rally Acropolis 2025

Δημοσίευσηαπό Οδυσσέας » Τετ Ιούλ 02, 2025 4:16 pm

:clap: :clap: :clap: :clap:
Οδυσσέας
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 3583
Εγγραφή: Παρ Ιαν 08, 2016 9:05 pm
Λάστιχα: Cooper mud-goudyear ATS
Διάσταση ελαστικών: 235/85/16
Suspension: Δεν πάει άλλο !
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: odusseas
Name: Κώστας Οδυσσέας

Re: Rally Acropolis 2025

Δημοσίευσηαπό Σταύρος 4x4 » Τετ Ιούλ 02, 2025 8:30 pm

GRAND VITARA 2.0 - (2005) (Power Winch PW 12000PS SR)
...Μακριά απο τον χρόνο, μέσα στην φύση...

''Ο κόσμος είναι ένα βιβλίο. Όσοι δεν ταξιδεύουν διαβάζουν μόνο μια σελίδα του''

ΕικόναΕικόναΕικόνα
ΦΙΛΟΦΡΟΝΕΙ ΠΑΣΙΝ
Άβαταρ μέλους
Σταύρος 4x4
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 6921
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 18, 2012 11:56 pm
Τοποθεσία: Χαϊδάρι - Ασπρονέρι Διδυμότειχου - Ζευγολατιό Μεσσηνίας
Λάστιχα: Malatesta Kobra - GRABBER
Διάσταση ελαστικών: 235/70/16
Suspension: Bilstein - DOBINSONS
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: Μεσοέλατος και Μεσοπέλαγος
Name: Σταύρος

Re: Rally Acropolis 2025

Δημοσίευσηαπό gi@nn@kis » Πέμ Ιούλ 03, 2025 10:16 am

:clap: :clap: :clap: :coolphotos: :coolphotos:
:ngv:
Άβαταρ μέλους
gi@nn@kis
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4868
Εγγραφή: Παρ Μάιος 01, 2009 7:06 pm
Λάστιχα: yoko A/T-s
Διάσταση ελαστικών: 225/65-17
Suspension: μαμά
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Γιάννης


Επιστροφή στο Aγώνες, Αγωνιστικά Νέα

antonis1627 Κυρ Ιουν 14, 2026 8:09 pm Πέννυ καλησπέρα.Ρίξε μια ματιά
Διοματάρης Κυρ Ιουν 14, 2026 10:00 am Good morning
arahova Κυρ Ιουν 14, 2026 8:30 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Ιουν 14, 2026 6:00 am Καλημέρα σας.
Σταύρος 4x4 Σάβ Ιουν 13, 2026 10:08 am Καλημέρα και καλό Σαββατοκύριακο.
Διοματάρης Σάβ Ιουν 13, 2026 9:04 am Καλημέρα σας
arahova Σάβ Ιουν 13, 2026 7:29 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Σάβ Ιουν 13, 2026 5:39 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
KonKalamata Σάβ Ιουν 13, 2026 4:55 am Καλημέρα και καλό Σαββατοκύριακο!
arahova Παρ Ιουν 12, 2026 7:23 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Ιουν 12, 2026 5:42 am Καλημέρα σας.
Διοματάρης Παρ Ιουν 12, 2026 12:50 am Καλημέρα σας.
KonKalamata Πέμ Ιουν 11, 2026 6:46 am Καλημέρα!
antonis1627 Πέμ Ιουν 11, 2026 5:08 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Τετ Ιουν 10, 2026 12:34 pm Τετάρτη 10 Ιουνίου πάμε για καφεδοποτάκι που αλλού ? στο :arrow:
GATOZ Τετ Ιουν 10, 2026 12:08 pm ένας γ@τος στη σαράνταινα..
GATOZ Τετ Ιουν 10, 2026 12:07 pm viewtopic.php?f=86&t=38257
GATOZ Τετ Ιουν 10, 2026 12:07 pm EEEEEEEEEEEEE
gi@nn@kis Τετ Ιουν 10, 2026 10:06 am χαχαχα :)
Tzivitzonis Τετ Ιουν 10, 2026 9:15 am εννοειται!!!!!!!!
gi@nn@kis Τετ Ιουν 10, 2026 7:25 am tzivi, απο το 6310i μπηκες στο chat ?
Tzivitzonis Τετ Ιουν 10, 2026 7:14 am γεια σου τζοβανι
gi@nn@kis Τετ Ιουν 10, 2026 7:13 am καλημερα
Tzivitzonis Τετ Ιουν 10, 2026 7:12 am Καλημέραααααααααα
antonis1627 Τετ Ιουν 10, 2026 5:55 am Καλημέρα σας.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης