Τετρακίνηση Mag Cup 2008, ο καλύτερος τετρακίνητος

Παρουσιάσεις άρθρων περιοδικών τετρακίνησης

Τετρακίνηση Mag Cup 2008, ο καλύτερος τετρακίνητος

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » Τρί Απρ 29, 2008 2:55 pm

Καυτός μήνας

Tα enduro στην Αργολίδα και την Κω, τα trial στη Σίφνο, τη Λέσβο και τα Χανιά, το Wild Terrain στη Κομοτινή, το Ολυμπιακό Ράλλυ και το Ράλλυ της Λαμίας, μας έδωσαν έναν γεμάτο από αγώνες Απρίλη. Φυσικό αποτέλεσμα οι ανακατατάξεις στη βαθμολογία του κυπέλλου μας.

Εικόνα

Οχτώ αγώνες μέσα στον Απρίλη. Και ανακατατάξεις στη βαθμολογία, όπως είναι αναμενόμενο. Ο Συκαράς πέτυχε δύο νίκες σε Κ1 και Κ2 στη Σίφνο και πέρασε εμπρός με διαφορά. Ο Ανδρουλάκης κατάφερε το ίδιο στα Χανιά σε Κ2 και Κ3 και πέρασε δεύτερος. Και ο Μάνθος Σιδέρης κέρδισε την πιο πολυπληθή κατηγορία στη Λέσβο και πέρασε τρίτος. Ο Συκαράς με τέσσερεις νίκες (!) σε πέντε αγώνες δείχνει αδιαφιλονίκητο φαβορί. Μόνοι που μπορούν να κινηθούν στα χνάρια του ο Μάνθος Σιδέρης και ο Φώτης Κουτσουμπός.

Έχουν βαθμολογηθεί μέχρι στιγμής 193 αγωνιζόμενοι, με μέσο όρο τους 66 βαθμούς. Τους περισσότερους αγώνες τους έχει ο Μιχαλάς με έξη. Ο αγώνας με τις περισσότερες συμμετοχές (τερματισμούς) ήταν το trial στη Λέσβο με 36.

Βαθμολογία
    1 Συκαράς Παναγιώτης 593
    2 Ανδρουλάκης Γιώργος 481
    3 Σιδέρης Μάνθος 376
    4 Ξανθός Μανώλης 366
    5 Μαλτέζος Κώστας 357
    6 Ζαρλαχάς Θεόφιλος 352
    7 Μιχαλάς Μιχάλης 344
    8 Κουζούκας Βαγγέλης 340
    9 Σιδέρης Χρήστος 335
    10 Τσέλιος Σταύρος 333
    11 Νταής Μανώλης 332
    12 Ορφανός Ιγνάτιος 309
    13 Παπαδημητρίου Δημήτρης 283
    14 Πασπαράς Βασίλης 282
    15 Θεολόγης Γιώργος 273
    16 Πολίτος Νίκος 273
    17 Βιδάλης Ιάκωβος 267
    18 Κουκλάκης Μανώλης 265
    19 Μαγιάφης Άρης 255
    20 Κουτσουμπός Φώτης 253
    21 Νικολαίδης Ντίνος 251
    22 Διακουμάκης Ιάκωβος 242
    23 Ντάγκας Χρήστος 224
    24 Πουπάκης Μανώλης 195
    25 Παππάς Σπύρος 194
    26 Ραυτόπουλος Βασίλης 186
    27 Κοκκίνης Γιώργος 182
    28 Μακρογκίκας Στέλιος 180
    29 Δημητριάδης Σταύρος 179
    30 Ζανιάς Γιώργος 176


Αναλυτική βαθμολογία
Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4
Άβαταρ μέλους
tetrakinisimag
Press/Magazine Member
Press/Magazine Member
 
Δημοσιεύσεις: 487
Εγγραφή: Δευτ Απρ 28, 2008 8:54 am

Δημοσίευσηαπό Dimis » Τρί Απρ 29, 2008 5:23 pm

Φίλε Τετρακίνηση MAG χωρίς διάθεση για παρεξηγήσεις αλλά με μεγάλη όρεξη για κουβέντα.....

Πολύ θα ήθελα να σε ρωτήσω στο τελευταίο σας περιοδικό στο οποίο κάνετε το τεστ των συστημάτων τετρακίνησης γιατί στο GV αλλά και σε κάποια αλλά τετρακίνητα δεν χρησιμοποιείτε τις κοντές σχέσεις αφού όπως πολύ καλά υπογράφετε ''Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα. Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag'' ??

Έτσι εξουδετερώνετε ένα συγκριτικό πλεονέκτημα του αυτοκινήτου και προκειμένου να έχουν όλα το ίδιο επίπεδο αναφοράς τα ισοπεδώνετε προς τα κάτω... κάνοντας ουσιαστικά ένα έλεγχο τετρακίνησης σε SUVοειδή τετρακίνητα.

Σε αυτό μάλιστα θα ήθελα να αναφερθώ πως σε προσωπική εμπειρία του δικού μου GV (2lt , ESP-TCS) και όταν κάποια στιγμή βρέθηκα να έχω και τους 2 χιαστί τροχούς στον αέρα (και σε ανηφόρα μάλιστα) το αμάξι ξεκόλλησε και προχώρησε κανονικά.... {Όντας με κοντές με απενεργοποιημένο το ESP αλλά σε λειτουργία το TCS)

Πολύ θα ήθελα την προσωπική σου / σας (από το περιοδικό) άποψη ??

Συγνώμη για το εκτός του θέματος αλλά επί της ευκαιρίας βλέπετε ...
Grand Vitara 2.0 JLXEW, ESP/TCS, Xenon, RR Lift Kit, GEOLANDAR A/T-S (225/65/17), XMC Ποδιές

ΔΙΑΙΤΗΜΑΣΙ ΤΕ ΧΡΗΖΟΜΑΙ ΕΠ'ΩΦΕΛΕΙΗ ΚΑΜΝΟΝΤΩΝ ΚΑΤΑ ΔΥΝΑΜΙΝ ΚΑΙ ΚΡΙΣΙΝ ΕΜΗΝ, ΕΠΙ ΔΗΛΗΣΕΙ ΔΕ ΚΑΙ ΑΔΙΚΙΗ ΕΙΡΞΕΙΝ.
Άβαταρ μέλους
Dimis
4x4 Gold Member
4x4 Gold Member
 
Δημοσιεύσεις: 1990
Εγγραφή: Δευτ Απρ 28, 2008 7:21 pm
Τοποθεσία: Οπου να'ναι, αρκεί να μην εφημερεύω.....
Λάστιχα: Yokohama G012
Suspension: Rocky Road
cb: Ναι
Name: Δημοσθένης

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » Τετ Απρ 30, 2008 10:47 am

Οι κοντές σχέσεις δεν΄διαφοροποιούν την απόδοση της τετρακίνησης. Οι κοντές σχέσεις απλά αυξάνουν την ελκτική δύναμη κάτω απο συγκεκριμένες συνθήκες.

Στη δοκιμή τετρακίνησης μας ενδιαφέρει πόσο και πώς η τετρακίνηση του αυτοκινήτου μπορεί να κατανίμει τη ροπή που προσφέρει ο κινητήρας στους τροχούς, όταν υπάρχει απώλεια πρόσφυσης σε κάποιους απο αυτούς. Με κοντές σχέσεις ή όχι, το αποτέλεσμα δεν διαφοροποιείται, γιατί βγαίνει σε σχέση με την επίδοση με όλους τους τροχούς να έχουν πρόσφυση και όχι με μία μηδενική βάση, όπου αξιολογείται η ελκτική δύναμη, αυτή καθεαυτή.

Δηλαδή: μετράμε και μας ενδιαφέρει πόσο πιό αργό είναι ένα αυτοκίνητο με έναν και δύο τροχούς στον αέρα, σε σχέση με την επίδοση που πέτυχε το ίδιο με όλους τους τροχούς στο έδαφος.
Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4
Άβαταρ μέλους
tetrakinisimag
Press/Magazine Member
Press/Magazine Member
 
Δημοσιεύσεις: 487
Εγγραφή: Δευτ Απρ 28, 2008 8:54 am

Δημοσίευσηαπό 4troxos » Τετ Απρ 30, 2008 12:44 pm

Ναι αλλα το ngv με το αργο βγαζει off το esp και μενει μονο με το tcs το οποιο σαφως και πρεπει να αποδιδει καλυτερα στις λιγοτερες στροφες των τροχων ΟΠΟΤΕ και ΜΠΛΟΚΑΡΕΙ την ροδα που δεν εχει προσφυση ......ετσι δεν ειναι..????????
Αρα θα παει ισχυς στην ροδα που παταει!!!!
03/08,5D,full extra,esp/tcs,Ποδιές XMC,lift +2",cruise control,
Φιλτρο αερος K&N , kenwood 7200,Nuvicam ,κοτσαδορος απ/νος,
λασπ/ρες,parktronic, rear view camera, σποτάκια ,προστ/κα πλαινα,
alarm,ανεμοθ/στες, μπαγαζιέρα ορφ,7-8 lit/100km.
Άβαταρ μέλους
4troxos
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4636
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 9:50 pm
Τοποθεσία: Zante
Λάστιχα: COOPER AT3-sport2
Διάσταση ελαστικών: 225/75/16
Suspension: MAD
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Χρήστος

Δημοσίευσηαπό georgeh » Τετ Απρ 30, 2008 2:37 pm

4troxos έγραψε:Ναι αλλα το ngv με το αργο βγαζει off το esp και μενει μονο με το tcs το οποιο σαφως και πρεπει να αποδιδει καλυτερα στις λιγοτερες στροφες των τροχων ΟΠΟΤΕ και ΜΠΛΟΚΑΡΕΙ την ροδα που δεν εχει προσφυση ......ετσι δεν ειναι..????????
Αρα θα παει ισχυς στην ροδα που παταει!!!!


+10
Άβαταρ μέλους
georgeh
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 860
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 8:09 pm
Τοποθεσία: Athens
Λάστιχα: BF A/T
Suspension: Rocky-Road 5cm
cb: Ναι
Name: Γιώργος

Δημοσίευσηαπό Dimis » Τετ Απρ 30, 2008 3:35 pm

Πέστα ρε 4τροχε..... αυτο προσπαθω να πω αλλα δεν με καταλαβε φαινεται :?: :!: :?: απο το δικο μου παραδειγμα που του εδωσα. :cry:

Τελος παντων εμεις που το ζουμε καθημερινα και εχουμε και την τυχη (ή επιλογη) να το παρουμε με ESP-TCS ξερουμε καλύτερα και ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ... :wink: :wink:

και για να γίνω πιο πιστευτός και μαλιστα με επιχειρήματα...
(αλλα και για να υπενθυμισω σε φίλους πως λειτουργει το σύστημα) παραθέτω..


In 4H (no lock) ESP and TCS are activated.
In 4H locked, the ESP and TCS are activated.
In 4L, the ESP is shut off and TCS remains. (!!!)

In 4H locked or not locked, when hitting the gas enough (there is a threshold set in the computer, no real need to floor it) ESP and TCS shut off to prevent damage to the drive train and abuse on the brakes.
(κολπάκι για απενεργοποίηση του όταν θέλουμε να παίξουμε με χιονια και αλλα...)

In 4H locked or not locked, when pressing ESP OFF to deactivate it, TCS remains. (!!!)

Both TCS and ESP are making use of the ABS system, the only difference in between (outside that ESP also looks at the front wheels direction) is that ESP also controls engine power.

When TCS is solicited too much it will automatically shut off to prevent the brakes from heating too much and will resume after a “certain” amount of time.


Οσοι έχετε ESP οπως φαντάζομαι ηδη θα γνωριζετε όταν εχουμε 4H locked or not locked, και πατάμε το ESP σε θέση OFF αυτό απενεργοποιειται αλλα μεχρι την ταχύτητα των 30 χλμ απο εκει και πέρα είναι πάλι ενεργό.....



Συνεπώς φίλε Τετρακίνηση όσο και να θέλουμε με κοντές σχέσεις ή όχι, το αποτέλεσμα να μην διαφοροποιείται, ΟΜΩΣ διαφοροποιείται όχι μονο λογω της ύπαρξης των κοντών αλλά λόγω της φιλοσοφίας της συγκεκριμενης τετρακίνησης σε συνδυασμο με την χρήση των ηλεκρονικών που κάνει. Άσε που θέλω να πιστεύω ότι στο τεστ σας αν ακόμα και χωρίς τις κοντές σχέσεις ειχατε απενεργοποιησει το διακόπτη του ESP στο OFF τότε λέω μπορει εκει που αναφέρατε ότι παραλίγο να ξεκινήσει, να ξεκινούσε κανονικά (γιατί το ESP δεν θα έκοβε τον κινητηρα παρα μόνο το TCS θα επιδρουσε στα φρενα των τροχων που ηταν στον αερα. :idea: :idea: )


Πάντα φιλικα, ενας κάτοχος GV που του αρέσουν οι κοντές αλλά και η εξερευνηση των δυνατοτητων του οχηματος μου.... :wink:
Τελευταία επεξεργασία από Dimis και Τετ Απρ 30, 2008 4:05 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Grand Vitara 2.0 JLXEW, ESP/TCS, Xenon, RR Lift Kit, GEOLANDAR A/T-S (225/65/17), XMC Ποδιές

ΔΙΑΙΤΗΜΑΣΙ ΤΕ ΧΡΗΖΟΜΑΙ ΕΠ'ΩΦΕΛΕΙΗ ΚΑΜΝΟΝΤΩΝ ΚΑΤΑ ΔΥΝΑΜΙΝ ΚΑΙ ΚΡΙΣΙΝ ΕΜΗΝ, ΕΠΙ ΔΗΛΗΣΕΙ ΔΕ ΚΑΙ ΑΔΙΚΙΗ ΕΙΡΞΕΙΝ.
Άβαταρ μέλους
Dimis
4x4 Gold Member
4x4 Gold Member
 
Δημοσιεύσεις: 1990
Εγγραφή: Δευτ Απρ 28, 2008 7:21 pm
Τοποθεσία: Οπου να'ναι, αρκεί να μην εφημερεύω.....
Λάστιχα: Yokohama G012
Suspension: Rocky Road
cb: Ναι
Name: Δημοσθένης

Δημοσίευσηαπό 4troxos » Τετ Απρ 30, 2008 8:25 pm

Dimis4X4 έγραψε: Άσε που θέλω να πιστεύω ότι στο τεστ σας αν ακόμα και χωρίς τις κοντές σχέσεις ειχατε απενεργοποιησει το διακόπτη του ESP στο OFF τότε λέω μπορει εκει που αναφέρατε ότι παραλίγο να ξεκινήσει, να ξεκινούσε κανονικά (γιατί το ESP δεν θα έκοβε τον κινητηρα παρα μόνο το TCS θα επιδρουσε στα φρενα των τροχων που ηταν στον αερα.



Συμφωνω απολυτα.Καλα δεν το ηξεραν????Λεω τωρα!!!!!
03/08,5D,full extra,esp/tcs,Ποδιές XMC,lift +2",cruise control,
Φιλτρο αερος K&N , kenwood 7200,Nuvicam ,κοτσαδορος απ/νος,
λασπ/ρες,parktronic, rear view camera, σποτάκια ,προστ/κα πλαινα,
alarm,ανεμοθ/στες, μπαγαζιέρα ορφ,7-8 lit/100km.
Άβαταρ μέλους
4troxos
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4636
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 9:50 pm
Τοποθεσία: Zante
Λάστιχα: COOPER AT3-sport2
Διάσταση ελαστικών: 225/75/16
Suspension: MAD
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Χρήστος

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » Δευτ Μάιος 05, 2008 1:00 pm

Πάμε πάλι...

Το θέμα είναι η λειτουργία της τετρακίνησης και όχι η πρόσφυση, η οποία παρέχεται απρόσκοπτα από την άσφαλτο.

Αν επενεργοποιηθεί το ESP ή οποιοδήποτε τέτοιο σύστημα, οι τροχοί στον αέρα δεν θα φρενάρονται, οπότε η απώλεια ροπής θα είναι ακόμη μεγαλύτερη.

Στο χώμα επανεργοποιούμε το ESP για να εξασφαλίσουμε κίνηση χρησιμοποιόντας ακόμη και την τελευταία "ρανίδα" πρόσφυσης ή ακόμη και να "καθαρίσουμε" τους τροχούς από τη λάσπη. Αυτό δεν ισχύει στη δοκιμή, όπου μας ενδιαφέρει ο τρόπος που η τετρακίνηση μοιράζει τη ροπή στους τροχούς και όχι η πρόσφυση, στην οποία επισέρχονται παράγοντες όπως τα ελαστικά, η κατανομή βάρους και ένα σωρό άλλοι παράγοντες.

Σε δοκιμές που κάναμε, απενεργοποιόντας το ESP ή άλλα αντίστοιχα συστήματα, οι επιδόσεις ήταν χειρότερες, ακριβώς γιατί τα περισσότερα σύγχρονα συστήμαμα φρενάρουν τους τροχούς που σπινάρουν.

Το ζητούμενο δεν είναι να δούμε, στη φάση αυτή, το πως και το γιατί των διάφορων συστημάτων, ηλεκτρονικών ή μη, αλλά η συνολική απόδοση της τετρακίνησης σε ένα αυτοκίνητο όπως το αγοράζει και το χρησιμοποιεί ο μέσος καταναλωτής.
Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4
Άβαταρ μέλους
tetrakinisimag
Press/Magazine Member
Press/Magazine Member
 
Δημοσιεύσεις: 487
Εγγραφή: Δευτ Απρ 28, 2008 8:54 am

Δημοσίευσηαπό 4troxos » Δευτ Μάιος 05, 2008 1:44 pm

Καλυτερα να μιλαμε για το TCS.
Το ESP δεν ειναι κατι που θα επρεπε να μας απασχολει αφου εχει να κανει με ηλεκτρονικη βοηθεια οσο αφορα την σταθεροτητα (stability) του αυτοκινητου ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ!!!!!
Αρα ξαναλεμε η δοκιμη επρεπε να γινει με το esp στην θεση off, γιατι πολυ πιθανον να λειτουργησε ΑΝΑΣΤΑΛΤΙΚΑ αφου ενδεχομενα μπορει να εκοψε την μηχανη !!!!!
Και για να γινει αυτο θα επρεπε
ή
1)να εχει απενεργοποιηθει πατωντας το για 5-6 δευτερολεπτα.
ή για ακομη καλυτερο αποτελεσμα
2) να εχουν μπει οι αργες σχεσεις που το απενεργοποιιουν ΕΝΩ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ να ειναι σε λειτουργεια το TCS, ηλεκτρονικο βοηθημα που το χρειαζομαστε!!!!!
03/08,5D,full extra,esp/tcs,Ποδιές XMC,lift +2",cruise control,
Φιλτρο αερος K&N , kenwood 7200,Nuvicam ,κοτσαδορος απ/νος,
λασπ/ρες,parktronic, rear view camera, σποτάκια ,προστ/κα πλαινα,
alarm,ανεμοθ/στες, μπαγαζιέρα ορφ,7-8 lit/100km.
Άβαταρ μέλους
4troxos
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4636
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 9:50 pm
Τοποθεσία: Zante
Λάστιχα: COOPER AT3-sport2
Διάσταση ελαστικών: 225/75/16
Suspension: MAD
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Χρήστος

Δημοσίευσηαπό Dimis » Δευτ Μάιος 05, 2008 3:36 pm

I rest my case..... :!:

(Αφήστε που χθες στην εκδρομή είχαμε και μια ζωντανή παρουσίαση του συστήματος επί της μάχης...... :wink: )
Grand Vitara 2.0 JLXEW, ESP/TCS, Xenon, RR Lift Kit, GEOLANDAR A/T-S (225/65/17), XMC Ποδιές

ΔΙΑΙΤΗΜΑΣΙ ΤΕ ΧΡΗΖΟΜΑΙ ΕΠ'ΩΦΕΛΕΙΗ ΚΑΜΝΟΝΤΩΝ ΚΑΤΑ ΔΥΝΑΜΙΝ ΚΑΙ ΚΡΙΣΙΝ ΕΜΗΝ, ΕΠΙ ΔΗΛΗΣΕΙ ΔΕ ΚΑΙ ΑΔΙΚΙΗ ΕΙΡΞΕΙΝ.
Άβαταρ μέλους
Dimis
4x4 Gold Member
4x4 Gold Member
 
Δημοσιεύσεις: 1990
Εγγραφή: Δευτ Απρ 28, 2008 7:21 pm
Τοποθεσία: Οπου να'ναι, αρκεί να μην εφημερεύω.....
Λάστιχα: Yokohama G012
Suspension: Rocky Road
cb: Ναι
Name: Δημοσθένης

Δημοσίευσηαπό georgeh » Δευτ Μάιος 05, 2008 3:51 pm

tetrakinisimag ο Dimis4x4 έχει δίκιο χτες το είδαμε όλοι στην πράξη
2 τροχοί χιαστή στο αέρα σε ανηφόρα!!!
χωρις TCS τα γνωστά αποτελέσματα
με το TCS φρενάραν οι τροχοί που ήταν στον αέρα και πήγε η ροπή στους άλλους 2!!
το είδαμε όλοι και όσοι δεν έχουμε TCS ψάχνουμε να βάλουμε!!!
Άβαταρ μέλους
georgeh
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 860
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 8:09 pm
Τοποθεσία: Athens
Λάστιχα: BF A/T
Suspension: Rocky-Road 5cm
cb: Ναι
Name: Γιώργος

Δημοσίευσηαπό 4troxos » Δευτ Μάιος 05, 2008 7:46 pm

Στην ενοτητα Μηχανολογικα-Ηλεκτρολογικα με θεμα τα "videos του NGV " στο Νο 2 και Νο7 εχει ανεβασμα με κρεμασμα των τροχων ,....... ανεβαινει σαν κατσικι!!!!!
03/08,5D,full extra,esp/tcs,Ποδιές XMC,lift +2",cruise control,
Φιλτρο αερος K&N , kenwood 7200,Nuvicam ,κοτσαδορος απ/νος,
λασπ/ρες,parktronic, rear view camera, σποτάκια ,προστ/κα πλαινα,
alarm,ανεμοθ/στες, μπαγαζιέρα ορφ,7-8 lit/100km.
Άβαταρ μέλους
4troxos
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4636
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 9:50 pm
Τοποθεσία: Zante
Λάστιχα: COOPER AT3-sport2
Διάσταση ελαστικών: 225/75/16
Suspension: MAD
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Χρήστος

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » Δευτ Μάιος 05, 2008 9:21 pm

Δε βλέπουμε που διαφωνούμε!

Και εμείς υποστηρίζουμε πως με τα ηλεκτρονικά είναι καλύτερα.
Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4
Άβαταρ μέλους
tetrakinisimag
Press/Magazine Member
Press/Magazine Member
 
Δημοσιεύσεις: 487
Εγγραφή: Δευτ Απρ 28, 2008 8:54 am

Δημοσίευσηαπό georgeh » Δευτ Μάιος 05, 2008 9:31 pm

Ε να θα έπρεπε στο τέστ να βάλεις αργά να βγάλεις το ESP και.... το αυτοκίνητο θα ξεκινούσε χιαστί
:)
Άβαταρ μέλους
georgeh
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 860
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 8:09 pm
Τοποθεσία: Athens
Λάστιχα: BF A/T
Suspension: Rocky-Road 5cm
cb: Ναι
Name: Γιώργος

Δημοσίευσηαπό aggelosmz » Τετ Μάιος 14, 2008 7:51 am

Μάλλον πρέπει να επανέλθετε στο περιοδικό με ενα καινουργιο-συμπληρωματικο αρθρο για την τετρακινηση των μοντέλων που κυκλοφορούν και να συμπεριλάβετε και άλλα μοντέλα.
NGV 04/2008 1.9 DDiS 5D
-ESP/TCS
-ΑΕΡΟΤΟΜΗ
-XENON LIGHTS + ΠΛΥΣΤΙΚΑ ΦΩΤΩΝ
-ΘΕΡΜΑΙΝΟΜΕΝΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ
-CRUISE CONTROL
-PARKTRONIK
-PULLBAR INOX + ΣΚΑΛΟΠΑΤΙΑ INOX
-ΜΠΑΡΕΣ ΟΡΟΦΗΣ SUZUKI
-ΛΑΣΤΙΧΙΕΝΟΙ ΛΑΣΠΩΤΗΡΕΣ SUZUKI
-ΑΝΕΜΟΘΡΑΥΣΤΕΣ
Άβαταρ μέλους
aggelosmz
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 463
Εγγραφή: Πέμ Απρ 24, 2008 10:14 pm
Τοποθεσία: Πάτρα

Επόμενο

Επιστροφή στο Περιοδικά 4x4

arahova Πέμ Μαρ 28, 2024 10:04 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Μαρ 28, 2024 7:09 am Καλημέρα σας.
Σταύρος 4x4 Πέμ Μαρ 28, 2024 7:08 am Καλημέρα
Tzivitzonis Τετ Μαρ 27, 2024 1:10 pm θα ρωτησω τον υιο :P
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:10 pm δεν έχει διήμερη άδεια ρε μάστορα?
Tzivitzonis Τετ Μαρ 27, 2024 1:07 pm Εγώ που θα ερθω Κυριακή πόσες έχω;
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:05 pm 9 και σήμερα!!!
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:01 pm Μερσύ μποκού!
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:01 pm αχαχαχαχα
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:00 pm Νουχρίτσααααααααααα
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:00 pm Καλημέρες! Λίγο θέαμα για όλους! viewtopic.php?f=66&t=37146&p=940582#p940582
arahova Τετ Μαρ 27, 2024 12:14 pm Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Μαρ 27, 2024 6:58 am Καλημέρα σας.
arahova Τρί Μαρ 26, 2024 9:36 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Μαρ 26, 2024 7:03 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Δευτ Μαρ 25, 2024 10:24 pm Φίλε Θανάση ΘανασηςΖ καλησπέρα.Για να μπορείς να συμμετέχεις στις συζητήσεις μας πρέπει να περάσεις από την ενότητα αυτή και αφού ανοίξεις ένα νέο θέμα να μας πεις δύο λόγια για σένα και το αυτοκίνητο σου από που μας γράφεις και να σε καλωσορίσουμε. Επίσης μπορείς να διαβάσεις θα σε βοηθήσει να καταλάβεις τη λειτουργία του φόρουμ.
arahova Δευτ Μαρ 25, 2024 11:58 am Καλημέρα σε όλους, καλή εβδομάδα και Χρόνια Πολλά.
ΣΤΑΥΡΟΣ Δευτ Μαρ 25, 2024 11:52 am Καλημερα σας Χρονια πολλα,καλη εβδομαδα.
antonis1627 Δευτ Μαρ 25, 2024 7:24 am Καλημέρα σας καλή εβδομάδα και Χρόνια Πολλά
arahova Κυρ Μαρ 24, 2024 11:39 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Κυρ Μαρ 24, 2024 7:32 am Καλημέρα σας.
arahova Σάβ Μαρ 23, 2024 10:19 am Καλημέρα σε όλους και καλό 3ήμερο.
antonis1627 Σάβ Μαρ 23, 2024 7:29 am Καλημέρα σας.Καλό Σαββατοκύριακο και χρόνια πολλά.
Nikola Tenv Παρ Μαρ 22, 2024 9:19 pm καλησπέρα , καλό τριήμερο και καλές εξορμήσεις στους ...τυχερούς!
arahova Παρ Μαρ 22, 2024 11:38 am Καλημέρα σε όλους και καλό 4ήμερο.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες