Λοιπόν βλέποντας το βιδεο θα έλεγα "πολύ φασαρία για το τίποτα"
Αρχικά το βλέπω πολύ σφιχτό για SAS
Στην θέση του (εφόσον εμπιστευόμουν το 2.4) θα εβαζα τα διαφορικάκια του 1.6, δυο μπλοκέ απο τον Αμοργιανό, 35" και λίγο ψαλίδισμα σε οτι πλαστικο περισσεύει και θα πήγαινα σχεδόν οπου και αυτός!!
Το εξωτερικό roll cage μάλλον σε προστατεύει μόνο από τίποτα κλαδιά.. αν φας κανένα τουμπάρισμα δεν υπάρχει περίπτωση να αντέξει. ο εργάτης μπροστά απαράδεκτος, για μένα η μισή ασχήμια είναι εκεί (η άλλη μισή είναι στο υπόλοιπο χωρίς ουσία roll cage)
Σε κάθε περίπτωση και για να μην τον αδικήσουμε θα έλεγα ότι η δουλειά γενικά ειναι πολύ προσεγμένη, με τις ενισχύσεις στο σασι, τις βάσεις για τα αμορτισέρ να ξεπροβάλουν σαν εργοστασιακοί στο πορτ μπαγκαζ, ο χρωματισμός του εσωτερικού(δεν ξερω αν είναι μανίσιος) κλπ κλπ