Σελίδα 3 από 3

Re: να μας πει ενας ειδικος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 13, 2018 11:35 pm
από costas66
Lefkoulis έγραψε:Ναι και για το δικο μου το θέμα με τα φρένα δεν ξέρει κανείς τίποτα. :tsoukalas: :lol:

Δεν έχεις βάλει video εσύ. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: να μας πει ενας ειδικος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 14, 2018 1:05 am
από Drimon
Καλησπέρα......
Από ένα βίντεο δεν μπορείς να βγάλεις συμπεράσματα για τις ικανότητες ενός οχήματος. Μπορώ να σου δείξω δεκάδες περιπτώσεις που πανάκριβα σωληνωτά δεν μπορούν να τα "καταφέρουν" σε ένα εμπόδιο. Δεν σημαίνει ότι είναι αποτυχίες. ;-)

Στο συγκεκριμένο τώρα:
α) Δεν ξέρουμε την εμπειρία του χειριστή σε τόσο δύσκολα εδάφη και το πόσο εξοικειωμένος είναι με το όχημά του.
β) Δυστυχώς στο βίντεο δεν μπορούν να περάσουν οι συνθήκες που επικρατούν αυτούσιες ώστε να έχουμε καλλίτερη εικόνα. Δεν είναι εύκολο να το καταλάβεις με την πρώτη, αλλά η κλήση του εδάφους είναι μεγάλη. Το βλέπεις από την γωνία των κορμών των δέντρων ως προς το έδαφος, από τα πλάνα στο 2:00, από το 2:40 που σηκώνει με χαρακτηριστική ευκολία τη μούρη και από την τούμπα του τύπου στο τέλος. :lol: :lol: :lol: :lol:
γ) Στα δεξιά του οχήματος έχει νεροφάγωμα με μεγάλους βράχους μέσα του, όπου πάνε και πέφτουν πάνω τους οι δεξιοί τροχοί διαδοχικά (δες στο 0:30 που "ντακάρει" ο μπροστά δεξής). Σε συνδυασμό με το λασπώδες του εδάφους (στο 1:40 βλέπουμε το ίχνος λάσπης που έχει αφήσει το προηγούμενο όχημα) μειώνεται η πρόσφυση των υπολοίπων τροχών με αποτέλεσμα να μην μπορούν να σπρώξουν ικανοποιητικά.
δ) Δεν ξέρουμε αν έχει το αμάξι μπλοκέ στο πίσω διαφορικό και ΕΑΝ το έχει κλειδώσει ο οδηγός!!! ;-) (Στο 1:50 που τραβάει τη σούζα δεν είναι κλειδωμένο!)
ε) Λογικά το όχημα διαθέτει ESP-TCS αλλά δεν ξέρουμε αν το έχει απενεργοποιημένο (και για πόσο) ο οδηγός. ;-)
στ) Δεν ξέρουμε πόσα κιλά φορτίο κουβαλάει το κακόμοιρο. Δεν γίνεται να φορτώνουμε τ' αμάξια σαν γαϊδούρια και να έχουμε και την απαίτηση να σκαρφαλώνουν παντού!
ζ) Ξαφνικά, εκεί στο 3:00, την ώρα που ο μπροστά αριστερός είναι στον αέρα ο δεξιός αποφασίζει να σπρώξει, δείγμα ότι ξεκινά από εκείνη τη στιγμή να επενεργεί το ESP-TCS.

Μετά απ' όλα αυτά πιστεύω ότι το όλο κόλλημα του οχήματος ήταν απλά λάθος χειρισμός από τον οδηγό. Η τετρακίνηση είναι υποδειγματική και αυτό φάνηκε στο τέλος.

Αν δεν μπορούσε το όχημα να βγει, δε θα έβγαινε ΠΟΤΕ!!! Ακόμα εκεί θα ήταν!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: