Τα 10+1 διασημότερα υπερωκεάνια!

Γενικά θέματα με διάφορες φωτογραφίες.
Η ενότητα περιέχει και videotutorial οδηγιών ανάρτησης των φωτογραφιών μας στο forum

Τα 10+1 διασημότερα υπερωκεάνια!

Δημοσίευσηαπό gv2000 » Κυρ Μάιος 12, 2013 12:08 pm

Διάβασα πρόσφατα ένα πολύ ωραίο και ενδιαφέρον άρθρο για τα διασημότερα υπερωκεάνια που έγραψαν ιστορία διασχίζοντας τον Ατλαντικό ακριβώς 101 χρόνια μετά το ναυάγιο του Τιτανικού!


1.jpg
1.jpg (53.21 KiB) 4306 προβολές

Ήταν 2:20 ξημερώματα της 15ης Απριλίου του 1912, όταν ο «Τιτανικός» βυθίστηκε στα παγωμένα νερά του Ατλαντικού, πριν καν ολοκληρώσει το παρθενικό του ταξίδι. Τιμώντας το πιο διάσημο ναυάγιο όλων των εποχών, το ONEMAN σας «ταξιδεύει» πάνω σε 10 διάσημα υπερωκεάνια που έγραψαν τη δική τους ιστορία στην περίφημη υπερατλαντική γραμμή ανάμεσα στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ από τα μέσα του 19ου αιώνα μέχρι και σήμερα. Κοινό στοιχείο όλων οι εντυπωσιακές διαστάσεις, τα μεγάλα φουγάρα και οι μηχανές τεράστιας ισχύος που όργωσαν τον Ατλαντικό ωκεανό επιζητώντας την ταχύτητα, την πολυτέλεια και την μαζική μεταφορά των επιβατών μέχρι την εμφάνιση της αεροπλοΐας που τα έθεσε στο περιθώριο, αναγκάζοντάς τα σε απόσυρση ή στην μετατροπή τους σε κρουαζιερόπλοια. Από το «Great Britain» του 1840 μέχρι και το «Queen Mary II» της νέας χιλιετίας, τα υπερωκεάνια πρωταγωνίστησαν στη θάλασσα, ενώνοντας Ευρώπη και Αμερική.
Το υπερωκεάνια, τα περίφημα Ocean Liners, εμφανίστηκαν περίπου το 1840 και συνδέθηκαν ιστορικά με την ανάγκη της μεταφοράς των μεταναστών από την Ευρώπη στην Αμερική, για αυτό είναι γνωστά και ως μεταναστευτικά ποντοπόρα πλοία. Πρόκειται για τα πρώτα μεγάλα επιβατικά πλοία που συνδύασαν μαζική, γρήγορη και ασφαλή μεταφορά διαπλέοντας – κυρίως – τον Ατλαντικό ωκεανό. Η περίοδος της μεγάλης ακμής αυτών των πλοίων – από τα τέλη του 19ου αιώνα μέχρι τα μέσα του 20ου – συνοδεύτηκε από τεράστιες κατασκευές με μεγάλες μηχανικές δυνατότητες σε έναν πρωτοφανούς κλίμακας ανταγωνισμό για περισσότερες θέσεις, ταχύτερες επιδόσεις και πρωτόγνωρη πολυτέλεια.
Το «blue ribbon», η γαλάζια σημαία που δινόταν στο πιο γρήγορο υπερωκεάνιο της γραμμής, ήταν ο μεγάλος στόχος κάθε ναυπηγικής εταιρείας που κατασκεύαζε ένα καινούργιο πλοίο, αφού η ταχύτητα ήταν η βασικότερη απαίτηση των επιβατών, κυρίως αυτών της 2ης και της 3ης θέσης που στο μυαλό τους είχαν περισσότερο το να φτάσουν μια ώρα αρχύτερα στη «γη των ευκαιριών», παρά την πολυτελή τους διαβίωση στη διάρκεια του ταξιδιού. Έτσι λοιπόν μέσα σε έναν αιώνα, από τις 25 ημέρες που διαρκούσε ο διάπλους του Ατλαντικού με τροχήλατο ιστιοφόρο το 1833, έφτασε τις 3 ημέρες και 22 ώρες το 1937!
Πρωταθλητής σε αυτή την προσπάθεια συνεχούς ελάττωσης της διάρκειας του υπερατλαντικού ταξιδιού υπήρξε το υπερωκεάνιο «Mauretania» που κράτησε την γαλάζια σημαία επί 23 ολόκληρα χρόνια (1910-1933). Εκτός από τις μεγάλες εταιρείες της Βρετανίας, της Γαλλίας και της Γερμανίας, πολλές ακόμα χώρες εκμεταλλεύθηκαν τις υπερπόντιες γραμμές για ολόκληρες δεκαετίες, ανάμεσά τους και η Ελλάδα, κυρίως με τη γραμμή του Βόρειου Ατλαντικού (1907-1977) και τη γραμμή της Αυστραλίας (1947-1977).
Η ακμή των υπερωκεάνιων άρχισε να τερματίζεται την δεκαετία του ’50, όταν η αεροπλοΐα ξεκίνησε τα πρώτα της συντονισμένα βήματα. Είναι ενδεικτικό ότι το 1955 τα άνω των 30.000 τόνων εκτοπίσματος υπερωκεάνια ήταν μόλις 9. Οι αεροπορικές συγκοινωνίες έθεσαν τα υπερατλαντικές θαλάσσιες γραμμές στο περιθώριο, αφήνοντάς τους ως μοναδική διέξοδο τις κρουαζιέρες, έναν τουριστικό κλάδο που επιβίωσε μέχρι τις μέρες μας. Στο σημερινό αφιέρωμα του ONEMAN γνωρίστε την ιστορία και την ταυτότητα 10 διάσημων υπερωκεάνιων που καλύπτουν μια περίοδο ενάμιση περίπου αιώνα: από τα μέσα του 19ου και το «Great Britain», μέχρι το ξεκίνημα της δικής μας χιλιετίας και το πιο πρόσφατο «Queen Mary II».

1. GREAT BRITAIN

2.jpg
2.jpg (41.48 KiB) 4306 προβολές


Χώρα προέλευσης: Μεγάλη Βρετανία
Χρονολογία ναυπήγησης: 1843
Μήκος: 88 μέτρα
Πλάτος: 15.2 μέτρα
Τονάζ: 3.270 τόνοι
Μηχανές: Κινητήρας «compound», 1 έλικας
Ταχύτητα: 9 κόμβοι
Επιβάτες: 350 & 300 πλήρωμα
Κατασκευαστής: William Patterson, Bristol, Αγγλία
Το «Great Britain» σημάδεψε μια ολόκληρη εποχή. Όταν ναυπηγήθηκε, ήταν το μεγαλύτερο πλοίο κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από σίδερο, το πρώτο που δημιουργήθηκε για υπερατλαντικά ταξίδια και το πρώτο που διέσχισε τον Ατλαντικό με έλικα και κινητήρια δύναμη τον ατμό. Το παρθενικό του ταξίδι ξεκίνησε στις 26 Ιουλίου 1845 από το Λίβερπουλ και ολοκληρώθηκε 14 μέρες και 21 ώρες αργότερα στο λιμάνι της Νέας Υόρκης. Το 1877, μετά από 32 ολόκληρα χρόνια δρομολογίων, του αφαιρέθηκαν οι μηχανές και μετατράπηκε σε εμπορικό ιστιοφόρο. Το 1970 αποσύρθηκε στα νησιά Φόκλαντ και έκτοτε λειτουργεί ως ναυτικό μουσείο. Θεωρείται ως το πρώτο υπερωκεάνιο της ιστορίας.

2. GREAT EASTERN 1858

3.jpg
3.jpg (45.49 KiB) 4306 προβολές


Χώρα προέλευσης: Μεγάλη Βρετανία
Χρονολογία ναυπήγησης: 1858
Μήκος: 210 μέτρα
Πλάτος: 25.3 μέτρα
Τονάζ: 18.915 τόνοι
Μηχανές: 6 κατάρτια, 5 ατμομηχανές συνολικής ισχύος 8000 ίππων
Ταχύτητα: 13.5 κόμβοι (24.5 km/h)
Επιβάτες: 4000
Κατασκευαστής: J. Scott Russell & Co., Millwall, Αγγλία
Το Great Eastern, το πλοίο που ενέπνευσε τον Ανδρέα Εμπειρίκο να γράψει τον «Μεγάλο Ανατολικό», ήταν χαρακτηριστικό δείγμα της εποχής (μέσα 18ου αιώνα μέχρι αρχές 19ου) που συνδύασε τα πανιά και τις μηχανές. Όταν ναυπηγήθηκε το 1858 στο Millwall του Λονδίνου, ήταν σχεδόν πέντε φορές μεγαλύτερο από οποιοδήποτε άλλο πλοίο στον κόσμο και μπορούσε να μεταφέρει 4000 επιβάτες κάνοντας τον περίπλου της Γης χωρίς να χρειαστεί ανεφοδιασμό! Τα 210 μέτρα του μήκους του αποτέλεσαν παγκόσμιο ρεκόρ για 41 ολόκληρα χρόνια. Πολύ μπροστά από την εποχή του, το Great Eastern αποδείχτηκε μια εμπορική αποτυχία. Διέθετε ελάχιστη ισχύ και παρά το μέγεθός του, είχε προβλήματα ισορροπίας. Μπορούσε να δέσει σε ελάχιστα λιμάνια και το μανουβράρισμά του ήταν πολύ δύσκολο. Πρόλαβε να κάνει δέκα δρομολόγια στην υπερατλαντική γραμμή πριν αποσυρθεί οριστικά. Στη συνέχεια χρησιμοποιήθηκε για την τοποθέτηση υποβρύχιων καλωδίων στον Ατλαντικό και τον Ινδικό ωκεανό, περνώντας το πρώτο υπερατλαντικό τηλεγραφικό καλώδιο το 1866. Το 1886 κατέληξε στο λιμάνι του Λίβερπουλ, όπου λειτούργησε ως πλωτό κέντρο διασκέδασης μέχρι το 1889, όταν και πουλήθηκε για παλιοσίδερα.

3. DEUTSCHLAND

4.jpg
4.jpg (43.65 KiB) 4306 προβολές


Χώρα προέλευσης: Γερμανία
Χρονολογία ναυπήγησης: 1900
Μήκος: 208.5 μέτρα
Πλάτος: 20.4 μέτρα
Τονάζ: 16.502 τόνοι
Μηχανές: Κινητήρες τετραπλής ανάπτυξης, 2 έλικες, 37.800 ίπποι
Ταχύτητα: 22 κόμβοι (40.75 km/h)
Επιβάτες: 450 (1η θέση), 300 (2η θέση), 350 (3η θέση)
Κατασκευαστής: AG Vulcan, Stettin, Πολωνία
Το μεγαλύτερο και κομψότερο υπερωκεάνιο της αυγής του 20ου αιώνα ναυπηγήθηκε με βασικότερο στόχο να γίνει το γρηγορότερο επιβατικό υπερατλαντικό πλοίο, κερδίζοντας το «blue ribbon», το παγκόσμιο ναυτικό βραβείο δηλαδή για τον ταχύτερο διάπλου του Ατλαντικού (κάτι πολύ σημαντικό για την εποχή, αφού το βραβείο συνοδευόταν συνήθως με κατακόρυφη αύξηση των επιβατών, που έψαχναν πάντοτε το μικρότερο σε διάρκεια ταξίδι από την Ευρώπη στις ΗΠΑ και αντίστροφα). Το «Deutschland» κατάφερε να σπάσει το ρεκόρ με ταχύτητα 41.5 km/h και το κράτησε για 6 ολόκληρα χρόνια. Το 1910 μετατράπηκε σε κρουαζιερόπλοιο αλλάζοντας το όνομά του σε «Victoria Louise» και μετά τον 1ο Παγκόσμιο Πόλεμο χρησιμοποιήθηκε ως εμπορικό μέχρι το 1925, όταν και πουλήθηκε για παλιοσίδερα.

4. LUSITANIA

5.jpg
5.jpg (37.4 KiB) 4306 προβολές


Χώρα προέλευσης: Μεγάλη Βρετανία
Χρονολογία ναυπήγησης: 1907
Μήκος: 232 μέτρα
Πλάτος: 26.8 μέτρα
Τονάζ: 31.550 τόνοι
Μηχανές: Τουρμπίνες άμεσης μετάδοσης, 4 έλικες, 68.000 ίπποι
Ταχύτητα: 24 κόμβοι (44.4 km/h)
Επιβάτες: 563 (1η θέση), 464 (2η θέση), 1138 (3η θέση)
Κατασκευαστής: John Brown & Co. Ltd, Glasgow, Σκωτία
Το υπερωκεάνιο που έσπασε το ρεκόρ του «Deutschland» παίρνοντας το «blue ribbon», ήταν η «Lusitania», το μεγαλύτερο και πολυτελέστερο πλοίο της εποχής, το πρώτο που ξεπέρασε τους 25 κόμβους σε υπερατλαντικό ταξίδι. Στις 7 Μαΐου του 1915 βυθίστηκε – χωρίς προειδοποίηση – από τορπίλη γερμανικού υποβρυχίου U-20 στα νότια της Ιρλανδίας, με συνολικές απώλειες 1198 θύματα. Οι 228 Αμερικανοί νεκροί πολίτες ήταν η αιτία που οι ΗΠΑ μπήκαν στον 1ο Παγκόσμιο Πόλεμο στο πλευρό των συμμάχων. Μυστήριο πάντως παραμένει μέχρι σήμερα το γιατί ο πλοίαρχος δεν έκανε το κλασικό ζιγκ ζαγκ τη στιγμή μάλιστα που το πλοίο κινείτο με πλήρη ισχύ.

5. AQUITANIA

6.jpg
6.jpg (31.59 KiB) 4306 προβολές


Χώρα προέλευσης: Μεγάλη Βρετανία
Χρονολογία ναυπήγησης: 1913
Μήκος: 274.5 μέτρα
Πλάτος: 29.6 μέτρα
Τονάζ: 45.547 τόνοι
Μηχανές: Τουρμπίνες με γρανάζια, 4 έλικες
Ταχύτητα: 23 κόμβοι (42.6 km/h)
Επιβάτες: 618 (1η θέση), 614 (2η θέση), 1998 (3η θέση)
Κατασκευαστής: John Brown & Co. Ltd, Glasgow, Σκωτία
Υπήρξε το πιο όμορφο υπερωκεάνιο από όσα έπλευσαν στη γραμμή του Βόρειου Ατλαντικού και σίγουρα το πιο κομψό από όσα είχαν 4 φουγάρα. Η σιλουέτα του ήταν η πιο δημοφιλής στα χρόνια πριν τον 1ο Παγκόσμιο Πόλεμο. Οι γραμμές του, η καταπληκτική του κατασκευή και τα κεκλιμένα φουγάρα του είχαν τις τέλειες αναλογίες παρουσιάζοντας ένα μοναδικό θέαμα στα λιμάνια της Ευρώπης και των ΗΠΑ. Ναυπηγήθηκε μαζί με τα «Lusitania» και «Mauretania» και χρησιμοποιήθηκε στη διάρκεια των δυο Παγκοσμίων Πολέμων για τη μεταφορά στρατευμάτων. Κατά καιρούς έκανε και κρουαζιέρες στη Μεσόγειο Θάλασσα. Το 1950, λόγω του ότι δεν ανανεώθηκε το πιστοποιητικό λειτουργίας του, πουλήθηκε για παλιοσίδερα, βάζοντας έτσι τέλος σε μια ολόκληρη εποχή υπερατλαντικών πλοίων.

6. BRITANNIC

7.jpg
7.jpg (47.17 KiB) 4306 προβολές


Χώρα προέλευσης: Μεγάλη Βρετανία
Χρονολογία ναυπήγησης: 1914
Μήκος: 275.2 μέτρα
Πλάτος: 28.7 μέτρα
Τονάζ: 48.158 τόνοι
Μηχανές: 2 κινητήρες vaiven σε τριπλή ανάπτυξη, 3 έλικες
Ταχύτητα: 21 κόμβοι (38.9 km/h)
Επιβάτες: 3.109 ασθενείς και 489 ιατρικό προσωπικό
Κατασκευαστής: Harland & Wolff, Belfast, Ιρλανδία
Το «Britannic» ήταν το τρίτο και μεγαλύτερο από τα υπερωκεάνια της White Star Line (τα άλλα δύο ήταν το «Olympic» και το «Titanic»), όμως ήταν το μοναδικό από αυτά που δεν έκανε ποτέ του υπερατλαντικό ταξίδι. Καθελκύστηκε μόλις ξεκίνησε ο 1ος Παγκόσμιος Πόλεμος και αμέσως μετατράπηκε σε πλωτό νοσοκομείο μετά από διαταγή του βρετανικού Ναυαρχείου. Ξεκίνησε την αποστολή του το 1915 στη Μεσόγειο Θάλασσα. Στις 21 Νοεμβρίου 1916 – και αφού είχε ήδη ολοκληρώσει 5 επιτυχημένα ταξίδια μεταφέροντας 15.000 τραυματίες Βρετανούς στρατιώτες από την Ανατολική Μεσόγειο στη Βρετανία – χτύπησε σε νάρκη ανοιχτά της Κέας στο Αιγαίο Πέλαγος και μέσα σε μια ώρα βυθίστηκε, χάνοντας 21 μέλη του πληρώματος. Το «Britannic» ήταν η βελτιωμένη έκδοση του «Τιτανικού» και ένα από τα δυο υπερωκεάνια της White Star Line που χάθηκαν στη διάρκεια του 1ου Παγκοσμίου Πολέμου.

7. NORMANDIE

8.jpg
8.jpg (32.74 KiB) 4306 προβολές


Χώρα προέλευσης: Γαλλία
Χρονολογία ναυπήγησης: 1935
Μήκος: 313.6 μέτρα
Πλάτος: 35.7 μέτρα
Τονάζ: 79.280 τόνοι
Μηχανές: κινητήρες με τουρμπίνα και ηλεκτρισμό, 4 έλικες, 165.000 ίπποι
Ταχύτητα: 29 κόμβοι (53.7 km/h)
Επιβάτες: 848 (1η θέση), 670 (2η θέση), 454 (3η θέση)
Κατασκευαστής: Chantiers de l’Atlantique, St-Nazaire, Γαλλία
Η «Normandie» υπήρξε το μεγαλύτερο από τα υπερωκεάνια της δεύτερης γενιάς και παράλληλα το πιο ισχυρό και γρήγορο, κερδίζοντας το «blue ribbon» στο παρθενικό του ταξίδι και στις δυο διαδρομές. Ένα χρόνο αργότερα το έχασε από το «Queen Mary», το επανέκτησε το 1937 και το έχασε ξανά το 1938, αυτή τη φορά οριστικά. Τον Δεκέμβριο του 1941 αγοράστηκε από το Ναυτικό των ΗΠΑ και ονομάστηκε «Lafayette», όμως τον Φεβρουάριο του 1943, μερικές μόνο μέρες πριν σαλπάρει, καταστράφηκε από μια μεγάλη πυρκαγιά που ξεκίνησε στην αποθήκη ιματισμού από την απροσεξία ενός στρατιώτη. Λόγω της τεράστιας ποσότητας νερού που χρησιμοποιήθηκε κατά την κατάσβεση, το πλοίο έμεινε ακινητοποιημένο στο λιμάνι της Νέας Υόρκης μέχρι την πώλησή του για παλιοσίδερα αντί μόλις 160.000 δολαρίων.

8. FRANCE

9.jpg
9.jpg (31.36 KiB) 4306 προβολές


Χώρα προέλευσης: Γαλλία
Χρονολογία ναυπήγησης: 1961
Μήκος: 315.5 μέτρα
Πλάτος: 33.5 μέτρα
Τονάζ: 66.344 τόνοι
Μηχανές: 4 τουρμπίνες διπλής μείωσης, 4 έλικες
Ταχύτητα: 30 κόμβοι (55.5 km/h)
Επιβάτες: 2.181
Κατασκευαστής: Chantiers de l’Atlantique, St-Nazaire, Γαλλία
Πρόκειται για το τρίτο «France» που ναυπηγήθηκε και υπήρξε το μεγαλύτερο σε μήκος υπερωκεάνιο μέχρι τότε φτάνοντας τα 315 μέτρα! Επίσης ήταν το τελευταίο πραγματικό γρήγορο υπερωκεάνιο, αφού το «Queen Elisabeth II» που κατασκευάστηκε λίγο αργότερα, ξεκίνησε την εποχή των κρουαζιερόπλοιων (παρόλο που και το «France» χρησιμοποιήθηκε μετά για κρουαζιέρες). Το 1972 πραγματοποίησε τον πρώτο του γύρο της Γης περιπλέοντας το Ακρωτήριο Horn στο νότιο άκρο της Αργεντινής, επειδή ήταν λίγο πλατύτερο από τα όρια της Διώρυγας του Παναμά. Το 1974 η Γαλλική κυβέρνηση σταμάτησε τη χρηματοδότηση της συντήρησής του, όμως το 1979 αγοράστηκε από την νορβηγική Caribbean Line, η οποία το μετέτρεψε σε κρουαζιερόπλοιο και το μετονόμασε σε «Norway». Η όλη επιχείρηση κόστισε 80 εκατομμύρια δολάρια.

9. QUEEN ELISABETH II

10.jpg
10.jpg (31.57 KiB) 4306 προβολές


Χώρα προέλευσης: Μεγάλη Βρετανία
Χρονολογία ναυπήγησης: 1967
Μήκος: 293.5 μέτρα
Πλάτος: 32.1 μέτρα
Τονάζ: 65.836 τόνοι
Μηχανές: Κινητήρες diesel και ηλεκτρισμού, 118.000 ίπποι
Ταχύτητα: 29 κόμβοι (53.7 km/h)
Επιβάτες: 564 (1η θέση), 1441 (2η θέση), 1820 (3η θέση)
Κατασκευαστής: John Brown & Co. Ltd, Glasgow, Σκωτία
Το «Queen Elisabeth II» (ή QE II όπως έγινε πλατύτερα γνωστό) υπήρξε το τελευταίο επιβατικό υπερωκεάνιο που ναυπηγήθηκε για την Cunard Line και θεωρήθηκε αναχρονιστικό πριν καν πραγματοποιήσει το παρθενικό του ταξίδι, αφού το 1967 η αεροπορία είχε πλέον επικρατήσει στα υπερατλαντικά ταξίδια. Το «QE II» χαρακτηρίστηκε από τα πολλά προβλήματα που παρουσίασε στη διάρκεια των ταξιδιών του. Το 1974 εξόκειλε στα νερά της Βερμούδας λόγω βλάβης στη μηχανή, το 1975 έπεσε πάνω σε έναν κοραλλιογενή ύφαλο στις Μπαχάμες και το 1976 σχεδόν αχρηστεύτηκε μετά από μεγάλη πυρκαγιά στο μηχανοστάσιο. Το 1982 χρησιμοποιήθηκε για τη μεταφορά στρατευμάτων στον πόλεμο των Φόκλαντ και από τα μέσα της δεκαετίας του ’80 έκανε τακτικές κρουαζιέρες από το Σαουθάμπτον στη Νέα Υόρκη.

10. QUEEN MARY II

11.jpg
11.jpg (35.45 KiB) 4306 προβολές


Χώρα προέλευσης: Μεγάλη Βρετανία
Χρονολογία ναυπήγησης: 2003
Μήκος: 345 μέτρα
Πλάτος: 45 μέτρα
Τονάζ: 148.528 τόνοι
Μηχανές: 4 κινητήρες ηλεκτρικής προώθησης, 157.000 ίπποι
Ταχύτητα: 29.6 κόμβοι (54.9 km/h)
Επιβάτες: 3056 & 1253 πλήρωμα
Κατασκευαστής: Chantiers de l’Atlantique, St-Nazaire, Γαλλία
Το «Queen Mary II» είναι το πρώτο μεγάλο υπερωκεάνιο που ναυπηγήθηκε μετά το «Queen Elisabeth II». Όταν ολοκληρώθηκε η κατασκευή του το 2003, ήταν το πιο μεγάλο, πιο μακρύ, πιο πλατύ και πιο ψηλό επιβατικό πλοίο στη ναυτική ιστορία. Μέχρι σήμερα έχει χάσει αυτά τα ρεκόρ πρώτα από το «Freedom of the Seas» το 2006 και στη συνέχεια από το «Oasis of the Seas» το 2009. Παρόλα αυτά, το «Queen Mary II» παραμένει το μεγαλύτερο υπερωκεάνιο (τα άλλα δυο θεωρούνται κρουαζιερόπλοια) αν και συχνά χρησιμοποιείται και αυτό για κρουαζιέρες. Πραγματοποίησε το παρθενικό του ταξίδι τον Ιανουάριο του 2004 και διαθέτει 17 καταστρώματα, 13 από τα οποία προορίζονται για τους επιβάτες. Μέσα σε αυτό το μοναδικό υπερωκεάνιο τρίτης γενιάς μπορείτε να βρείτε 15 εστιατόρια και μπαρ, 5 πισίνες, καζίνο, αίθουσα χορού, θέατρο και το πρώτο πλωτό πλανητάριο.

10+1. TITANIC

12.jpg
12.jpg (32.25 KiB) 4306 προβολές


Χώρα προέλευσης: Μεγάλη Βρετανία
Χρονολογία ναυπήγησης: 1911
Μήκος: 259.8 μέτρα
Πλάτος: 28.2 μέτρα
Τονάζ: 46.328 τόνοι
Μηχανές: Κινητήρες τριπλής ανάπτυξης, 3 έλικες, 50.000 ίπποι
Ταχύτητα: 21 κόμβοι (38.9 km/h)
Επιβάτες: 1034 (1η θέση), 510 (2η θέση), 1022 (3η θέση)
Κατασκευαστής: Harland & Wolff, Belfast, Ιρλανδία
Το υπερωκεάνιο «θρύλος» που ξεκίνησε το παρθενικό του ταξίδι στις 10 Απριλίου του 1912, αλλά 4 μέρες αργότερα, παρά την προειδοποίηση για τον κίνδυνο παγόβουνων και ενώ το πλοίο βρισκόταν 1100 χιλιόμετρα ανατολικά της Νέας Γης, ο πλοίαρχος Edward Smith συνεχίζοντας την πορεία του χωρίς να μειώσει ταχύτητα, έστειλε τον «Τιτανικό» στην αιωνιότητα και 1503 από τους 2223 συνολικά επιβάτες στον θάνατο. Ήταν 23:40 όταν έγινε η μοιραία σύγκρουση και το σκοτάδι μαζί με την έλλειψη ικανού αριθμού από σωστικές λέμβους, αύξησε κατακόρυφα τον πανικό και μετέτρεψε το τεράστιο και υπερπολυτελές δημιούργημα σε ένα από τα μεγαλύτερα ναυάγια της ναυτικής ιστορίας. Χρειάστηκαν λιγότερες από δυόμιση ώρες (02:20 τα ξημερώματα της 15ης Απριλίου) για να βυθιστεί το καμάρι της «White Star Line», που όταν ναυπηγήθηκε, έσπασε κάθε προηγούμενο ρεκόρ μεγέθους και πολυτέλειας.

Πηγή (και το πλήρες άρθρο): www.oneman.gr
thank you for the memories GV2000 ! ... I mean it!
(2004-2017)
Άβαταρ μέλους
gv2000
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 7274
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 12, 2008 1:15 pm
Λάστιχα: 235/70/16
Suspension: custom
cb: Ναι
Name: Παναγιώτης

Re: Τα 10+1 διασημότερα υπερωκεάνια!

Δημοσίευσηαπό Tzivitzonis » Κυρ Μάιος 12, 2013 12:49 pm

Καταπληκτικό "ντοκυμαντέρ"!! Ευχαριστούμε Πάνο!! :text-goodpost: :clap: :clap: :clap:

Και μιας, απ'ότι καταλαβαίνω, το QUEEN MARY II υπάρχει ακόμα... ας δούμε που είναι... :!: :!:


EDIT: μιας και το link δεν λειτουργεί επακριβώς όπως θα το ήθελα, πάρτε το screenshot :arrow:

queen_mary2.jpg
Είμαστε στο Λιμάνι του Αμβούργου....
Grand Vitara 1.6 3D (2002) ---- GFi LPG system
Ποτέ μην υπερεκτιμάς τις ικανότητες τις δικές σου ή του GV σου!!

Homo homini lupus est
Άβαταρ μέλους
Tzivitzonis
Administrator
Administrator
 
Δημοσιεύσεις: 37883
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 20, 2008 8:05 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Λάστιχα: Michelin Lat.Cross
Διάσταση ελαστικών: 215/70/16
Suspension: Αποστάτες +3/KYB
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Καλτσόγιαννος-Τζιτζιλόνης-Πατροτζούλης
Name: Τζιβιτζόνης

Re: Τα 10+1 διασημότερα υπερωκεάνια!

Δημοσίευσηαπό gv2000 » Κυρ Μάιος 12, 2013 12:56 pm

ενδιαφέρον site! αγκυροβολημένο στο Αμβούργο λέει! θα ψάχνω και για άλλα πλοία! :lol: :lol:
ευχαριστούμε tzivitzonis!
thank you for the memories GV2000 ! ... I mean it!
(2004-2017)
Άβαταρ μέλους
gv2000
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 7274
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 12, 2008 1:15 pm
Λάστιχα: 235/70/16
Suspension: custom
cb: Ναι
Name: Παναγιώτης

Re: Τα 10+1 διασημότερα υπερωκεάνια!

Δημοσίευσηαπό Tzivitzonis » Κυρ Μάιος 12, 2013 12:59 pm

gv2000 έγραψε:θα ψάχνω και για άλλα πλοία! :lol: :lol:

Βρήκα τον Τιτανικό!!!!! :shock: :eek: :eek: :eek:

titanic.jpg


:ugeek: :character-smurfgrandpa: :occasion-unclesam: :liar: :whistle: :mrgreen:
Grand Vitara 1.6 3D (2002) ---- GFi LPG system
Ποτέ μην υπερεκτιμάς τις ικανότητες τις δικές σου ή του GV σου!!

Homo homini lupus est
Άβαταρ μέλους
Tzivitzonis
Administrator
Administrator
 
Δημοσιεύσεις: 37883
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 20, 2008 8:05 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Λάστιχα: Michelin Lat.Cross
Διάσταση ελαστικών: 215/70/16
Suspension: Αποστάτες +3/KYB
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Καλτσόγιαννος-Τζιτζιλόνης-Πατροτζούλης
Name: Τζιβιτζόνης

Re: Τα 10+1 διασημότερα υπερωκεάνια!

Δημοσίευσηαπό TAKIS L. » Κυρ Μάιος 12, 2013 1:06 pm

Ωραίο θέμα!!
Το QUEEN MARY II έχει ''πιάσει'' κ στον Πειραια. Φοβερό θέαμα!!
peace - unity - love and have some off road fun!!!
Άβαταρ μέλους
TAKIS L.
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 7198
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 18, 2010 9:44 pm
Τοποθεσία: Πειραιάς
Λάστιχα: Malatesta Cobra
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: Mad-KYB
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: O...γειά σας σύντροφοι
Name: ΤΑΚΗΣ Λ.

Re: Τα 10+1 διασημότερα υπερωκεάνια!

Δημοσίευσηαπό gv2000 » Κυρ Μάιος 12, 2013 1:23 pm

Tzivitzonis έγραψε:Βρήκα τον Τιτανικό!!!!! :shock: :eek: :eek: :eek:


:ugeek: :character-smurfgrandpa: :occasion-unclesam: :liar: :whistle: :mrgreen:


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
είναι ο Τιτανικός mini αυτό!!
thank you for the memories GV2000 ! ... I mean it!
(2004-2017)
Άβαταρ μέλους
gv2000
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 7274
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 12, 2008 1:15 pm
Λάστιχα: 235/70/16
Suspension: custom
cb: Ναι
Name: Παναγιώτης

Re: Τα 10+1 διασημότερα υπερωκεάνια!

Δημοσίευσηαπό kaliakouda » Κυρ Μάιος 12, 2013 1:55 pm

Πάντα τα μεγάλα αυτά πλοία με τις ιστορίες τους εξήπταν την φαντασία των λαών!!
Πάρε παράδειγμα τον Τζίβι που έτρεξε αμέσως και βρήκε το γυιόκα του θρυλικού Τιτανικού :lol:
Φωτιά και Καρκίνο στους Εμπρηστές!!!

http://www.youtube.com/user/kaliakoud

http://www.youtube.com/user/kaliakouda1400
Άβαταρ μέλους
kaliakouda
Founding Member
Founding Member
 
Δημοσιεύσεις: 32406
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 4:17 pm
Τοποθεσία: Ο Θεός αγαπάει όσους ταξιδεύουν!!
Λάστιχα: Malatesta Κobra
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: Rocky Road+1
cb: Ναι
Aka: Αμετανόητος Μοτοσυκλετιστής!
Name: Γιώργος

Re: Τα 10+1 διασημότερα υπερωκεάνια!

Δημοσίευσηαπό nick_89 » Κυρ Μάιος 12, 2013 4:15 pm

Πολύ όμορφο άρθρο!!!

TAKIS L. έγραψε:Ωραίο θέμα!!
Το QUEEN MARY II έχει ''πιάσει'' κ στον Πειραια. Φοβερό θέαμα!!

Τάκη αυτό ήταν που έβρισκε κάτω?? :think:

ταξιδιάρα ψυχή..
Vitara Virus
Raptorian
Άβαταρ μέλους
nick_89
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 21803
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 01, 2009 6:26 pm
Τοποθεσία: Αθήνα GR
Λάστιχα: General Grabber AT
Διάσταση ελαστικών: 285/70/ R17
Suspension: Fox Racing
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Scotsman
Name: Νίκος

Re: Τα 10+1 διασημότερα υπερωκεάνια!

Δημοσίευσηαπό dpol » Κυρ Μάιος 12, 2013 4:19 pm

Πολυ ενδιαφερον Πανο :clap: :clap:
Μην ξυνεστε στην γκλιτσα του τσοπανη!!!
Άβαταρ μέλους
dpol
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 11405
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 18, 2008 11:36 pm
Τοποθεσία: Άγραφα
Λάστιχα: Kobra NT
Διάσταση ελαστικών: 215-80-16
Suspension: Custom 4"
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: Ο Γκλίτσας ή Αγραφιώτης
Name: Δημήτρης

Re: Τα 10+1 διασημότερα υπερωκεάνια!

Δημοσίευσηαπό ΣΤΑΥΡΟΣ » Κυρ Μάιος 12, 2013 4:45 pm

Πανο πολυ ενδιαφερον post!! :clap: :clap:
Σε ευχαριστουμε που το μοιραστηκες μαζι μας! ;-)
SUZUKI JIMNY 2004 FULL EXTRA
Το βαζω στα τεσσερα (4χ4) και αργα (LOW) για να μην κολλαω πουθενα.
Άβαταρ μέλους
ΣΤΑΥΡΟΣ
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 7360
Εγγραφή: Τρί Σεπ 15, 2009 10:33 pm
Τοποθεσία: ΝΕΑ ΕΡΥΘΡΑΙΑ-ΑΘΗΝΑ
Λάστιχα: General Grabber
Διάσταση ελαστικών: 225/70/16
Suspension: ΜΑΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑ
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Ο...έχεις P.M. !!!
Name: ΣΤΑΥΡΟΣ

Re: Τα 10+1 διασημότερα υπερωκεάνια!

Δημοσίευσηαπό hlias » Κυρ Μάιος 12, 2013 5:31 pm

nick_89 έγραψε:Πολύ όμορφο άρθρο!!!

TAKIS L. έγραψε:Ωραίο θέμα!!
Το QUEEN MARY II έχει ''πιάσει'' κ στον Πειραια. Φοβερό θέαμα!!

Τάκη αυτό ήταν που έβρισκε κάτω?? :think:

αν θυμαμαι καλα αλλαξαν το λιμανι στον Πειραια για να χωρεση εκαναν εργα
οτι δε πιστευεις δε σημαινει οτι δεν υπαρχει
Άβαταρ μέλους
hlias
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 8330
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 27, 2008 6:08 pm
Τοποθεσία: ιλιον
Λάστιχα: Hankook dynapro
Διάσταση ελαστικών: 225/75/16
Suspension: MAD+Rancho+αποστατες
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Ηλιας

Re: Τα 10+1 διασημότερα υπερωκεάνια!

Δημοσίευσηαπό ΜΩΡΑΙΤΗΣ » Κυρ Μάιος 12, 2013 5:52 pm

Πολύ ενδιαφέρον άρθρο :clap: :clap: :clap: :clap: ευχαριστούμε :D
Σαν έρθει η ώρα της πορείας πολλοί δεν ξέρουν πως επικεφαλής βαδίζει ο εχθρός τους.
Η φωνή που διαταγές τους δίνει είναι του εχθρού τους η φωνή.
Και εκείνος που για τον εχθρό μιλάει είναι ο ίδιος τους ο εχθρός.
Μπ. Μπρέχτ
Άβαταρ μέλους
ΜΩΡΑΙΤΗΣ
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 27150
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 08, 2008 1:08 pm
Τοποθεσία: ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ
Λάστιχα: MICHELIN
Suspension: BILSTEIN B6
cb: Όχι
Aka: Ο Κυανοπώγωνας..

Re: Τα 10+1 διασημότερα υπερωκεάνια!

Δημοσίευσηαπό fluflitsa » Κυρ Μάιος 12, 2013 7:41 pm

ολα τα ομορφα μαζεμένα. ευχαριστούμε
Tiguan 1.4 Escape
Άβαταρ μέλους
fluflitsa
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2440
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 13, 2010 9:59 pm
Τοποθεσία: αθηνα
Λάστιχα: Geolandar A/T-S
cb: Ναι
Name: Νίνα

Re: Τα 10+1 διασημότερα υπερωκεάνια!

Δημοσίευσηαπό antonis1627 » Κυρ Μάιος 12, 2013 7:47 pm

Άκρως ενδιαφέρον άρθρο.Μπράβο Πάνο :clap: :clap: :clap: .
ΘΑ ΠΑΡΩ ΤΑ ΟΡΗ ΚΑΙ ΤΑ ΒΟΥΝΑ
Άβαταρ μέλους
antonis1627
Super Moderator
Super Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 16436
Εγγραφή: Παρ Μαρ 05, 2010 12:13 pm
Τοποθεσία: Νέα Ερυθραία-Αθήνα
Λάστιχα: BF GOODRICH A/T KO2
Διάσταση ελαστικών: 225/70/16
Suspension: MAD+KYB+Αποστάτες
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Αντώνιος ο Συναξαριστής
Name: ΑΝΤΩΝΗΣ

Re: Τα 10+1 διασημότερα υπερωκεάνια!

Δημοσίευσηαπό theo_ts » Κυρ Μάιος 12, 2013 9:22 pm

Πολύ ενδιαφέρον :clap: :clap: :clap: :clap:


•Τα όρια της ζωή σου ειναι απλως επινοήσεις του εαυτού σου.
•Εξερεύνησε, Ονειρέψου, Ανακάλυψε.
•Ακολούθησε τον δρόμο σου ως την άκρη. Η αξία του δρόμου είναι να μην σταματήσεις.
Άβαταρ μέλους
theo_ts
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 16490
Εγγραφή: Παρ Απρ 02, 2010 4:03 pm
Τοποθεσία: Στη Γενέτειρα του Ευριπίδη
Λάστιχα: Mickey Thompson MTZ
Διάσταση ελαστικών: 35x12.5/17
Suspension: Air Suspension
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: Τεο
Name: ΘΟΔΩΡΗΣ

Επόμενο

Επιστροφή στο Φωτογραφίες γενικές

Διοματάρης Σάβ Απρ 27, 2024 8:29 am Καλημέρα σας κύριοι
antonis1627 Σάβ Απρ 27, 2024 6:56 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Παρ Απρ 26, 2024 6:16 am Καλημέρα σας.
arahova Πέμ Απρ 25, 2024 10:07 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Απρ 25, 2024 6:02 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Απρ 24, 2024 10:03 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 24, 2024 9:55 am Κυριακή 12-5-2024 τα 16α γενέθλια του VITARAclub στην
antonis1627 Τετ Απρ 24, 2024 6:20 am Καλημέρα σας.
SIAL Τρί Απρ 23, 2024 5:28 pm Καλησπέρες! Όμορφες εικόνες για όλο τον λαό ..... viewtopic.php?f=181&t=37434&p=941302#p941302
arahova Τρί Απρ 23, 2024 10:58 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Απρ 23, 2024 6:21 am Καλημέρα σας.
arahova Δευτ Απρ 22, 2024 10:12 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Απρ 22, 2024 5:55 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα
antonis1627 Κυρ Απρ 21, 2024 11:43 am Μ.Τετάρτη 1-5-2024 πάμε για τσιπουράκι στο
arahova Κυρ Απρ 21, 2024 11:26 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Απρ 21, 2024 7:22 am Καλημέρα σας.
arahova Σάβ Απρ 20, 2024 10:22 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
Σταύρος 4x4 Σάβ Απρ 20, 2024 10:08 am Καλημέρα και καλό ΣΚ :!:
antonis1627 Σάβ Απρ 20, 2024 6:29 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
arahova Παρ Απρ 19, 2024 9:50 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Απρ 19, 2024 5:46 am Καλημέρα σας
john maxx Πέμ Απρ 18, 2024 10:24 pm Καλησπέρα από Μάλτα
arahova Πέμ Απρ 18, 2024 10:04 am Καλημέρα σε όλους.
ΣΤΑΥΡΟΣ Πέμ Απρ 18, 2024 8:16 am Κυριακή 12-5-2024 τα 16α γενέθλια του VITARAclub στην
antonis1627 Πέμ Απρ 18, 2024 5:57 am Καλημέρα σας.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 33 επισκέπτες