Θερμανση, ενα δυσεπιλυτο προβλημα

Αξεσουάρ που τοποθετούνται σε όλα τα μοντέλα Vitara/GV/NGV/NV

Θερμανση, ενα δυσεπιλυτο προβλημα

Δημοσίευσηαπό batfalcon » Παρ Ιαν 04, 2019 5:56 pm

Οπως ισως εχετε ηδη διαβασει σε αλλο νημα, η προετοιμασια του NV για ενα μεγαλο (σχετικα) ταξιδι, οδευει προς το τελος της και αυτο που απομενει ειναι να φυγει το καταχειμωνο και να μπουμε κατα καποιο τροπο στην μετεπειτα εποχη.
Ομως, οταν εδω στην Νοτια Στερεα, σταματησει το ψοφοκρυο, δεν σημαινει πως θα εχει σταματησει και στην Κεντρικη Ευρωπη, ε;
Αρα ειναι πολυ πιθανον να χρειστουμε για τις νυκτρινες ωρες καποιο ειδος θερμανσης.
Η συνεχης λειτουργια του κινητηρα ειναι μια λυση, ομως...
Ισως η πλεον ενδεδειγμενη ειναι μια "σομπα", που ουσιαστικα ειναι ενας καυστηρας με ενα ανεμιστηρι και μια μοναδα ελεγχου με θερμοστατη κλπ.
Ισως εχετε δει κατι, ισως οχι. Ο συναδελφος Νικος (nidi), ειναι ισως ο πλεον ειδικος να κανει προτασεις επ αυτου.
Suzuki Vitara 2018 GL+ 1.6 diesel Auto (TCSS) All Grip.

The ONLY Difference between Men and Boys is the price of their toys.
Άβαταρ μέλους
batfalcon
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2616
Εγγραφή: Παρ Δεκ 08, 2017 9:04 am
Τοποθεσία: Γιάννενα, Αθήνα, Στερεά, Πελοπόνησσος, Μακεδονία, Θράκη, Κρήτη, Επτάνησα, Δωδεκάνησα, Κυκλάδες, κλπ
Λάστιχα: Continental / BFG
Διάσταση ελαστικών: 215/55-17 215/65-16
Suspension: Οπως το πηρα.
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Bat
Name: Μιχάλης

Re: Θερμανση, ενα δυσεπιλυτο προβλημα

Δημοσίευσηαπό nidi » Σάβ Ιαν 05, 2019 3:40 am

Μιχάλη μου, ειδικός δεν είμαι γιατί λύση δεν έχω δώσει, τουλάχιστον τεχνολογικής φύσεως. Όντως περάσαμε από κρύες χώρες πχ Πολωνία στην Ευρώπη, πολύ ελάχιστα στην Αλάσκα, ελάχιστα στο Τέξας, και επίσης ελάχιστα στις Άνδεις. Όταν λέω κρύο, εννοώ υπο του μηδενός και μερικές φορές με ψυχρό αέρα, χιόνι ή πάγο και όταν λέω ελάχιστα εννοώ 2-3 ημέρες το πολύ και όχι παρατεταμένη διαμονή. Αναφέρομαι σε κρύο αλλά όχι ακραίες καταστάσεις με -20 -30 βαθμούς (αν και δεν μπορώ να φανταστώ άνθρωπο να κάνει ταξίδι αναψυχής σε τέτοιες συνθήκες).

Όταν λοιπόν το μελετούσα -όπως και συ- για λύση θέρμανσης εντός του βαν, σε οποιαδήποτε λύση και να κατέληγα, όλα ξεκινούσαν και τελείωναν στο πιο βασικό: την τροφοδοσία. Ξέρεις πολύ καλύτερα από εμένα ότι οτίδηποτε βγάζει ψυχρό ή ζεστό αέρα έχει τεράστια κατανάλωση. Όπερ σημαίνει, ότι αν δεν είσαι συνδεδεμένος σε μπρίζα, δύσκολα θα καλύψεις το φορτίο της οποιαδήποτε συσκευής.

Αυτό που έκανα λοιπόν εγώ ήταν να ντύσω με 1cm μόνωση το βαν απάκρη σ' άκρη (κίνηση ούτως ή άλλως επιβεβλημένη για να ντύσω τις λαμαρίνες και να γίνει η κλούβα βιώσιμη). Η δεύτερη λύση ήταν εκτός από συνθετικά sleeping bag, να πάρουμε μία βαριά κουβέρτα με μαλί merinos. Πρακτικά, επειδή δεν μπορούσα να ζεστάνω την καμπίνα, σκέφθηκα να κρατηθώ εγώ ζεστός. Μέχρι στιγμής, το χειρότερο που έχουμε πέσει ήταν περίπου -5 -6 βαθμούς και πιστεύω ότι μέχρι -10 είμαστε πάρα πολύ καλά.

Ξέρω ότι κάποιος μπορεί να γελάσει αλλά σε όλο το ταξίδι προσπαθούμε να βρίσκουμε λύσεις απλές, αποδοτικές (όσο γίνεται) με όσο το δυνατό χαμηλότερη συντήρηση, κόστος, επισκευές και κυρίως εστιάζουμε στην απλότητα. Η λύση της κουβέρτας μας έχει καλύψει πλήρως σε αυτόν τον τομέα και για να πω την αλήθεια, όταν γνωρίσαμε κάτι αμερικλάνους στο Μεξικό με θερμαινόμενο πάτωμα στο βαν, απλά δεν ήξερα αν πρέπει να κλάψω ή να γελάσω!

Επιπλέον, έκανα την εξής μέτρηση-τεστ στην Ελλάδα αλλά και κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Όταν έξω είχε 0 βαθμούς, κοιτούσα να δω πόσο είναι η εσωτερική θερμοκρασία μόνο και μόνο από τη θερμοκρασία του σώματος (άλλη πηγή δεν έχουμε εντός του βαν) και τι μπορεί να κρατήσει η μόνωση. 2 νεανικά κορμιά 35 ετών χωρίς τριψίματα και ρομάντζα :oops: :oops: ανέβαζαν τον υδράργυρο από 5 έως και 7 βαθμούς!

Φυσικά λύσεις υπάρχουν αρκεί να υπάρχει η οικονομική δυνατότητα! Πας κατευθείαν για καυστήρα τσέπης μάρκας Webasto (είναι εξοπλισμένα τα VW westfalia, california κλπ), ο οποιός συνδέεται με την μπαταρία του αυτοκινήτου και καίει πετρέλαιο (αν δεν κάνω λάθος). Αυτό είναι ότι πιο μελετημένο και προσαρσμοσμένο σε αυτό που σχεδιάζεις και αυτό που κάνω και γω για να λέμε την μαύρη αλήθεια και απλά πρέπει να ζυγίζεις τη χρήση, το κόστος, τη συντήρηση, κλπ Επίσης, έχουν κυκλοφορήσει στην Αμερική φορητά 12V A/C (https://www.zerobreeze.com/products/zer ... onditioner) επίσης υψηλού κόστους. Επίσης υπάρχουν και καυστήρες τσέπης που καίνε υγραέριο όπως η μάρκα PROPEX σε αντίθεση με το webasto που καίει υγρό καύσιμο.

Ένας Αυστριακός (ο ίδιος που με συμβούλευσε για τις συνδέσεις στα Φ/Β :lol: .. θα θυμάσαι από την άλλη ανάρτηση) που ξεχειμώνιασε στην Αλάσκα, κάποια βράδια αναγκάστηκε λόγω ψύχους να αφήσει το αυτοκίνητο να δουλεύει όλη τη νύχτα (ένα fiat ducato). Δεν ξέρω αν ακόμα είναι ΟΚ το όχημα γιατί έχουμε πολύ καιρό να μιλήσουμε αλλά προσωπικά δεν θα το έκανα αφού και στο manual η ΤΟΥΟΤΑ αναφέρει ρητά ότι το αυτοκίνητο δεν πρέπει να δουλεύει στο ρελαντί.. κι αν το λέει η ΤΟΥΟΤΑ με την αξιοπιστία που τη συνοδεύει, τότε εμένα μου φτάνει και μου περισσέυει.

Σε ότι λύση και να πας, είτε Webasto, είτε κουβέρτα, είτε οτιδήποτε άλλη χακεριά, να έχεις πάντα υπόψιν την υγρασία που θα δημιουργηθεί από τη διαφορά θερμοκρασίας (οι υδρατμοί που υγροποιουνται) ειδικά σε όλες τις μεταλικές επιφάνειες (δε γνωρίζω αν έχει εμφανής λαμαρίνες το NV χωρίς ταπετσαρία κλπ). Στη δική μας περίπτωση που όντως έχουμε εμφανή κομμάτια χωρίς καμία κάλυψη (ούτε μόνωση) είναι ΓΕΜΑΤΑ με υγρασία τα πρωινά ακόμα και χωρίς να πέσει ο υδραργυρος κάτω απτο μηδέν ενώ κάποια κρυφά σημεία (πχ η βάση της πλαφονιέρας κλπ) μετά από 4 χρόνια έχει αναπτύξει σημάδια μούχλας από αυτό το πράγμα. Ο μοναδικός τρόπος να το περιορίσεις είναι ο αέρας δλδ ανοιχτά παράθυρα!!

Τέλος, ένα κόλπο που έχουμε δοκιμάσει όχι στο βαν (γιατί δεν χρειάστηκε) αλλά σε μία 5μερη πεζοπορία στις Άνδεις, την πρώτη βραδιά σε υψόμετρο πάνω από 3500, είχε αρκετό κρύο αλλά όχι μειον και κοιμόμασταν σε σκηνή. Βράζεις νερό και το βάζεις σε γυάλινο μπουκάλι απο κρασί (μην το γεμίσεις μέχρι πάνω.. τα 3/4 είναι ΟΚ) και το μπουκαλι το βάζεις στα πόδια σου χαμηλά.. ανάλογα και με το πόσο κρύο κάνει, θα σου κρατήσει για 4-5 ώρες σίγουρα, μπορεί και περισσότερο. Αντί ηλεκτρικής κουβέρτας, είναι μία απλή λύση για να κρατάς ζεστά ειδικά τα κάτω άκρα.


Αυτά τα ολιγά από εμάς ;) Δεν το κύκλωσα το θέμα αλλά πιστεύω ότι μία ιδέα την πήρες :lol: :lol:
| | | |
Άβαταρ μέλους
nidi
World Travellers
World Travellers
 
Δημοσιεύσεις: 2771
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 08, 2011 7:36 pm
Τοποθεσία: Εύβοια
Λάστιχα: Goodyear EfficientGrip P2
Διάσταση ελαστικών: 195/70 R15
Suspension: Factory
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: the pin project
Name: Nikos

Re: Θερμανση, ενα δυσεπιλυτο προβλημα

Δημοσίευσηαπό kostasRS » Σάβ Ιαν 05, 2019 10:27 am

Λυση υπαρχει ειναι δοκιμασμενη και ειναι σχετικα ευκολη ,αλλα λιγο επιφοβη,,,,,απλα τωρα ξυπνησα και προσπαθω να δω πως θα στο γραψω κανε λιγο υπομονη να καταβασω κανα 2 κανατες καφε ,,και θα σου πω :D
Τελευταία επεξεργασία από kostasRS και Σάβ Ιαν 05, 2019 12:28 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Sex Trainer!!!
Άβαταρ μέλους
kostasRS
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 11405
Εγγραφή: Παρ Ιαν 18, 2013 8:27 pm
Τοποθεσία: Αθηνα
Λάστιχα: Michelin latitude cross
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: 3,5
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Παντου & πουθενα
Name: kostas

Re: Θερμανση, ενα δυσεπιλυτο προβλημα

Δημοσίευσηαπό kostasRS » Σάβ Ιαν 05, 2019 12:27 pm

Λοιπον ,,το βασικο θεμα στην θερμανση οπως σωστα ειπε ο Νικος ειναι η ΜΟΝΩΣΗ,,,,,αν δεν εχουμε μονωση οση θερμανση και να εχουμε ,,εχουμε θεμα .
Οποτε σε ενα αυτοκινητο με τοσες γυαλινες επιφανειες και με οχι καλη μονωση στα υπολοιπα, τα πραγματα ειναι δυσκολα.
Εγω θα σου περιγραψω ενα συστημα θερμανσης που χρησιμοποιησα σε σκηνες(μηδενικη μονωση) ,σε εκδρομες με πολυ εως παααρα πολυ χιονι ,και θερμοκρασιες πολυ κατω του 0.
Ομως παρομοιο συστημα χρησιμοποιησα σε καταφυγιο στην Ελλαδα ,,που αναγκαστηκαμε να καταφυγουμε ενα βραδι λογο σκληρης χιονοθυελας,σε ενα δωματιο και δουλεψε απιστευτα(οχι 1 αλλα 5 συστηματα σε ενα δωματιο)
Σε καθε σκηνη λοιπον ειχαμε το παρακατω σαν αεροθερμο.
Ευτυχως τα βρηκα σε βιντεο γιατι αντε να στο εξηγησω :lol:
-
-

-
-
Και σε Ελληνικη εκδοση ,με διαφορετικη κατασκευη.
-
-

-
-
-
-
Εννοειτε οχι αρωματικα κερια ,και εννοειτε με λιγο ανοιχτο παραθυρο ,,αλλοιως θα εχετε θεμα οξυγονου :eek: .
Οπως και καποιο σημειο ασφαλες που να μην κινειτε και πεσει γιατι τοτε :flamer:
Ομως την ζεστη θα σας την καθορισει ενα καλο σλιπινκ μπαγκ ,,,και λεγοντας καλο εννοω καλο ,οχι κατι μουφες που πουλανε κι λενε για μειον ταδε και δεν ισχυει,αν δεν εχεις η δεν ξερεις ,,και θες να σε συμβουλεψω ,πολυ ευχαριστως :D
Δεν μπορω να καταλαβω ομως που θα αντιμετωπισεις τοσο χαμηλες θερμοκρασιες ,,,θελω να πω οτι αν σε καποιο μερος ξερεις οτι τα πραγματα ειναι ζορικα ,,,,ε τοτε μην μεινεις μεσα στο αμαξι :D
Ολα τα παραπανω που σου εγραψα θελουν προετοιμασια και δοκιμες ,,το συστημα μπορει να παιζει σε ενα δωματιο η μια μεγαλη σκηνη ,,αλλα εκει εχουμε χωρο ,,στο αμαξι τα πραγματα ειναι ζορικα /στενα και επικινδυνα,,,,,εγω θα προσεχα πααρα πολυ ,γιατι ενα ατυχημα ειναι πολυ ευκολο να συμβει ,με τοσα ευφλεκτα υλικα τριγυρω.
Ασε που αν σε ψαξουν αντε να εξηγησεις τι κανουν τοσα κερια και τα πυλινα δοχεια :lol: :lol: :lol:
Εγραφα ενα τεταρτο,,,,,,,,,παει ο καφες που ρουφηξα ,,, :tsoukalas: :tsoukalas: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Sex Trainer!!!
Άβαταρ μέλους
kostasRS
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 11405
Εγγραφή: Παρ Ιαν 18, 2013 8:27 pm
Τοποθεσία: Αθηνα
Λάστιχα: Michelin latitude cross
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: 3,5
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Παντου & πουθενα
Name: kostas

Re: Θερμανση, ενα δυσεπιλυτο προβλημα

Δημοσίευσηαπό batfalcon » Σάβ Ιαν 05, 2019 1:28 pm

Σας ευχαριστω και τους δυο για τον κοπο που κανατε να γραψετε ολο αυτα τα κατεβατα!!!
Στην ουσια, αυτο με τα κερακια δεν παιζει μεσα στο αυτοκινητο, για ενα και μονο λογο. Δεν υπαρχει σημειο να στηθει αυτο το κατασκευασμα. Καπου που να μην ειναι σε επαφη με πλαστικα, αφου ολο το εσωτερικο ειναι διαφορα πλαστικα.
Αυτο με τα μπουκαλια εχει το καλο οτι προσφερει ζεστη για μερικες ωρες, αλλα απο την αλλη απαιτει την χρηση κατσαρολας και υγραεριου, οπερ συνεπαγεται υπαιθρια παραμονη μεχρι να ζεματιστει το νερο. Οπως κι αν εχει ειναι δυνατη λυση!
Suzuki Vitara 2018 GL+ 1.6 diesel Auto (TCSS) All Grip.

The ONLY Difference between Men and Boys is the price of their toys.
Άβαταρ μέλους
batfalcon
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2616
Εγγραφή: Παρ Δεκ 08, 2017 9:04 am
Τοποθεσία: Γιάννενα, Αθήνα, Στερεά, Πελοπόνησσος, Μακεδονία, Θράκη, Κρήτη, Επτάνησα, Δωδεκάνησα, Κυκλάδες, κλπ
Λάστιχα: Continental / BFG
Διάσταση ελαστικών: 215/55-17 215/65-16
Suspension: Οπως το πηρα.
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Bat
Name: Μιχάλης

Re: Θερμανση, ενα δυσεπιλυτο προβλημα

Δημοσίευσηαπό batfalcon » Σάβ Ιαν 05, 2019 7:38 pm

Επειδη με ετρωγε η περιεργεια, πηγα και πηρα 2 γλαστρες, ενα πιατακι και εστησα αυτο με 4 ρεσω:

20190105_183438-600x1067.jpg


Με δυο λογια αποτελεσμα 0. 15 βαθμους κατεβηκε μεσα στο σπιτι, οποτε την δουλεια ανελαβε το προπανιο.
Suzuki Vitara 2018 GL+ 1.6 diesel Auto (TCSS) All Grip.

The ONLY Difference between Men and Boys is the price of their toys.
Άβαταρ μέλους
batfalcon
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2616
Εγγραφή: Παρ Δεκ 08, 2017 9:04 am
Τοποθεσία: Γιάννενα, Αθήνα, Στερεά, Πελοπόνησσος, Μακεδονία, Θράκη, Κρήτη, Επτάνησα, Δωδεκάνησα, Κυκλάδες, κλπ
Λάστιχα: Continental / BFG
Διάσταση ελαστικών: 215/55-17 215/65-16
Suspension: Οπως το πηρα.
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Bat
Name: Μιχάλης

Re: Θερμανση, ενα δυσεπιλυτο προβλημα

Δημοσίευσηαπό nidi » Σάβ Ιαν 05, 2019 11:15 pm

kostasRS έγραψε:Οποτε σε ενα αυτοκινητο με τοσες γυαλινες επιφανειες και με οχι καλη μονωση στα υπολοιπα, τα πραγματα ειναι δυσκολα.


Όσο πάμε και το κυκλώνουμε! Έχει απόλυτο δίκιο ο Κώστας. Ωστόσο σε αυτό έχω λύση και μάλιστα επαγγελματική & αξιόπιστη.

Από την μόνωση που περίσσεψε όταν έντυσα όλη την κλούβα, έφτιαξα custom κομμάτια για κάθε παράθυρο που εφαρμόζουν ακριβώς και στερεώνονται με βεντούζες. Το κέρδος τεράστιο, το κόστος μηδαμινό (ακόμα κι αν πάρεις 2-3 τετραγωνικά μόνωσης μόνο γιαυτό). Παράλληλα, εξασφαλίζεις την ιδιωτικότητα σου καθώς δε σε βλέπει κανείς και έχεις και σκιά το πρωί.

Η κατασκευή απλή. Έβγαλα το πατρόν με τη βοήθεια ενός χαρτονιού και μετά με μία φαλτσέτα έκοψα ένα ένα τα κομμάτια. Οι βεντούζες δεν κόστισαν ούτε 5 ευρώ από ebay.
Τελευταία επεξεργασία από nidi και Κυρ Ιαν 06, 2019 11:19 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
| | | |
Άβαταρ μέλους
nidi
World Travellers
World Travellers
 
Δημοσιεύσεις: 2771
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 08, 2011 7:36 pm
Τοποθεσία: Εύβοια
Λάστιχα: Goodyear EfficientGrip P2
Διάσταση ελαστικών: 195/70 R15
Suspension: Factory
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: the pin project
Name: Nikos

Re: Θερμανση, ενα δυσεπιλυτο προβλημα

Δημοσίευσηαπό batfalcon » Σάβ Ιαν 05, 2019 11:18 pm

Αυτο το εχω ηδη τακτοποιησει, με τον τροπο που γραφεις.
Suzuki Vitara 2018 GL+ 1.6 diesel Auto (TCSS) All Grip.

The ONLY Difference between Men and Boys is the price of their toys.
Άβαταρ μέλους
batfalcon
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2616
Εγγραφή: Παρ Δεκ 08, 2017 9:04 am
Τοποθεσία: Γιάννενα, Αθήνα, Στερεά, Πελοπόνησσος, Μακεδονία, Θράκη, Κρήτη, Επτάνησα, Δωδεκάνησα, Κυκλάδες, κλπ
Λάστιχα: Continental / BFG
Διάσταση ελαστικών: 215/55-17 215/65-16
Suspension: Οπως το πηρα.
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Bat
Name: Μιχάλης

Re: Θερμανση, ενα δυσεπιλυτο προβλημα

Δημοσίευσηαπό nidi » Σάβ Ιαν 05, 2019 11:22 pm

Ωραίος τότε.. :ugeek: :ugeek:
| | | |
Άβαταρ μέλους
nidi
World Travellers
World Travellers
 
Δημοσιεύσεις: 2771
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 08, 2011 7:36 pm
Τοποθεσία: Εύβοια
Λάστιχα: Goodyear EfficientGrip P2
Διάσταση ελαστικών: 195/70 R15
Suspension: Factory
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: the pin project
Name: Nikos


Επιστροφή στο Αξεσουάρ/Εξοπλισμός Γενικά

arahova Πέμ Μαρ 28, 2024 10:04 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Μαρ 28, 2024 7:09 am Καλημέρα σας.
Σταύρος 4x4 Πέμ Μαρ 28, 2024 7:08 am Καλημέρα
Tzivitzonis Τετ Μαρ 27, 2024 1:10 pm θα ρωτησω τον υιο :P
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:10 pm δεν έχει διήμερη άδεια ρε μάστορα?
Tzivitzonis Τετ Μαρ 27, 2024 1:07 pm Εγώ που θα ερθω Κυριακή πόσες έχω;
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:05 pm 9 και σήμερα!!!
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:01 pm Μερσύ μποκού!
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:01 pm αχαχαχαχα
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:00 pm Νουχρίτσααααααααααα
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:00 pm Καλημέρες! Λίγο θέαμα για όλους! viewtopic.php?f=66&t=37146&p=940582#p940582
arahova Τετ Μαρ 27, 2024 12:14 pm Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Μαρ 27, 2024 6:58 am Καλημέρα σας.
arahova Τρί Μαρ 26, 2024 9:36 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Μαρ 26, 2024 7:03 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Δευτ Μαρ 25, 2024 10:24 pm Φίλε Θανάση ΘανασηςΖ καλησπέρα.Για να μπορείς να συμμετέχεις στις συζητήσεις μας πρέπει να περάσεις από την ενότητα αυτή και αφού ανοίξεις ένα νέο θέμα να μας πεις δύο λόγια για σένα και το αυτοκίνητο σου από που μας γράφεις και να σε καλωσορίσουμε. Επίσης μπορείς να διαβάσεις θα σε βοηθήσει να καταλάβεις τη λειτουργία του φόρουμ.
arahova Δευτ Μαρ 25, 2024 11:58 am Καλημέρα σε όλους, καλή εβδομάδα και Χρόνια Πολλά.
ΣΤΑΥΡΟΣ Δευτ Μαρ 25, 2024 11:52 am Καλημερα σας Χρονια πολλα,καλη εβδομαδα.
antonis1627 Δευτ Μαρ 25, 2024 7:24 am Καλημέρα σας καλή εβδομάδα και Χρόνια Πολλά
arahova Κυρ Μαρ 24, 2024 11:39 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Κυρ Μαρ 24, 2024 7:32 am Καλημέρα σας.
arahova Σάβ Μαρ 23, 2024 10:19 am Καλημέρα σε όλους και καλό 3ήμερο.
antonis1627 Σάβ Μαρ 23, 2024 7:29 am Καλημέρα σας.Καλό Σαββατοκύριακο και χρόνια πολλά.
Nikola Tenv Παρ Μαρ 22, 2024 9:19 pm καλησπέρα , καλό τριήμερο και καλές εξορμήσεις στους ...τυχερούς!
arahova Παρ Μαρ 22, 2024 11:38 am Καλημέρα σε όλους και καλό 4ήμερο.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες