Εξοπλισμός ανάκτησης NGV ****ΟΔΗΓΟΣ RECOVERY *****

Αξεσουάρ που αφορούν NGV

Εξοπλισμός ανάκτησης NGV ****ΟΔΗΓΟΣ RECOVERY *****

Δημοσίευσηαπό 4troxos » Πέμ Φεβ 15, 2018 11:52 am

Ας ξεκινησουμε με τον πλεον απαραιτητο εξοπλισμο που ολοι θα πρεπει να εχουμε στα αυτοκινητα μας , οταν αυτα για τον οποιοδηποτε λογο ΜΕΙΝΟΥΝ ΑΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΑ.

Α) ΑΠΟ ΜΠΑΤΑΡΙΑ.
Πρωτα απ` ολα σε περιπτωση που μεινουμε απο μπαταρια θα πρεπει να εχουμε σωστα - ΧΟΝΤΡΑ καλωδια ,για να μπορει να περασει με ευκολια το ρευμα, απο καποιο αλλο αμαξι δοτη.
--ΠΡΟΣΟΧΗ .Πολλα καλωδια του εμποριου εχουν περισσοτερο πλαστικο και λιγοτερο χαλκο .Για αυτο το λογο θα πρεπει να δουμε στην ακρη των καλωδιων , εκει που πιανουν πανω στις κλεμες ΠΟΣΟ ΣΥΡΜΑ εχουν.
--Ο αλλος τροπος ειναι να φτιαξετε μονοι σας το καλωδιο οπως εκανα εγω.
Πηγαινεται σε καταστημα ηλεκτρικων ειδων και ζητατε 7 μετρα καλωδιο ΗΛΕΚΤΡΟΣΥΓΓΟΛΗΣΗΣ, απο το χοντρο.Κοστιζει περιπου 6.5 ευρω το μετρο.Παιρνετε και 4 κλεμες, 2 κοκκινες , 2 μαυρες με 8περιπου ευρω.Κοβετε το καλωδιο στη μεση και βαζεται τις κλεμες.Στο ενα κομματι στην ακρη βαζεται τις μαυρες και στο αλλο κομματι τις κοκκινες.
Με 50-55 ευρω , ισως και με λιγοτερα εχετε το καλυτερο σετ καλωδιων συνολικου μηκους περιπου 3.70 m μαζι με τις κλεμες.

ΤΡΟΠΟΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΚΑΛΩΔΙΩΝ
Πλησιαζει το αμαξι δοτης , στο αμαξι που εχει μεινει απο μπαταρια. ΣΒΥΝΕΙ την μηχανη.
1)Παιρνουμε το καλωδιο με τον κοκκινο χρωματισμο ->( τις κοκκινες κλεμες ) που παει στους θετικους πολους των μπαταριων (κοκκινους).Πρωτα βαζουμε την κοκκινη κλεμα στον αντιστοιχο κοκκινο πολο της μπαταριας στο αμαξι που εχει μεινει .Στη συνεχεια βαζουμε την αλλη κοκκινη κλεμα στον αντιστοιχο κοκκινο πολο της μπαταριας στο αμαξι δοτη ρευματος με την καλη μπαταρια.
2)Παιρνουμε το καλωδιο με τον μαυρο χρωματισμο ->( τις μαυρες κλεμες ) ΑΡΝΗΤΙΚΟ .Πρωτα το βαζουμε στον μαυρο πολο (αρνητικο) στο αμαξι δοτη ρευματος ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ .ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΑΚΡΗ ΤΗΝ ΒΑΖΟΥΜΕ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΑΠΟ ΡΕΥΜΑ ΑΛΛΑ ΟΧΙ στον αντιστοιχο μαυρο πολο της μπαταριας του ΑΛΛΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΟΥ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΡΩΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΓΕΙΩΣΗ.Συνηθως ειναι ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΒΙΔΑ ΣΤΟ ΘΟΛΟ πανω απο την ροδα εκει που δενουν τα αμορτισερ.


Βαζουμε μπροστα την μηχανη στο αμαξι δοτη με την καλη μπαταρια ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΜΕ ΑΝΑΜΕΝΗ ΤΗ ΜΗΧΑΝΗ ΕΝΑ-ΔΥΟ ΛΕΠΤΑ , ωστε να φορτωσει λιγο η προβληματικη μπαταρια.Στη συνεχεια βαζουμε μπροστα και στο αμαξι που εχει μεινει.......

Αφαιρουμε τα καλωδια με την αντιστροφη σειρα απ` οπως τα τοποθετησαμε.
03/08,5D,full extra,esp/tcs,Ποδιές XMC,lift +2",cruise control,
Φιλτρο αερος K&N , kenwood 7200,Nuvicam ,κοτσαδορος απ/νος,
λασπ/ρες,parktronic, rear view camera, σποτάκια ,προστ/κα πλαινα,
alarm,ανεμοθ/στες, μπαγαζιέρα ορφ,7-8 lit/100km.
Άβαταρ μέλους
4troxos
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4636
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 9:50 pm
Τοποθεσία: Zante
Λάστιχα: COOPER AT3-sport2
Διάσταση ελαστικών: 225/75/16
Suspension: MAD
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Χρήστος

Re: Εξοπλισμός ανάκτησης NGV ****ΟΔΗΓΟΣ RECOVERY *****

Δημοσίευσηαπό 4troxos » Πέμ Φεβ 15, 2018 12:19 pm

Β) ΑΠΟ ΚΟΛΛΗΜΑ ΣΕ ΑΜΜΟ-ΧΙΟΝΙΑ-ΛΑΣΠΗ
ΕΠΕΙΔΗ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΚΟΤΣΑΔΟΡΟ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΠΟΚΟΛΛΗΣΗ βαζοντας τον ιμαντα στην μπιλια του κοτσαδορου ,ειναι σε εξελιξη η τοποθετηση και δευτερης δεστρας στο πισω μερος του δικου μου NGV για πιο ισορροπημένη κατανομη των δυναμεων.

Πρωτα απ` ολα χρειαζεται ενας ιμαντας. Καλυτερος για ξεκολλημα ειναι ο ελαστικος ο οποιος κατα την διαρκεια της ελξης επεκτείνεται κατα 20% περιπου , ΦΟΡΤΩΝΕΙ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ και στη συνεχεια γινεται πιο ευκολα η αποκόλληση.
Αυτα πηρα εγω:
--Ιμαντας ελαστικος (Kinetic) smittybilt μηκους 30' ποδια = 9.50 μετρα ,τιμη 65 ευρω.
--Δυο ναυτικα κλειδια ελξης 4.5 τονων 20 ευρω το ενα.(Ισως το δευτερο να μην χρειαζεται συχνα).
--ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ κουβερτα ιμαντα-συρματοσχοινου για την ασφαλεια της αποκόλλησης.Σε περιπτωση που σπασει ο ιμαντας τον ριχνει κατω στο εδαφος και δεν κατευθυνεται προς το αμαξι με τις όποιες συχνά ΔΡΑΜΑΤΙΚΕΣ συνεπειες. Κουβερτα της ARB κοστος 30 ευρω.
--Φτυαρι καλης ποιοτητας με 18 ευρω.
--Σχαρες αποκόλλησης ,εστω και πατεντα (οπως οι δικες μου.!!),δυο κομματια του ενος περιπου μετρου το καθενα ....
--Κομπρεσερακι αερος ,σχετικα καλο ,για φουσκωμα-ξεφουσκωμα ελαστικων με 30 ευρω.Το ξεφουσκωμα των ελαστικων κρινεται απαραιτητο ΕΙΔΙΚΑ στην αμμο.
--Γαντια , μικρο κοστος.

1X1200-b.jpg

https://www.amazon.com/Smittybilt-CC120 ... B003EP2XIU

Επισης ιμαντα μπορουμε να παρουμε και αυτον της ARB οπως εχουν αρκετοι συμφορουμιτες.
https://www.amazon.com/ARB-ARB705-2-3-R ... B004P9DQLC
Μια αλλη εκδοχη ειναι οι Kinetic rope.Παρα πολυ καλοι "ιμαντες" (δυνατα ελαστικα σχοινια).

Τροπος χρησης του ελαστικου ιμαντα.

Στο ξεκινημα της ρυμουλκισης δεν πας σιγα-σιγα οπως ολοι ξερουμε απο τις κλασσικες ρυμουλκισεις.....Δινεις γκαζακι , τεντωνει αυξανοντας το μηκος κατα 20% περιπου, η δυναμη ελξης μετατρεπεται αρχικα σε δυναμικη ενεργεια μεσα στον ελαστικο ιμαντα και στη συνεχεια σε κινητικη ενεργεια τραβοντας - βγαζοντας ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΑ το κολλημενο οχημα πολυ ευκολα.Στα πολυ μεγαλα κολληματα θα πρεπει να το επαναλαβουμε 2-3 φορες.......Εκει βεβαια με το κλασσικο ιμαντα δεν θα εβγαινε ποτε!!!
Μετα τη χρηση ,οι ελαστικοι ιμαντες γενικοτερα ,χρειαζονται περιπου μιση ωρα για να επανανελθουν στην αρχικη τους κατασταση .Ειναι πραγματικα εργαλεια ανακτησης.

Τροπος χρησης της κουβερτας ιμαντα-συρματοσχοινου .
Την τοποθετουμε στη μεση του μηκους του ιμαντα. Εαν θελουμε να αυξησουμε το βαρος της και την αποτελεσματικοτητα της , τοτε στην εσωτερικη τσεπη που διαθετει μπορουμε να προσθεσουμε λιγο χωμα ,αμμο ή ακομη και αρκετο χιονι , αναλογως που βρισκομαστε.

κουβερτα συρματοσχοινου3.jpg





Υ.Σ.Θα ακολουθησουν και αλλες φωτο καποια αλλη στιγμη.
03/08,5D,full extra,esp/tcs,Ποδιές XMC,lift +2",cruise control,
Φιλτρο αερος K&N , kenwood 7200,Nuvicam ,κοτσαδορος απ/νος,
λασπ/ρες,parktronic, rear view camera, σποτάκια ,προστ/κα πλαινα,
alarm,ανεμοθ/στες, μπαγαζιέρα ορφ,7-8 lit/100km.
Άβαταρ μέλους
4troxos
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4636
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 9:50 pm
Τοποθεσία: Zante
Λάστιχα: COOPER AT3-sport2
Διάσταση ελαστικών: 225/75/16
Suspension: MAD
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Χρήστος

Re: Εξοπλισμός ανάκτησης NGV ****ΟΔΗΓΟΣ RECOVERY *****

Δημοσίευσηαπό panoshm » Πέμ Φεβ 15, 2018 4:37 pm

4troxos έγραψε:θα πρεπει να εχουμε σωστα - ΧΟΝΤΡΑ καλωδια ,
.............
ζητατε 7 μετρα καλωδιο ΗΛΕΚΤΡΟΣΥΓΓΟΛΗΣΗΣ, απο το χοντρο.
"Χοντρό"? Πόσο "χοντρό"?

4troxos έγραψε:Κοβετε το καλωδιο στη μεση και βαζεται τις κλεμες.
Πως? με πένσα? με σύσφιξη ότι να' ναι?

4troxos έγραψε:Με 50-55 ευρω , ισως και με λιγοτερα εχετε το καλυτερο σετ καλωδιων συνολικου μηκους περιπου 3.70 m μαζι με τις κλεμες.
Η καλύτερη λύση... δώσε link

4troxos έγραψε:ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΑΚΡΗ ΤΗΝ ΒΑΖΟΥΜΕ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΑΠΟ ΡΕΥΜΑ ΑΛΛΑ ΟΧΙ στον αντιστοιχο μαυρο πολο της μπαταριας του ΑΛΛΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΟΥ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΡΩΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΓΕΙΩΣΗ.Συνηθως ειναι ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΒΙΔΑ ΣΤΟ ΘΟΛΟ πανω απο την ροδα εκει που δενουν τα αμορτισερ.
Γιατί όχι στον αρνητικό πόλο της μπαταρίας του αμαξιού που έμεινε?
GV2.0 5D Freestyle 07/'05,AVM,Ποδιές,5xFF50HELLA,Lovato smart ExR Premium,Nuvi1490Τ,Montana650,Midland220
Άβαταρ μέλους
panoshm
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 30472
Εγγραφή: Τρί Δεκ 23, 2008 2:33 pm
Λάστιχα: Geolandar M/T G003
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: MAD/KYB +12cm
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: O γεωαναφερόμενος ή αλουμινοποδιάς!
Name: Πάνος

Re: Εξοπλισμός ανάκτησης NGV ****ΟΔΗΓΟΣ RECOVERY *****

Δημοσίευσηαπό nick_89 » Πέμ Φεβ 15, 2018 4:43 pm

panoshm έγραψε:Γιατί όχι στον αρνητικό πόλο της μπαταρίας του αμαξιού που έμεινε?

Κάνει σπίθα και άμα σου φεύγουν γκάζια από κάπου, κάνει τσαφ και αρπάζει φωτιά.

ταξιδιάρα ψυχή..
Vitara Virus
Raptorian
Άβαταρ μέλους
nick_89
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 21797
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 01, 2009 6:26 pm
Τοποθεσία: Αθήνα GR
Λάστιχα: General Grabber AT
Διάσταση ελαστικών: 285/70/ R17
Suspension: Fox Racing
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Scotsman
Name: Νίκος

Re: Εξοπλισμός ανάκτησης NGV ****ΟΔΗΓΟΣ RECOVERY *****

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Πέμ Φεβ 15, 2018 4:49 pm

panoshm έγραψε:Γιατί όχι στον αρνητικό πόλο της μπαταρίας του αμαξιού που έμεινε?


Έτσι λένε όλα τα manual.

Χωρίς να είμαι σίγουρος, το εξηγώ ότι έτσι έχεις μικρότερη πτώση τάσης, (άρα ευκολότερο μιζάρισμα) επειδή το - της μίζας είναι κουμπωμένο στο σασί και δεν γυρίζει με καλώδιο στην μπαταρία.

Επομένως έτσι το ρεύμα της μίζας δεν περνάει μέσα από το καλωδιάκι που ενώνει το - της μπαταρίας με το σασί.
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)
Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ
Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9275
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: Εξοπλισμός ανάκτησης NGV ****ΟΔΗΓΟΣ RECOVERY *****

Δημοσίευσηαπό 4troxos » Πέμ Φεβ 15, 2018 7:01 pm

Λοιπον οσο αφορα στο καλωδιο για ηλεκτροσυγκόλληση εχουν 2-3 μεγεθη.Εμενα μου εδειξαν τρια καλωδια.
Δεν χρειαστηκε να ρωτησω την διατομη.Πηρα το πιο παχυ . Γεματο χαλκο και μαλακο περιβλημα.Καθ` υπερβολη θα ελεγα οτι το καλωδιο ειναι μαλακο σαν λαστιχο.
Γενικοτερα το βλεπεις με το ματι ,μιλαει απο μονο του.
Τους λετε να σας το κοψουν στην μεση, οποτε αγοραζετε 2 τεμαχια χ 3,5μ έκαστο.
Εαν μπορουν σας βαζουν αυτοι τις κλεμες.......εμενα μου το εφτιαξαν. Καθαριζουν τις ακρες , και το γυμνό τμήμα παει στην κλεμα, την σφιγγουν με πενσα και απο πανω βαζουν μονωτικη ταινια. ΕΤΟΙΜΟ.
( Για καλυτερο ακομα αποτελεσμα υπαρχει και η περιπτωση της ενωσης του με κόλληση).

Με 50-55 ευρω θα εχετε το καλυτερο σετ καλωδιων.
Τελευταία επεξεργασία από 4troxos και Πέμ Φεβ 15, 2018 7:08 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
03/08,5D,full extra,esp/tcs,Ποδιές XMC,lift +2",cruise control,
Φιλτρο αερος K&N , kenwood 7200,Nuvicam ,κοτσαδορος απ/νος,
λασπ/ρες,parktronic, rear view camera, σποτάκια ,προστ/κα πλαινα,
alarm,ανεμοθ/στες, μπαγαζιέρα ορφ,7-8 lit/100km.
Άβαταρ μέλους
4troxos
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4636
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 9:50 pm
Τοποθεσία: Zante
Λάστιχα: COOPER AT3-sport2
Διάσταση ελαστικών: 225/75/16
Suspension: MAD
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Χρήστος

Re: Εξοπλισμός ανάκτησης NGV ****ΟΔΗΓΟΣ RECOVERY *****

Δημοσίευσηαπό 4troxos » Πέμ Φεβ 15, 2018 7:07 pm

panoshm έγραψε:Γιατί όχι στον αρνητικό πόλο της μπαταρίας του αμαξιού που έμεινε?

Υπάρχει πιθανότητα να προκληθεί μεγάλη σπινθήρα με ότι αυτό συνεπάγεται..... :angry-extinguishflame: !!!!!

Υ.Σ. Τις επομενες ημερες θα ανεβασω φωτογραφιες και του τροπου χρησης του εξοπλισμου.Περιμενω πρωτα να τακτοποιήσω τις 2 πισω δεστρες.
03/08,5D,full extra,esp/tcs,Ποδιές XMC,lift +2",cruise control,
Φιλτρο αερος K&N , kenwood 7200,Nuvicam ,κοτσαδορος απ/νος,
λασπ/ρες,parktronic, rear view camera, σποτάκια ,προστ/κα πλαινα,
alarm,ανεμοθ/στες, μπαγαζιέρα ορφ,7-8 lit/100km.
Άβαταρ μέλους
4troxos
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4636
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 9:50 pm
Τοποθεσία: Zante
Λάστιχα: COOPER AT3-sport2
Διάσταση ελαστικών: 225/75/16
Suspension: MAD
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Χρήστος

Re: Εξοπλισμός ανάκτησης NGV ****ΟΔΗΓΟΣ RECOVERY *****

Δημοσίευσηαπό stelios8ess » Πέμ Φεβ 15, 2018 8:25 pm

4troxos πολύ σωστός :bravo:
Βαζουμε μπροστα την μηχανη στο αμαξι δοτη με την καλη μπαταρια ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΜΕ ΑΝΑΜΕΝΗ ΤΗ ΜΗΧΑΝΗ ΕΝΑ-ΔΥΟ ΛΕΠΤΑ , ωστε να φορτωσει λιγο η προβληματικη μπαταρια.Στη συνεχεια βαζουμε μπροστα και στο αμαξι που εχει μεινει.......

Στην παραπάνω πρόταση θα ήθελα να προσθέσω κάτι ακόμα:
Βαζουμε μπροστα την μηχανη στο αμαξι δοτη με την καλη μπαταρια ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΜΕ ΑΝΑΜΕΝΗ ΤΗ ΜΗΧΑΝΗ ΕΝΑ-ΔΥΟ ΛΕΠΤΑ μαρσάροντας ελαφρός, έτσι το δυναμό του δότη φορτίζει πιο καλά.
Σβήνουμε ότι μπορεί να έχει κατανάλωση ρεύματος και στα δύο αυτοκίνητα.

Κάτι που μου έτυχε δύο φορές. Ενώ το αυτοκίνητο δότης "φόρτιζε" την άδεια μπαταρία του άλλου αυτοκινήτου και ενώ δούλευε η μηχανή του δότη, πατήσαμε μίζα στο άλλο. Το αυτοκίνητο με την άδεια μπαταρία πήρε μπροστά αλλά
έσβησε η μηχανή του δότη είχε κάψει τον εγκέφαλο. Προφανώς από την απότομη πτώση τάσεως που δέχτηκε και ενώ ήταν σε λειτουργία.
Από τότε αφού φορτίσω την άδεια μπαταρία, σβήνω την μηχανή του δότη, χωρίς να βγάλω τα καλώδια και πατώ μίζα στο άλλο.
Ευτυχώς!! κάθε μέρα είναι διαφορετική.
Άβαταρ μέλους
stelios8ess
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6652
Εγγραφή: Δευτ Ιούλ 10, 2017 9:44 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: GoodyearVector4Season SUV
Διάσταση ελαστικών: 215-60 R17
Suspension: Της μαμά του
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Stelios8es
Name: Στέλιος

Re: Εξοπλισμός ανάκτησης NGV ****ΟΔΗΓΟΣ RECOVERY *****

Δημοσίευσηαπό 4troxos » Πέμ Φεβ 15, 2018 8:34 pm

stelios8ess έγραψε:..... θα ήθελα να προσθέσω κάτι ακόμα:
Βαζουμε μπροστα την μηχανη στο αμαξι δοτη με την καλη μπαταρια ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΜΕ ΑΝΑΜΕΝΗ ΤΗ ΜΗΧΑΝΗ ΕΝΑ-ΔΥΟ ΛΕΠΤΑ μαρσάροντας ελαφρός, έτσι το δυναμό του δότη φορτίζει πιο καλά.
Σβήνουμε ότι μπορεί να έχει κατανάλωση ρεύματος και στα δύο αυτοκίνητα.


Κάτι που μου έτυχε δύο φορές. Ενώ το αυτοκίνητο δότης "φόρτιζε" την άδεια μπαταρία του άλλου αυτοκινήτου και ενώ δούλευε η μηχανή του δότη, πατήσαμε μίζα στο άλλο. Το αυτοκίνητο με την άδεια μπαταρία πήρε μπροστά αλλά
έσβησε η μηχανή του δότη είχε κάψει τον εγκέφαλο. Προφανώς από την απότομη πτώση τάσεως που δέχτηκε και ενώ ήταν σε λειτουργία.
Από τότε αφού φορτίσω την άδεια μπαταρία, σβήνω την μηχανή του δότη, χωρίς να βγάλω τα καλώδια και πατώ μίζα στο άλλο.

ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ και αυτα που προσθεσες stelios8ess :bravo:
Περιμενουμε λοιπον να γινει ακομη καλυτερη η φορτιση. Ας περασουν και περισσοτερο απο 2 λεπτα φορτισης.

Για μεγαλυτερη ασφαλεια στα συγχρονα αμαξια οπως λες , κανουμε την διαδικασια φόρτισης 2'-3' λεπτα, σβυνουμε το αμαξι δοτης και για περισσοτερη ασφαλεια αποσυνδεουμε τα καλωδια πριν ακομη μιζαρει το αμαξι που εχει ξεμεινει.


Υ.Σ.Για απολυτη σιγουρια καλυτερα να σβυνουμε ΚΑΙ να αφαιρουμε τα καλωδια παρα να σβυνουμε τη μηχανη του δοτη με τα καλωδια συνδεδεμενα.......Ποτε δεν ξερεις... Το αντιδοτο σε αυτο το ατυχο περιστατικο ειναι το αμαξι δοτης να γκαζωνει καλα την ωρα που το αλλο μιζαρει.
03/08,5D,full extra,esp/tcs,Ποδιές XMC,lift +2",cruise control,
Φιλτρο αερος K&N , kenwood 7200,Nuvicam ,κοτσαδορος απ/νος,
λασπ/ρες,parktronic, rear view camera, σποτάκια ,προστ/κα πλαινα,
alarm,ανεμοθ/στες, μπαγαζιέρα ορφ,7-8 lit/100km.
Άβαταρ μέλους
4troxos
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4636
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 9:50 pm
Τοποθεσία: Zante
Λάστιχα: COOPER AT3-sport2
Διάσταση ελαστικών: 225/75/16
Suspension: MAD
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Χρήστος

Re: Εξοπλισμός ανάκτησης NGV ****ΟΔΗΓΟΣ RECOVERY *****

Δημοσίευσηαπό 4troxos » Παρ Φεβ 16, 2018 10:56 am

Κομπρεσερ αγορασα αυτο εδω....κινεζακι αλλα καλο.
Τσεκαρισα το μηκος καλωδιου , φτανει ΚΑΙ απο την πισω μπριζα του πορτμπαγκαζ του NGV στα σιγουρα τους πισω τροχους.
κομπρεσερ αερος.jpeg
κομπρεσερ αερος.jpeg (89.35 KiB) 8321 προβολές


Φτυαρι πηρα αυτο......Μασιφ κατασκευη .
φτυαρι-black_decker.jpg
φτυαρι-black_decker.jpg (16.55 KiB) 8321 προβολές



Οσο αφορα τις σχαρες αποκόλλησης και για το λογο οτι ειναι πανακριβες (πανω απο 200ευρω) ΣΥΜΒΙΒΑΣΤΗΚΑ με κατι το οποιο ειχα και ετσι με μηδενικο κοστος για μενα , εβαλα στο αμαξι να υπαρχουν ,2 κομματια του ενος μετρου εκαστο ,απο την παρακατω σχαρα πισινας. Σιγουρα καλυτερο απο το τιποτα.Απλα θελει λιγο περισσοτερο σκαψιμο-καθαρισμα μπροστα απο τον τροχο για να πιασει με περισσοτερη ευκολια η ροδα πανω στη σχαρα.
σχαρα ανακτισης.jpg
σχαρα ανακτισης.jpg (74.67 KiB) 8319 προβολές


Γαντια απαραιτητως ,εστω και τα φτηνα..
γαντια.jpg
γαντια.jpg (47.16 KiB) 8315 προβολές
03/08,5D,full extra,esp/tcs,Ποδιές XMC,lift +2",cruise control,
Φιλτρο αερος K&N , kenwood 7200,Nuvicam ,κοτσαδορος απ/νος,
λασπ/ρες,parktronic, rear view camera, σποτάκια ,προστ/κα πλαινα,
alarm,ανεμοθ/στες, μπαγαζιέρα ορφ,7-8 lit/100km.
Άβαταρ μέλους
4troxos
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4636
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 9:50 pm
Τοποθεσία: Zante
Λάστιχα: COOPER AT3-sport2
Διάσταση ελαστικών: 225/75/16
Suspension: MAD
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Χρήστος

Re: Εξοπλισμός ανάκτησης NGV ****ΟΔΗΓΟΣ RECOVERY *****

Δημοσίευσηαπό 4troxos » Παρ Φεβ 16, 2018 12:07 pm

Φυσικα εδω μπορειτε να γραψετε και οσοι συμφορουμιτες εχετε βαλει ή ισως βαλετε στο μελλον πιο εξειδικευμένους μηχανισμους ανακτησης , εργατες χειροκινητους ,σταθερους,αποσπωμενους , σχοινια, εργαλεια ,δεστρες και οτι αλλο αφορα στον εξοπλισμο ΑΝΑΚΤΗΣΗΣ των NGV.
viewtopic.php?f=29&t=4797
viewtopic.php?f=29&t=10501
03/08,5D,full extra,esp/tcs,Ποδιές XMC,lift +2",cruise control,
Φιλτρο αερος K&N , kenwood 7200,Nuvicam ,κοτσαδορος απ/νος,
λασπ/ρες,parktronic, rear view camera, σποτάκια ,προστ/κα πλαινα,
alarm,ανεμοθ/στες, μπαγαζιέρα ορφ,7-8 lit/100km.
Άβαταρ μέλους
4troxos
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4636
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 9:50 pm
Τοποθεσία: Zante
Λάστιχα: COOPER AT3-sport2
Διάσταση ελαστικών: 225/75/16
Suspension: MAD
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Χρήστος

Re: Εξοπλισμός ανάκτησης NGV ****ΟΔΗΓΟΣ RECOVERY *****

Δημοσίευσηαπό 4troxos » Παρ Φεβ 16, 2018 7:21 pm

Το πιο σημαντικο σε μια ανακτηση ειναι να βαλουμε τον ιμαντα ή το συρματοσχοινο σε ΣΩΣΤΑ σημεια ελξης που να πιανουν απ` ευθειας πανω στο σασι του αμαξιου.

Οπως ειπα και πιο πανω :ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΚΟΤΣΑΔΟΡΟ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΠΟΚΟΛΛΗΣΗ βαζοντας τον ιμαντα στην μπιλια του κοτσαδορου.

Για αυτο το λογο προχωρησα σε επανα-τοποθετηση της αρχικης δεστρας (που μου την ειχαν αφαιρεσει λογω του κοτσαδορου) και επισης εβαλα και μια επιπλεον-δευτερη εργοστασιακη δεστρα για πιο ισορροπημένη κατανομη των δυναμεων .

Ομως αμεσως διαπιστωσαμε με τον μηχανικο οτι η βαση του κοτσαδορου (original Suzuki) ΕΜΠΟΔΙΖΕΙ την δεστρα να πατησει ακριβως στις τρυπες και ακομη και να τις μετακινησουμε προς την ακρη, το κεφαλι της βιδας δεν θα μπορει να το πιασει το κλειδι.......

Οι δεστρες πηγαν στο τορνο , ανοιξαμε προς το πλαι τις υπαρχουσες τρυπες τους ,προς την ακρη της δεστρας και βαλαμε και καποιου ειδους χοντρα παξιμαδια, ωστε να ανεβουν πιο ψηλα οι μακρυτερες πλεον βιδες , να μην εμποδιζονται να στριψουν απο το πλαινο στρογγυλο σιδερο της δεστρας.Κοψαμε λιγο στο πλαι τα παξιμαδια και τροχισαμε λιγο το πλαινο της δεστρας γιατι ακομα και μετα απ` ολα αυτα δεν περνουσαν οι βιδες. Κολλήσαμε καποια σημεια , τις βαψαμε και εγινε η τελικη τοποθετηση .
Δυσκολευτηκαμε ΑΛΛΑ τα καταφεραμε.

Δεστρες2.jpg
Δοκιμη πριν την τελικη κατασκευη και το βαψιμο.


Δεστρες.jpg
Και κοτσαδορος και δυο δεστρες.Ολα original Suzuki
03/08,5D,full extra,esp/tcs,Ποδιές XMC,lift +2",cruise control,
Φιλτρο αερος K&N , kenwood 7200,Nuvicam ,κοτσαδορος απ/νος,
λασπ/ρες,parktronic, rear view camera, σποτάκια ,προστ/κα πλαινα,
alarm,ανεμοθ/στες, μπαγαζιέρα ορφ,7-8 lit/100km.
Άβαταρ μέλους
4troxos
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4636
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 9:50 pm
Τοποθεσία: Zante
Λάστιχα: COOPER AT3-sport2
Διάσταση ελαστικών: 225/75/16
Suspension: MAD
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Χρήστος

Re: Εξοπλισμός ανάκτησης NGV ****ΟΔΗΓΟΣ RECOVERY *****

Δημοσίευσηαπό 4troxos » Παρ Φεβ 16, 2018 9:01 pm

Μεταφερω απο αυτη τη συζητηση...viewtopic.php?f=29&t=4797&start=45
kaliakouda έγραψε:Δεν θέλω να σε στεναχωρήσω αλλά οι δέστρες της μαμάς είναι για κλάματα και με το πρώτο τράβηγμα στραβώνουν!

apollo έγραψε:Γιώργο το ξέρω οτι στραβώνουν, παρ' όλα αυτά νομίζω οτι είναι αρκετά γερές, δηλαδή δεν σπάνε εύκολα, που είναι και αυτό που μας ενδιαφέρει!!!! Εκτός αυτού είναι μια φτηνή και πολύ αξιόπιστη λύση.

gmak έγραψε:μιας και αναφερθηκε το στραβωμα τις δεστρας, να πω οτι κατα την ταπεινη μου γνωμη αυτο δεν γινεται τυχαια....
καλυτερα να στραβωνει η δεστρα και να μην επιβαρυνεται το πλαισιο παρα το αντιθετο


Και επειδη με ΔΥΟ εργοστασιακες δεστρες ειναι σιγουρα καλυτερα απο οτι με ΜΙΑ εργοστασιακη δεστρα ,θεωρω οτι ειναι η πιο "απλη" λυση .Δεν ειναι ομως μονο αυτο.
Τρόπος χρήσης.
Στις "μαμα" δεστρες μπορουμε να περασουμε ακομη και διπλο τον ιμαντα και να κανουμε ρυμουλκιση ΧΩΡΙΣ να εχουμε αναγκη ειτε απο καποιο ναυτικο κλειδι......ειτε απο επι πλεον μικροτερο δευτερευοντα ιμαντα ή απο επι πλεον μικρο συρματοσχοινο με ναυτικα κλειδια κ.λ.π. ,κ.λ.π.
Απλα περνοντας σαν θηλια τον ιμαντα μεσα απο το κεφαλι του .....φευγει προς το αλλο αμαξι.Εκει θα χρειαστουμε ΕΝΑ (1) ναυτικο κλειδι.

ιμαντας .jpg
ιμαντας .jpg (15.19 KiB) 8238 προβολές
03/08,5D,full extra,esp/tcs,Ποδιές XMC,lift +2",cruise control,
Φιλτρο αερος K&N , kenwood 7200,Nuvicam ,κοτσαδορος απ/νος,
λασπ/ρες,parktronic, rear view camera, σποτάκια ,προστ/κα πλαινα,
alarm,ανεμοθ/στες, μπαγαζιέρα ορφ,7-8 lit/100km.
Άβαταρ μέλους
4troxos
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4636
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 9:50 pm
Τοποθεσία: Zante
Λάστιχα: COOPER AT3-sport2
Διάσταση ελαστικών: 225/75/16
Suspension: MAD
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Χρήστος

Re: Εξοπλισμός ανάκτησης NGV ****ΟΔΗΓΟΣ RECOVERY *****

Δημοσίευσηαπό nick_89 » Σάβ Φεβ 17, 2018 3:14 am

Δεν ξέρω αν οι δέστρες έτσι όπως είναι (κάθετες στο φορτίο), αντέξουν σε ένα δυνατό και τρανταχτό τράβηγμα :think:
Φτιάξε με ένα συρματόσχοινο αυτό που έχει κάνει και ο Καλιακούδας, να μοιράζεις την δύναμη τουλάχιστον ;-)

ταξιδιάρα ψυχή..
Vitara Virus
Raptorian
Άβαταρ μέλους
nick_89
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 21797
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 01, 2009 6:26 pm
Τοποθεσία: Αθήνα GR
Λάστιχα: General Grabber AT
Διάσταση ελαστικών: 285/70/ R17
Suspension: Fox Racing
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Scotsman
Name: Νίκος

Re: Εξοπλισμός ανάκτησης NGV ****ΟΔΗΓΟΣ RECOVERY *****

Δημοσίευσηαπό vedim » Σάβ Φεβ 17, 2018 3:32 am

Το ιδιο σκεφτηκα και γω με το που τις ειδα....ειναι κοντρα στην φορά της ελξης και πολυ πιθανο η να στραβωσουν ή να κοπουν!
αγαλι αγαλι γινεται η αγουριδα μελι.....
Άβαταρ μέλους
vedim
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 298
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 10, 2015 12:14 pm
Λάστιχα: Marshall road venture m/t
Διάσταση ελαστικών: 235/75/15
Suspension: Χειροποιητη +3"
cb: Ναι
Aka: vedim
Name: Δημητρης

Επόμενο

Επιστροφή στο Αξεσουάρ/Εξοπλισμός

arahova Πέμ Μαρ 28, 2024 10:04 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Μαρ 28, 2024 7:09 am Καλημέρα σας.
Σταύρος 4x4 Πέμ Μαρ 28, 2024 7:08 am Καλημέρα
Tzivitzonis Τετ Μαρ 27, 2024 1:10 pm θα ρωτησω τον υιο :P
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:10 pm δεν έχει διήμερη άδεια ρε μάστορα?
Tzivitzonis Τετ Μαρ 27, 2024 1:07 pm Εγώ που θα ερθω Κυριακή πόσες έχω;
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:05 pm 9 και σήμερα!!!
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:01 pm Μερσύ μποκού!
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:01 pm αχαχαχαχα
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:00 pm Νουχρίτσααααααααααα
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:00 pm Καλημέρες! Λίγο θέαμα για όλους! viewtopic.php?f=66&t=37146&p=940582#p940582
arahova Τετ Μαρ 27, 2024 12:14 pm Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Μαρ 27, 2024 6:58 am Καλημέρα σας.
arahova Τρί Μαρ 26, 2024 9:36 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Μαρ 26, 2024 7:03 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Δευτ Μαρ 25, 2024 10:24 pm Φίλε Θανάση ΘανασηςΖ καλησπέρα.Για να μπορείς να συμμετέχεις στις συζητήσεις μας πρέπει να περάσεις από την ενότητα αυτή και αφού ανοίξεις ένα νέο θέμα να μας πεις δύο λόγια για σένα και το αυτοκίνητο σου από που μας γράφεις και να σε καλωσορίσουμε. Επίσης μπορείς να διαβάσεις θα σε βοηθήσει να καταλάβεις τη λειτουργία του φόρουμ.
arahova Δευτ Μαρ 25, 2024 11:58 am Καλημέρα σε όλους, καλή εβδομάδα και Χρόνια Πολλά.
ΣΤΑΥΡΟΣ Δευτ Μαρ 25, 2024 11:52 am Καλημερα σας Χρονια πολλα,καλη εβδομαδα.
antonis1627 Δευτ Μαρ 25, 2024 7:24 am Καλημέρα σας καλή εβδομάδα και Χρόνια Πολλά
arahova Κυρ Μαρ 24, 2024 11:39 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Κυρ Μαρ 24, 2024 7:32 am Καλημέρα σας.
arahova Σάβ Μαρ 23, 2024 10:19 am Καλημέρα σε όλους και καλό 3ήμερο.
antonis1627 Σάβ Μαρ 23, 2024 7:29 am Καλημέρα σας.Καλό Σαββατοκύριακο και χρόνια πολλά.
Nikola Tenv Παρ Μαρ 22, 2024 9:19 pm καλησπέρα , καλό τριήμερο και καλές εξορμήσεις στους ...τυχερούς!
arahova Παρ Μαρ 22, 2024 11:38 am Καλημέρα σε όλους και καλό 4ήμερο.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες